Stamcafe XXXI
woensdag 14 februari 2018 om 15:01
Spannend!Azarole schreef: ↑14-02-2018 14:54Oooh ladies. Vanavond uit eten met vriendlief, ik mag alleen niet weten waar. Ik weet alleen dat hij me komt ophalen van m'n werk, daarna nog een klein plannetje heeft (die richting kan ik inmiddels wel op denken) en dan dus uit eten.
Ik wil het weten.. Máár... Hij laat dus niks los. Echt helemaal niks.
woensdag 14 februari 2018 om 15:06
HahahahahOudblond schreef: ↑14-02-2018 14:58Ik kreeg een app'je van man: x april, twee uur rijden: Hotel 1 - zwemmen, dineren, entertainment. X+1 april: uurtje rijden, Hotel 2: shoppen, wandelen, dineren, concert: X+2 april: uurtje rijden, Hotel 3: Lunchen, museum, wandeling, dineren, wijnbar,... En zo gaat het door tot Hotel 5.
App ik terug: Leuk, ik hoop dat ik vrij kan regelen enne... sinds wanneer doe jij aan Valentijn? Krijg ik terug: Hoezo? We zijn op x april toch 20 jaar getrouwd?![]()
Maar wel mooi op deze dag xD
woensdag 14 februari 2018 om 15:31
Wat Leuk Hunniebunnie!! Ik snap dat je goed moet rekenen maar iets doen wat je echt leuk vindt is fantastisch!
Carnaval was leuk ja. Uiteindelijk maar 1 ( lange) dag gegaan en dat was prima.
Welkom terug Lilybit, fijn dat het beter gaat. Ik denk dat ik weet wie je bent door de hint over Brad.
Leuke verrassingen Aza en Oudblond. Ik geloof niet dat ik van man iets kan verwachten maar je weet nooit natuurlijk.
Voor hem maak ik vandaag nasi goreng met pindasaus, dus een klein beetje extra lekkerder dan normaal
Carnaval was leuk ja. Uiteindelijk maar 1 ( lange) dag gegaan en dat was prima.
Welkom terug Lilybit, fijn dat het beter gaat. Ik denk dat ik weet wie je bent door de hint over Brad.
Leuke verrassingen Aza en Oudblond. Ik geloof niet dat ik van man iets kan verwachten maar je weet nooit natuurlijk.
Voor hem maak ik vandaag nasi goreng met pindasaus, dus een klein beetje extra lekkerder dan normaal
woensdag 14 februari 2018 om 15:37
Ik had hem nadrukkelijk op het hart gedrukt niks te doen.
We hebben 2 weken geleden al onwijs genoten tijdens ons weekendje weg en toen heeft hij me echt in de watten gelegd qua verrassingen.
Maar nu dus nog meer, en ik weet dat ik er van moet genieten en zo, maar ik ben het er niet mee eens. Voelt alsof ik het niet verdien.
We hebben 2 weken geleden al onwijs genoten tijdens ons weekendje weg en toen heeft hij me echt in de watten gelegd qua verrassingen.
Maar nu dus nog meer, en ik weet dat ik er van moet genieten en zo, maar ik ben het er niet mee eens. Voelt alsof ik het niet verdien.
woensdag 14 februari 2018 om 15:57
Is hier ook al vaker gebeurd. Dan belde schoonmoeder naar man : 'gefeliciteerd!!'. 'Uh waarmee?'. En dan kreeg hij een preek over 'attente echtgenoot, en schamen en als de wiedeweer mij feliciteren'..
Dit jaar voelt wel iets anders omdat het 20 jaar is. Nooit gedacht dat man 'iets' zou organiseren, maar wel heel fijn natuurlijk om even samen de hort op te zijn.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 14 februari 2018 om 16:58
Zeg ksssssst, natuurlijk verdien jij dat!!Azarole schreef: ↑14-02-2018 15:37Ik had hem nadrukkelijk op het hart gedrukt niks te doen.
woensdag 14 februari 2018 om 16:59
Gelukkig ben ik niet de enige die dit soort dingen vergeet. Zo kom ik er nu net pas achter dat het dus 14 februari is... Ik zet een viooltje in een borrelglaasje naast zijn bord straks!Oudblond schreef: ↑14-02-2018 15:57Is hier ook al vaker gebeurd. Dan belde schoonmoeder naar man : 'gefeliciteerd!!'. 'Uh waarmee?'. En dan kreeg hij een preek over 'attente echtgenoot, en schamen en als de wiedeweer mij feliciteren'..![]()
Dit jaar voelt wel iets anders omdat het 20 jaar is. Nooit gedacht dat man 'iets' zou organiseren, maar wel heel fijn natuurlijk om even samen de hort op te zijn.
woensdag 14 februari 2018 om 17:01
Wat gezellig trouwens, dat we hier nu even met wat meer Stammers zitten? Heb ik toch wel gemist (ik was zelf degene die er zelden meer kwam, hoor!)
Zoon vandaag voor de tigste keer ziek naar huis gekomen, dus ik heb vanmiddag thuis gewerkt. Dochter had proeflessen op middelbare. Ze had wiskunde gekozen (en Frans en Kunst) maar snapte er geen bal van. Geen wonder, het arme ding heeft dyscalculie!
Zoon vandaag voor de tigste keer ziek naar huis gekomen, dus ik heb vanmiddag thuis gewerkt. Dochter had proeflessen op middelbare. Ze had wiskunde gekozen (en Frans en Kunst) maar snapte er geen bal van. Geen wonder, het arme ding heeft dyscalculie!
woensdag 14 februari 2018 om 17:09
+1!
woensdag 14 februari 2018 om 22:12
woensdag 14 februari 2018 om 22:19
Pcies!!
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 14-02-2018 22:29
32.41% gewijzigd
woensdag 14 februari 2018 om 22:24
Namiddag thuis na een gesprek. Na tip eens gaan kijken naar cv-templates (gratiz uiteraard) en na 'even' klooien is het ineens 21u geweest en moet ik maar even een avondsnack regelen want koken wil ik niet.... een echte snack halen kan hier in de buurt om die tijd al niet meer, dus het word nog wel wat gezonds.
Invullen van het template is mislukt dus morgen weer wat te doen......
Invullen van het template is mislukt dus morgen weer wat te doen......
woensdag 14 februari 2018 om 22:52
En vrijdag een update Waterevrouw? En mag de rode pen bovengehaald worden?Watervrouw333 schreef: ↑14-02-2018 22:24Namiddag thuis na een gesprek. Na tip eens gaan kijken naar cv-templates (gratiz uiteraard) en na 'even' klooien is het ineens 21u geweest en moet ik maar even een avondsnack regelen want koken wil ik niet.... een echte snack halen kan hier in de buurt om die tijd al niet meer, dus het word nog wel wat gezonds.
Invullen van het template is mislukt dus morgen weer wat te doen......![]()
BFF heeft een zware terugslag in bekkeninstabiliteit. Haar man is geveld door griep (En geen mannen griep maar djeeezzz, ik wist niet wat ik aantrof!). Dus ik ben na het werk bij hen gaan koken en wat redderen. En wederom: hun zoontje! Bezorg er mij zo 4 ajb. Ik ben onmogelijk verliefd op dat mannetje. Hij is 4, amuseert zich met blokken en treinbanen helemaal in zijn eentje terwijl hij hele verhalen verzint en af en toe komt vertellen wat er zo grappig is.
woensdag 14 februari 2018 om 23:10
Arm kind. Maar wel knap dat ze dan alsnog voor wiskunde heeft gekozenHunniebunnie schreef: ↑14-02-2018 17:01Wat gezellig trouwens, dat we hier nu even met wat meer Stammers zitten? Heb ik toch wel gemist (ik was zelf degene die er zelden meer kwam, hoor!)![]()
Zoon vandaag voor de tigste keer ziek naar huis gekomen, dus ik heb vanmiddag thuis gewerkt. Dochter had proeflessen op middelbare. Ze had wiskunde gekozen (en Frans en Kunst) maar snapte er geen bal van. Geen wonder, het arme ding heeft dyscalculie!![]()
woensdag 14 februari 2018 om 23:13
Oh succes morgen.Watervrouw333 schreef: ↑14-02-2018 22:24Namiddag thuis na een gesprek. Na tip eens gaan kijken naar cv-templates (gratiz uiteraard) en na 'even' klooien is het ineens 21u geweest en moet ik maar even een avondsnack regelen want koken wil ik niet.... een echte snack halen kan hier in de buurt om die tijd al niet meer, dus het word nog wel wat gezonds.
Invullen van het template is mislukt dus morgen weer wat te doen......![]()
Ik dacht bij cv-templates even wat anders. Iets met werkgerelateerd én cv's als in centrale verwarming. Ik kon even de link niet leggen met
wat je bedoelde. Het ging heel raar in m'n hoofd in ieder geval.
woensdag 14 februari 2018 om 23:14
Fruitje
woensdag 14 februari 2018 om 23:14
Sssh.. Ik weet het.
Maar soms, heel soms voelt het niet zo.