Werkt product x echt? (Deel 2)

maandag 22 januari 2018 om 08:41
Dames die net als ik op een niet aflatende zoektocht zijn naar the next best thing, delen hier hun must haves en beauty geheimen.
Heb jij aanraders die wij niet mogen missen? Dan mag je dat hier met ons delen.
De absolute toppers uit het eerste topic zijn het wimperserum van KV (Kruidvat) en Vitis tandpasta.
Link naar deel 1 met Strikjemetstippels als TO: mode-beauty/werkt-product-x-echt/list_messages/372885
Heb jij aanraders die wij niet mogen missen? Dan mag je dat hier met ons delen.
De absolute toppers uit het eerste topic zijn het wimperserum van KV (Kruidvat) en Vitis tandpasta.
Link naar deel 1 met Strikjemetstippels als TO: mode-beauty/werkt-product-x-echt/list_messages/372885
anoniem_356232 wijzigde dit bericht op 07-02-2018 10:31
20.60% gewijzigd
maandag 19 februari 2018 om 20:25
Dat wimperserum van kruidvat ga ik meteen proberen. Als ik mascara gebruik lijk ik op een panda, dus ik hoop dat mascara door dit serum niet meer nodig is...
ik heb de retinol uitgeprobeerd waar Kim Kardashian fan van is en die kost minder dan 10 euro! En niet te geloven... echt een aanrader, beter dan de duurdere soorten.
[...]
@Hobbelster; van harte gefeliciteerd!
ik heb de retinol uitgeprobeerd waar Kim Kardashian fan van is en die kost minder dan 10 euro! En niet te geloven... echt een aanrader, beter dan de duurdere soorten.
[...]
@Hobbelster; van harte gefeliciteerd!
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 22-02-2018 11:59
Reden: linkje verwijderd
Reden: linkje verwijderd
7.88% gewijzigd

dinsdag 20 februari 2018 om 09:46
oh ohhh... nou bedankt voor de waarschuwing alvast!francieneke schreef: ↑19-02-2018 17:28Ik heb de link nu pas aangeklikt, volgens mij zag het er ongeveer zo uit. Maar ik heb het weggegooid omdat het waanzinnig prikte. Het recept kan natuurlijk verbeterd zijn!
Lorem Ipsum
dinsdag 20 februari 2018 om 09:54
Ik weet niet of jullie het merk kennen, maar ik heb laatst shampoo en conditioner gekocht van Natura Siberica. Had goede reviews gelezen over de repair shampoo. Ik vind het goed spul, haar is goed doorkambaar, voelt zacht en dikker. De geur is bij gebruik erg zoet, maar ruikt prima als je haar droog is. De shampoo heeft geen parabenen enzo en wordt niet op dieren getest. Bovendien is het goed betaalbaar, moet erbij zeggen dat ik het niet in NL heb gekocht.
noa wijzigde dit bericht op 20-02-2018 10:02
0.22% gewijzigd
Cum non tum age

dinsdag 20 februari 2018 om 11:44
Hebben jullie tips voor een mooie oogschaduw die goed blijft zitten? Ik heb van die kleine adertjes op mn oogleden lopen en vind het met een neutrale tint oogschaduw allemaal net wat mooier. Maar het wordt al snel te goud of te veel glitter ofzo. Wat gebruiken jullie.
Overigens ben ik wel echt fan van the ordinary, de niamicine heeft echt wonderen verricht op mijn huid. Ook de foundation vind ik prachtig. Ik ben ook heel benieuwd wanneer de suncare producten op de markt komen!
Het wimperserun van de kruidvat en retinol van the ordinary staan al klaar voor gebruik. Maar moeten nog even wachten tot ik bevallen ben, voor de zwangerschap had ik er zulke mooie winpers van gekregen die wil ik weer terug!!
Overigens ben ik wel echt fan van the ordinary, de niamicine heeft echt wonderen verricht op mijn huid. Ook de foundation vind ik prachtig. Ik ben ook heel benieuwd wanneer de suncare producten op de markt komen!
Het wimperserun van de kruidvat en retinol van the ordinary staan al klaar voor gebruik. Maar moeten nog even wachten tot ik bevallen ben, voor de zwangerschap had ik er zulke mooie winpers van gekregen die wil ik weer terug!!

dinsdag 20 februari 2018 om 12:26
Ballys, ik heb zo'n soort eyeshadow palette (niet precies deze)
https://www.parfumcenter.nl/lancome-hyp ... gJ_rvD_BwE
en de huidkleurige kleur gebruik ik onder mijn wenkbrauwen.
Doe er wel een eyeshadow base onder.
Ik denk dat je ook een huudkleurige poederconcealer kunt gebruiken.
https://www.parfumcenter.nl/lancome-hyp ... gJ_rvD_BwE
en de huidkleurige kleur gebruik ik onder mijn wenkbrauwen.
Doe er wel een eyeshadow base onder.
Ik denk dat je ook een huudkleurige poederconcealer kunt gebruiken.

dinsdag 20 februari 2018 om 12:51
Ballys_ schreef: ↑20-02-2018 11:44Hebben jullie tips voor een mooie oogschaduw die goed blijft zitten? Ik heb van die kleine adertjes op mn oogleden lopen en vind het met een neutrale tint oogschaduw allemaal net wat mooier. Maar het wordt al snel te goud of te veel glitter ofzo. Wat gebruiken jullie.

De linkse is bijna wit maar met roze ondertoon, die gebruik ik op ooglid. Die is mat.

dinsdag 20 februari 2018 om 21:56
Hier staat het uitgebreid in uitgelegd: www.paulaschoice.nl/nl/retinol-tegen-rimpels

dinsdag 20 februari 2018 om 22:43
Ik heb een Retinoid besteld maar noem het hardnekkig retinol
Ik heb deze besteld want die zou het minst kans hebben qua irritatie: http://theordinary.com/product/rdn-gran ... ml?redir=1
Ik heb nog nooit zoiets gebruikt dus ben benieuwd.
Ik heb nog nooit zoiets gebruikt dus ben benieuwd.
dinsdag 20 februari 2018 om 22:47
Ik gebruik nu de acne gel. Kan er nog weinig over zeggen behalve dat mijn probleem zone rustiger lijkt te worden. Maar moet het nog wat langer gebruiken.MrsNiceGuy schreef: ↑20-02-2018 18:03Heeft er iemand ervaring met de producten van Gladskin? Ik overweeg om hun gel of crème tegen eczeem te bestellen.
De prijs is oke.
woensdag 21 februari 2018 om 09:47
Bedankt voor de tips,
Ik bestel the ordinary via de deciem site, daar is ook veel meer keus dan bij ASOS bijvoorbeeld. Overigens kan het wel een dikke week duren voordat je pakketje er is. Maar als je dat maar weet is het ook niet erg. Ik vind dat je veel waar voor je geld krijgt.
Ik lees reviews online en maak dan mn keuze, de vitamine c die ik bij hun had besteld vond ik helemaal niet fijn bijvoorbeeld, maar van de niamicine ben ik echt fan! Ik gebruikte hiervoor paulas choice, ook heel prettig maar een stuk duurder.
Overigens de lip and body balm van PC vind ik echt fantastisch! Ik had van die losse velletjes op mn lippen en het ging maar niet over, halve drogist leeggekocht maar het werd niet beter. 2 nachten PC en weer helemaal gezonde lippen!
Ik bestel the ordinary via de deciem site, daar is ook veel meer keus dan bij ASOS bijvoorbeeld. Overigens kan het wel een dikke week duren voordat je pakketje er is. Maar als je dat maar weet is het ook niet erg. Ik vind dat je veel waar voor je geld krijgt.
Ik lees reviews online en maak dan mn keuze, de vitamine c die ik bij hun had besteld vond ik helemaal niet fijn bijvoorbeeld, maar van de niamicine ben ik echt fan! Ik gebruikte hiervoor paulas choice, ook heel prettig maar een stuk duurder.
Overigens de lip and body balm van PC vind ik echt fantastisch! Ik had van die losse velletjes op mn lippen en het ging maar niet over, halve drogist leeggekocht maar het werd niet beter. 2 nachten PC en weer helemaal gezonde lippen!
woensdag 21 februari 2018 om 10:08
Hier staan de verschillende retinols/retinoids van the Ordinary.
Best een ingewikkeld verhaal.
https://beautyeditor.ca/2017/11/16/the- ... y-retinoid
Ik zou de granactive retinoid kiezen.
Best een ingewikkeld verhaal.
https://beautyeditor.ca/2017/11/16/the- ... y-retinoid
Ik zou de granactive retinoid kiezen.
emma95 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 12:27
18.63% gewijzigd
woensdag 21 februari 2018 om 11:48
Dit topic is verslavend en heel slecht voor mijn portemonnee!
Ik heb dankzij jullie al de wimperserum, maxfactor masterpiece en pupa mascara gekocht en er staan nog een aantal dingen op mijn verlanglijstje (serum, vitis tandpasta en ipl). De shampoo van de hema wil ik ook nog proberen maar ik moet eerst echt die zes flessen die ik nog heb staan opmaken.
Sommige dingen kan ik nog niet gebruiken ivm zwangerschap.
De mascara's vind ik tot nu toe mwa. Mijn all time favorite is estee lauder zero smudge. ik blijf er toch iedere keer bij terugkomen. Klein borsteltje waardoor ik niet continu tegen mijn ooglid aanzit en géén pandaogen. De enige mascara die echt niet uitloopt bij mij en toch makkelijk te verwijderen is.
Ik heb dankzij jullie al de wimperserum, maxfactor masterpiece en pupa mascara gekocht en er staan nog een aantal dingen op mijn verlanglijstje (serum, vitis tandpasta en ipl). De shampoo van de hema wil ik ook nog proberen maar ik moet eerst echt die zes flessen die ik nog heb staan opmaken.
Sommige dingen kan ik nog niet gebruiken ivm zwangerschap.
De mascara's vind ik tot nu toe mwa. Mijn all time favorite is estee lauder zero smudge. ik blijf er toch iedere keer bij terugkomen. Klein borsteltje waardoor ik niet continu tegen mijn ooglid aanzit en géén pandaogen. De enige mascara die echt niet uitloopt bij mij en toch makkelijk te verwijderen is.
woensdag 21 februari 2018 om 11:50
Ballys_ schreef: ↑20-02-2018 11:44Hebben jullie tips voor een mooie oogschaduw die goed blijft zitten? Ik heb van die kleine adertjes op mn oogleden lopen en vind het met een neutrale tint oogschaduw allemaal net wat mooier. Maar het wordt al snel te goud of te veel glitter ofzo. Wat gebruiken jullie.
Is er een reden dat je het wimperserum nu laat staan? Ik heb hem namelijk ook gekocht en ben ook zwanger. Zit er iets in wat wordt afgeraden? Retinol (ik heb hem van paula's choice) vind ik zo fijn, maar helaas inderdaad niet tijdens zwangerschap
woensdag 21 februari 2018 om 11:51
Niet met de gel tegen eczeem, maar wel de acnegel. Deed bij mij niets helaas.MrsNiceGuy schreef: ↑20-02-2018 18:03Heeft er iemand ervaring met de producten van Gladskin? Ik overweeg om hun gel of crème tegen eczeem te bestellen.
woensdag 21 februari 2018 om 12:11
teletubbie2016 schreef: ↑21-02-2018 11:50Is er een reden dat je het wimperserum nu laat staan? Ik heb hem namelijk ook gekocht en ben ook zwanger. Zit er iets in wat wordt afgeraden? Retinol (ik heb hem van paula's choice) vind ik zo fijn, maar helaas inderdaad niet tijdens zwangerschap
Ik gebruik nu geen wimperserum omdat het wordt afgeraden tijdens de zwangerschap, tenminste zo staat het in de gebruiksaanwijzing. Op internet lees ik dat het onvoldoende getest is op zwangere vrouwen (goh...) en dat het daarom afgeraden wordt. Maar ik merk ook wel dat ik nu anders op producten reageer, ik had geen zin in vlekken of geirriteerde oogleden. En ach naast al het andere lekkers wat ik moest laten staan vond ik dit een kleine opoffering

woensdag 21 februari 2018 om 12:35
Je moet je echt even inlezen wat dat betreft, op de Deciem site staat het uitgelegd.
Ik ben met de advanced retinoid begonnen (maar die is nu vervangen door de granactive retinoid geloof ik) en je begint met maar een paar keer per week. Inmiddels gebruik ik de retinol 0.5% in squalane, drie keer per week zo'n beetje.
Extra belangrijk om SPF te gebruiken trouwens als je retinoid/retinol gebruikt.
woensdag 21 februari 2018 om 15:20
Probeer de volgende x MAC waterweight foundation. Is goedkoper, maar exact hetzelfde.strikjemetstippels schreef: ↑20-02-2018 11:59ik heb dus de Smashbox camera ready BB cream gebruikt en hij is echt heel fijn:
is mega dun en zit in flesje met pipet. Ideaal voor als je een droge huid hebt. Ik heb de lichtste versie genomen en is een beetje geel getint.