Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 16 maart 2018 om 23:23
Ik ook

En dan gezellig bij elkaar enzo.
De vriendin van mijn broertje heeft ooit eens voor de lol zijn knuffel uit het slaapkamerraam gegooid. Dat heeft ze na die ene keer nooit meer gedaan

feow schreef: ↑16-03-2018 23:17Ik geef toe dat het niet in mijn voordeel spreekt dat het lang geduurd heeft voor ik doorhad dat dit forum vol 'bijzondere' mensen zat.
Maar ik ben dus heel normaal.
En ik zeg sorry tegen plantjes die ik koop en voel me een psychopaat als ik een lucifer helemaal tot het einde op laat branden. (Zo zielig voor dat stokkie. En voor zijn moeder, de boom)

Hoezo zeg je sorry tegen plantjes die je koopt? Die zijn toch juist blij dat ze mee mogen met hun nieuwe adoptiegezinnetje?

Met lucifers niet. Wel een hele mooie bonbon of cupcake. Als kind at ik ze dan ook niet op. Had ik vast moeten blijven houdenfeow schreef: ↑16-03-2018 23:17Ik geef toe dat het niet in mijn voordeel spreekt dat het lang geduurd heeft voor ik doorhad dat dit forum vol 'bijzondere' mensen zat.
Maar ik ben dus heel normaal.
En ik zeg sorry tegen plantjes die ik koop en voel me een psychopaat als ik een lucifer helemaal tot het einde op laat branden. (Zo zielig voor dat stokkie. En voor zijn moeder, de boom)

vrijdag 16 maart 2018 om 23:27
Oh....oh....

Echt ik zou zeggen: gat graven, vriendin erin, aanstampen en hoppa klaar.
vrijdag 16 maart 2018 om 23:30
Plantjes gaan bij mij altijd dood. Behalve de kronkelende bamboestokjes van de IKEA. Die worden langzaam bruin maar lijden dapper door.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

vrijdag 16 maart 2018 om 23:38
Aww dat vind ik dan toch wel heel empathisch van jou. Dat je dan alvast sorry zegt. Sorry voor het doodmaken. Dat zegt vast niet iedereen

(ik zei hoezo omdat ik geen waarom wilde zeggen. Ik dacht, hoezo klinkt aardiger. En nu zit er een streep doorheen

vrijdag 16 maart 2018 om 23:46
Ik vond het ook wel een beetje zielig voor die letters hoor.
Hoezo klinkt niet aardiger. Hoezo klinkt als mijn zoon die hardnekkig deze taalfout blijft maken omdat hij te lui is om die ene letter meer van het woord waarom uit te spreken.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 17 maart 2018 om 07:01
Ik heb een psychiater omdat ik dat soort dingen niet doe.
Gebrek aan empathie enzeau.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 17 maart 2018 om 08:56

zaterdag 17 maart 2018 om 09:21
Ja dat, nu zijn we een hele dag Moiren'-loos
Oh en dat praten tegen dingen doe ik ook wel. Man nog een stukje erger, de schat. We hebben zelf nog knuffels (ja echt, onze smoes is dat het beter schijnt te zijn voor je rug om met een knuffel te slapen) en praten daar ook regelmatig tegen. Het zijn twee van die Ikea-beren, en als we opstaan mogen ze weer elkaar knuffelen, want ze zijn verliefd
En als we Critical Role kijken mogen ze erbij zitten. Ik vind het echt niet gek dat er mensen zijn die ons maar raar vinden.

Oh en dat praten tegen dingen doe ik ook wel. Man nog een stukje erger, de schat. We hebben zelf nog knuffels (ja echt, onze smoes is dat het beter schijnt te zijn voor je rug om met een knuffel te slapen) en praten daar ook regelmatig tegen. Het zijn twee van die Ikea-beren, en als we opstaan mogen ze weer elkaar knuffelen, want ze zijn verliefd

zaterdag 17 maart 2018 om 09:29
Dat vind ik dan wel weer best vreemd. Ikea berenschattigmeisje schreef: ↑17-03-2018 09:21Ja dat, nu zijn we een hele dag Moiren'-loos![]()
Oh en dat praten tegen dingen doe ik ook wel. Man nog een stukje erger, de schat. We hebben zelf nog knuffels (ja echt, onze smoes is dat het beter schijnt te zijn voor je rug om met een knuffel te slapen) en praten daar ook regelmatig tegen. Het zijn twee van die Ikea-beren, en als we opstaan mogen ze weer elkaar knuffelen, want ze zijn verliefdEn als we Critical Role kijken mogen ze erbij zitten. Ik vind het echt niet gek dat er mensen zijn die ons maar raar vinden.
![]()

zaterdag 17 maart 2018 om 09:32
Lady*Voldemort schreef: ↑17-03-2018 09:31Normaal ben ik niet zo van de spam, maar ik overweeg nu toch om op deze te klikken: VASHIKARAN MANTRA TO CONTROL HUSBAND .

zaterdag 17 maart 2018 om 09:35
Lady*Voldemort schreef: ↑17-03-2018 09:31Normaal ben ik niet zo van de spam, maar ik overweeg nu toch om op deze te klikken: VASHIKARAN MANTRA TO CONTROL HUSBAND .

Het heeft ook wel wat, kalm en rustig.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 17 maart 2018 om 09:36
Van Ali Baba aka fghfghfgh?Lady*Voldemort schreef: ↑17-03-2018 09:33Misschien moet je zo'n mantra proberen, anders luisteren ze toch niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 17 maart 2018 om 09:39
Raar is een benaming.schattigmeisje schreef: ↑17-03-2018 09:21
. Ik vind het echt niet gek dat er mensen zijn die ons maar raar vinden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

zaterdag 17 maart 2018 om 09:50
Lady*Voldemort schreef: ↑17-03-2018 09:33Misschien moet je zo'n mantra proberen, anders luisteren ze toch niet.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.