Napraattopic deel 97

20-03-2018 23:11 3228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nouschi schreef:
29-03-2018 10:30
Het spamprobleem is opgelost :cheer2:

Eerst zien dan geloven #zuur
Star² schreef:
29-03-2018 11:47
Eerst zien dan geloven #zuur
Joh #zuurtoo

:proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
doornroosje9 schreef:
29-03-2018 01:25
Je mist wat hoor. Er was een banaan.
;-D
Nouschi schreef:
29-03-2018 10:30
Het spamprobleem is opgelost :cheer2:
Welk spamprobleem?
Courage-- schreef:
29-03-2018 11:52
Welk spamprobleem?
Exact!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
29-03-2018 11:54
Exact!
Hahaha :rofl:
Wat een gezeik over spam zeg! Wat minder op viva zitten en je hebt er geen last van. En dan iedere keer met z'n alle de mods lastig vallen ermee als een stelletje kleine kleuters die het als eerste gemeld willen hebben. of er extra op letten zodat je snel een melding bij de mods kan doen als eerste. Stelletje kleuters.
sassa_82 schreef:
29-03-2018 12:36
Wat een gezeik over spam zeg! Wat minder op viva zitten en je hebt er geen last van. En dan iedere keer met z'n alle de mods lastig vallen ermee als een stelletje kleine kleuters die het als eerste gemeld willen hebben. of er extra op letten zodat je snel een melding bij de mods kan doen als eerste. Stelletje kleuters.
Nananananaaa :lmao:
sassa_82 schreef:
Aaaw gossie, wil je erover praten?
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Labalade schreef:
29-03-2018 12:45
Nananananaaa :lmao:
:rofl: hou op met je kleuter gedrag! :lol:
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
sassa_82 schreef:
Hé Sas, gezellig dat jij er ook weer bent.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Yasmeenah82 schreef:
29-03-2018 13:13
:rofl: hou op met je kleuter gedrag! :lol:
:jump:
:mrgreen:
Ik zit in een wachtkamer en heb speciaal voor Moi mijn toetsenbordgeluidjes uit gezet.
Viva-forum is echt overal goed voor.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
sassa_82 schreef:
Ze lezen de stafjes niet eens meer zeggen ze zelf. Dus ik zie geen reden meer om te melden.
Solomio schreef:
29-03-2018 13:47
Ik zit in een wachtkamer en heb speciaal voor Moi mijn toetsenbordgeluidjes uit gezet.
Wat sociaal van je.
Solomio schreef:
29-03-2018 13:47
:lips:
Wil er nog iemand weten wat er met je vajayjay gebeurt als je niet genoeg water drinkt?
Moiren’ schreef:
29-03-2018 17:25
Wil er nog iemand weten wat er met je vajayjay gebeurt als je niet genoeg water drinkt?
Nee hoor.
Moiren’ schreef:
Mijn wattes?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Moiren’ schreef:
Neuh, niet per sé. Andere keer misschien.
There is always something happening, and it's usually right now
JollyRider schreef:
29-03-2018 17:33
Mijn wattes?
Heb jij niet.
Moiren’ schreef:
Graag.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
29-03-2018 17:39
Graag.
Je krijgt een droge poes en een hele erge schimmelinfectie.
Moiren’ schreef:
Ja! Wordt die dan zuur? En wat is een vajayjay eigenlijk? :proud:
Ik heb vandaag een leesbril gekocht, het was nodig :facepalm: . Dochter had me een lol, die liep de rest van de dag in het openbaar behartenswaardigheden te roepen over mijn leesbril. En dan elke keer het woord LEESBRIL extra hard, op windkracht tien ongeveer. Kutpuber :whip:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven