Stamcafe XXXII
zaterdag 31 maart 2018 om 15:27
Yes, dankjewel! Jouw zoons lijstje ziet er ook goed uit.
Oh en die kleding :-O. Ik durf niks meer mee te nemen voor hem
Natuurlijk zou ik hem willen ondersteunen in de weg naar een goede gamepc. Maar ik vind geld altijd zo zo én dat krijgt hij al van de rest die komt.
Het is m'n kleine broertje en ik vind dat ik wel iets persoonlijkers mag geven dan geld.
Oh en die kleding :-O. Ik durf niks meer mee te nemen voor hem
Natuurlijk zou ik hem willen ondersteunen in de weg naar een goede gamepc. Maar ik vind geld altijd zo zo én dat krijgt hij al van de rest die komt.
Het is m'n kleine broertje en ik vind dat ik wel iets persoonlijkers mag geven dan geld.
zaterdag 31 maart 2018 om 17:14
Ja. Maar het was vooral gezellig.
Morgen gaan we een dagje samen weg, op ongeveer een half uur rijden hier vandaan ligt een natuurgebied met grote grazers en er is daar ook een museum waar ik heen wil. Tussendoor ergens lekker lunchen.
Maandag gaan we brunchen bij schoonouders. Eigenlijk zou elk weekend drie dagen moeten zijn
zaterdag 31 maart 2018 om 18:13
Dan heb je vandaag maar een niks-dag Dolfje maar wel fijne dingen meegemaakt! Morgen lekker de natuur in, klinkt trouwens heel goed!
Ik heb een 'weekend' van 10 dagen en ben op dag 2
Man werkt vandaag nog en is daarna ook vrij. Ik mag hem vanavond op tv aanschouwen wegens feestelijkheden op zijn werk. Ik ben benieuwd: hij is Koning wegduiken voor camera's maar afgelopen tijd heeft hij (voor een paar kranten en tijdschriften) de dans niet kunnen ontspringen. Met een fantastische spread-foto in een muziekblad tot gevolg. Echt zo'n zwart wit beeld waar de intensiteit van afspat. Heel puur, oprecht en ook wel rauw
(En wat een knappe kerel is de mijne
)
Ik heb een 'weekend' van 10 dagen en ben op dag 2
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 31 maart 2018 om 20:32
Collega sprak van de week de wens uit dat weken wel 14 dagen mogen duren.
Morgen rust overmorgen wat familie verzamelen. Dinsdag ervan bijkomen en dan woensdag weer naar/aan het werk.
Hier een vergelijkbare puber(-verjaardag over enkele maanden) die ook alleen/vooral geld wil. Heeft ook wel een doel ervoor waar ondanks verjaardag nog wat spaartijd voor nodig zal zijn.
Morgen rust overmorgen wat familie verzamelen. Dinsdag ervan bijkomen en dan woensdag weer naar/aan het werk.
Hier een vergelijkbare puber(-verjaardag over enkele maanden) die ook alleen/vooral geld wil. Heeft ook wel een doel ervoor waar ondanks verjaardag nog wat spaartijd voor nodig zal zijn.
zaterdag 31 maart 2018 om 21:09
zondag 1 april 2018 om 18:48
Ik wist dat ik naar Brussel moest, maar ik kon jullie niet vinden
Wij doen niks anders dan een gemideld ander weekend met Pasen. Het is fijn dat ik morgen nog een dagje vrij ben. En vrijdag kon ik werken, maar ik heb nee gezegd. Ben lekker mee op schoolreis geweest naar de andere kant van Nederland. Heerlijk musea bezoeken met o.a. twee oud klasgenoten.
Wij doen niks anders dan een gemideld ander weekend met Pasen. Het is fijn dat ik morgen nog een dagje vrij ben. En vrijdag kon ik werken, maar ik heb nee gezegd. Ben lekker mee op schoolreis geweest naar de andere kant van Nederland. Heerlijk musea bezoeken met o.a. twee oud klasgenoten.
zondag 1 april 2018 om 19:12
Klinkt als een fijne dag Dolfje en Katjies.
Aza, adem in adem uit... zennnn
Blond, ben je al ingepakt?
Homeland hebben wij hier nog niet gekeken, zijn nu met seizoen 2 bezig van Biljonair en ik wil Westworld graag zien.
Net lekker gourmet, de oudsten twee zijn nu ijsjes halen voor ons en straks nog even met Dreum naar het paasvuur kijken.
Morgenochtend trainen met mijn pt
en in de namiddag naar vrienden toe.
Aza, adem in adem uit... zennnn
Blond, ben je al ingepakt?
Homeland hebben wij hier nog niet gekeken, zijn nu met seizoen 2 bezig van Biljonair en ik wil Westworld graag zien.
Net lekker gourmet, de oudsten twee zijn nu ijsjes halen voor ons en straks nog even met Dreum naar het paasvuur kijken.
Morgenochtend trainen met mijn pt
maandag 2 april 2018 om 09:47
maandag 2 april 2018 om 11:35
Lekker Oudblond!
Wij gaan zo naar schoonouders. De zwager en zijn gezin zijn er ook dus wat wij er komen doen weet ik eigenlijk niet.
( ok dit klinkt wel heel bitter maar vaak is het zo dat alleen de kleinkinderen aandacht krijgen en wij er voor spek en bonen bij zitten).
Maar goed hebben we ons gezicht weer eens laten zien. Heb in elk geval een mooie bos blommen voor schoonma gekocht.
Wij gaan zo naar schoonouders. De zwager en zijn gezin zijn er ook dus wat wij er komen doen weet ik eigenlijk niet.
( ok dit klinkt wel heel bitter maar vaak is het zo dat alleen de kleinkinderen aandacht krijgen en wij er voor spek en bonen bij zitten).
Maar goed hebben we ons gezicht weer eens laten zien. Heb in elk geval een mooie bos blommen voor schoonma gekocht.
maandag 2 april 2018 om 11:56
Oooh Antwerpen is één van mijn favoriete steden! Veel plezier Oudblond! En als je in Brussel uitkomt willen we een verslag van jullie bezoek aan Falstaff
Dolfje sterkte bij je schoonouders. Wij waren zaterdag bij schoonmoeder en haar vriend en we waren erg blij dat zwager er ook was. Dat maakt de kans op een leuk, intelligent gesprek stukken groter. Gelukkig vind hij dat ook
En schoonmoeder is blij dat haar kinderen er lekker lang zijn, dus win-win.
Dolfje sterkte bij je schoonouders. Wij waren zaterdag bij schoonmoeder en haar vriend en we waren erg blij dat zwager er ook was. Dat maakt de kans op een leuk, intelligent gesprek stukken groter. Gelukkig vind hij dat ook
En schoonmoeder is blij dat haar kinderen er lekker lang zijn, dus win-win.
The owls are not what they seem
maandag 2 april 2018 om 11:58
Wij krijgen altijd een hallooooo, waar zijn de kinderen?dolfje schreef: ↑02-04-2018 11:35Lekker Oudblond!
maandag 2 april 2018 om 16:59
Vooralsnog is het Be! Al hele fijne dag gehad. Nu even relaxen en straks heerlijk uit eten en dan naar een kroegje met livemuziek. Zin in! Man dropt vanalles: van boottochten tot Parijs.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 3 april 2018 om 00:18