Entertainment alle pijlers

F1/Max Verstappen Part 3

09-07-2017 20:26 3430 berichten
Deel 3 alweer. Nieuw topic, nieuwe kansen!

Is de pech voor Max vanaf nu verleden tijd?
Blijft het een strijd tussen alleen Hamilton en Vettel?
Of kunnen anderen zich nog in die strijd mengen? Bottas, Ricciardo misschien?
Hoe gaat dit jaars Silly Season eruit zien?

Kortom, het F1-topic over alles wat er maar mee te maken heeft!

Afbeelding
Afbeelding
RikM schreef:
14-02-2018 16:56
Ja, op gpupdate.net staat wanneer de auto's gepresenteerd worden (in de kolom rechts, bij "Teampresentaties"). Handig lijstje!
Maandag!
De nieuwe Williams. Mooi hoor, zo'n halo. :|

Afbeelding
Die halo moet toch mega irritant zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de halo niet storend maar lijkt me voor de coureur wel heel storend en misschien zelfs wel gevaarlijk.

Vind de auto niet zo heel mooi met dat zwart. Schijnt niet geverfd te zijn ivm gewicht ter compensatie van de halo.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Daar is 'ie dan, de nieuwe auto van Max. In tijdelijke kleurstelling (=camouflage om afkijken moeilijker te maken).

Afbeelding

Afbeelding
Ik schrok al. Toch niet deze kleur he
Er zitten wel wat interessante dingen in. Als je goed kijkt zie je bijvoorbeeld boven de sidepods een grote, vlakke vleugel (zoals bij een vliegtuig). Dat heb ik nog niet eerder gezien.

Edit: hier wat duidelijker in beeld. Daar rond de sidepods is echt vanalles gaande. :kwijl:

Afbeelding
Ik vind hem wel mooi! Lijkt mij een goed plan om de auto ieder een andere kleur halo te geven. Zo kun je beter zien of het Max of Daniel is.
louise1 schreef:
19-02-2018 15:10
Ik vind hem wel mooi! Lijkt mij een goed plan om de auto ieder een andere kleur halo te geven. Zo kun je beter zien of het Max of Daniel is.

Dat is helaas niet toegestaan. BAR wilde dat in 1999 doen maar het mocht niet van de FIA. Dat hebben ze toen opgelost door elke kant een andere kleur te geven. :hihi:

Dit was de bedoeling:

Afbeelding

Dit werd het:

Afbeelding
Kan je tweede plaatje niet zien Rikm. Ik bedoelde eigenlijk alleen de halo. Bij de één een donkere halo en bij de andere een lichtere kleur, wel in dezelfde kleuren als de livery. Dan kan je ze makkelijker onderscheiden want de helmen zijn nu minder goed te zien.
@louise1
Excuus, dan heb ik je bericht verkeerd gelezen. Een kleuraccent op de halo vind ik wel een goed idee, misschien komt dat nog als fans gaan klagen dat de coureurs moeilijk te onderscheiden zijn.
Nu kan ik het wel zien. Best gaaf eigenlijk!

Ja, vond het ook een goed idee van mezelf, zo'n verschillend gekleurde halo.
Nu kan ik het wel zien. Best gaaf eigenlijk!

Ja, vond het ook een goed idee van mezelf, zo'n verschillend gekleurde halo.
De nieuwe Alfa Romeo Sauber

Afbeelding
En de Renault:

Afbeelding
Ik vind de auto's dit jaar echt erg mooi. Alleen de Williams had van mij meer wit mogen hebben, vind die zwarte onderkant niet zo mooi.

Ik krijg dit topic nog steeds niet in mijn favorieten of toplijstje en moet hem steeds opzoeken op de pijler. Echt balen.
Riccardio schijnt al licht gecrasht te zijn met de nieuwe bolide.
Ik geloof dat ik de nieuwe Mercedes toch niet zo mooi vind. :cencored:

Afbeelding
En de Ferrari ook een beetje meh... Meer rood vind ik wel mooi, maar waarom dan die grijze rand?

Hij staat hoog op de achterpoten (gekopieerd van Red Bull) en ik meen een vleugeltje te zien op de halo.

Afbeelding
McLaren dit jaar in oranje/blauw.

Afbeelding
Op Twitter verscheen nog deze foto van de nieuwe Ferrari: :rofl:

Afbeelding
https://www.autobahn.eu/7522/lewis-hami ... geeindigd/
https://nos.nl/artikel/2219683-eerste-r ... d-lab.html
Op Facebook
Max Verstappen #Gomax fanclub
Het ziet er goed uit, mensen. De RB14 oogt betrouwbaar en snel. Ik denk dat het een mooi seizoen gaat worden. :jump:

Mercedes: "Red Bull gaat met ons vechten om de wereldtitel"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven