Stamcafe XXXI

08-06-2017 22:50 3007 berichten
Van Hawaii naar de Grand Canyon. Een grote stap op de kaart een kleine voor de Stammers. Ofzoiets. :)

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 23:03
49.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Beterschap voor zoon Konijntje. En kanjer van dochter zeg! En voor jou: volgens mij heb jij jullie financiele situatie best goed op rij. Hou je er ook rekening mee dat je eigen kvk inschrijving ook vlotter vorm kan krijgen als je om de hoek gaat werken op een plek waar je zo gewild en meteen gewaardeerd wordt? Ik kan me voorstellen dat deze ontwikkeling zoveel positieve energie meebrengt en dat je hele gezin daar beter van wordt. En man ook weer -na zijn tijdelijke aanstelling - blijer wordt en meer opties ziet. Als het ook maar een beetje kan: Ga er voor konijntje. :bigkiss:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Watervrouw333 schreef:
14-02-2018 22:14
Welkom weer! :rose:

Tijd vliegt, en oude nicks vergeet ik meestal wel eens maar de verhalen van die forummers niet :sherlock:
Dank :heart:

Net nog even gesport, nu ben ik klaarwakker.
Nog fijn even serie kijken met man die morgen om 8 uur alweer moet vliegen. Kort nachtje dus.

Slaap lekker allemaal .
Lillybit schreef:
14-02-2018 23:21
Dank :heart:

Net nog even gesport, nu ben ik klaarwakker.
Nog fijn even serie kijken met man die morgen om 8 uur alweer moet vliegen. Kort nachtje dus.

Slaap lekker allemaal .
Ik ga ook naar mijn mandje dat al warm gemaakt is door man. Slaap lekker lieverd en ik hoop dat je man niet te lang weg is :bigkiss: :sheep:
Slaap lekker Lilly en OB.
Ik duik zo ook naast m'n vriend, die nu het bed aan het opwarmen is. Dat weet ie alleen zelf nog niet.

Hij mag er morgen heel vroeg uit, én ik ga meteen met hem mee uit bed.
Doen we altijd als hij hier slaapt, daarom vindt hij dat ook niet fijn als hij een ochtenddienst moet draaien. En ik? Ik vind het ouderwets fijn om koffie te zetten, z'n lunch te smeren en te zorgen dat die man wakker naar z'n werk kan.
Omgedraaid neemt ie me dus een keer mee uit eten.
Had ik al gezegd dat ik van hem houd?
Overigens, werkt de zoekfunctie op het forum niet of heel slecht.
Ik wil hem het topic wat ik onder m'n vorige nick schreef laten lezen, maar dat lukt dus niet :nut:
Via google je zoektocht beginnen met Forum Viva (ofzo) schijnt beter te werken
Watervrouw333 schreef:
14-02-2018 23:40
Via google je zoektocht beginnen met Forum Viva (ofzo) schijnt beter te werken
Nah, helemaal niks. Zie het topic, beginregels en dan niks meer.
Via Google helemaal niks.
Raar
:swear: wat zijn mensen toch asociaal. Er stond hier dus voor 7 uur een kwartier lang een auto met draaiende motor recht voor /onder ons slaapkamerraam. Ik had verdorie nog een uur kunnen slapen. Man zei dat dat vorige week ook al een paar keer was. Toen ben ik er toevallig doorheen geslapen.
Tijd dat het hier betaald parkeren wordt of voor vergunningen.
We wonen vlakbij een winkelcentrum waar ze de torenflats uit de grond stampen. Voorheen was hier plek zat. Tegenwoordig als man eens tussen de middag thuis komt of we hebben bezoek kunnen die de auto nergens kwijt.
En het wordt ook als carpoolplek gebruikt.
Wat gezellig hier weer inderdaad. Leuk!

Welkom terug Lily, ik moest even diep nadenken maar ik weet het weer. Sterkte met alles!

Wat stom Dolfje. Zo werkt het wel inderdaad, zodra het ergens betaald parkeren wordt schuiven alle carpoolers en werknemers-die-daar-moeten-zijn gewoon wat straten op. Totdat ook daar betaald parkeren komt. Maar dat is nog geen reden om ergens een kwartier met draaiende motor te staan natuurlijk.
The owls are not what they seem
Gezellig inderdaad! Bij ons in het buurtje gaat het ook zo Dolfje en het is betalend parkeren maar net goedkoper dan een straat verderop. Gelukkig hoort er een parkeerplek bij onze flat (afgesloten terrein) en hoef ik dus nooit rondjes te rijden. Luxe want ook bij mijn werk heb ik een eigen parkeerplek.
Hoe gaat het Lady? Heb je al weer een beetje je 'draai' gevonden?
Dolfje, wat irritant! Ik heb dat nooit gesnapt, net zomin als motor laten draaien en dan je ramen een uitgebreid gaan krabben.
Aza, wat leuk dat het etentje leuk was. Fijn gevoel hè, dat je nu echt een leukerd in je leven hebt!

Blondie: je hebt gelijk. Dit is zo'n mooie kans, te mooi om te laten liggen. Man zoekt vandaag even goed uit wat hij het komende half jaar verdient (hij heeft natuurlijk nog geen loonstrook gehad) en de eigenaar van de bakker wil nog even met een van de andere werknemers praten. In maart staat er al een kleine verbouwing op stapel, maar ik wil het daar nog wel met hem over hebben. Want dan moeten we het, met de middelen die er zijn, wel goed aanpakken. Dus niet zomaar suffe statafels bestellen die het dan net niet zijn, maar laten we het dan wel vanuit een idee doen. Mediterrane sferen blijven het altijd goed doen, dus ik gooi er gewoon Frankrijk in. Geeft mij een excuus om mijn leuke jurkjes weer uit de zomerkoffer te halen!

Zoon nog ziek, maar ik hoorde hem net scharrelen. Ik werk weer thuis (alleen vanmiddag naar kantoor voor een afspraak). Straks in overleg met zoon wel een afspraak maken met de kinderarts. En met school zijn we ook bezig aan een plan, om hem te helpen. Ik hoop zo dat hij zich snel beter voelt. Je schooltijd moet, naast het gewone gedoe natuurlijk, vooral toch léuk zijn?

Dan nu maar kijken of ik nog wat serieus werk uit mijn toetsenbord krijg... :)
Hunniebunnie schreef:
15-02-2018 09:28
In maart staat er al een kleine verbouwing op stapel, maar ik wil het daar nog wel met hem over hebben. Want dan moeten we het, met de middelen die er zijn, wel goed aanpakken.
:-D Je werkt er al!
Oudblond schreef:
15-02-2018 09:31
:jump:
Oudblond schreef:
15-02-2018 09:31
:proud:

Mijn auto start niet :@
Wachten op de ANWB grrrr
Oeh wat goed Hun. En idd, in een keer goed aanpakken.

Succes met zoon.

Ja, ik blijf me er oprecht over verbazen. Het voelt nog zo onrealistisch, vooral na m'n vorige relatie. We hebben echt wel onze issues hoor, het gaat niet altijd over rozen, maar we praten er dan wel over.
Klinkt goed Aza! Ik zit weer eens te wachten op externe input. Waarom kunnen mensen zich niet aan afspraken houden? Moet toch ook voor hun eigen agenda vervelend zijn als er steeds zo geschoven wordt!
Oh vervelend OB. Ik ken het ook. De laatste twee maanden heb ik meer verantwoording gekregen, dus ik zit daarbij ook nog eens in een leerproces van dingen aanleren.
Maar soms is het gewoon zo irritant. Dan wacht ik op mail, krijg ik dat 2 dagen later.
Azarole schreef:
15-02-2018 10:33
Oh vervelend OB. Ik ken het ook. De laatste twee maanden heb ik meer verantwoording gekregen, dus ik zit daarbij ook nog eens in een leerproces van dingen aanleren.
Maar soms is het gewoon zo irritant. Dan wacht ik op mail, krijg ik dat 2 dagen later.
Ook hier aan de orde van de dag. Inmiddels haal ik wat meer mijn schouders op en denk 'is niet mijn probleem'. Makkelijk gezegd, hoor.
Ik heb eigenaar net uitgebreid gemaild over mijn ideeën. Moet het vuurtje wel brandend houden, natuurlijk!

Nu kinderarts bellen voor zoonlief....

O ja, Lady: hoe gaat het inmiddels met jou? Krijg je al iets meer energie, of is alles nog te veel en te vers? Veel liefs en sterkte vanuit een grauwe (bijna-)kustplaats... :redrose:
Dank lieve Hunnie en OB! Het gaat met mij wel OK, maar ik merk dat het toch veel energie kost allemaal. Op het werk zit ik voor een groot project (waarvoor ik vandaag input van anderen nodig heb, herkenbaar dus...) en tegelijk moet ik voor de afwikkeling van de erfenis nog van alles. Dus ik ben elke avond moe, en elke ochtend veel te vroeg wakker met gepieker over het één of ander. Stom.

Ik zit overigens ook in een grauwe (bijna) kustplaats, maar dan net zuidelijker dan jij als ik het me goed herinner Hunnie.

OB je 4-jarige vriendje klinkt leuk! En dat je zo lekker kookt is van een 4-jarige ook zo'n beetje het hoogste compliment wat koken betreft volgens mij :cheer:

Aza je relatie klinkt leuk! Altijd fijn als het op bijna alle punten 'klikt', ik heb me daar in het begin van de relatie met man ook zo over verbaasd, dat dat bestond... maar bijna 5 jaar later klikt het nog steeds!
LadyL0101 schreef:
15-02-2018 10:48
Dank lieve Hunnie en OB! Het gaat met mij wel OK, maar ik merk dat het toch veel energie kost allemaal. Op het werk zit ik voor een groot project (waarvoor ik vandaag input van anderen nodig heb, herkenbaar dus...) en tegelijk moet ik voor de afwikkeling van de erfenis nog van alles. Dus ik ben elke avond moe, en elke ochtend veel te vroeg wakker met gepieker over het één of ander. Stom.

Ik zit overigens ook in een grauwe (bijna) kustplaats, maar dan net zuidelijker dan jij als ik het me goed herinner Hunnie.

OB je 4-jarige vriendje klinkt leuk! En dat je zo lekker kookt is van een 4-jarige ook zo'n beetje het hoogste compliment wat je qua koken betreft ooit kunt krijgen volgens mij :cheer:

Aza je relatie klinkt leuk! Altijd fijn als het op bijna alle punten 'klikt', ik heb me daar in het begin van de relatie met man ook zo over verbaasd, dat dat bestond... maar bijna 5 jaar later klikt het nog steeds!
Zucht, quote met verbetering ipv verbetering... ik ga maar weer aan het werk ofzo...
Fijn even van je te horen, Lady. Je hebt veel op je bordje, wees lief voor jezelf (ook weer zo makkelijk gezegd). Werk lijkt me nu ondergeschikt aan de rest. Moet jij dit project se draaien, of is het evt. aan een ander over te dragen? Een goede werkgever snapt dat en denkt mee!
:hug:
Hunniebunnie schreef:
15-02-2018 11:01
Fijn even van je te horen, Lady. Je hebt veel op je bordje, wees lief voor jezelf (ook weer zo makkelijk gezegd). Werk lijkt me nu ondergeschikt aan de rest. Moet jij dit project se draaien, of is het evt. aan een ander over te dragen? Een goede werkgever snapt dat en denkt mee!
:hug:
Mijn LG is heel begripvol, maar het project is inderdaad alleen door mij te doen. Als ik niet kan, ligt het project stil. Dat kan natuurlijk, maar liever niet. Ook al omdat een externe partij die erbij betrokken is hun agenda hiervoor heeft leeggegooid.
Als het goed is, is het vooral vandaag even buffelen en dan volgende week weer rustiger (omdat de externe partij dan aan de slag gaat). Maar dan moet ik dus wel vandaag input krijgen...

Dus nu :bye: ik ga aan het werk!

Lilly is de ANWB er al?
Succes vandaag dan, Lady. En wat ik doe, als mensen niet doorkomen: niet meer mailen, maar bellen. Afijn, alsof je dat zelf niet weet... ;-) Hopelijk krijg je de info en kun je de boel in gang zetten voor volgende week.

Autopech is shit, Lilly, hopelijk krijgt de wegenwacht hem snel weer aan de praat.
Werk ze Lady.

Ik ben ook bezig, maar nu weer afhankelijk van 2 anderen. Ik vind dat zooo lastig hé.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven