Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 16 februari 2018 om 19:12
vrijdag 16 februari 2018 om 19:16
charlottew88 schreef: ↑16-02-2018 14:32Jezus krijst op een trekker die TO van het rapeplaytopic is en blijft enorm irritant.
Enorm.
Nog nooit zo vaak en lang op mijn handen gezeten.
Jammer dat we nooit zullen weten hoe het echt is gegaan want een faliekant mislukte rape date gaat ie nooit melden natuurlijk.
vrijdag 16 februari 2018 om 19:17
Ik denk dat het wel echt is, dat soort figuren bestaan gewoon. Dat blijkt ook wel uit de reacties van anderen in dat topic.
Een tijd terug was hier toch ook een topic van een TO met een vriend die haar te pas en te onpas in haar kruis greep? Ook zo bizar. Geen idee hoe dat is afgelopen.
vrijdag 16 februari 2018 om 19:17
Bij dit soort mensen gaat het meestal goed. En ik denk dat hij nog niet eens door heeft als het wel verkeerd gaat.Knuffelheks schreef: ↑16-02-2018 19:16Enorm.
Jammer dat we nooit zullen weten hoe het echt is gegaan want een faliekant mislukte rape date gaat ie nooit melden natuurlijk.
En aangezien zij net zo hersenloos is moet ze ook niet janken als het toch niet zo leuk was.
vrijdag 16 februari 2018 om 19:25
Hij vindt zichzelf wel geweldig (of probeert zich zo neer te zetten). De manier hoe hij omgaat met negatieve aandacht doet me aan iemand anders denken. Mag toch niet hopen dat dat dezelfde is.Knuffelheks schreef: ↑16-02-2018 19:16Enorm.
vrijdag 16 februari 2018 om 19:28
Joostisandersgeaard2 schreef: ↑16-02-2018 19:25Hij vindt zichzelf wel geweldig (of probeert zich zo neer te zetten). De manier hoe hij omgaat met negatieve aandacht doet me aan iemand anders denken. Mag toch niet hopen dat dat dezelfde is.
Daarom irriteert het me ook zo.
En het feit dat ie werkelijk niet verder denkt dan zijn lul, met zijn "ductape scheurt makkelijk".
Maar goed, de betreffende mevrouw is net zo gestoord.
vrijdag 16 februari 2018 om 19:34
Wellicht allemaal fake. En toch wel over de grens als hij ook nog alle details komt vertellen.Knuffelheks schreef: ↑16-02-2018 19:28Daarom irriteert het me ook zo.
En het feit dat ie werkelijk niet verder denkt dan zijn lul, met zijn "ductape scheurt makkelijk".
Maar goed, de betreffende mevrouw is net zo gestoord.
Mensen zijn soms rare wezens.
vrijdag 16 februari 2018 om 21:44
En? Onwetendheid kun je alleen bestrijden door iets vaak te herhalen.Joostisandersgeaard2 schreef: ↑16-02-2018 21:42Solo je bent aan het happen, slecht voor je calorien!![]()
Dat is geen happen wat mij betreft.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 16 februari 2018 om 21:47
Ik ben hartstikke blij.Joostisandersgeaard2 schreef: ↑16-02-2018 21:46Word je er blijer van?
Antwoord = nee, dan lekker laten gaan.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 16 februari 2018 om 22:02
Pinkiepink? Dubbelnick?
Ikke nie begrijp nie.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 16 februari 2018 om 22:11
Dat was ooit de bedoeling van die uitspraak ja
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
vrijdag 16 februari 2018 om 22:50