Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 1 maart 2018 om 11:50
Er staat nergens aangegeven waarom niet.
Wel dat hij nu concerten heeft afgezegd ivm stemproblemen.
donderdag 1 maart 2018 om 19:05
Of als je 1.50 bent.
donderdag 1 maart 2018 om 19:11
Dan kunnen staanplaatsen ook prima, als je maar zorgt dat je vooraan staat.
En zitplaatsen bieden ook geen zichtgarantie. Toen mijn dochter (een enorm lange slierasperge) in de Ziggo bij Doe Maar uiteindelijk toch maar opstond omdat moeders toch niet tot betere gedachten te brengen was zagen de mensen achter ons niets meer, of ze nou opstonden of niet.
donderdag 1 maart 2018 om 19:15
Heeft niets met zien te maken, maar met ellebogen en tassen.Lady*Voldemort schreef: ↑01-03-2018 19:11Dan kunnen staanplaatsen ook prima, als je maar zorgt dat je vooraan staat.
En zitplaatsen bieden ook geen zichtgarantie. Toen mijn dochter (een enorm lange slierasperge) in de Ziggo bij Doe Maar uiteindelijk toch maar opstond omdat moeders toch niet tot betere gedachten te brengen was zagen de mensen achter ons niets meer, of ze nou opstonden of niet.
Daarbij heb ik een klerehekel aan uuuuren staan. Ga ik ook niet nog eens uuuuuuren vroeger in een rij liggen of staan. Ik werk ook nog eens, dus het kan niet eens als ik het al zou willen.
Ik heb nog nooit een concert meegemaakt waar mensen bleven zitten, zelfs niet bij de ouwelullenmuziek. Het was echt bizar en aan de reacties op internet te lezen was ik niet de enige die dat vond.
donderdag 1 maart 2018 om 22:11
Moiren’ schreef: ↑01-03-2018 19:15Heeft niets met zien te maken, maar met ellebogen en tassen.
Daarbij heb ik een klerehekel aan uuuuren staan. Ga ik ook niet nog eens uuuuuuren vroeger in een rij liggen of staan. Ik werk ook nog eens, dus het kan niet eens als ik het al zou willen.
Ik heb nog nooit een concert meegemaakt waar mensen bleven zitten, zelfs niet bij de ouwelullenmuziek. Het was echt bizar en aan de reacties op internet te lezen was ik niet de enige die dat vond.
O, ik wel hoor. Het is ook niet altijd done om te gaan staan als om je heen iedereen zit. De mensen achter je hebben niet zo'n leuk concert dan.
vrijdag 2 maart 2018 om 10:26
Huh? Nou reken mij daar maar niet onder.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 2 maart 2018 om 12:42
Dat gaat dan ook makkelijker als je houvast hebt aan je rollator.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zaterdag 3 maart 2018 om 11:10
wtf?! Waar?
zaterdag 3 maart 2018 om 11:24
overig/ik-ben-tegen-de-bio-industrie/li ... ges/403735
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.