Napraattopic deel 97
dinsdag 20 maart 2018 om 23:11
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 24 maart 2018 om 00:17
Ik heb de boeken niet gelezen.
Wel de serie gezien. Alleen de laatste nog niet.

zaterdag 24 maart 2018 om 00:17
Schrijft erg vermakelijk (vind ik) over een soort alternatief universum als een soort spiegel op onze wereld.
De woordgrappen zijn het beste op z'n Engels maar in het Nederlands vertaald is ie nog steeds briljant.

zaterdag 24 maart 2018 om 00:47
Dit. Ik heb wel veel aan dat topic gehad en vele anderen, die daar wellicht niet meer voor uit willen komen door die eeuwige, semi grappige afzeikerij van Suzy haar postings en zelfs van Suzy zelf. En dat dan vaak van mensen die zelf zelden tot nooit iets positiefs bijdragen aan het forum. En maar janken over de teloorgang van dit forum. Lekker de mods treiteren, het liefst op het modtopic tegen de bekende grenzen aanschuren en bij een teveel aan waarschuwingen en dreigende ban hun nick maar weer eens (herkenbaar voor hun fans) veranderen.
Degenen die het hardst ageren tegen het type lekker gek, kortroodkapsel, zijn er zelf het prototype van geworden. Degenen die zich het hardst beroepen over het forum van ooit hebben vaak zelf de grootste bijdrage geleverd aan het forum van nu met hun queenbee gedrag naar nieuwkomers en zoals nu met Suzy. Want afzeiken,dwars doen, mensen wegjagen, gesteund door je vaste aanhang van weleer is lachuuu jonguh. Lees gewoon niet wat en wie je niet lezen wil en probeer iets positiefs en constructiefs bij te dragen. Dan word het viva forum mss wel weer als vanouds; een community waar lief en leed gedeeld kan worden, waar discussies gevoerd kunnen worden op het scherpst van de snede maar met wederzijds respect.
Dan kunnen de mods ook beter hun werk doen en het kaft van het koren scheiden ipv aangevallen worden op de problemen die hun kwasi onschuldig aangerekend worden omdat het zo leuk is om de modjes te pesten. Mijn rijst is klaar, prettige nacht verder!

zaterdag 24 maart 2018 om 00:49
Negeerknopnormandina schreef: ↑24-03-2018 00:47Dit. Ik heb wel veel aan dat topic gehad en vele anderen, die daar wellicht niet meer voor uit willen komen door die eeuwige, semi grappige afzeikerij van Suzy haar postings en zelfs van Suzy zelf. En dat dan vaak van mensen die zelf zelden tot nooit iets positiefs bijdragen aan het forum. En maar janken over de teloorgang van dit forum. Lekker de mods treiteren, het liefst op het modtopic tegen de bekende grenzen aanschuren en bij een teveel aan waarschuwingen en dreigende ban hun nick maar weer eens (herkenbaar voor hun fans) veranderen.
Degenen die het hardst ageren tegen het type lekker gek, kortroodkapsel, zijn er zelf het prototype van geworden. Degenen die zich het hardst beroepen over het forum van ooit hebben vaak zelf de grootste bijdrage geleverd aan het forum van nu met hun queenbee gedrag naar nieuwkomers en zoals nu met Suzy. Want afzeiken,dwars doen, mensen wegjagen, gesteund door je vaste aanhang van weleer is lachuuu jonguh. Lees gewoon niet wat en wie je niet lezen wil en probeer iets positiefs en constructiefs bij te dragen. Dan word het viva forum mss wel weer als vanouds; een community waar lief en leed gedeeld kan worden, waar discussies gevoerd kunnen worden op het scherpst van de snede maar met wederzijds respect.
Dan kunnen de mods ook beter hun werk doen en het kaft van het koren scheiden ipv aangevallen worden op de problemen die hun kwasi onschuldig aangerekend worden omdat het zo leuk is om de modjes te pesten. Mijn rijst is klaar, prettige nacht verder!
zaterdag 24 maart 2018 om 00:51
O heerlijk, het is echt een poos terug in de goede oude tijd dat ik zo'n heerlijke 'en nu zeg ik wat ik op mijn hart heb' post met gebruik van het woordje 'fans' en uiteraard de afsluiter waaruit blijkt dat schrijver verder gaat met het échte léven gelezen heb.
Dank daarvoor. Ik heb het niet echt gemist, maar toch is het wel prettig nostalgisch.
Dank daarvoor. Ik heb het niet echt gemist, maar toch is het wel prettig nostalgisch.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

zaterdag 24 maart 2018 om 00:52
Had jij nou van de week gezegd dat je die miste of was het iemand anders?feow schreef: ↑24-03-2018 00:51O heerlijk, het is echt een poos terug in de goede oude tijd dat ik zo'n heerlijke 'en nu zeg ik wat ik op mijn hart heb' post met gebruik van het woordje 'fans' en uiteraard de afsluiter waaruit blijkt dat schrijver verder gaat met het échte léven gelezen heb.

zaterdag 24 maart 2018 om 01:14
Zo voorspelbaar deze reacties, en vooral ook welke en van wie. Had niet anders verwacht maar dat weerhield mij niet om te schrijven wat ik schreef, iets wat bij de meesten die hetzelfde denken wel het geval is. Dat blijkt wel uit de pb's die ik de laatste week gekregen heb.
Dat jullie nog maar lang en gelukkig na(ar) praten over de spelfouten, de nostalgie en de goede bedoelingen van anderen op dit forum. Lijdt lekker af van de inhoud (inhoudt, inhout) waar sommigen totaal geen belang bij hebben hier. En Feow, als je zoveel herkent zullen er vast mensen zijn geweest die dezelfde mening hadden?
En nee, geen happy end met een verheven zwaai zwaai ik ga door. Mijn rijst is mislukt
Dat jullie nog maar lang en gelukkig na(ar) praten over de spelfouten, de nostalgie en de goede bedoelingen van anderen op dit forum. Lijdt lekker af van de inhoud (inhoudt, inhout) waar sommigen totaal geen belang bij hebben hier. En Feow, als je zoveel herkent zullen er vast mensen zijn geweest die dezelfde mening hadden?
En nee, geen happy end met een verheven zwaai zwaai ik ga door. Mijn rijst is mislukt

zaterdag 24 maart 2018 om 01:23
Jij dappere jij. Je opwerpen als woordvoerster voor die hele grote groep die zo’n last heeft van een handjevol mensen. Moedig hoor.normandina schreef: ↑24-03-2018 01:14Zo voorspelbaar deze reacties, en vooral ook welke en van wie. Had niet anders verwacht maar dat weerhield mij niet om te schrijven wat ik schreef, iets wat bij de meesten die hetzelfde denken wel het geval is. Dat blijkt wel uit de pb's die ik de laatste week gekregen heb.
En nee, geen happy end met een verheven zwaai zwaai ik ga door. Mijn rijst is mislukt![]()

zaterdag 24 maart 2018 om 01:30
O, doe ik dat?normandina schreef: ↑24-03-2018 01:29Ow ja, ik dacht al dat ik wat miste. Commentaar van iemand die alles uit zijn verband rukt en anderen woorden in de mond legt. Kon je de negeerknop niet vinden? Ik heb hem wel gevonden. Fijn weekend verder.
Geen idee waar, maar het zit je hoog. Gooi het er maar uit hoor.