Uitslapen na nachtdiens
woensdag 28 februari 2018 om 11:17
Mijn vriend en ik 2 jaar en 2 maanden samen, hebben het altijd leuk! Totdat het op slapen aan komt helaas..... mijn vriend heeft avond dienst vaak tot 1/2 u snachts, hierna gaat hij gamen tot een uur of 4/5 en soms word het 6u in de ochtend. Ik lig dan allang te slapen, dus hij slaapt dan tot rond 1/2 u in de middag, en ik vind dat heel erg irritant. Ligt het aan mij? Hoort dit zo of moet ik ook uitslapen? Het is nu 11u en ben net wakker, zette de PlayStation aan en ja hoor hij werd wakker en werd boos omdat ik niet meer kon slapen.... en zo gaat dot wel vaker door..... kan iemand aub helpen.
woensdag 28 februari 2018 om 12:43
woensdag 28 februari 2018 om 13:44
En als hij niets anders wil dan dat jij langer moet opblijven en moet uitslapen, wat ga je dan doen?
woensdag 28 februari 2018 om 13:46
Ik neem aan dat ze nu voorjaarsvakantie heeft.
En ook dat ze op schooldagen natuurlijk vroeger opstaat, maar het gaat nu om de dagen die ze met hem doorbrengt en dan zijn ze, neem ik aan, vrij. Ik vind het nou ook weer niet zo gek dat ze dan uitslapen tot een uur of tien/elf, ook opmerkelijk dat daar mensen over vallen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
woensdag 28 februari 2018 om 13:47
Inderdaad, en als hij blijft drammen dat je bij hem thuis moet slapen als hij avonddienst heeft?
Want nogmaals, dat je dat niet meer gaat doen, dat zou ik gewoon mededelen. Niks discussie, gebeurt gewoon niet meer, klaar.
woensdag 28 februari 2018 om 14:15
Hmm, ik weet niet. Hier was trouwens twee weken geleden vakantie. Maar als ze wel vakantie heeft, dan weet ze dat het tijdelijk is en opent ze daar niet na 2-3 vakantieochtenden al een topic over, lijkt me. Ik kreeg de indruk dat dit een meer structurele ergernis was sinds HIJ avonddiensten heeft, onafhankelijk van haar vakantie.Susan schreef: ↑28-02-2018 13:46Ik neem aan dat ze nu voorjaarsvakantie heeft.
En ook dat ze op schooldagen natuurlijk vroeger opstaat, maar het gaat nu om de dagen die ze met hem doorbrengt en dan zijn ze, neem ik aan, vrij. Ik vind het nou ook weer niet zo gek dat ze dan uitslapen tot een uur of tien/elf, ook opmerkelijk dat daar mensen over vallen.
woensdag 28 februari 2018 om 14:19
Hahahaha hij is grappig.
Jij mag niet eerder uit bed omdat hij dan nog slaapt en wil dat je naast hem ligt.
's Avonds mag hij wel later dan jij naar bed en jij mag wel alleen in bed liggen.
Hij meet met 2 maten. Tussenoplossing: als jullie bij elkaar slapen dan gaan jullie samen naar bed op een fatsoenlijke tijd en dan kunnen jullie er samen tegelijk uit.
Maar deze droeftoeter zou het voor mij niet zijn. Hij geeft met zijn ideëen jou veel te veel onnodige spanning.
Jij mag niet eerder uit bed omdat hij dan nog slaapt en wil dat je naast hem ligt.
's Avonds mag hij wel later dan jij naar bed en jij mag wel alleen in bed liggen.
Hij meet met 2 maten. Tussenoplossing: als jullie bij elkaar slapen dan gaan jullie samen naar bed op een fatsoenlijke tijd en dan kunnen jullie er samen tegelijk uit.
Maar deze droeftoeter zou het voor mij niet zijn. Hij geeft met zijn ideëen jou veel te veel onnodige spanning.
chantalzr7 wijzigde dit bericht op 28-02-2018 14:21
0.31% gewijzigd
woensdag 28 februari 2018 om 14:24
Ze wonen beide nog thuis RBredbulletje schreef: ↑28-02-2018 14:21Natuurlijk moet jij niet in bed blijven liggen omdat hij slaapt. Richt aparte slaapkamers in en leef je leven gewoon langs elkaar heen in de weken dat hij avond/nachtdienst heeft.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
woensdag 28 februari 2018 om 14:26
Ohw hahaha! Dan is 't makkelijk, dan gewoon niet samen slapen als er geen zelfde dagritme is. Bij avonddienst gaat ie maar lekker naar hotel mama! Vind het ook niet kunnen om elkaars ouders op te zadelen met de aanwezigheid van een vriendje/vriendin trouwens.
woensdag 28 februari 2018 om 15:30
Dit gamende en blowende exemplaar heeft wel een baan. En ze zijn nog jong. Misschien is hij nog in model te kneden.Madeliefjees schreef: ↑28-02-2018 14:26Ze wonen beide nog thuis![]()
Hij is sowieso een kansloos figuur met zn gamen en blowen. Tijd voor een afkickkliniek.
woensdag 28 februari 2018 om 15:38
Dus je adviseert haar om er een project van te maken ? Gaat niet werken hoor. Hij geeft nu blijk van zijn karakter. Dat gaat niet veranderen. Behalve dan dat hij het misschien beter leert verbergen als hij ouder is.sneeuwwitje80 schreef: ↑28-02-2018 15:30Dit gamende en blowende exemplaar heeft wel een baan. En ze zijn nog jong. Misschien is hij nog in model te kneden.
Relaties gebaseerd op de ander willen veranderen zijn sowieso kansloos.
woensdag 28 februari 2018 om 15:59
Ach ze zijn 18 en 23 jaar oud en stappen net voorzichtig van het schoolleventje over naar een wat serieuzer bestaan met banen en een eigen woonplek. Verandering komt dan vanzelf wel. Ik blowde ook in mijn tienerjaren en eigenlijk bijna iedereen wel. Maar daar zijn de meeste op een gegeven moment wel klaar mee en op den duur worden de mannen gewoon brave papa's die bij een bank ofzo werken. Aan TO de taak om hem een beetje die kan op te duwen. Als hij teveel verzet geeft dan zou ik er zeker geen projectje van maken en verder zoeken.
Een blowende PlayStation verslaafde 30tiger zou ik bij voorbaat al hard voor wegrennen.
Een blowende PlayStation verslaafde 30tiger zou ik bij voorbaat al hard voor wegrennen.
woensdag 28 februari 2018 om 17:42
woensdag 28 februari 2018 om 17:45
Het gaat in mijn ogen ook niet zozeer om het gamen, blowen en uitslapen. Het gaat mij erom dat álles om zijn comfort draait. Hij wil zijn vriendin 's nachts naast zich hebben liggen ook al heeft zij dan niks aan haar avond en ochtend, moet zij wel alleen naar bed en zit ze noodgedwongen in het huis van zijn ouders ook al zat ze liever in haar eigen huis - en zelf wil hij niks hoeven inleveren en doen waar hij zin in heeft.sneeuwwitje80 schreef: ↑28-02-2018 15:59Ach ze zijn 18 en 23 jaar oud en stappen net voorzichtig van het schoolleventje over naar een wat serieuzer bestaan met banen en een eigen woonplek. Verandering komt dan vanzelf wel. Ik blowde ook in mijn tienerjaren en eigenlijk bijna iedereen wel. Maar daar zijn de meeste op een gegeven moment wel klaar mee en op den duur worden de mannen gewoon brave papa's die bij een bank ofzo werken. Aan TO de taak om hem een beetje die kan op te duwen. Als hij teveel verzet geeft dan zou ik er zeker geen projectje van maken en verder zoeken.
woensdag 28 februari 2018 om 21:40
Vreselijk zo’n vriend die de hele tijd wil gamen, tot diep in de nacht/ochtend. Afknapper! Als ik avonddienst had dan ging ik wel altijd direct slapen als ik thuis kwam hoor om 24 uur. Ik was dan gewoon moe! Waarom nog uren gamen?? Hij draait zijn hele ritme om. Dat is hartstikke ongezond en hoef je niet in mee te gaan.
Ik zou wat nuttigs met je dagen gaan doen en er gewoon op tijd uit gaan. Heb je geen vriendinnen ofzo? Als je je verveelt bij zijn ouders ga je toch naar je eigen huis? Het is van de zotte dat hij je dwingt mee uit te slapen tot 2 uur. Zonde van je dag!