Wij roepen wederom een eind weg!

maandag 16 april 2018 om 15:10
De nieren zijn nu in een stadium dat het niet verder verbetert maar ook niet verslechtert. Met 30% en een gezonde levensstijl is er goed mee te leven. De oorzaak is niet bekend, de antibiotica of het contrastvloeistof dat gebruikt is bij de thoraxfoto's. Maar het goede nieuws is dat als alles zo blijft ik donderdag na 20 dagen eindelijk naar huis mag en verder ambulant opgevolgd zal worden.

maandag 16 april 2018 om 19:31

maandag 16 april 2018 om 19:33
Dan hopen dat het zo blijft,dat je naar huis mag.prada schreef: ↑16-04-2018 15:10De nieren zijn nu in een stadium dat het niet verder verbetert maar ook niet verslechtert. Met 30% en een gezonde levensstijl is er goed mee te leven. De oorzaak is niet bekend, de antibiotica of het contrastvloeistof dat gebruikt is bij de thoraxfoto's. Maar het goede nieuws is dat als alles zo blijft ik donderdag na 20 dagen eindelijk naar huis mag en verder ambulant opgevolgd zal worden.
O, wat zeg ik nou, natuurlijk hopen dat je nieren verbeteren en je naar huis mag!

dinsdag 17 april 2018 om 18:22

woensdag 18 april 2018 om 22:49
Jaaaa, ik mag morgen naar huis. Alles is al geregeld, alle brieven en dergelijke heb ik gekregen, mijn valies is gepakt op de laatste dingetjes na.
Om 09.00 uur staat mijn vriendin voor de deur
Ik word verder opgevolgd door de huisdokter die om de paar weken bloed gaat prikken en over 6 weken kom ik hier terug op controle en een 24 uurs urinecollectie.
Ze gaan uit van een acute nierinsufficentie omdat in december alles nog in orde was. Dat hoop ik dan maar en dat dit zich nog verder gaat herstellen.
Dank dank dank voor jullie lieve woorden, jullie steun en jullie interesse en mooie plaatjes
Om 09.00 uur staat mijn vriendin voor de deur

Ik word verder opgevolgd door de huisdokter die om de paar weken bloed gaat prikken en over 6 weken kom ik hier terug op controle en een 24 uurs urinecollectie.
Ze gaan uit van een acute nierinsufficentie omdat in december alles nog in orde was. Dat hoop ik dan maar en dat dit zich nog verder gaat herstellen.
Dank dank dank voor jullie lieve woorden, jullie steun en jullie interesse en mooie plaatjes

woensdag 18 april 2018 om 22:58
Fijn Prada, weer lekker naar huis. Heeft ook wel lang genoeg geduurd natuurlijk. Gelukkig kunnen ze het nu af met ambulante zorg, dat scheelt een jas.
Het is ook precies op tijd dat je naar huis mag, want het wordt morgen geweldig weer, dus daar kan jij dan ook van genieten.
Ik heb vanmiddag een bericht gekregen waar ik vanaf dat moment om loop te glimlachen, ik krijg die smurk niet van mijn gezicht. Ik ben zo blij en zo opgelucht, ik kan wel dansen, dus voor mij ook een goede dag.
Ik hoop dat iedereen heeft kunnen genieten van het mooie weer vandaag, al was het maar het laatste staartje. Het smaakt duidelijk naar meer en dat komt helemaal goed.
Welterusten voor laters.
Doei!!!
Het is ook precies op tijd dat je naar huis mag, want het wordt morgen geweldig weer, dus daar kan jij dan ook van genieten.
Ik heb vanmiddag een bericht gekregen waar ik vanaf dat moment om loop te glimlachen, ik krijg die smurk niet van mijn gezicht. Ik ben zo blij en zo opgelucht, ik kan wel dansen, dus voor mij ook een goede dag.
Ik hoop dat iedereen heeft kunnen genieten van het mooie weer vandaag, al was het maar het laatste staartje. Het smaakt duidelijk naar meer en dat komt helemaal goed.
Welterusten voor laters.
Doei!!!

donderdag 19 april 2018 om 17:09
O heerlijk Prada, wat fijn, ik hoop dat je lekker in je eigen omgeving verder opknapt.
Wat een lekker weer vandaag, als ik een euro kreeg voor elke keer dat ik dat heb gehoord of zelf heb gezegd, dan zou ik nu rijk zijn. Maar ik ben juist vandaag weer een stukkie minder rijk geworden, want ik heb geld uitgegeven. Ik moest voor mijn werk in Haarlem zijn, gelukkig duurde het overleg geen hele middag, dus kon ik daarna fijn de stad in om te shoppen. Dat lukt in Haarlem beter dan thuis. Vanavond mijn kledingkast herinrichten, wat oude vale broeken eruit en de nieuwe (2 stuks) erin. En ik heb schoenen gekocht die heerlijk lopen en een jasje dat prachtig afkleedt.
Wat een lekker weer vandaag, als ik een euro kreeg voor elke keer dat ik dat heb gehoord of zelf heb gezegd, dan zou ik nu rijk zijn. Maar ik ben juist vandaag weer een stukkie minder rijk geworden, want ik heb geld uitgegeven. Ik moest voor mijn werk in Haarlem zijn, gelukkig duurde het overleg geen hele middag, dus kon ik daarna fijn de stad in om te shoppen. Dat lukt in Haarlem beter dan thuis. Vanavond mijn kledingkast herinrichten, wat oude vale broeken eruit en de nieuwe (2 stuks) erin. En ik heb schoenen gekocht die heerlijk lopen en een jasje dat prachtig afkleedt.

donderdag 19 april 2018 om 17:24

donderdag 19 april 2018 om 22:03
Cateautje, succes met het tijdig vangen van de koerier, en ik hoop dat de schoenen lekker zullen zitten. Ken je het merk dat je die online bestelt? Ik wil graag schoenen en kleding kunnen passen, alleen als ik het type schoen of broek al ken, wil ik wel online bestellen. Ik heb nu Clarks gekocht, die lopen lekker!