Wij roepen wederom een eind weg!

04-12-2017 16:33 2194 berichten
Zo goed Drackie?
herfstappeltaart schreef:
24-02-2018 19:05
Ik heb een hele bakplaat havermoutkoekjes gebakken gisteren. Hmm lekker.

@ Prada: ik kom regelmatig even buurten hoor, lees ook vaak snel even mee maar de laatste paar maanden zijn er in mijn gezin wat moeilijke dingen gebeurd dus had ik nieg veel behoefte tot reageren of geklets.
Hoop dat ik af en toe ook mee mag blijven doen, ook al is het weinig..
Ach lieverd, heel veel sterkte :hug: En natuurlijk blijf je welkom. Kom maar Roepen als je eens wat te Roepen hebt :lips:
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte Herfst. :hug: Je bent altijd welkom om te roepen hoor.

Ik heb een gezellige dag gehad. Eerst met man in Amsterdam geweest en vanavond een etentje met mijn eetclubje. Was zo leuk! Onlangs zijn er twee meiden uit het clubje gestapt (eentje vanwege persoonlijke omstandigheden en eentje omdat ze het niet leuk meer vond) en we hebben dus een nieuw iemand gezocht. Diegene was er vanavond voor het eerst bij en ze past helemaal in de club! Zo leuk! Was echt een fijne avond, hele open gesprekken gehad ook. We zijn nu weer met vier, mooi aantal.

Morgen heb ik geen plannen. Ik ben hartstikke brak. Bijholteontsteking en doodmoe, dus morgen heb ik een pyjamadagje gepland. Ik moet wel morgen echt mijn schrijfopdracht gaan maken, deadline is maandag al.

Slaap lekker roeperts!
Klinkt zeker als een leuke dag Drackie en wat fijn dat de nieuwe in het groepje past.
aviv_13 schreef:
24-02-2018 20:47
Herfstappeltaart, het was toch eigenlijk een topic waarbij je even wat roept en weer weg bent? Dan ben je dus goed bezig. Dat wij hier nou zulke kletsmajoren zijn hier... ;-)

Je hebt helemaal gelijk! :)
Dankjulliewel allemaal.
Ik kom af en toe langswaaien! :heart:
aviv_13 schreef:
24-02-2018 14:08
Brownietaart, wel leuke puppiepost posten hier! Wat nu zijn we nieuwsgierig hier.

Oudblond, ik hoop dat je niet te ver hoeft te fietsen, of anders een beetje I de luwte, want het is tranentrekkend weer op de fiets en het wordt alleen maar kouder!
Zal ik doen! :-D Ik ben nu al wakker na slechts 3,5 uur slaap, maar over twee uur moet ik sowieso al weg om de pup op te halen.. Dat wordt dus heel moe zijn vandaag vrees ik. Stiekem ook wel een beetje zenuwachtig voor hoe het zal gaan als hij voor het eerst hier is.
En ook deze maand mag ik weer 5 kilo aftikken. - 35 totaal :cheer2: :cheer2:
Zo goed Prada!
Ik ben een aardappelquiche (met feta) aan het maken, ook de bodem zelfgemaakt! (Normaal gebruik ik verse bladerdeeg uit de koeling)
Ik ben heel benieuwd.
Dankjewel Hal. Ik ben benieuwd of je quiche smaakt. Ik ben dol op feta.
Bij quiche maken vind ik het leuk om de bodem zelf te maken. Een deel boter uit het recept vervang ik dan door kwark, dan krijg je een heel luchtige bodem. En mijn meel is een allegaartje van gewoon zelfrijzend bakmeel, maïsmeel, amandelmeel en rijstmeel. Zo krijg ik telkens een andere smaak. Ik heb erover gedacht vandaag ook een quiche te bakken, maar ik zag een erwtensoeppakket hangen in de supermarkt, dus het wordt erwtensoep vanavond.
Gefeliciteerd Prada, wat een fantastisch resultaat! :cheer2:

Poes heeft alweer een dode muis meegebracht vannacht, brrr. Hele keuken vol bloedsporen, en wie nou de dader is? Geen idee.

Wij eten vanavond pasta met bolognesesaus, dat wilde man graag.
Dankjewel Drackie. Het is ook echt weer voor snert Aviv. Bolognesesaus met pasta, heerlijk.
Ik warm straks de andere helft van de wrap op. Hij was echt lekker.
aviv_13 schreef:
25-02-2018 15:03
Bij quiche maken vind ik het leuk om de bodem zelf te maken. Een deel boter uit het recept vervang ik dan door kwark, dan krijg je een heel luchtige bodem. En mijn meel is een allegaartje van gewoon zelfrijzend bakmeel, maïsmeel, amandelmeel en rijstmeel. Zo krijg ik telkens een andere smaak. Ik heb erover gedacht vandaag ook een quiche te bakken, maar ik zag een erwtensoeppakket hangen in de supermarkt, dus het wordt erwtensoep vanavond.
Wat een goede tips, ga ik volgende keer eens proberen!
Hier rijdt vriendlief nu naar de chinees om wat eten op te halen.
We hadden helaas niets meer in de diepvries liggen wat snel klaar te maken viel.
Ik had gedacht dat we nog spinazie hadden liggen, maar helaas.

Quiche nog nooit als avondeten gehad. Ik heb wel eens een stukje als hapje gekregen, maar als avondeten ken ik het niet.

Hoiiiii Herfst!
Mijn schrijfopdracht is klaar. :cheer2:

Ondanks dat ik vanmiddag nog dacht dat ik de rest van de dag alleen nog maar op de bank kon liggen huilen zoveel pijn had ik van mijn bijholteontsteking. Nog steeds pijn, maar wel weer op de been en zelfs de opdracht dus af kunnen krijgen. Redelijk tevreden over. Ik vind het wel spannend hoor, dit lijkt wel behoorlijk op een eerste hoofdstuk van het boek waar ik al tien jaar over nadenk... O_O
Goed gewerkt Drackie. Dikke :applause: voor jou.
Dank Prada! Ik heb het mijn schoonvader laten lezen en die was enthousiast, dus dat is een mooie opsteker. Docent was ook tevreden volgens mij.

Wat is het stil hier. Ik heb vandaag weinig gedaan, nog steeds zo’n hoofdpijn door die rottige bijholtes. Morgen wil ik echt mijn huis een beetje opruimen want door het ziek zijn is dat aardig ontploft, maar op dit moment zou ik nog even niet weten hoe.

Ach ja, als ik woensdag maar beter ben. :proud: Woensdag ga ik een high choc doen met een vriendin. Zeg maar een high tea maar dan met alleen maar chocolade. :heart: En ‘s avonds... naar Pia Douwes! :flirting: Als ik dan niet beter ben neem ik gewoon een handvol pijnstillers en gaan met die banaan. :proud:

Nou, ik ga lekker slapen. Welterusten!
:sarcastic: Ben ik nou gek of hoe zit dat.
Waarom de vraag Cateau?
Cateautje schreef:
27-02-2018 01:18
Huh?

Gisteren een drukke dag gehad, lekker op tijd naar bed gegaan. Sta nu in de startblokken om naar de yoga te gaan en dan even langs cadeau-dochter. Even knuffelen met de kleine en bijpraten. Mis ze wel nu ze verhuisd zijn maar gelukkig zijn ze wel in de buurt gebleven.
Fijne dag Roepers :lips:
Cateautje schreef:
27-02-2018 01:18

Hoezo?

Heerlijk gesport vanmorgen. Verzet de geest en is ook nog goed voor mijn spieren. En..het verdrijft de kou uit mijn lijf.
Fijne dag allemaal!
Wat is er Cateau?
nee niks, het gaat alweer. :)
Wat heerlijk. Ik was bij dochter en kleindochter is nu 5 maanden en ik was lekker gek aan het doen en ineens was ze zo aan het schaterlachen. Zoals alleen baby's dat kunnen doen :love: . Voor het eerst. Dochter en ik lagen dubbel haha.
De yoga was iets te intensief, de kou slaat op mijn longen maar toch blij dat ik heb doorgezet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven