Napraattopic deel 97
dinsdag 20 maart 2018 om 23:11
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 31 maart 2018 om 10:15
Och je wilde even sneren dus. Haha, wat lollig.Troeteltje schreef: ↑31-03-2018 10:11Hahaha, de forummers die het betreft zijn exact op de hoogte. Laten we het daarop houden.
Of je geeft gewoon even wat uitleg. En dan merk je dat forummers jou je foutjes niet zullen nadragen.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zaterdag 31 maart 2018 om 10:17
Lucifermiauww schreef: ↑31-03-2018 10:12Ik vind dat racistische en discriminerende geblaat altijd van RB helemaal niet zo heel correct.
En jezus wat een raar gedoe over stalkers en afgehakte vingers en heel vreemd gequote. Het gaat met meerdere forummers niet helemaal goed zo te lezen.
Vervelend, sterkte daarmee.
Ik postte naar aanleiding van een ander topic, over een miskraam.
Ohja koffie, dat wil ik ook. Tot zoAeonOfWinter schreef: ↑31-03-2018 10:14Doe mij nog maar een bak koffie, voor dit gedoe ben ik nog niet wakker genoeg.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 31 maart 2018 om 10:19
Misschien even iets meer en duidelijker uitleg geven?Troeteltje schreef: ↑31-03-2018 10:17Interpreteren zou tot ware kunst verheven moeten worden. Na een gedegen studie-, opleidingstraject.
zaterdag 31 maart 2018 om 10:19
Ik denk niet dat je van iedereen kunt en mag verwachten dat ze de opmerkingen van RB relativeren. Gisteren zei ze tegen een vrouw die erg verdrietig was van haar miskraam dat haar man vast zou juichen op zijn uitje omdat er niet weer een kind kwam, of iets in die strekking.
En alhoewel het haar absoluut vrij staat te posten wat ze wil en haar kinderloosheid helemaal prima is (ik vind het hebben van kinderen geen levensinvulling voor iedereen of iets heiligs ofzo), was dat doelbewust kwetsend. Ik snap best dat een wat onzekere TO daar boos van wordt.
En alhoewel het haar absoluut vrij staat te posten wat ze wil en haar kinderloosheid helemaal prima is (ik vind het hebben van kinderen geen levensinvulling voor iedereen of iets heiligs ofzo), was dat doelbewust kwetsend. Ik snap best dat een wat onzekere TO daar boos van wordt.
zaterdag 31 maart 2018 om 10:23
Lucifermiauww schreef: ↑31-03-2018 10:19Dat had ik wel begrepen.
Iemand anders zei altijd correct, daar reageerde ik op.
Ah zo. Eens dan dus.
zaterdag 31 maart 2018 om 10:25
Dat is ook zo. Zeker als je RB nog niet eerder bent tegen gekomen hier. Dan komt dat hard aan.vrouwjagersma schreef: ↑31-03-2018 10:19Ik denk niet dat je van iedereen kunt en mag verwachten dat ze de opmerkingen van RB relativeren. Gisteren zei ze tegen een vrouw die erg verdrietig was van haar miskraam dat haar man vast zou juichen op zijn uitje omdat er niet weer een kind kwam, of iets in die strekking.
zaterdag 31 maart 2018 om 10:26
Oh ik ook! Heel goed zelfs, maar het gaat RB wel om dat effect, idereen die over elkaar vallend van verontwaardiging op haar reageren etc. En dat doet ze al jaren zo en haar mening is wel duidelijk. Veplaatsingsvemogen voor wat betreft die specifieke mening heeft ze niet.vrouwjagersma schreef: ↑31-03-2018 10:19Ik denk niet dat je van iedereen kunt en mag verwachten dat ze de opmerkingen van RB relativeren.
was dat doelbewust kwetsend. Ik snap best dat een wat onzekere TO daar boos van wordt.
enn wijzigde dit bericht op 31-03-2018 10:33
21.81% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 31 maart 2018 om 10:27
Niet alleen een onzekere to. Wat sneu voor de to.vrouwjagersma schreef: ↑31-03-2018 10:19Ik denk niet dat je van iedereen kunt en mag verwachten dat ze de opmerkingen van RB relativeren. Gisteren zei ze tegen een vrouw die erg verdrietig was van haar miskraam dat haar man vast zou juichen op zijn uitje omdat er niet weer een kind kwam, of iets in die strekking.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zaterdag 31 maart 2018 om 10:32
Sinds ik weet van de diagnose vraag ik me dat dus af of het expres is. Ik herken dat starre en volhoudende wel van mijn vriend met dezelfde diagnose namelijk.
zaterdag 31 maart 2018 om 10:33
BahcoBarbie schreef: ↑31-03-2018 10:32Ik krijg het idee dat je als ouders tegenwoordig de kleine kindertijd niet meer kan overleven zonder tablet?
Ben ik nou zo naïef om te denken dat onze dreumes gewoon geen tablet krijgt?
Ja hoe leert je kind anders swipen? Kan niet hoor.
zaterdag 31 maart 2018 om 10:37
Jawel, ook iemand met deze diagnose die keer op keer uitgelegd krijgt dat haar mening in deze echt kwetsend kan zijn, heeft daarnaast dus een andere agenda. Ze is toch niet van de pot gerukt? Integendeel, dat is ze helemaal niet. En eerlijk is eerlijk; in sommige topics heeft het ook een zeer vermakelijk effect. Heb het overigens niet over het topic waarover vrouwJ schrijft.
zaterdag 31 maart 2018 om 10:39
JollyRider schreef: ↑31-03-2018 09:49Nomdedju
Advocaten die op vrijdag voor een lang weekend nog even hun klaagschrift op je mat gooien. Weekend van rust is weekend keihard werken geworden![]()
Same here, maar dan van de gemeente, een dossier van 3 cm als antwoord op een bezwaar, binnen 3 dagen reageren...
zaterdag 31 maart 2018 om 10:40
Ja daag
Men wil niet de autoritaire ouder zijn maar zeiken wel over onbehoorlijk gedrag. ‘Op school gedragen ze zich wel’ JA.. omdat ze daar wel autoriteit ervaren
zaterdag 31 maart 2018 om 10:42
Ghe.... eens! Behalve dan dat ik Pejeka ook heel vermakelijk kan vinden om te lezen.Lady*Voldemort schreef: ↑31-03-2018 10:40Natuurlijk is het effectbejag, in ieder geval voor een groot deel. Maar enige zelfspot en humor kun je haar ook niet ontzeggen en daarom kan ik haar toch prima hebben. Veel beter dan Pejeka, die ongeveer hetzelfde spelletje speelt maar gespeend is van iedere humor.
zaterdag 31 maart 2018 om 10:45
Missie denkt toch gewoon dat zij onder de negeer staat bij S en T en zo creëert ze mooi wat ergerlijke berichten 'wil je toch lezen wat Missie schreef' zonder dat ze zelf iets schreef.