Werkt product x echt? (Deel 2)

maandag 22 januari 2018 om 08:41
Dames die net als ik op een niet aflatende zoektocht zijn naar the next best thing, delen hier hun must haves en beauty geheimen.
Heb jij aanraders die wij niet mogen missen? Dan mag je dat hier met ons delen.
De absolute toppers uit het eerste topic zijn het wimperserum van KV (Kruidvat) en Vitis tandpasta.
Link naar deel 1 met Strikjemetstippels als TO: mode-beauty/werkt-product-x-echt/list_messages/372885
Heb jij aanraders die wij niet mogen missen? Dan mag je dat hier met ons delen.
De absolute toppers uit het eerste topic zijn het wimperserum van KV (Kruidvat) en Vitis tandpasta.
Link naar deel 1 met Strikjemetstippels als TO: mode-beauty/werkt-product-x-echt/list_messages/372885
anoniem_356232 wijzigde dit bericht op 07-02-2018 10:31
20.60% gewijzigd
vrijdag 9 maart 2018 om 16:02
Ik heb gewoon meerdere kleuren gekozen, geholpen door het schema van Wayne Goss (aan de hand van de kleuren van MAC).
Redelijke lichte kleuren, voor de zomer ga ik een tintje donkerder bestellen.
De allerlichtste meng ik met een foundation die voor de winter iets de donker is.
En anders grijp ik naar de bronzer
Redelijke lichte kleuren, voor de zomer ga ik een tintje donkerder bestellen.
De allerlichtste meng ik met een foundation die voor de winter iets de donker is.
En anders grijp ik naar de bronzer

zaterdag 10 maart 2018 om 12:33
zaterdag 10 maart 2018 om 15:07
Nieuwsflits 
Deze week voor de zesde keer de flitser gebruikt (IPL) en ik ben blij!
Tot de vijfde week dacht ik echt dat het niet zou gaan werken en ik de miskoop van het jaar had gedaan.
Maar deze zesde week kwamen de haartjes wel terug, maar dun en zacht en ze groeiden amper.
Mijn benen zijn al behoorlijk glad en de oksels gaan ook goed!
Ik flits vrolijk verder en houd jullie op de hoogte.
Tot de vijfde week dacht ik echt dat het niet zou gaan werken en ik de miskoop van het jaar had gedaan.
Maar deze zesde week kwamen de haartjes wel terug, maar dun en zacht en ze groeiden amper.

zaterdag 10 maart 2018 om 15:42
ik gebruik nu een maandje die vitamine C poeder van Pholopsy door mijn serum (Biothermal anti age) en daarover heen mijn eigen creme (La Mer). Ik gebruikte altijd al la mer, maar nu dus sinds een maand met die vitamine C boost. En mijn man heeft al twee keer gezegd dat min huid er zo fris en goed uitziet. Het valt mij zelf ook op. Gewoon frisser. Kortom wat mij betreft echt een goede aanrader dankzij dit forum!
ik denk zelfs dat ik maar eens ga stoppen met die iditoot dure la mer...

zaterdag 10 maart 2018 om 18:48
Leuk! Ik gebruik de vitamine c poeder van Philosophy al een paar jaar en ook nog steeds heel tevreden over. Ook vanwege dat stralender/frisser.enthousiasteling schreef: ↑10-03-2018 15:42ik gebruik nu een maandje die vitamine C poeder van Pholopsy door mijn serum (Biothermal anti age) en daarover heen mijn eigen creme (La Mer). Ik gebruikte altijd al la mer, maar nu dus sinds een maand met die vitamine C boost. En mijn man heeft al twee keer gezegd dat min huid er zo fris en goed uitziet. Het valt mij zelf ook op. Gewoon frisser. Kortom wat mij betreft echt een goede aanrader dankzij dit forum!
Gebruik wel altijd een spf tja omdat je huid gevoeliger kan reageren op de zon.

zondag 11 maart 2018 om 17:56
Haha nieuwsflitsModuleX schreef: ↑10-03-2018 15:07Nieuwsflits

Goed om te horen! Ik moet nog beginnen (maar om dat ik IPL behandelingen voor roodheid heb doe ik het wanneer die over zijn, anders is er te veel voor mijn huid om te herstellen). Welke gebieden flits jij? misschien onsmakelijk maar ik heb echt ooooveral haar, buik, rond tepels....niet zo erg als benen en bikini lijn en zo maar ik scheer dus echt mijn hele lichaam dus wil ook alles flitsen dan.
zondag 11 maart 2018 om 18:20
Ik doe mijn onderbenen, oksels en bikinilijn.strikjemetstippels schreef: ↑11-03-2018 17:56Haha nieuwsflits
Goed om te horen! Ik moet nog beginnen (maar om dat ik IPL behandelingen voor roodheid heb doe ik het wanneer die over zijn, anders is er te veel voor mijn huid om te herstellen). Welke gebieden flits jij? misschien onsmakelijk maar ik heb echt ooooveral haar, buik, rond tepels....niet zo erg als benen en bikini lijn en zo maar ik scheer dus echt mijn hele lichaam dus wil ook alles flitsen dan.
Mijn schaamhaar loopt zo’n 5 cm door op mijn bovenbeen en dan echt ook een ‘mooie’ volle bos. Dus ben reuze blij met dit resultaat tot nu toe na al die jaren scheren.
Als ik jou was zou beginnen met het haar dat jou het meest stoort, want het is best een tijdrovende klus. Ik ben zo’n 3 kwartier tot een uur bezig met deze gebieden.
Succes met de behandeling die je nu hebt! Hoop dat die ook helpen!
modulex wijzigde dit bericht op 11-03-2018 18:21
Reden: Woordje vergeten
Reden: Woordje vergeten
0.26% gewijzigd

