The Walking Dead: Team Viva waiting for war
dinsdag 28 maart 2017 om 21:18
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
maandag 12 maart 2018 om 22:18
Fuck ik keek Grey's half slaperig en opeens o shit TWD !!
Hoe is Gabriel en die dokter ontsnapt
En wow Gabriel ijlt flink, goed dat die dokter mee heeft,
Oké dankzij hem doe ik ook paranoïde nu
Ik zag nog iets met Tara en dat ze een walker naar Dwight gooide, ofzo
O ik irriteer mij een beetje aan Tara
Aaaw hilltop en Maggie,
Aha Morgan en Carol en wacht eens

Jerry is gewoon bij de hilltop
Uhm Morgan, hij weet niet opeens hoe hij moet overleven omdat die een man heeft gedood etc, en met stok omgaat, Morgan is een weirdo
Negan
ow Negan 
Ow eugene o nee
Baas uit eigen uitkijkpost ? Oké
Zou Negan al weten dat Dwight mee werkte ?
O uhm wijn
Eeey daar is Gabriël weer
Hmmm een radio hmm
Interessant
Aaw suïcide
O dat was snel
Pauze
Wie kijkt er nog meer mee ?
Hoe is Gabriel en die dokter ontsnapt
En wow Gabriel ijlt flink, goed dat die dokter mee heeft,
Oké dankzij hem doe ik ook paranoïde nu
Ik zag nog iets met Tara en dat ze een walker naar Dwight gooide, ofzo
O ik irriteer mij een beetje aan Tara
Aaaw hilltop en Maggie,
Aha Morgan en Carol en wacht eens
Uhm Morgan, hij weet niet opeens hoe hij moet overleven omdat die een man heeft gedood etc, en met stok omgaat, Morgan is een weirdo
Negan
Ow eugene o nee
Baas uit eigen uitkijkpost ? Oké
Zou Negan al weten dat Dwight mee werkte ?
O uhm wijn
Eeey daar is Gabriël weer
Hmmm een radio hmm
Interessant
Aaw suïcide
O dat was snel
Pauze

Wie kijkt er nog meer mee ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
maandag 12 maart 2018 om 22:41
Ja begint weer.
Via de moeras, ooooow Moeraswalkers

Tja zo leuk is een kamp leiden niet
Maggie
O hij
Gregory bleh
Kennelijk boeit het Rosita wel wat er met Dwight is ofzo,
Een blinde dominee hmmm,
Zucht
Tara

O nee hè
Ik vind dit helemaal niet leuk
O nee fuck

Eeey dat is paddestoel walker
Wow Gabriel i love ❤ you
Wtf
saviors
Dwight wat doe je .
Ik vind jammer dat Dwight daar niet meer is
O fuck
WTF
Verdomme
Waarom deed die stomme dokter dat nou
Via de moeras, ooooow Moeraswalkers
Tja zo leuk is een kamp leiden niet
O hij
Gregory bleh
Kennelijk boeit het Rosita wel wat er met Dwight is ofzo,
Een blinde dominee hmmm,
Zucht
Tara
O nee hè
Ik vind dit helemaal niet leuk
O nee fuck
Eeey dat is paddestoel walker
Wow Gabriel i love ❤ you
Wtf
Dwight wat doe je .
Ik vind jammer dat Dwight daar niet meer is
O fuck
WTF
Verdomme
Waarom deed die stomme dokter dat nou
mamsvan wijzigde dit bericht op 12-03-2018 22:47
0.96% gewijzigd
maandag 12 maart 2018 om 22:59
Gaan we weer,
Geen Dwight,
Aaaw
nu horen ze over Carl 
Ik zag Jerry Jerry

Waarom zo kort maar, pff
O die roodharige weer,
O jeej, o nee

Pff hij leeft nog
maar hoe lang blijft Gabriel leven 
En zal Rick hem willen bevrijden, hij weet nog niet dat die daar is
Oké dit is de eerste keer dat ik Eugène
zo aan kijk,
O nee Dwight is daar.
Likt de walker zijn eigen bloed
Viespeuk
Creepy sexy mutherfucker
Einde
Geen Dwight,
Aaaw
Ik zag Jerry Jerry
Waarom zo kort maar, pff
O die roodharige weer,
O jeej, o nee
Pff hij leeft nog
En zal Rick hem willen bevrijden, hij weet nog niet dat die daar is
Oké dit is de eerste keer dat ik Eugène
O nee Dwight is daar.
Likt de walker zijn eigen bloed
Viespeuk
Creepy sexy mutherfucker
Einde
mamsvan wijzigde dit bericht op 12-03-2018 23:05
1.50% gewijzigd
maandag 12 maart 2018 om 23:03
O ja ze waren weer even samenSaoghail schreef: ↑12-03-2018 12:41Zo gekeken.
In het wit om niet te spoileren:
Goh, die Gabriel en Carson, samen on the road op zoek naar God. Wel sneu dat Carson zo hop dood werd geschoten. Maar ik denk dat Gabriel en Eugene in een ruimte wel voor een spannende wending gaat zorgen. Gaby benadrukte niet voor niets zo erg dat onze lieve heer een bedoeling had met dit tripje.
Tara is een zeikerd. Ja het is allemaal heul erg dat je vriendin dood is, maar dat is niet iets unieks in deze wereld. En Dwight helpt jullie nu he. Get over it.
Wel stom ook dat toen Tara vroeg wie even kwam helpen met het doden van de walkers dat iedereen stom bleef zitten.
En boze Daryldat hebben we ook lang niet gezien.
Ik snap niet waarom Maggie blijft praten tegen de gevangenen, gewoon negeren die hap.
Jeuh, Daryl en Carol weer samen![]()
Zo Negan heeft een plan, walkerprut over de muur gooien en zo. n vast ook iets van kogels en pijlen in walkerbloed dippen en dan schieten. Dat heb ik eerder gehoord.![]()
Nou, het was weer als vanouds!
O en haar nieuwe soort love interest en hoe heet die gast ? Tobin in dezelfde kamp
Dan denk ik dat the Kang ergens in hilltop zit dan
maandag 12 maart 2018 om 23:09
Deze aflevering vloog voorbij. Arme Gabriel. Denkt de hele weg door God geleid te worden en dan komt hij uiteindelijk bij de saviors terecht. Carson de sukkel is dood!
Ik irriteer me een beetje aan Henry. Van mij hoeft dat niet hoor.
En dan Tara lekker bezig! Maar goed, nu kwamen ze wel bij de saviors uit en heeft Dwight ze we kunnen leiden. Betekent alleen dat hij nu weer bij Negan terug is.
Eugene! Hoe hij die vrouw behandelde. Niet netjes. Hij mag zich wel een beetje bekommeren om Gabriel maar ik vrees dat hij dat niet doet.
Tja, nu weten Carol en Maggie het ook van Carl....slik!
Rick is ook op de Hilltop. Hoop dat ze zich kunnen voorbereiden op de eindstrijd!!!
Niet zo lekker wat Negan heeft bedacht met dat bloed. Wil hij ze zo besmetten??? Werkt dat ?
Al met al een goede aflevering!
Ik irriteer me een beetje aan Henry. Van mij hoeft dat niet hoor.
En dan Tara lekker bezig! Maar goed, nu kwamen ze wel bij de saviors uit en heeft Dwight ze we kunnen leiden. Betekent alleen dat hij nu weer bij Negan terug is.
Eugene! Hoe hij die vrouw behandelde. Niet netjes. Hij mag zich wel een beetje bekommeren om Gabriel maar ik vrees dat hij dat niet doet.
Tja, nu weten Carol en Maggie het ook van Carl....slik!
Rick is ook op de Hilltop. Hoop dat ze zich kunnen voorbereiden op de eindstrijd!!!
Niet zo lekker wat Negan heeft bedacht met dat bloed. Wil hij ze zo besmetten??? Werkt dat ?
Al met al een goede aflevering!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
dinsdag 13 maart 2018 om 04:45
dinsdag 13 maart 2018 om 09:14
Ik vermoed dat je zo idd iemand kan besmeten,
Ik vind het echt jammer dat Gabriël weer daar is,
Ik zie het slecht voor hem in,
Zeker ook met zijn ogen
Ik ben benieuwd naar volgende week
Zoals er nu na uit ziet word het nog best spannend bij de season finale over 4 a 5 weken
Gelukkig is er een nieuwe "dokter" in beeld
Ik vraag mij af of Daryl Dwight echt dood wilt ?
Ik weet t niet
Zoals er nu uit ziet lijkt in elk geval erg naar de comic story toe te gaan
Ik vind het echt jammer dat Gabriël weer daar is,
Ik zie het slecht voor hem in,
Zeker ook met zijn ogen
Ik ben benieuwd naar volgende week
Zoals er nu na uit ziet word het nog best spannend bij de season finale over 4 a 5 weken
Gelukkig is er een nieuwe "dokter" in beeld
Ik vraag mij af of Daryl Dwight echt dood wilt ?
Ik weet t niet
Zoals er nu uit ziet lijkt in elk geval erg naar de comic story toe te gaan
dinsdag 13 maart 2018 om 09:20
Bij mij was Tara irritant vanaf dat ze wegging bij die oceanside plek,
Eigenlijk zijn er echt maar weinig karakters waar ik echt waarde in zie, of leuk vind
Ik denk Gabriël, Rick toch wel, michonne, daryl ook wel,
Carol en Dwight, Negan, Simon, Rosita, Jerry o en Judith en die baby
en the Kang
De rest boeit mij niet zo,
Eigenlijk zijn er echt maar weinig karakters waar ik echt waarde in zie, of leuk vind
Ik denk Gabriël, Rick toch wel, michonne, daryl ook wel,
Carol en Dwight, Negan, Simon, Rosita, Jerry o en Judith en die baby
De rest boeit mij niet zo,

dinsdag 13 maart 2018 om 11:03
Volgens mij was Negan meer onder de indruk van het feit dat het Carl was die gestorven was, niet zozeer van de manier waarop. Hij vond het erg dat Carl dood is, omdat hij grootse plannen had voor hem. En volgens mij was ie vooral blij dat het niet door zijn toedoen was. Zo heb ik het begrepen.
Hij mocht Carl, maar aan de rest heeft hij een hekel, dus wat zal het hem boeien hoe ze doodgaan. Dat idee had ik.
Hij mocht Carl, maar aan de rest heeft hij een hekel, dus wat zal het hem boeien hoe ze doodgaan. Dat idee had ik.
Wow. I wish I could speak whale.
dinsdag 13 maart 2018 om 14:09
Sommige konden dat wel hoor zoals tobin en die bruine man en volgens mij ook anderen,ik denk gewoon dat ze er geen zin in hadden
Onthoud dat hun "veilige haven" is weggevallen en nu maar moeten hopen dat ze ergens goed terecht komen,
En eens met Dory die idee had ik ook
Onthoud dat hun "veilige haven" is weggevallen en nu maar moeten hopen dat ze ergens goed terecht komen,
En eens met Dory die idee had ik ook
dinsdag 13 maart 2018 om 21:18
Ineens heb ik toch weer die spanning die ik vorige seizoen miste. Waar dat nou aan ligt? Er gebeurd weer van alles, denk ik.
Ja, die Tara is echt irritant! Denkt nou niet echt voor de groep maar doet stomme dingen omdat ze wraak wil. Echter zijn ze wel zo er bij uitgekomen dat er saviors het moeras in wilde. Dwight heeft ze gelukkig weg kunnen leiden.
Bij de dood van Carl had ik vooral het gevoel van 'voor altijd is voorbij'. De echte 'familie' valt uit elkaar zo. Ik mis Abraham en Glen en het samen voor elkaar op komen. Het samen overleven. Ze beleven zoveel apart van elkaar. Maar het ontbreekt ook aan echte karakters die de leegte opvullen.
Ik hoop echt dat het verhaal straks op de Hill top verder gaat met alle betekenisvolle karakters samen.
Ja, die Tara is echt irritant! Denkt nou niet echt voor de groep maar doet stomme dingen omdat ze wraak wil. Echter zijn ze wel zo er bij uitgekomen dat er saviors het moeras in wilde. Dwight heeft ze gelukkig weg kunnen leiden.
Bij de dood van Carl had ik vooral het gevoel van 'voor altijd is voorbij'. De echte 'familie' valt uit elkaar zo. Ik mis Abraham en Glen en het samen voor elkaar op komen. Het samen overleven. Ze beleven zoveel apart van elkaar. Maar het ontbreekt ook aan echte karakters die de leegte opvullen.
Ik hoop echt dat het verhaal straks op de Hill top verder gaat met alle betekenisvolle karakters samen.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".

dinsdag 13 maart 2018 om 23:52
Ik wist tot halverwege seizoen 7 amper eens wie tara was, haha.
Vind het zo'n betekenisloos karakter. Ze zal wel dood gaan, gezien het feit dat er nu ineens zo op haar karakterontwikkeling gefocust wordt.
Ik zie trouwens een soort van "binding" tussen Rosita en Dwight. Heeft iemand dat ook? Rosita is zeg maar wel heel chill met Dwight.
Vind het zo'n betekenisloos karakter. Ze zal wel dood gaan, gezien het feit dat er nu ineens zo op haar karakterontwikkeling gefocust wordt.
Ik zie trouwens een soort van "binding" tussen Rosita en Dwight. Heeft iemand dat ook? Rosita is zeg maar wel heel chill met Dwight.

woensdag 14 maart 2018 om 08:27
Rosita is gewoon realistisch. Dwight is hun enige kans om weg te komen en daar maakt ze gebruik van. Ze vertrouwt hem niet 100%, want ze houdt hem evengoed in de gaten.Lucylucille schreef: ↑13-03-2018 23:52Ik wist tot halverwege seizoen 7 amper eens wie tara was, haha.
Tara is gewoon raar bezig. Ik voorzie ook een snelle dood.
woensdag 14 maart 2018 om 09:05
Ik ben deze aflevering fan van Gabriel geworden
Ja, die groep bij het moeras, zo passief! Al zou je niet tegen de walkers willen of kunnen vechten, dan nog blijf je toch niet zo tegen een boom hangen?
Maggie blijft irritant als ze praat!
Ik had het zo te doen met Enid. Ze is zo alleen en nu heeft ze Carl ook niet meer.
Geen Rick deze aflevering. Ik ben benieuwd naar volgende week.

Ja, die groep bij het moeras, zo passief! Al zou je niet tegen de walkers willen of kunnen vechten, dan nog blijf je toch niet zo tegen een boom hangen?
Maggie blijft irritant als ze praat!
Ik had het zo te doen met Enid. Ze is zo alleen en nu heeft ze Carl ook niet meer.
Geen Rick deze aflevering. Ik ben benieuwd naar volgende week.
verdwaald op het nieuwe forum
woensdag 14 maart 2018 om 09:10
Dit heb ik ook. Eigenlijk sinds de MSF heb ik weer een beetje het gevoel van YEY. Nou, dat was echt ver te zoeken de laatste tijd. Ik heb al een voorstukje gezien van de komende aflevering, dat zag er ook weer goed uit.
Zeker nu ze weer allemaal samen zijn, denk ik dat het steeds leuker wordt. Ik snap waarom mensen het niet eens zijn met de dood van Carl, maar ik vond dat juist heel 'leuk'. Ik had geen hekel aan Carl, maar het werd wel weer tijd voor een populair personage om dood te gaan.
Ik heb wel gelezen dat JDM het er helemaal niet mee eens was, omdat hij de rol van Negan vooral had aangenomen vanwege het verhaal van Negan en Carl. Ik lees verder geen comics, dus ik heb er niets mee.
Overigens denk ik dat die dokter niet dood is. We zagen een schotwond, maar die zat vrij hoog en daarna zagen we hem niet meer.
Wow. I wish I could speak whale.