Napraattopic deel 97
dinsdag 20 maart 2018 om 23:11
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 31 maart 2018 om 09:55
Ja wat moet je dan doen om iemand die quote zonder iets te zeggen? Vragen heeft geen nut, want Missie heeft in heel haar forumcarrière nog nooit antwoord gegeven. Dan krijg je alleen maar kreten als 'zo voorspelbaar'.
Moeten we er dan maar om huilen?
zaterdag 31 maart 2018 om 09:57
Malle mallerds, wat een mallige malligheid.
Ik heb eveneens kennis gemaakt met de Paashaas. Kind nam 1 ei, ik geen ei. Ik schreef elders reeds eerder......ik weiger dit jaar de eieren. Ooit...................decennia geleden.......................lang vervlogen tijden....................waagde ik het een handvol eitjes te grissen. Oei oei oei, mijn vingers werden er op dit forum afgehakt. Sindsdien vingerloos, vol van gene en berouwvol mijn leven gebeterd.
En aangezien ik sinds dat tomeloze vergrijp een zeer vermeden forummer ben gebleken die grenzeloos in achting is gezakt bij menigeen leef ik in een hutje op de hei.
De blootstelling aan (paas)hazen is sindsdien overweldigend. Echter ik weet me te gedragen.
Wil nóg een stickertje!!! Ah toe, Ah toe!!
(Ben in een malle bui, een geintje past daarbij).
Ik heb eveneens kennis gemaakt met de Paashaas. Kind nam 1 ei, ik geen ei. Ik schreef elders reeds eerder......ik weiger dit jaar de eieren. Ooit...................decennia geleden.......................lang vervlogen tijden....................waagde ik het een handvol eitjes te grissen. Oei oei oei, mijn vingers werden er op dit forum afgehakt. Sindsdien vingerloos, vol van gene en berouwvol mijn leven gebeterd.
En aangezien ik sinds dat tomeloze vergrijp een zeer vermeden forummer ben gebleken die grenzeloos in achting is gezakt bij menigeen leef ik in een hutje op de hei.
De blootstelling aan (paas)hazen is sindsdien overweldigend. Echter ik weet me te gedragen.
anoniem_277599 wijzigde dit bericht op 31-03-2018 10:00
1.03% gewijzigd
zaterdag 31 maart 2018 om 09:59
Troeteltje schreef: ↑31-03-2018 09:57Malle mallerds, wat een mallige malligheid.![]()
En aangezien ik sinds dat tomeloze vergrijp een zeer vermeden forummer ben gebleken dat grenzeloos in achting is gezakt leef ik in een hutje op de hei.
Wow, volgens mij dubbelnick jij
zaterdag 31 maart 2018 om 10:01
Wat dat 'correct' betreft zijn de meningen verdeeld.Troeteltje schreef: ↑31-03-2018 09:59Trouwens......Redbulletje....wat een leuk mens vind ik dat!
Altijd eerlijk, altijd oprecht, doch eveneens altijd correct.
Dat doet haar niet iedereen na!
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 31 maart 2018 om 10:02
Wtf?Troeteltje schreef: ↑31-03-2018 09:57Malle mallerds, wat een mallige malligheid.![]()
Waar gaat dit dan over?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 31 maart 2018 om 10:02
Troeteltje schreef: ↑31-03-2018 09:59Trouwens......Redbulletje....wat een leuk mens vind ik dat!
Altijd eerlijk, altijd oprecht, doch eveneens altijd correct.
Dat doet haar niet iedereen na!
Ze is zo'n beetje de enige, geloof ik, vd Actueelpijler, die met haar opmerkingen weg komt.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zaterdag 31 maart 2018 om 10:03
Troeteltje schreef: ↑31-03-2018 09:57Malle mallerds, wat een mallige malligheid.![]()
Je denkt dat dat alleen door die eitjes kwam?
zaterdag 31 maart 2018 om 10:04
Na de opmerking over Missie’s uitblijvende antwoorden op vragen durf ik nu niet verder te gaan zonder te antwoorden.
Dubbelnick.......eerlijk waar, nog nooit gedaan. Ooit geprobeerd een tweede account aan te maken, echter het aantal keren lezen dat forumnamen al bestonden maakte mij woest. Zo intens woest dat ik gillend de Ipad tegen de muur smeet.
Dat krijg je.......als je de eitjes aan je voorbij laat gaan.
anoniem_277599 wijzigde dit bericht op 31-03-2018 10:10
0.19% gewijzigd
zaterdag 31 maart 2018 om 10:06
Troeteltje schreef: ↑31-03-2018 10:04Na de opmerking over Missie’s uitblijvende antwoorden op vragen durf ik nu niet verder t3 gaan zonder te antwoorden.
Dubbelnick.......eerlijk waar, nog nooit gedaan. Ooit geprobeerd een tweede account aan te maken, echter het aantal keren lezen dat forumnamen al bestonden maakte mij woest. Zo intens woest dat ik gillend de Ipad tegen de muur smeet.
Okééééj.....
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 31 maart 2018 om 10:08
zaterdag 31 maart 2018 om 10:09
Troeteltje schreef: ↑31-03-2018 10:04Na de opmerking over Missie’s uitblijvende antwoorden op vragen durf ik nu niet verder t3 gaan zonder te antwoorden.
zaterdag 31 maart 2018 om 10:12
zaterdag 31 maart 2018 om 10:12
zaterdag 31 maart 2018 om 10:13
Nou, OkTroeteltje schreef: ↑31-03-2018 10:11Hahaha, de forummers die het betreft zijn exact op de hoogte. Laten we het daarop houden.
Wat jij wil.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 31 maart 2018 om 10:14
zaterdag 31 maart 2018 om 10:15
Redbull gaat vaak bewust te ver voor de lol en het effect in een topic. Het gaat haar momenteel weer met verve af.Lucifermiauww schreef: ↑31-03-2018 10:12Ik vind dat racistische en discriminerende geblaat altijd van RB helemaal niet zo heel correct.
enn wijzigde dit bericht op 31-03-2018 10:16
2.62% gewijzigd