Napraattopic deel 97
dinsdag 20 maart 2018 om 23:11
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 30 maart 2018 om 13:05
En dan op je iPad zie je gewoon al diens berichten en óók de melding of je diens berichten toch wil lezen.Troeteltje schreef: ↑30-03-2018 13:03Ja, dat klopt. Dat zag ik inderdaad al. Tevens het verzoek, of de vraag, of ik betreffende forummer niet toch wil kunnen lezen middels een groot bericht tussen de reacties van anderen in. Zucht.
vrijdag 30 maart 2018 om 13:12
Dat is op de PC ook hoor. Kwestie van wennen en daaroverheen gaan lezen, en je niet teveel fixeren op wie je wilt negerenTroeteltje schreef: ↑30-03-2018 13:06Ik kijk via IPad. Jeetje, wat irritant. Dus nu toch steeds de herinnering aan hetgeen ik juist tracht te vermijden.
nounou
vrijdag 30 maart 2018 om 13:18
zazamaenade schreef: ↑30-03-2018 13:12Dat is op de PC ook hoor. Kwestie van wennen en daaroverheen gaan lezen, en je niet teveel fixeren op wie je wilt negeren![]()
Ik ga dan vaak toch kijken
vrijdag 30 maart 2018 om 13:29
vrouwjagersma schreef: ↑30-03-2018 13:26Hier niemand onder de negeer, vanuit een calvinistische neiging tot lijden en ziekelijke behoefte tot ergernis.
Hier ook niemand onder de negeer, vanuit een katholieke neiging zelfs de slechtste mens te redden met mijn positieve en opbouwende reacties
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
vrijdag 30 maart 2018 om 13:36
JollyRider schreef: ↑30-03-2018 13:29![]()
Hier ook niemand onder de negeer, vanuit een katholieke neiging zelfs de slechtste mens te redden met mijn positieve en opbouwende reacties![]()
Zo jammer dat je vervolgens zelf om een bedankje moet vragen
vrijdag 30 maart 2018 om 13:37
vrijdag 30 maart 2018 om 15:24
Deel ik.vrouwjagersma schreef: ↑30-03-2018 13:26Hier niemand onder de negeer, vanuit een calvinistische neiging tot lijden en ziekelijke behoefte tot ergernis.
vrijdag 30 maart 2018 om 16:06
Speciaal voor jou natuurlijkvrouwjagersma schreef: ↑30-03-2018 14:32Jongens, ik hou toch zo van dit forum. Ik zag best op tegen mijn bezoekje aan De Grote Stad, maar nu heb ik echt helemaal goede zin. De zon gaat er spontaan van schijnen.
Mensen, ik heb heerlijk in de zon gelopen, en ik heb géén ijsje gehaald!
vrijdag 30 maart 2018 om 16:45
Wat ongelooflijk naar voor jou!schattigmeisje schreef: ↑30-03-2018 16:06Speciaal voor jou natuurlijk
Mensen, ik heb heerlijk in de zon gelopen, en ik heb géén ijsje gehaald!
Life is short. Eat dessert first.