Lijf & Lijn alle pijlers

het misantrope afvaltopic

21-03-2018 11:45 3108 berichten
Alle topics op deze pijler lijken zo juichend, zo blij, zo zonnig.
Ik vind afvallen helemaal niet leuk. Ik vind eten wél leuk. Ik vind sporten niet leuk. Ik vind op de bank hangen wél leuk. Maar goed, het moet dan maar, want zo wil het ook niet meer.

Wellicht ben ik wel de enige oude mopperkont op dit forum, maar hoe heerlijk zou het zijn als er hier tips gedeeld zouden kunnen worden over hoe dat nou het beste kan, afvallen als je er helemaal geen zin in hebt.

En oreren over chips mag ook. Graag zelfs.
-Katjies- schreef:
15-04-2018 15:28
:P
Naja, hij had 9 bonnen zei hij.
Zie je, het is een misantroop met lange adem...wacht maar, die staat volgende week weer voor de deur.
strikjemetstippels schreef:
15-04-2018 15:31
Zie je, het is een misantroop met lange adem...wacht maar, die staat volgende week weer voor de deur.
Ik hoop van niet (ik hoop van wel).
-Katjies- schreef:
15-04-2018 15:37
Ik hoop van niet (ik hoop van wel).
ik las dit zo als melodie van 'cd van jou cd van mij' :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn zo grappig :HA:
En zo goed bezig! (Sjoggen, schoonmaken, goed eten) :worship:
En soms minder goed bezig, maar dan wel bewust met eten bezig ;-)
verdwaald op het nieuwe forum
elf12 schreef:
15-04-2018 12:53
Top gedaan Lientje!!

Ik heb wat schoongemaakt, is ook beweging toch??
En nog geen koekjes/chocola gegeten maar toch heel netjes yoghurt met niet lekkere maar wel verantwoorde muesli. Straks maar fruit ofzo.
Huishouddingengedoe is topsport! Ik heb wat 'aandoeningen' en doe weinig in de huishouding precies omdat dat zo zwaar voor mijn lijf is! (En omdat mijn moeder me geleerd heeft dat ik moet doen waar ik goed in ben en daar mijn centen mee kan verdienen en dat de rest uitbesteden alleen maar winst is omdat ik meer tijd kan besteden aan betaald doen wat ik leuk vind :D )
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
VJ: Moet ik al vertrekken om de rest van je partijtje op te vreten? Of heb je de worst al helemaal uitgedeeld? *vraagt discreet niet naar de naturel chips* :A:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Die buurman aan de deur - dat zie ik helemaal voor me. Het is zo aardig bedoeld dat ik ook geen nee zou durven zeggen....... en ik ben niet eens dol op ijs.
Oudblond schreef:
15-04-2018 18:54
VJ: Moet ik al vertrekken om de rest van je partijtje op te vreten? Of heb je de worst al helemaal uitgedeeld? *vraagt discreet niet naar de naturel chips* :A:
Het viel me alleszins mee. Ik heb er ook een grote schaal fruit bij gezet en daar heb ik het meeste van gegeten. Morgen is er weer een saaiere dag, komt allemaal goed. Weggeven of weggooien en dat werkt prima. En de mensen hadden trek, dus veel was er niet over.
Gelukkig vrouwjagersma!

Ik heb de hele week aardig aardig netjes gegeten. Morgenochtend op de weegschaal. Toch heb ik alweer sabotageplannen in de vorm van Bon bon bloc, bokkepootjes of ijs...
Ooh op mijn lijf geschreven dit topic.
Ik moet echt afvallen, maar ben zo gek op suiker
Dus koolhydraatarm gaan eten. Gisteren en vandaag zoveel koek en snoep en chips en ijs gehad dat als ik morgen niet dood ben ik meer kan hebben. Als ik er nog wel ben morgen gaan we gewoon weer verder met koolhydraatarm
Mijn ik lijn niet op zondag-dag is bijzonder verlopen.
Ik heb niet gesnoept of slecht gegeten
.Eén koekje maar, dat was het
Een nette 1430 calorieën en 120 gram koolhydraten.
En 4,5 km hardgelopen.
Ik zit nu vreselijk te twijfelen of ik nog wat lekkers zal nemen.
Maar het is al na negenen en ik heb niet eens honger.
Wel lekkere trek. Maar die ga ik toch maar weerstaan denk
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Ik kom even binnenvallen omdat ik een gedachte had.
Eigenlijk draait bij mij alles om het totaal niet helpende idee dat voor vandaag alles toch al verloren is. Nu heb ik toch al een koekje op, dan kunnen het er ook wel drie worden. En die bak frambozenkwark (geen vet maar véél suiker) kan er dan ook wel achteraan. Helemaal, natuurlijk. En slapen met trek is niks, dus dan nog maar wat snackjes voor de nacht.
Na een zwangerschap waarin ik weinig kon eten hoef ik eigenlijk alleen maar op gewicht te blijven. Maar dat gaat op deze manier nooit lukken natuurlijk. Want dat gaat dag in dag uit zo, dat alles voor vandaag toch al verloren is. Maat houden en kiezen :nope:

En ik kom razendsnel aan, helaas.
CarmiggelT schreef:
15-04-2018 21:44
Ik kom even binnenvallen omdat ik een gedachte had.
Eigenlijk draait bij mij alles om het totaal niet helpende idee dat voor vandaag alles toch al verloren is. Nu heb ik toch al een koekje op, dan kunnen het er ook wel drie worden. En die bak frambozenkwark (geen vet maar véél suiker) kan er dan ook wel achteraan. Helemaal, natuurlijk. En slapen met trek is niks, dus dan nog maar wat snackjes voor de nacht.
Na een zwangerschap waarin ik weinig kon eten hoef ik eigenlijk alleen maar op gewicht te blijven. Maar dat gaat op deze manier nooit lukken natuurlijk. Want dat gaat dag in dag uit zo, dat alles voor vandaag toch al verloren is. Maat houden en kiezen :nope:

En ik kom razendsnel aan, helaas.
Ooh heel herkenbaar. En als ik dan toch bezig ben wil ik dat en dat en dat. Ik race er gewoon voor naar de winkel. Morgen is er weer een dag.
Bwu
zo herkenbaar CarmigguIT.

Ik had zo'n week, maar vandaag weer een nieuwe dag :P

En mochten jullie iemand doelloos rondjes zien lopen op het perron, dan ben ik dat terwijl ik probeer aan mijn stappen te komen terwijl ik op de trein wacht :P
Ik vraag me weleens af wat mensen denken als ik dat doe, maar bij 10minn wachten telt het toch flink aan, grin.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
16-04-2018 06:58

En mochten jullie iemand doelloos rondjes zien lopen op het perron, dan ben ik dat terwijl ik probeer aan mijn stappen te komen terwijl ik op de trein wacht :P
Ik vraag me weleens af wat mensen denken als ik dat doe, maar bij 10minn wachten telt het toch flink aan, grin.
Ik vind het slim!

Goede maandag gewenst allemaal!
Slim Lollypopje!! Iedere stap is er 1 hoor.

De cheat-dagen zijn weer voorbij. Fijne maandag!
Wat zijn jullie allemaal goed bezig!
Ik ben vanmorgen op de weegschaal gaan staan en dat viel goed mee. Maar dat was op nuchtere maag, na 6km lopen en een toiletbezoek dus dat is eigenlijk niet eerlijk. Dat is zo eventjes meer dan anderhalve kg valsspelen denk ik. Op maandagmorgen mag ik mezelf even voor de gek houden, toch.
aspirientje schreef:
16-04-2018 08:22
Wat zijn jullie allemaal goed bezig!
Ik ben vanmorgen op de weegschaal gaan staan en dat viel goed mee. Maar dat was op nuchtere maag, na 6km lopen en een toiletbezoek dus dat is eigenlijk niet eerlijk. Dat is zo eventjes meer dan anderhalve kg valsspelen denk ik. Op maandagmorgen mag ik mezelf even voor de gek houden, toch.
Dat is de beste manier om je te wegen :cheer2:
Ik heb net 2 bolletjes ijs als ontbijt gehad... Iets met een goed begin... of zo... :facepalm:
lientje69 schreef:
15-04-2018 11:32
Ik ben geen fanatiek sporter. Doordat ik chronischpijnpatient ben, ben ik al blij dat ik 3 maal per week op laag ( heel laag) tempo kan " hard " lopen.
Maar mijn buikje is zeker minder en mijn borsten ook minder groot ( heb een nogal forse voorgevel)
Dan moet er toch haast wel wat gewicht af zijn toch?
Man ziet het niet, maar voelde het wél aan me dat ik strakker ( wat minder hobbelig van het vet) in mijn vel zit zei hij gisteren.
Heb wel 4 keer gevraagd of hij het meende of dat hij het alleen maar zei om me goed te laten voelen. :proud:
.
Kijk dan, jouw man is een stuk liever dan de weegschaal :love:
Later is nu
Haha mooi topic!
Het blijft een eeuwige strijd hè.
Na mijn cheatweekend (weekend begint hier op vrijdag) vandaag weer in het gareel.
En heel herkenbaar, als je dan toch al een koekje op hebt, dan maar alles eten wat los en vast zit want de dag is toch al verpest en morgen mag het niet meer.
Fijne maandag! Ik wens jullie weer een fris, nieuw doorzettingsvermogen en kilo's die er opeens af vliegen .
lollypopje schreef:
16-04-2018 06:58

.
Ik doe dat ook! Ga alleen weinig met de trein. Maar het is ook goed om warm(er) te blijven.
Later is nu
Ik heb gisteren heel gezond wortel + komkommer met gezonde dip gesnackt. Wel met wijn. 's Avonds zelfgemaakte pizza, dan gebruik ik 30+ kaas en ja, dat vind k net zo lekker, met alleen groentes. En 2 wijn... want sja.. anders moest ik het weggooien en da's zonde :nut:
Later is nu
Lady_Day schreef:
16-04-2018 08:45
Ik heb net 2 bolletjes ijs als ontbijt gehad... Iets met een goed begin... of zo... :facepalm:
:rofl:

Ik zou er niet eens opkomen met mijn suffe maandagmorgenbrein.

Maareh, heb je alle verleidingen alvast gehad en kun je nu full force goed bezig zijn, toch....?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven