Uitslapen na nachtdiens
woensdag 28 februari 2018 om 11:17
Mijn vriend en ik 2 jaar en 2 maanden samen, hebben het altijd leuk! Totdat het op slapen aan komt helaas..... mijn vriend heeft avond dienst vaak tot 1/2 u snachts, hierna gaat hij gamen tot een uur of 4/5 en soms word het 6u in de ochtend. Ik lig dan allang te slapen, dus hij slaapt dan tot rond 1/2 u in de middag, en ik vind dat heel erg irritant. Ligt het aan mij? Hoort dit zo of moet ik ook uitslapen? Het is nu 11u en ben net wakker, zette de PlayStation aan en ja hoor hij werd wakker en werd boos omdat ik niet meer kon slapen.... en zo gaat dot wel vaker door..... kan iemand aub helpen.
donderdag 1 maart 2018 om 08:57
Hij heeft geen nachtdiensten, en het gaat er om dat zij niet uit bed 'mag"Summerdance schreef: ↑28-02-2018 11:43Maar wat wil je dat hij doet dan?
Zijn bio ritme aanpassen aan jouw leven?
Want dat gaat niet lukken natuurlijk
Als ik veel nachtdiensten zou hebben, dan zou ik ook in die 2 dagen vrij niet ineens kunnen omschakelen naar een "normaal" ritme
Ik zou dan ook nooit samen kunnen wonen met een man die voornamelijk nachtdiensten heeft
Dan kom je elkaar nooit tegen in bed (en daarbuiten)
donderdag 1 maart 2018 om 09:43
Het is dus een kansloze dwingeland, die verwacht dat de hele wereld zich aan hem aanpast.
Je geeft aan dat je zenuwachtig wordt van hem. Ik zou een leuker iemand zoeken.
donderdag 1 maart 2018 om 09:54
23 is hij! 23! Je doet alsof het nog een scholier is.sneeuwwitje80 schreef: ↑28-02-2018 15:59Ach ze zijn 18 en 23 jaar oud en stappen net voorzichtig van het schoolleventje over naar een wat serieuzer bestaan met banen en een eigen woonplek. Verandering komt dan vanzelf wel. Ik blowde ook in mijn tienerjaren en eigenlijk bijna iedereen wel. Maar daar zijn de meeste op een gegeven moment wel klaar mee en op den duur worden de mannen gewoon brave papa's die bij een bank ofzo werken. Aan TO de taak om hem een beetje die kan op te duwen. Als hij teveel verzet geeft dan zou ik er zeker geen projectje van maken en verder zoeken.
Een blowende PlayStation verslaafde 30tiger zou ik bij voorbaat al hard voor wegrennen.
Blowen en gamen is überhaupt te treurig voor woorden, maar helemaal als je dat nog op je 23e doet. Je hebt een baan, komt thuis en gaat vervolgens tot ‘s ochtends gamen. Dat is behoorlijk sneu. De verandering komt dan niet vanzelf. Die verandering had al járen geleden moeten plaatsvinden.
TO moet worden wakkergeschud door haar omgeving. Waar zijn haar ouders in dit verhaal? Die zouden toch even mogen ingrijpen. Hopelijk ziet ze snel in dat ze haar leven aan het verpesten is door een relatie te hebben met die kansloze man.