Stamcafe XXXII
vrijdag 6 april 2018 om 16:52
Ik lees mooie dingen hier
Mijn man heeft een weekendje weg geboekt voor ons twee, het was weer een lastige week dus even afleiding. Dreum mag bij opa en oma logeren en wij gaan er twee dagen op uit, het wordt heerlijk weer dus hopelijk werkt mijn energielevel mee.
Ik heb mijn shot b12 gekregen vandaag dus theoretisch moet het lukken
Mijn man heeft een weekendje weg geboekt voor ons twee, het was weer een lastige week dus even afleiding. Dreum mag bij opa en oma logeren en wij gaan er twee dagen op uit, het wordt heerlijk weer dus hopelijk werkt mijn energielevel mee.
Ik heb mijn shot b12 gekregen vandaag dus theoretisch moet het lukken
vrijdag 6 april 2018 om 17:23
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 6 april 2018 om 17:26
Wat fijn Lilly! Heerlijk zo even met elkaar kan ik je uit ervaring vertellen! Wij zijn weer thuis en dat is ook heerlijk! Ik mis de katjes toch wel muts dat ik ben want ik weet dat ze heel goed verzorgd, gevoed, geëntertaind en gekamd worden door de buurmannen. Maar toch was het heerlijk om ze weer te knuffelen.Lillybit schreef: ↑06-04-2018 16:52Ik lees mooie dingen hier![]()
Ik heb mijn shot b12 gekregen vandaag dus theoretisch moet het lukken![]()
En we eten laat want ik heb een uur geleden een ragu bolognaise in de oven geschoven, die moet nog wel even maar het huis ruikt al heerlijk!
zaterdag 7 april 2018 om 11:54
Net gesport en nu inpakken en wegwezen
Niet gek hoor Blond dat je de katten mist als je weg bent. Ik mis kat en hond nog steeds al zijn ze al een tijdje niet meer bij ons.
Geen ervaring met balkontegels maar met azijn en schrobben moet het toch lukken?
Wij gaan aankomende week de bamboeoverkapping weer ophangen en het lounge set plaatsen.
Ik had bedacht een vloer op de tegels te maken van houttegels, zag er zo leuk uit op Pinterest. Met grote potten bamboe en citroengras.
Fijn weekend allemaal en geniet van het mooie weer!
Niet gek hoor Blond dat je de katten mist als je weg bent. Ik mis kat en hond nog steeds al zijn ze al een tijdje niet meer bij ons.
Geen ervaring met balkontegels maar met azijn en schrobben moet het toch lukken?
Wij gaan aankomende week de bamboeoverkapping weer ophangen en het lounge set plaatsen.
Ik had bedacht een vloer op de tegels te maken van houttegels, zag er zo leuk uit op Pinterest. Met grote potten bamboe en citroengras.
Fijn weekend allemaal en geniet van het mooie weer!
zaterdag 7 april 2018 om 15:51
zaterdag 7 april 2018 om 15:54
Zelf zit ik ziekjes te zijn, buikgriep
Gisteren grotendeels in bed gelegen en vrijwel niks gegeten. Vandaag ietsje beter, dus naar de supermarkt geweest. Moest wel, want man is een lang weekend weg. Zul je altijd zien... maar goed, dat betekent wel dat ik nu ongenegeerd lui in het zonnetje kan zitten en straks lekker netfflixen
Gisteren grotendeels in bed gelegen en vrijwel niks gegeten. Vandaag ietsje beter, dus naar de supermarkt geweest. Moest wel, want man is een lang weekend weg. Zul je altijd zien... maar goed, dat betekent wel dat ik nu ongenegeerd lui in het zonnetje kan zitten en straks lekker netfflixen
The owls are not what they seem
zondag 8 april 2018 om 08:40
He bah Lady! Niet fijn: ziekjes zijn en alleen thuis. Lekker onder een dekentje 'domme' series kijken is meestal ook mijn medicijn.
Hoho! Geen paniek! De Falstaff wordt gerenoveerd en opnieuw gestoffeerd. Over een maandje of wat gaat ie gewoon weer open gelukkig!
Ik doe rustig hoor, morgen weer werken en vandaag een beetje freubelen op het balkon. Man doet het schrobwerk heeft hij besloten
Fijne mooie zondag Stammertjes!
zondag 8 april 2018 om 11:03
Wat heb je nodig van de bouwmarkt Dolfje? En wat ga je daarmee uitspoken?
Wij hadden ook een heerlijke avond. Vrienden met hun mannetje kwamen borrelen en eten. Heerlijk om nog eens uitgebreid tijd voor elkaar te hebben. En kleine grote vriend wordt steeds leuker! Ik sta iedere keer versteld hoe lief en makkelijk hij is en zijn gevoel voor humor is geweldig op dit moment!
zondag 8 april 2018 om 11:26
Gisteren eerste keer avondeten in de buitenlucht.
Beetje laat thuis (treinreis na avondeten), dus ben nog wat bezig met wakker worden.
Nieuwe werk heeft me op een idee gebracht voor Verre Reis, maar weet nog niet of dat dit jaar (financieel) haalbaar is. Heb met het treinen wel al een reisgids doorgespit.
Iemand ideeën voor Kleine (budget) Reis?
Korter en langer geleden ervaring met Praag, Reykjavik, Berlijn, Londen en Keulen. Wat mijn budget is heb ik nog niet bedacht..... Ik zat te denken aan Hemelvaartweekend omdat het dan in ieder geval weinig verlof kost, maar dan zullen veel steden ook wel DRUK zijn en daar houd ik niet zo van..
Beetje laat thuis (treinreis na avondeten), dus ben nog wat bezig met wakker worden.
Nieuwe werk heeft me op een idee gebracht voor Verre Reis, maar weet nog niet of dat dit jaar (financieel) haalbaar is. Heb met het treinen wel al een reisgids doorgespit.
Iemand ideeën voor Kleine (budget) Reis?
Korter en langer geleden ervaring met Praag, Reykjavik, Berlijn, Londen en Keulen. Wat mijn budget is heb ik nog niet bedacht..... Ik zat te denken aan Hemelvaartweekend omdat het dan in ieder geval weinig verlof kost, maar dan zullen veel steden ook wel DRUK zijn en daar houd ik niet zo van..
zondag 8 april 2018 om 13:38
Whaaaaa! Tijdens de 1 minuut pauze vroeg ik of de buurvrouw nog veel moest. Nee zei ze (
dacht ik), ze is tegels aan het schoonspuiten die zo worden opgehaald en die zijn bijna schoon. Zegt ze er achteraan: als ik klaar ben ga ik meteen verder met de schutting
Ik ga mijn huiswerk wel in het bos maken i.p.v. in de tuin....
Ik ga mijn huiswerk wel in het bos maken i.p.v. in de tuin....
zondag 8 april 2018 om 14:31
Poesje, ik ben - echt waar, echt waar - je buurvrouw niet. Maar man oh man wat had ik graag een hogedrukdinggedoe gehad voor het balkon! Man is bijna klaar met schrobben en zijn tong hangt op zijn tenen! Hij heeft wel resultaat van zijn werk. 't Was allemaal iets groener dan we doorhadden
Deze actie moet dus wat vaker gebeuren. ik vrees dat de grote bambo de geest heeft gegeven: Tijd voor iets nieuws in de 'zwembad' plantenpot. Maar ik ga niet op zondag naar het tuincentrum, daar wip ik na het werk wel even binnen op een weekdag.
zondag 8 april 2018 om 14:49
Mijn antracietkleurige tegels waren ook groen. Spulletje eroverheen gegoten en klaar.
Maar de buurvrouw heeft toch gehoord wat ik eigenlijk wilde zeggen. Ze kwam nog even koffie drinken en kletsen en heeft toen een ander klusje bedacht wat ze kon gaan doen (ik heb het zelf niet over het lawaai gehad). De buurman aan de andere kant is ook gestopt met zijn schuurmachine dus er heerst nu (betrekkelijke) rust.
Maar mijn concentratie is ook verdwenen. Even naar de winkel en daarna hop, verder met mijn huiswerk.
Maar de buurvrouw heeft toch gehoord wat ik eigenlijk wilde zeggen. Ze kwam nog even koffie drinken en kletsen en heeft toen een ander klusje bedacht wat ze kon gaan doen (ik heb het zelf niet over het lawaai gehad). De buurman aan de andere kant is ook gestopt met zijn schuurmachine dus er heerst nu (betrekkelijke) rust.
Maar mijn concentratie is ook verdwenen. Even naar de winkel en daarna hop, verder met mijn huiswerk.
zondag 8 april 2018 om 15:51
Fijn dat de buren een beetje empathisch zijn Katje en ik hoop dat je je huiswerk in een sneltreinvaart af krijgt.
Spulletje erover... hmmm, ik ben zo'n tuttebel die niet graag schoonmaakmiddelen gebruikt. Als het enigszins kan met azijn, zout, citroen of soda o.i.d. dan liever zo. Het stomme daarvan is dat ik wel nagellak en remover gebruik.
Maar het balkon is intussen weer keurig antraciet grijs. De ramenlapper is ook pas geweest, dus het licht spat naar binnen en ik kan weer heel ver kijken. Heerlijk om hoog te wonen met een glazen wand met vrij uitzicht (en een schoon balkon)!
Spulletje erover... hmmm, ik ben zo'n tuttebel die niet graag schoonmaakmiddelen gebruikt. Als het enigszins kan met azijn, zout, citroen of soda o.i.d. dan liever zo. Het stomme daarvan is dat ik wel nagellak en remover gebruik.
zondag 8 april 2018 om 15:56
Fijn Katjies! Hier geen apparatenterreur in de tuin, dus ik kan rustig relaxen. Nou ja, proberen niet naar het gras te kijken dat nodig gemaaid had moeten worden. Daar heb ik nog geen puf voor.
Ik heb de koffiepot laten vallen! Geen koffie
Heb mijn toevlucht moeten nemen tot een bakje in de supermarkt, uit pure nood... daar was het trouwens wel redelijk rustig. Waarschijnlijk zit iedereen in de bouwmarkt, de Ikea of het tuincentrum. Daar ga ik dus niet heen vandaag
Ik heb de koffiepot laten vallen! Geen koffie
Heb mijn toevlucht moeten nemen tot een bakje in de supermarkt, uit pure nood... daar was het trouwens wel redelijk rustig. Waarschijnlijk zit iedereen in de bouwmarkt, de Ikea of het tuincentrum. Daar ga ik dus niet heen vandaag
The owls are not what they seem
zondag 8 april 2018 om 16:01
Wel een milieuvriendelijk spulletje natuurlijk.
Na deze 'opleiding' ga ik minimaal een jaar niks meer doen waar ik huiswerk voor moet maken! (op lessen schrijven na dan).
Het liefst nooit meer huiswerk, maar ik ken mezelf, als ik een cursus of opleiding tegen kom die mij leuk lijkt, ga ik ws toch weer voor de bijl.
Na deze 'opleiding' ga ik minimaal een jaar niks meer doen waar ik huiswerk voor moet maken! (op lessen schrijven na dan).
Het liefst nooit meer huiswerk, maar ik ken mezelf, als ik een cursus of opleiding tegen kom die mij leuk lijkt, ga ik ws toch weer voor de bijl.
zondag 8 april 2018 om 16:26
Wij waren dus even op de fiets naar een winkel en over een paar weken komt er iemand de ramen opmeten en bestellen we jaloezieën voor in de badkamer. Hetgeen wat er nu hangt hangt er dus al 15 jaar.
Daarna even bij schoonouders geweest , daar was het open huis omdat de kunstenaars in het dorp hun werk lieten zien dit weekend. En toen we daarvan thuis kwamen heb ik heerlijk buiten zitten lezen. Het lijkt ineens wel zomer zo. Zit in een hemdje en korte broek buiten.
Straks ga ik pannenkoeken bakken, af en toen vinden we dat nog echt lekker
Daarna even bij schoonouders geweest , daar was het open huis omdat de kunstenaars in het dorp hun werk lieten zien dit weekend. En toen we daarvan thuis kwamen heb ik heerlijk buiten zitten lezen. Het lijkt ineens wel zomer zo. Zit in een hemdje en korte broek buiten.
Straks ga ik pannenkoeken bakken, af en toen vinden we dat nog echt lekker