zondag 11 maart 2018 om 18:30
Oeh ik twijfel al een tijdje of ik die paar honderd euro zal investeren, maar het is het wel waard dus?ModuleX schreef: ↑10-03-2018 15:07Nieuwsflits
Wat voor huid- en haar type heb je? En maakt dat nog uit eigenlijk? Ik heb vrij fijne maar wel donkere haartjes...
zondag 11 maart 2018 om 18:38
Dit was een aanbieding bij het Kruidvat, 159 euro., een Braun.
Nu hebben ze een Philips voor 139 euro.
https://www.kruidvat.nl/search?text=Ipl ... ype=manual
Ik heb donker haar en een lichte huid, wel de best werkende combi volgens de geleerden.
zondag 11 maart 2018 om 18:59

zondag 11 maart 2018 om 19:48
Thanks! Besteld!ModuleX schreef: ↑11-03-2018 18:38Dit was een aanbieding bij het Kruidvat, 159 euro., een Braun.
Nu hebben ze een Philips voor 139 euro.
https://www.kruidvat.nl/search?text=Ipl ... ype=manual
Ik heb donker haar en een lichte huid, wel de best werkende combi volgens de geleerden.

maandag 12 maart 2018 om 09:53
Hoe vaak flits jij? elke week?Emma95 schreef: ↑11-03-2018 18:59Ik heb ook een Braun. Denk dat ik em een half jaar heb nu.
Op mijn benen groeit nu al vrijwel geen haar meer.
Je hoeft natuurlijk niet alle plekken tegelijk te doen. Je kunt de ene dag je oksels don en de volgende dag je benen.
Oksels zijn echt in een minuut gebeurd.
maandag 12 maart 2018 om 12:24
Ik hoor goede verhalen over deze:
https://smplskin.com/nl/product/verfris ... ogshampoo/
Heb m zelf nog niet aangeschaft of getest overigens...
maandag 12 maart 2018 om 13:34

maandag 12 maart 2018 om 14:04
Batiste en Colab uitgeprobeerd en vind het beiden niks. Van Batiste heb je ook een variant voor bruin haar maar ben ook daar niet enthousiast over. Haar lijkt juist sneller vet te worden.
maandag 12 maart 2018 om 14:15
Ik heb ook bruin haar en geen waas en snel vette wortels. Deze is de enige die echt iets voor me doet:

maandag 12 maart 2018 om 14:19
karin71 schreef: ↑19-02-2018 20:25Dat wimperserum van kruidvat ga ik meteen proberen. Als ik mascara gebruik lijk ik op een panda, dus ik hoop dat mascara door dit serum niet meer nodig is...
ik heb de retinol uitgeprobeerd waar Kim Kardashian fan van is en die kost minder dan 10 euro! En niet te geloven... echt een aanrader, beter dan de duurdere soorten.
[...]
@Hobbelster; van harte gefeliciteerd!
Welke?
maandag 12 maart 2018 om 14:35
Hai meiden!
Mijn beautytips:
Altijd dure shampoos van kapper maar nu andrelon 2 in 1 en echt perfect! Glanzend, gevoed, en hoef 5 de niet mijn haar ge wassen!
Chanel vitalumiere vind ik fantastisch.
Mijn crème is op voor overdag. Normale tot droge huid (na douchen moet er echt iets op want erg trekkerig). Prima mooie huid van mijzelf, echter wel Bijna 40, en rimpeltjes, op voorhoofd steeds dieper, waar ik van baal.
Lees over vit c?paula’s choice, die andere bekende dame uit de cosmetische chirurgie met haar eigen lijn? Vitamine a? Zie door bomen het bos niet dus hoop op een eenduidig helder advies....
Als iemand nu zegt wat ik moet kopen dan bestel ik het direct.
Dank!
Mijn beautytips:
Altijd dure shampoos van kapper maar nu andrelon 2 in 1 en echt perfect! Glanzend, gevoed, en hoef 5 de niet mijn haar ge wassen!
Chanel vitalumiere vind ik fantastisch.
Mijn crème is op voor overdag. Normale tot droge huid (na douchen moet er echt iets op want erg trekkerig). Prima mooie huid van mijzelf, echter wel Bijna 40, en rimpeltjes, op voorhoofd steeds dieper, waar ik van baal.
Lees over vit c?paula’s choice, die andere bekende dame uit de cosmetische chirurgie met haar eigen lijn? Vitamine a? Zie door bomen het bos niet dus hoop op een eenduidig helder advies....
Dank!

vrijdag 16 maart 2018 om 10:29
Ik heb de vitamine C van Paula's Choice. Ben er wel tevreden over; mijn huid is rustig en ziet er gezond uit. Het is voor mij geen wondermiddel, maar gewoon fijn spul. Of ik het opnieuw ga bestellen weet ik nog niet. Het is duur en ik merk geen spectaculaire effecten. Maar ik gebruik het ook pas een kleine drie weken.keuteltje schreef: ↑12-03-2018 14:35
Dank!
Ik heb ook het Vitame A zuur serum van Jetske Ultee. Ik wissel deze twee af, geen idee of dat slim is. Het zijn allebei waterige substanties, maar de Vitamine A smeert wel wat lekkerder uit. Beide superzuinig in gebruik. Volgens mij allebei bedoeld voor een gladdere huid, egalere teint en tegen oneffenheden en rimpels vanwege de hoge dosering antioxidanten.
Het vitamine A zuur serum wil ik sowieso blijven gebruiken.