Napraattopic deel 96

03-02-2018 21:46 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
schattigmeisje schreef:
06-03-2018 20:09
Dan kan je inderdaad maar beter niets krijgen. Man, wat een graftakkencadeau O_O
Wel een exclusieve graftak.
Ik moest mijn afscheid delen met mijn lg die van functie veranderde. Zij was mede de oorzaak was van mijn keuze te vertrekken (niet geheel vrijwillig). Dus mijn etentje werd 'ons' etentje en ik kreeg een reep chocolade en een cadeaubon van een paar euro. Ik weet dat er meer geld is voor het afscheid van een collega, maar het cadeau van lg was van 'mijn' bedrag afgetrokken. Ik weet dat het een beetje aanstellerij van mijn kant is, maar vond het niet zo prettig. Het maakte wel dat het afscheid nemen mij minder deed.
Maar goed, beter dit dan een boek over rouwkransen vouwen ;-D
Daar krijg ik de kriebels van, melden dat er een zwangerschapstopic vol zit, ze moeten maar zelf een nieuw topic aan maken. De "groep" word anders te groot.
:sarcastic:
8102 schreef:
07-03-2018 14:26
Daar krijg ik de kriebels van, melden dat er een zwangerschapstopic vol zit, ze moeten maar zelf een nieuw topic aan maken. De "groep" word anders te groot.
:sarcastic:
Vind ik ook belachelijk. Mag volgens de regels niet eens, dacht ik.
En hoe hard ook; in het beginnen vallen er ook aardig wat af vanwege een miskraam.
Ana_Isabel2 schreef:
07-03-2018 14:51
Vind ik ook belachelijk. Mag volgens de regels niet eens, dacht ik.
Nee, maar met zo'n opmerking zou ik waarschijnlijk geen zin meer hebben om mee te schrijven en krijgen ze toch hun zin.
Nav zo'n post hebben mensen van hier zich weleens massaal aangemeld op zo'n topic ;)
-Katjies- schreef:
07-03-2018 15:12
Nee, maar met zo'n opmerking zou ik waarschijnlijk geen zin meer hebben om mee te schrijven en krijgen ze toch hun zin.
Eens. Ik heb ooit eens meegeschreven in een groepje, waar " nieuwelingen " niet gelijk werden geaccepteerd als er iemand een miskraam had aangekondigd. Dat was dat " ongehoord" ofzo. Je aan willen melden, terwijl iemand net verdrietig nieuws had gehad. Ik heb daar niet lang meegeschreven.
Mede door Die reden en omdat er zich zoveel miskramen voordeden dat ik me er niet meer goed bij voelde om leuke dingen te schrijven.
MarindaH schreef:
07-03-2018 15:19
Nav zo'n post hebben mensen van hier zich weleens massaal aangemeld op zo'n topic ;)
:rofl: Daar zie ik ze wel voor aan, ja!
Ik heb het gemeld in het modtopic. Achterlijk gedoe.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
MarindaH schreef:
Toen waren we gelijk oude zuurpruimen en nog wat andere termen er bij! :rofl:
MarindaH schreef:
B) Yep. Pek en veren vielen ons ten deel!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Nouschi schreef:
07-03-2018 15:27
Ik heb het gemeld in het modtopic. Achterlijk gedoe.
Het is ook een groepje van niks. Als ze dat al niet kunnen bijhouden.
Overigens snap ik nooit waarom de tabel vol zit, maar je mag wel meekletsen.
Alsof mensen die tabel lezen.
Oudblond schreef:
07-03-2018 15:32
B) Yep. Pek en veren vielen ons ten deel!
Kan mij nog wel herinneren dat veel van hier mij kwamen feliciteren in zo'n topic. Hadden ze ineens een zwanger topic in hun lijst die er niet meer uitging :rofl: ( destijds kon dat nog niet)

Maar wel superlief :heart:
Dat is net zo iets als je nieuw op school komt dat je niet bij een groepje mag, groepje zit vol. :cry:
8102 schreef:
07-03-2018 15:36
Dat is net zo iets als je nieuw op school komt dat je niet bij een groepje mag, groepje zit vol. :cry:
Dat soort mensen vinden zichzelf vooral heel belangrijk.
Ana_Isabel2 schreef:
07-03-2018 15:35
Kan mij nog wel herinneren dat veel van hier mij kwamen feliciteren in zo'n topic. Hadden ze ineens een zwanger topic in hun lijst die er niet meer uitging :rofl: ( destijds kon dat nog niet)

Maar wel superlief :heart:
Ik heb dat topic waar de vorige keer geroepen werd dat het 'vol' was nog in mijn lijst staan :steam:
Oudblond schreef:
07-03-2018 15:46
Ik heb dat topic waar de vorige keer geroepen werd dat het 'vol' was nog in mijn lijst staan :steam:
Die kun je toch verwijderen?
Met de hoeveelheden zwangeren die graag ergens schrijven lijkt het me geen enkele moeite om een nieuw groepje te beginnen.
Persoonlijk denk ik dat 'doe je tabel maar op de koelkast!' een populaire naam zou zijn.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ana_Isabel2 schreef:
07-03-2018 15:47
Die kun je toch verwijderen?
Dat krijg ik niet voor elkaar, het blijft in het lijstje 'gereageerd' staan. Zal mijn straf wel zijn!
De inloggegevens staan in de op dus we kunnen er zo een ander topic van maken..
Oudblond schreef:
07-03-2018 15:50
Dat krijg ik niet voor elkaar, het blijft in het lijstje 'gereageerd' staan. Zal mijn straf wel zijn!
:rofl:

En je bent nog wel woordvoerder voor de ongeapcepteerde- zwangere- mee- willen schrijven-forumster!
Voorvechters hebben het nu eenmaal zwaar.
-Katjies- schreef:
07-03-2018 15:51
Daar verbaas ik mij dus regelmatig over ..dat er nooit iets raars gedaan is met zo'n lijst.
-Katjies- schreef:
07-03-2018 15:51
:proud:
Ana_Isabel2 schreef:
07-03-2018 15:54
Daar verbaas ik mij dus regelmatig over ..dat er nooit iets raars gedaan is met zo'n lijst.
Ik heb er wel eens over gedacht maar om de een of andere reden ging het me dan toch weer net te ver. Dan kom ik liever zelf een beetje rellen bij die zwangerosaurussen :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven