Dat was geen succes...

04-04-2018 19:51 213 berichten
Ik heb onlangs een flesje bakmargarine van Zeeuws Meisje gekocht (die van 'geen cent teveel'), maar dat was geen succes. Het spul spettert zo ongelooflijk dat het hele fornuis en achterwand onder de spetters komt, heel irritant. Met ieder ander merk, zelfs de huismerken, heb ik daar geen last van. Je vraagt je af of er mensen zijn die dan zo'n flesje nogmaals kopen.
Hebben jullie wel eens producten die je het liefst direct zou wegmikken. En doe je dat dan ook? Ik beken, die bakboter maak ik gewoon op (zuinig), maar ik heb ook wel eens iets weg gegooid omdat het niet lekker (echt heel vies) was, bijv de diepvries lekkerbekjes van Iglo.
Oja en van diezelfde winkel heb ik eens Tartex vegetarische paté geprobeerd, ik hoorde daar altijd positieve verhalen over. Ook niet te eten.
Ik heb een aantal maanden terug vla van Campina gekocht met carrot cake-smaak. Ik dacht: hoe kan vla nou daarnaar smaken? Het kon echt. Maar was wel vies 🤮

Willen jullie trouwens mij een pb sturen als je ooit weer van plan bent een Tony met caramel zeezout weg te gooien? Kom ik m wel ophalen. Heeeeeeerlijk! 🤤
Alle reacties Link kopieren
pien6 schreef:
04-04-2018 20:41
Ik koop altijd bevroren aardbeien en frambozen in de winter omdat mijn peuter weinig fruit lust en die vindt het heerlijk maar inderdaad wat een geur komt daar vanaf O_o.

Eet ze dat los of ergens doorheen? Ik dacht later misschien is dat spul meer geschikt voor een smoothie. Maar die geur alleen al .....

De blauwe bessen en frambozen ruiken voor mijn gevoel een stuk minder chemisch. Maar het is al zo lang geleden dat ik dat uit de diepvries kocht ....

Voor mij voorlopig maar even alleen vers fruit :-D
Alle reacties Link kopieren
Lucifermiauww schreef:
04-04-2018 20:56
Ik vind die uit de meeste winkels ook niet lekker. Zoetjes en poeder niet. Blijkt dat het vaak maar een minimaal deel is, de rest is andere zoetstof. Is nog gewoon misleiding ook.

Ik heb nu een plant en de blaadjes zijn heerlijk. En ik gebruik alleen nog maar pure stevia ( groene poeder want gemalen blaadjes). Dat vind ik wel lekker.
Maar ook veel mensen vinden die pure smaak ook niet genoeg op suiker lijken en lusten het niet.
Groen poeder. Ok, dank. Misschien dat nog eens proberen. Natuurvoedingswinkel zeker?
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Lizzy75 schreef:
04-04-2018 20:10
Chocola met karamel en zeezout van Tony’s Chocolonely. Brrrrrr! Zo de prullenbak ingegaan. Zout op chocola, wie verzint zoiets vies?
o_o o_o DIE IS HEEEERLIJK!
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
lux. schreef:
04-04-2018 21:04
Eens. Mijn man maakt zijn eigen currypasta maar daarvoor hadden wij altijd die Patak’s en daarvan kon je er zo een heel potje door doen.
Ik heb ooit eens een currypasta in de toko gekocht die was wel pittig. Die van de gewone supermarkten echt niet vind ik.
merano schreef:
04-04-2018 21:12
Groen poeder. Ok, dank. Misschien dat nog eens proberen. Natuurvoedingswinkel zeker?
Ik heb het een jaar geleden online gekocht want de natuurwinkel had bij ons ook alleen 'versneden' zoetstof te koop. Maar vaak verkopen ze het wel en anders online.

Of eerst een plantje bij het tuincentrum voor 10 euro om te kijken of je het wat vind qua smaak. Vind je het niks heb je nog een plantje voor in de tuin. :-D :-D
RégineFilange schreef:
04-04-2018 21:06
OJa chocolade met gember van de natuurwinkel hier om de hoek. What was I thinking. Weggegooid.
Dat klinkt ook niet lekker. Terwijl ik best gemberfan ben. :-D
dolfje schreef:
04-04-2018 21:14
Ik heb ooit eens een currypasta in de toko gekocht die was wel pittig. Die van de gewone supermarkten echt niet vind ik.
Ja dat geloof ik wel. Maar ben in de supermarkten echt nog nooit een pittige tegengekomen. Mijn man gebruikt er 4 voor de curry, rode pepertjes. Wordt het ook niet heel pittig ofzo. Gewoon lekker op smaak.

Nouja nu even geen want zoon eet sinds kort met de pot mee en die vindt 4 rode pepertjes denk ik wel erg pittig. Dus nu bakt hij de pepertjes apart voor ons zodat ze er op het laatst door gaan :P
Alle reacties Link kopieren
Mijn man had per ongeluk bamischijven voor in de oven gekocht. Toch maar geprobeerd. Man man, die korst was veel te hard en veel te dik, en nee, ik had ze niet te lang in de oven gelaten. We hadden er allebei 1 op en de andere 2 weggegooid.
Niemand is onmisbaar
bojoti schreef:
04-04-2018 21:19
Mijn man had per ongeluk bamischijven voor in de oven gekocht. Toch maar geprobeerd. Man man, die korst was veel te hard en veel te dik, en nee, ik had ze niet te lang in de oven gelaten. We hadden er allebei 1 op en de andere 2 weggegooid.

Die van Mora? Vegetarische die ook in de airfryer kunnen?
Die vind ik zalig!
Alle reacties Link kopieren
Stevia inderdaad, zo weg geflikkerd, wat is dat smerig. Snel weer mijn oude vertrouwde zoetstof met aspartaam tevoorschijn gehaald.
En chocolade met zeezout of caramel met zeezout, ik snap die hype niet. Zó vies!
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
04-04-2018 20:41
Er zijn twee merken ovenbitterballen. Die in zo'n zak (Kwekkeboom?) zijn smerig, en smaken naar groentesoep. Die uit een doosje zijn wel lekker, volgens mij is dat Mora.
Juist niet! Precies andersom. Die van Kwekkeboom zijn lekker!
Alle reacties Link kopieren
De groenteballetjes (vega Zweedse ballen) van Ikea..... brrrr. Echt niet te doen.

En, hier al eerder genoemd, de zero pasta/ noodles van de action. De gemaakte portie opgegeten, maar ik werd zo verdrietig als ik de kast opende en daar nog wat pakjes zag staan..
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Lizzy75 schreef:
04-04-2018 20:10
Chocola met karamel en zeezout van Tony’s Chocolonely. Brrrrrr! Zo de prullenbak ingegaan. Zout op chocola, wie verzint zoiets vies?
Ik heb een keer 2 repenTony Chocolony karamel zeezout gewonnen bij de postcodeloterij, ik vind het wel okay, maar zelf zal ik het niet kopen
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Scratte schreef:
04-04-2018 21:22
Die van Mora? Vegetarische die ook in de airfryer kunnen?
Die vind ik zalig!
Ja die van Mora. Ik heb geen airfryer. De binnenkant was wel lekker maar die korst, brak zowat m'n tanden erop.
Niemand is onmisbaar
Alle reacties Link kopieren
Op advies van mijn zus mini bao pao gekocht bij de Lidl, ik had er zelf geen goed gevoel bij, en na een hap wist ik dat mijn gevoel juist was jugh! Mijn man vind ze trouwens lekker.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
alle vleeswaar van de lidl , allemaal smaakloos ( op wat rauwe delicieux hammen na ) , het onderste plakje is altijd 3 keer zo dik als de rest , en op de verpakkingen ontbreekt altijd het woordje " niet " bij hersluitbaar... (6)
eten moet je toch, kun je beter wat lekkers maken
Alle reacties Link kopieren
merano schreef:
04-04-2018 20:50
Alles met stevia. Zo jammer. Ik vind het in theorie zo'n goed plan, maar ik lust dat spul gewoon niet.

Al eens een hele pot in de afvalton gekieperd.
Laatst tegen beter weten in nog weer eens geprobeerd met van die zoetjes, want ik had zo'n zin in chocolademelk en dat kan nou eenmaal niet zonder zoetstof.

Maar man, man, man... Yuk.
O ja, stevia! Geprobeerd en idd, aan mijn moeder gegeven. Vind ik echt vies.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
diepvries spinazie van iglo dacht ik voor in mijn smoothie, ging nog net niet over mijn nek :pukey: :pukey:
Tony's : witte chocola met frambozen en knettersuiker mierzoet
kippen shoarma van de slager gadverdamme nooit meer!! :pukey:
fuze tea perzik blegh, de stevia druipt er vanaf
vind de caramel zeezout van Tony is een beetje mwah mwah, de ene keer super lekker de andere keer echt meh :-[
rouge__ wijzigde dit bericht op 04-04-2018 21:40
6.67% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
redfox3 schreef:
04-04-2018 21:36
alle vleeswaar van de lidl , allemaal smaakloos ( op wat rauwe delicieux hammen na ) , het onderste plakje is altijd 3 keer zo dik als de rest , en op de verpakkingen ontbreekt altijd het woordje " niet " bij hersluitbaar... (6)
Ik vind de flinterdunne ham wel lekker. Verder koop ik daar ook niks meer qua vleesbeleg.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het overgrote deel van de nieuw gelanceerde producten nooit meer opnieuw wordt gekocht.
Maar ja, als het er aantrekkelijk uitziet en velen kopen het één keer dan levert het toch een kapitaal op.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Stevia heeft relatief weinig zoetkracht, vergeleken met andere zoetstoffen maar het heeft geen hinderlijke smaak. Slechte prijs/kwaliteitverhouding dus. Aspartaam is duur geworden en een van de weinige merken waaronder het nog wordt verkocht is Canderel. Het strooipoeder is nog wel goedkoop te krijgen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Patat met kajunkruiden, dat was ook geen succes
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Zwarte Bessensap van de biologische boer, ooit eens gekregen. Zelfs mijn man lustte het niet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven