Stamcafe XXXII

25-03-2018 21:08 1374 berichten
Klein stapje van Grand Canyon naar Brussel. Kleine wereldstad las ik ergens :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Yes, dankjewel! Jouw zoons lijstje ziet er ook goed uit.
Oh en die kleding :-O. Ik durf niks meer mee te nemen voor hem

Natuurlijk zou ik hem willen ondersteunen in de weg naar een goede gamepc. Maar ik vind geld altijd zo zo én dat krijgt hij al van de rest die komt.
Het is m'n kleine broertje en ik vind dat ik wel iets persoonlijkers mag geven dan geld.
Oudblond schreef:
31-03-2018 14:13
Waren de biertjes heel lekker Dolfje? ;-D
Ja. Maar het was vooral gezellig.

Morgen gaan we een dagje samen weg, op ongeveer een half uur rijden hier vandaan ligt een natuurgebied met grote grazers en er is daar ook een museum waar ik heen wil. Tussendoor ergens lekker lunchen.

Maandag gaan we brunchen bij schoonouders. Eigenlijk zou elk weekend drie dagen moeten zijn :D
Dan heb je vandaag maar een niks-dag Dolfje maar wel fijne dingen meegemaakt! Morgen lekker de natuur in, klinkt trouwens heel goed!
Ik heb een 'weekend' van 10 dagen en ben op dag 2 :muziek: Man werkt vandaag nog en is daarna ook vrij. Ik mag hem vanavond op tv aanschouwen wegens feestelijkheden op zijn werk. Ik ben benieuwd: hij is Koning wegduiken voor camera's maar afgelopen tijd heeft hij (voor een paar kranten en tijdschriften) de dans niet kunnen ontspringen. Met een fantastische spread-foto in een muziekblad tot gevolg. Echt zo'n zwart wit beeld waar de intensiteit van afspat. Heel puur, oprecht en ook wel rauw :heart: (En wat een knappe kerel is de mijne :yes: )
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Collega sprak van de week de wens uit dat weken wel 14 dagen mogen duren.

Morgen rust overmorgen wat familie verzamelen. Dinsdag ervan bijkomen en dan woensdag weer naar/aan het werk.

Hier een vergelijkbare puber(-verjaardag over enkele maanden) die ook alleen/vooral geld wil. Heeft ook wel een doel ervoor waar ondanks verjaardag nog wat spaartijd voor nodig zal zijn.
Ik was een beetje moe en sloom van het bed en bankhangen vandaag dus ik heb voor het donker werd nog even een rondje door de wijk gewandeld naar de Pokestops. Even een frisse neus gehaald. Dat doet wel goed.
Nu kijk ik tv en man kijkt voetbal op zijn iPad.
Familie hier kijkt Homeland. Iemand bekend mee? Ik heb inmiddels NPO-betaalmuur, dus kan overwegen er een keer aan te beginnen vanaf seizoen 1. (nu 7)
Wij hebben van Homeland de eerste 5 seizoenen gezien en toen was ik er klaar mee. Het eerste seizoen vond ik echt steengoed.
Goedemorgen Stammers,
Fijne Paasdagen :sun:

Hier de dag begonnen met verse croissants. :yes:
Vanavond gourmet en dan is het klaar met Paasgevreet.
Fijne Pasen!
Wij hebben net ontbeten met broodjes en hardgekookte eieren. Vanavond kaasfondue en morgen brunch bij schoonouders.
Goedemorgen!

Hier hebben we net een paasbrunch gehad.
Ik moet me echt inhouden bij m'n schoonzusje. Kan me niet voorstellen dat dat niet nog een keer gaat klappen (6) >:-( .
Máár, nu alleen vanavond nog eten, maar dan is ze er niet
Ik wist dat ik naar Brussel moest, maar ik kon jullie niet vinden :cry:

Wij doen niks anders dan een gemideld ander weekend met Pasen. Het is fijn dat ik morgen nog een dagje vrij ben. En vrijdag kon ik werken, maar ik heb nee gezegd. Ben lekker mee op schoolreis geweest naar de andere kant van Nederland. Heerlijk musea bezoeken met o.a. twee oud klasgenoten.
Vanmiddag hebben we een flink stuk gewandeld en een museum bezocht. Net lekker gegeten en nu gaan we series kijken.
Klinkt als een fijne dag Dolfje en Katjies.

Aza, adem in adem uit... zennnn

Blond, ben je al ingepakt?

Homeland hebben wij hier nog niet gekeken, zijn nu met seizoen 2 bezig van Biljonair en ik wil Westworld graag zien.

Net lekker gourmet, de oudsten twee zijn nu ijsjes halen voor ons en straks nog even met Dreum naar het paasvuur kijken.

Morgenochtend trainen met mijn pt :yes: en in de namiddag naar vrienden toe.
Ik zit in..... Antwerpen.... Midden op de Groenplaats in een heerlijk hotel met een heeeeel groot bad. En krijg vanmiddag een massage! Helemaal top! Even afwachten of man het morgen echt flikt om me naar Brussel te laten rijden :peace:
Lekker Oudblond!

Wij gaan zo naar schoonouders. De zwager en zijn gezin zijn er ook dus wat wij er komen doen weet ik eigenlijk niet.
( ok dit klinkt wel heel bitter maar vaak is het zo dat alleen de kleinkinderen aandacht krijgen en wij er voor spek en bonen bij zitten).
Maar goed hebben we ons gezicht weer eens laten zien. Heb in elk geval een mooie bos blommen voor schoonma gekocht.
Oudblond schreef:
02-04-2018 09:47
Ik zit in..... Antwerpen.... Midden op de Groenplaats in een heerlijk hotel met een heeeeel groot bad. En krijg vanmiddag een massage! Helemaal top! Even afwachten of man het morgen echt flikt om me naar Brussel te laten rijden :peace:
:proud:
Oooh Antwerpen is één van mijn favoriete steden! Veel plezier Oudblond! En als je in Brussel uitkomt willen we een verslag van jullie bezoek aan Falstaff :proud:

Dolfje sterkte bij je schoonouders. Wij waren zaterdag bij schoonmoeder en haar vriend en we waren erg blij dat zwager er ook was. Dat maakt de kans op een leuk, intelligent gesprek stukken groter. Gelukkig vind hij dat ook :yes:
En schoonmoeder is blij dat haar kinderen er lekker lang zijn, dus win-win.
The owls are not what they seem
dolfje schreef:
02-04-2018 11:35
Lekker Oudblond!

Wij gaan zo naar schoonouders. De zwager en zijn gezin zijn er ook dus wat wij er komen doen weet ik eigenlijk niet.
( ok dit klinkt wel heel bitter maar vaak is het zo dat alleen de kleinkinderen aandacht krijgen en wij er voor spek en bonen bij zitten).
Maar goed hebben we ons gezicht weer eens laten zien. Heb in elk geval een mooie bos blommen voor schoonma gekocht.
Wij krijgen altijd een hallooooo, waar zijn de kinderen? :proud:
Leuk OB! Geen NL dus?

Adem in, adem uit.. altijd.
Lillybit schreef:
02-04-2018 11:58
Wij krijgen altijd een hallooooo, waar zijn de kinderen? :proud:
Haha ja dat is net zoiets :)
Zo we zijn weer thuis. Het was gezellig maar vermoeiend.
Nu nog even relaxen en dan begint de werkweek morgen weer. Fijn want dan is het al dinsdag.
Azarole schreef:
02-04-2018 12:45
Leuk OB! Geen NL dus?

Adem in, adem uit.. altijd.
Vooralsnog is het Be! Al hele fijne dag gehad. Nu even relaxen en straks heerlijk uit eten en dan naar een kroegje met livemuziek. Zin in! Man dropt vanalles: van boottochten tot Parijs. 😅
Of naar de kanaaltunnel en nog even geschiedschrijven met UK vóór Brexit. Ik lees de verrassingsavonturen graag :)

Familie was weer gezellig. Na halve land doortreinen ben ik nu enigszins wakker ipv moe. Zal wel weer overgaan..... Morgen pas in de namiddag een verplichting dat scheelt.
:sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun:

En in het weekend nog veeeeeeel meer!!!!!!!
Ben er zo aan toe.

O shit, de plaatjes op de weerapp zijn opeens veranderd.
Geen zon vandaag :cry: :cry: :cry:
En minder in het weekend :cry: :cry: :cry:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven