De Luizenmoeder
zondag 14 januari 2018 om 20:51
maandag 5 maart 2018 om 19:40
Ik hoop dat jij de selectieve citaten in het AD iets minder letterlijk neemt en beseft dat er context ontbreekt.CarmiggelT schreef: ↑05-03-2018 17:21Leuk bloopers!
Ik hoop dat Ilse haar interview wat nuanceert of toelicht in die uitzending want ik kan me echt niet voorstellen dat je zo zuur reageert op het succes.
maandag 5 maart 2018 om 19:52
Maar Ilse hoeft de falende journalistiek van het AD niet te gaan nuanceren
maandag 5 maart 2018 om 21:35
Ach joh ze hebben zoals gebruikelijk maar een paar zinnen uit een veel genuanceerder interview in de Volkskrant gebruikt en volledig uit de context gehaald. Zo flauw altijd.CarmiggelT schreef: ↑05-03-2018 17:21Leuk bloopers!
Ik hoop dat Ilse haar interview wat nuanceert of toelicht in die uitzending want ik kan me echt niet voorstellen dat je zo zuur reageert op het succes.
Nothing happens for a reason
maandag 5 maart 2018 om 21:37
Dat zijn littekens van hormonale acné. Heeft ze eens verteld in een interview. Ze slikt er medicijnen voor, maar die littekens gaan niet meer weg. Kan ze dus niets aan doen. Het wordt wel lelijk geplamuurd.
De Albert Heijn heeft de mokkataartjes in de aanbieding gedaan met 35% korting naar aanleiding van de uitzending van gisteren. Goeie actie!
De Albert Heijn heeft de mokkataartjes in de aanbieding gedaan met 35% korting naar aanleiding van de uitzending van gisteren. Goeie actie!
maandag 5 maart 2018 om 21:38
Tja, gewoon pukkels, kan gebeuren. Ze kunnen moeilijk hele draaidagen gaan verplaatsen of afgelasten omdat een van de hoofdrolspelers een uitbarsting van pukkels heeft lijkt me. Ze zal het zelf vervelend genoeg hebben gevonden.
Edit; o, dat wist ik niet , van die hormonale acne. Op foto's zie je er niets van, maar dat is natuurlijk makkelijker wegpoetsen dan op film......
juliet64 wijzigde dit bericht op 05-03-2018 21:44
14.77% gewijzigd
Nothing happens for a reason
maandag 5 maart 2018 om 21:40
Inderdaad. Lees gewoon het interview in de Volkskrant en je hebt je nuance te pakken. Hoeft Ilse helemaal niks voor de doen.
maandag 5 maart 2018 om 21:47
Henry van Loon (Volkert) gaf afgelopen weekend ook een interview aan de Volkskrant, die noemde de serie ook een hype, “zoiets als de lolobal.”
Verder ook een heel mooi interview na een heel moeilijk jaar voor hem. Op nu.nl stond vervolgens alleen een passage over het samenwerken met zijn ex Jennifer (Hannah) Zo doen die websites van het AD, Telegraaf en Nu.nl dat. Makkelijke en onvolledige nieuwtjes.
Verder ook een heel mooi interview na een heel moeilijk jaar voor hem. Op nu.nl stond vervolgens alleen een passage over het samenwerken met zijn ex Jennifer (Hannah) Zo doen die websites van het AD, Telegraaf en Nu.nl dat. Makkelijke en onvolledige nieuwtjes.
maandag 5 maart 2018 om 22:16
In het oorspronkelijke interview is dat vrij duidelijk hoor.CarmiggelT schreef: ↑05-03-2018 19:58Haar eigen - al dan niet uit verband getrokken - uitspraken. Ik ben wel benieuwd wat ze bedoelde.
zaterdag 10 maart 2018 om 00:00
Jaaa, geweldig!
Al vond ik dat wel meteen het leukste stukje van afgelopen aflevering. De rest vond ik een beetje saai.
Hopelijk volgende week weer beter want ik vind het echt een fantastische serie
zondag 11 maart 2018 om 21:33
Heb even opgezocht maar kon niets vinden over dat dit 100% zeker is. Ik hoop van wel.
Volkert en Hannah hebben in het echt een relatie van zes jaar gehad. Dat ze nu moeten acteren in de serie alsof er iets tussen hen staat te gebeuren vind ik knap. Ik zou dat niet kunnen.
zondag 11 maart 2018 om 21:50
Volgens mij heeft Diederik Ebbinge het op zijn twitter gezet, dat er een 2e seizoen komt. Ik heb het in ieder geval ergens voorbij zien komen.Boekenwurm2016 schreef: ↑11-03-2018 21:33Heb even opgezocht maar kon niets vinden over dat dit 100% zeker is. Ik hoop van wel.
Volkert en Hannah hebben in het echt een relatie van zes jaar gehad. Dat ze nu moeten acteren in de serie alsof er iets tussen hen staat te gebeuren vind ik knap. Ik zou dat niet kunnen.