Stapelverliefd maar..
zondag 8 april 2018 om 22:36
Hallo,
Ik weet dat ik waarschijnlijk negatieve reacties ga krijgen maar wil toch graag mn verhaal kwijt.
Ik ben verliefd geworden op een man. Het begon met wat contact waarbij hij liet doorschemeren ook gevoel voor mij te hebben. Na vele maanden dit gevoel tegen gehouden te hebben hebben wij hier uiteindelijk aan toegegeven.
Hij bleek echter nog in een relatie te zitten. Hij heeft echter de relatie vaak proberen te beëindigen maar zij liet het niet toe.
Zij heeft het gepresteerd in die tijd nog zwanger te raken van hem.. Inmiddels heeft hij ondanks de zwangerschap een punt erachter gezet en zijn wij samen.
Hij zegt absoluut geen gevoel voor haar meer te hebben (vind haar gestoord en wil echt van haar af). Hij doet enorm zijn best voor mij en om me te overtuigen dat hij graag met mij verder wil. Nu is uitgekomen dat er na de breuk sex is geweest. Hij zegt dat dit niets betekende en dat hij voor mij gaat. Het was een fout.
Ben hier trouwens achtergekomen door zijn ex. Zij accepteert niet dat hij haar verlaten heeft en wil hem terug. Doet er alles aan om onze relatie stuk te maken. Dus geloof ook dat zij hem expres verleid heeft om tegen hem te gebruiken.
Het contact tussen hem en zijn ex zit me uiteraard niet lekker. Ik snap dat er contact zal zijn ivm het kindje straks.
Ondanks dat hij mij keer op keer verzekerd voor mij te gaan. ik vind het erg moeilijk om hierop te vertrouwen.
Ik weet dat ik waarschijnlijk negatieve reacties ga krijgen maar wil toch graag mn verhaal kwijt.
Ik ben verliefd geworden op een man. Het begon met wat contact waarbij hij liet doorschemeren ook gevoel voor mij te hebben. Na vele maanden dit gevoel tegen gehouden te hebben hebben wij hier uiteindelijk aan toegegeven.
Hij bleek echter nog in een relatie te zitten. Hij heeft echter de relatie vaak proberen te beëindigen maar zij liet het niet toe.
Zij heeft het gepresteerd in die tijd nog zwanger te raken van hem.. Inmiddels heeft hij ondanks de zwangerschap een punt erachter gezet en zijn wij samen.
Hij zegt absoluut geen gevoel voor haar meer te hebben (vind haar gestoord en wil echt van haar af). Hij doet enorm zijn best voor mij en om me te overtuigen dat hij graag met mij verder wil. Nu is uitgekomen dat er na de breuk sex is geweest. Hij zegt dat dit niets betekende en dat hij voor mij gaat. Het was een fout.
Ben hier trouwens achtergekomen door zijn ex. Zij accepteert niet dat hij haar verlaten heeft en wil hem terug. Doet er alles aan om onze relatie stuk te maken. Dus geloof ook dat zij hem expres verleid heeft om tegen hem te gebruiken.
Het contact tussen hem en zijn ex zit me uiteraard niet lekker. Ik snap dat er contact zal zijn ivm het kindje straks.
Ondanks dat hij mij keer op keer verzekerd voor mij te gaan. ik vind het erg moeilijk om hierop te vertrouwen.
maandag 9 april 2018 om 13:38
En dan is zijn ex de dramaqueen?Lionesz schreef: ↑09-04-2018 11:12Heb hem gebeld en mn twijfels verteld.
Weer zegt Hij het te begrijpen.
Dan krijg ik net weer een appje waarin hij zegt stuk te gaan van dit en zo verliefd te zijn. Hij heeft nog nooit zulke gevoelens voor iemand gehad.
Dan wint de verliefdheid bij mij toch weer... want wat als hij echt zo gek is op me.
Ik weet het gewoon niet meer.
Voor je zijn "ex" (lees: moeder van hun kind) hier verder zwart maakt kijk dan vooral eerst even naar je eigen aandeel hierin. Je bent een bewuste homewrecker die op een openbaar forum tips vraagt hoe ze haar lover definitief los kan weken van zijn gezin. Man man, kansloos dit
maandag 9 april 2018 om 13:44
Had ik hier overheen gelezen? Heeft TO al een kind?s-a-r-kast schreef: ↑09-04-2018 12:49Mens!![]()
Echt?!![]()
Ach jee oh jee...wat is het toch eigenlijk zielig voor die man he...wat hem allemaal maar overkomt en aangedaan wordt.
Jeetje...heeft hij eindelijk de liefde van zijn leven gevonden, mag hij van zijn ex/vriendin het niet uitmaken. En dan is ze ook nog maar zo ineens zwanger!![]()
Pfoe wat lullig voor hem allemaal. Gelukkig is hij pretty en heeft hij een lekkere babbel. Anders was het leven helemaal oneerlijk hoor.
Ga asjeblieft je tijd en energie aan je eigen kind besteden, en niet aan zijn ongeboren kind bij die ander.
Ja? TO, dan ben je al helemaal verplicht (aan je kind) om dit pareltje vanmiddag nog buiten te schoppen. Deur open houden, op het moment dat hij even buiten is, heel hard dichtgooien.
Heb je nog geen kind? Dan moet je hetzelfde doen.
Als je hem niet snapt, waarom hij blijft? Hij heeft zijn ex bezwangerd en kan nu gratis bij jou (en met jou) neuken. En zijn 'problemen' kwijt. Want hij heeft het zo zwaar......geef hem maar een aai over zijn bolletje en schop hem dan de deur uit.
Pleister. In een keer eraf rukken.
Kanaal in die man.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
maandag 9 april 2018 om 13:53
Even een stuk uit je OP gehaald:
Echt. enorme. bullshit. van. hem.
En je vreet het als zoete koek....
Ik ben ook een man en ik kan je vertellen dat, als hij geen gevoel voor haar heeft, haar gestoord vindt en van haar af wil, hij echt (!!!!!) geen seks met haar gehad zou hebben hoor! Niet de keer waardoor ze zwanger werd (kan je over discussiëren) en zeker de laatste keer niet."Hij heeft echter de relatie vaak proberen te beëindigen maar zij liet het niet toe.
Hij zegt absoluut geen gevoel voor haar meer te hebben (vind haar gestoord en wil echt van haar af). Hij doet enorm zijn best voor mij en om me te overtuigen dat hij graag met mij verder wil. Nu is uitgekomen dat er na de breuk sex is geweest. Hij zegt dat dit niets betekende en dat hij voor mij gaat. Het was een fout. "
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
maandag 9 april 2018 om 14:11
Geeft niks kind, je komt er vanzelf achter.Lionesz schreef: ↑09-04-2018 11:12Zoveel reacties en redelijk in 1 lijn.
Misschien is de ex wel echt een gestoord mens maar....
Heb hem gebeld en mn twijfels verteld.
Dan krijg ik net weer een appje waarin hij zegt stuk te gaan van dit en zo verliefd te zijn. Hij heeft nog nooit zulke gevoelens voor iemand gehad.
Dan wint de verliefdheid bij mij toch weer... want wat als hij echt zo gek is op me.
maandag 9 april 2018 om 14:14
Duh, hij wil zijn neukertje niet missen.
maandag 9 april 2018 om 14:27
Hightower schreef: ↑09-04-2018 13:53Even een stuk uit je OP gehaald:
Ik ben ook een man en ik kan je vertellen dat, als hij geen gevoel voor haar heeft, haar gestoord vindt en van haar af wil, hij echt (!!!!!) geen seks met haar gehad zou hebben hoor! Niet de keer waardoor ze zwanger werd (kan je over discussiëren) en zeker de laatste keer niet.
Dit ook ja.
Ook ik, als man, kan je zeggen dat hij echt geen seks met haar zou hebben als dat wat hij zegt over haar waar is. Ten eerste kan hij voor seks al bij jou terecht, dus zou hij echt niet zonder komen te zitten. En als hij haar echt niet wil, dan gebeurt er echt niets met haar.
Dit zit gewoon scheef. En puur vanwege jouw gevoel trap jij er maar al te graag in.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
maandag 9 april 2018 om 14:40
TO, je weet toch hopelijk wel dat als iemand iets zegt... het niet altijd waar is?
kijk eens naar de daden
hij; blablablaat een beetje met je en wat doen jullie, beginnen iets terwijl hij nog een relatie heeft
hij nog steeds jamaar blabla en gaat vervolgens weer met haar naar bed terwijl jullie een relatie hebben
die man blablaat maar wat en hem boeit het niet wat jij of zij onder een relatie verstaat
en jij blaat 'jamaar wat als hij zo van me houd als hij zegt dat hij doet'
ik bedoel, wat snap je niet vrouw? die man kletst poep en jij smeert het vrijwillig over jezelf uit hoor
kijk eens naar de daden
hij; blablablaat een beetje met je en wat doen jullie, beginnen iets terwijl hij nog een relatie heeft
hij nog steeds jamaar blabla en gaat vervolgens weer met haar naar bed terwijl jullie een relatie hebben
die man blablaat maar wat en hem boeit het niet wat jij of zij onder een relatie verstaat
en jij blaat 'jamaar wat als hij zo van me houd als hij zegt dat hij doet'
ik bedoel, wat snap je niet vrouw? die man kletst poep en jij smeert het vrijwillig over jezelf uit hoor
Lorem Ipsum
maandag 9 april 2018 om 16:19
ik dacht eerst dat je heel jong was en daarom nog wat naïef maar nu ik weet dat je een 11 jarig kind hebt kan ik niet geloven hoe naïef je bent.
maandag 9 april 2018 om 16:21
Dit. Je hoeft het niet te geloven, maar het is echt zo. Ik heb niet eens alle reacties gelezen maar ik denk dat iedereen wel zo ongeveer hetzelfde zegt. En je bent er met open ogen ingetrapt.jaw schreef: ↑09-04-2018 14:27Dit ook ja.
Ook ik, als man, kan je zeggen dat hij echt geen seks met haar zou hebben als dat wat hij zegt over haar waar is. Ten eerste kan hij voor seks al bij jou terecht, dus zou hij echt niet zonder komen te zitten. En als hij haar echt niet wil, dan gebeurt er echt niets met haar.
Dit zit gewoon scheef. En puur vanwege jouw gevoel trap jij er maar al te graag in.
maandag 9 april 2018 om 16:41
Dat. En hij heeft TO al meerdere keren bedrogen zelfs. Eerst door te liegen over dat hij nog een relatie had. Toen omdat hij seks had met zijn partner terwijl hij tegen TO zei voor haar te gaan. En na het 'verbreken van de relatie' met de moeder van zijn kind heeft hij TO opnieuw bedrogen door opnieuw met haar naar bed te gaan.Maleficent schreef: ↑09-04-2018 14:14Hij heeft je al bedrogen. Hoe kan hij jou bedriegen als hij zoooo gek is op jou.
Ik weet het niet hoor, maar als ik stapelverliefd ben op iemand, dan stap ik niet met een ander het bed in.
maandag 9 april 2018 om 18:12
Ah, het kwam uit. En toen is HIJ weggegaan. Tuurlijk kind.Lionesz schreef: ↑08-04-2018 23:22Nadat uitkwam dat hij wat was begonnen met mij is hij definitief bij haar weg gegaan. Ik weet het klinkt naïef..
Hebben hier veel over gepraat samen waarom hij er geen punt achter zette. Zelf zegt hij moeite gehad te hebben met haar los laten. Vond het ook zielig voor haar en was bang dat ze zichzelf wat aan zou doen.
maandag 9 april 2018 om 18:15
Hoi Lionesz,
Je geeft aan een man ontmoet te hebben, maar hij zat nog in een relatie? Dan zit je naar mijn mening al fout, waar is je waardigheid/ zelfrespect om iets te beginnen/romantisch contact te hebben met een gebonden man? Als je jezelf niet respecteert zal een man je ook nooit met respect behandelen.
Het excuus is dat hij de relatie probeerde te beëindigen, maar dit wilde ze niet. Dit is echt complete bullshit!!! En als je het gelooft dan ben je echt super super naïef. Als een man klaar is met een relatie, dan is het klaar punt.
Ze waren 7 jaar samen, en dat verbreek je meestal niet zomaar....misschien twijfelde hij, en misschien was er iets anders aan de hand. Op zijn woord hoef je hem niet te geloven want uit alles blijkt dat het een onbetrouwbare man is.
Het meest walgelijke aan dit verhaal, is hoe deze man zijn ex zwart maakt, en hoe jij over haar praat. Jij kent zijn ex niet, en bent een passant in haar leven. Hoe durf je? Een man die zo over een ex en toekomstige moeder van zijn kind praat is echt heel laag en respectloos.
Blijkbaar was ze niet gestoord toen hij 7 jaar lang een relatie met haar had. Is ze opeens na 7 jaar gestoord geworden? Of is ze gestoord omdat haar partner haar zwanger maakt, zijn verantwoordelijkheden niet neemt, en haar de schuld geeft van alles wat mis gaat in zijn leven?
Een echte man had zijn verantwoordelijkheden genomen. Als je een vrouw zwanger verlaat, omdat het niet meer gaat prima. Maar hoe laag is het dan om zo vreselijk negatief over haar te gaan praten en onmiddellijk weer een relatie te beginnen, en vervolgens ook nog vreemd te gaan.
Hij zou zich moeten concentreren op het kind dat komt, en zijn zwangere vrouw/vriendin moeten steunen.
Je hebt een onbetrouwbare schoft aan de haak geslagen, die ontrouw is en zijn exen als oud vuil behandelt.
Als jij ooit zwanger van hem word, dan weet je in ieder geval dat hij je zo kan verlaten. Ook weet je al dat hij niet monogaam is.
Zielig voor je kind dat deze man een rol in zijn/ haar leven zal spelen.
Het is een echte loser. Veel succes met hem. Jullie verdienen elkaar eigenlijk wel.
En hou op zijn ex zwart te maken je kent haar niet!!! Je hoort alleen zijn kant van het verhaal. Leuke/ lieve mannen praten met respect over exen. Jullie hebben beide geen empathie voor een zwangere vrouw.
Arme vrouw, 7 jaar relatie, zwanger en dan verlaten worden voor een scharreltje. Hoop dat ze hem nooit meer terug neemt en een echte man leert kennen.
Je geeft aan een man ontmoet te hebben, maar hij zat nog in een relatie? Dan zit je naar mijn mening al fout, waar is je waardigheid/ zelfrespect om iets te beginnen/romantisch contact te hebben met een gebonden man? Als je jezelf niet respecteert zal een man je ook nooit met respect behandelen.
Het excuus is dat hij de relatie probeerde te beëindigen, maar dit wilde ze niet. Dit is echt complete bullshit!!! En als je het gelooft dan ben je echt super super naïef. Als een man klaar is met een relatie, dan is het klaar punt.
Ze waren 7 jaar samen, en dat verbreek je meestal niet zomaar....misschien twijfelde hij, en misschien was er iets anders aan de hand. Op zijn woord hoef je hem niet te geloven want uit alles blijkt dat het een onbetrouwbare man is.
Het meest walgelijke aan dit verhaal, is hoe deze man zijn ex zwart maakt, en hoe jij over haar praat. Jij kent zijn ex niet, en bent een passant in haar leven. Hoe durf je? Een man die zo over een ex en toekomstige moeder van zijn kind praat is echt heel laag en respectloos.
Blijkbaar was ze niet gestoord toen hij 7 jaar lang een relatie met haar had. Is ze opeens na 7 jaar gestoord geworden? Of is ze gestoord omdat haar partner haar zwanger maakt, zijn verantwoordelijkheden niet neemt, en haar de schuld geeft van alles wat mis gaat in zijn leven?
Een echte man had zijn verantwoordelijkheden genomen. Als je een vrouw zwanger verlaat, omdat het niet meer gaat prima. Maar hoe laag is het dan om zo vreselijk negatief over haar te gaan praten en onmiddellijk weer een relatie te beginnen, en vervolgens ook nog vreemd te gaan.
Hij zou zich moeten concentreren op het kind dat komt, en zijn zwangere vrouw/vriendin moeten steunen.
Je hebt een onbetrouwbare schoft aan de haak geslagen, die ontrouw is en zijn exen als oud vuil behandelt.
Als jij ooit zwanger van hem word, dan weet je in ieder geval dat hij je zo kan verlaten. Ook weet je al dat hij niet monogaam is.
Zielig voor je kind dat deze man een rol in zijn/ haar leven zal spelen.
Het is een echte loser. Veel succes met hem. Jullie verdienen elkaar eigenlijk wel.
En hou op zijn ex zwart te maken je kent haar niet!!! Je hoort alleen zijn kant van het verhaal. Leuke/ lieve mannen praten met respect over exen. Jullie hebben beide geen empathie voor een zwangere vrouw.
Arme vrouw, 7 jaar relatie, zwanger en dan verlaten worden voor een scharreltje. Hoop dat ze hem nooit meer terug neemt en een echte man leert kennen.
maandag 9 april 2018 om 18:19
Ik zie het trouwens meer als: ze hadden een relatie, jij kreeg contact met hem en begon te stoken. Uiteindelijk heeft hij haar verlaten voor jou, en nu ben je bang dat hij terug gaat naar haar.
Tuurlijk is ze boos. Je bent een home wrecker. Maar hij zal uiteindelijk hetzelfde flikken bij jou. Karma is a b
Tuurlijk is ze boos. Je bent een home wrecker. Maar hij zal uiteindelijk hetzelfde flikken bij jou. Karma is a b
maandag 9 april 2018 om 18:50
Lionesz schreef: ↑09-04-2018 10:46Dit zijn inderdaad excuses die ik van hem hoor. Borderline, dreigen, het is altijd wat. Ene moment poeslief andere moment flipt ze omdat ze toch meer wil.
Nu heb ik haar ook aan de telefoon horen roepen dat ze het niet meer aan kan er er dan maar uit stapt. Persoonlijk vind ik het ook een dramaqueen.
Hij heeft ook tegen mij gezegd dat het misschien niet een juist moment is om een relatie aan te gaan en hij mijn keuze zou snappen om er niet mee door te gaan. Maar wel dat hij het graag wil met mij, ondanks alles. Steekt zn eigen gevoel voor mij ook niet onder stoelen of banken. Hij is tenslotte niet zomaar bij zn ex vandaan. Hij laat ook een relatie van 7 jaar achter.
Je noemt haar een dramaqueen. Hij is een dramaqueen. Hij beweert dat hij stuk gaat. Jaja, van een scharrel die aan hem twijfelt.Lionesz schreef: ↑09-04-2018 11:12Zoveel reacties en redelijk in 1 lijn.
Misschien is de ex wel echt een gestoord mens maar....
Heb hem gebeld en mn twijfels verteld.
Hij weet precies hoe hij jou moet bespelen.
Hij heeft een volle zak en die wil hij legen. In jou.
Als hij een zielig verhaal ophangt, ga jij naakt op je bed liggen.
Dat weet hij.
Daarom hangt hij die blablabla over sterke gevoelens op.
Je zoon is 11 jaar. Wil je dit voorbeeld aan hem geven, over man-vrouw omgang?
Je ex was drugsverslaafd.
Je huidige scharrel sekst hier, dan weer daar, dan weer hier.
Houd je soms van een gecompliceerd leven?
Het kan zo simpel zijn.
Zoek een betrouwbare man, zonder issues.
En wees zelf geen homewrecker.
maandag 9 april 2018 om 19:34
In plaats van je af te vragen waarom hij jou bedonderd kun je beter jezelf afvragen wie jij voor de gek houd door contact met hem te onderhouden......