Napraattopic deel 97
dinsdag 20 maart 2018 om 23:11
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 16 april 2018 om 16:56
BellatrixVanDetta schreef: ↑16-04-2018 10:31Ik denk dat ik het ook snap.
Vreugde hier, verdriet bij Yasmijn.
Onvoorstelbaar eigenlijk.
Dit?
maandag 16 april 2018 om 17:34
Ik vind het een verrijking van mijn kennis. En heel fijn om te weten dat het pijn doen van anale seks een fabel is.
maandag 16 april 2018 om 17:42
Of je bent gewoon een watje.Lady*Voldemort schreef: ↑16-04-2018 17:40Oh echt? Dan was ik zeker een beetje gedissocieerd die ene keer.
maandag 16 april 2018 om 18:05
Ik ben er al uit: ik heb gewoon niet goed genoeg geoefend. Je moet natuurlijk beginnen met een satéprikker, niet meteen met een volwassen lul. En dan langzaam opbouwen. Maar dat heb ik dus allemaal niet gedaan, en nu is mijn leven niet compleet
maandag 16 april 2018 om 18:16
Waarom denk je anders dat er micropenissen bestaan?Lady*Voldemort schreef: ↑16-04-2018 18:05Ik ben er al uit: ik heb gewoon niet goed genoeg geoefend. Je moet natuurlijk beginnen met een satéprikker, niet meteen met een volwassen lul. En dan langzaam opbouwen. Maar dat heb ik dus allemaal niet gedaan, en nu is mijn leven niet compleet![]()
maandag 16 april 2018 om 18:16
Lucky you.
maandag 16 april 2018 om 18:18
Wie zei dat?
maandag 16 april 2018 om 19:17
Ik ben ook te oud. Geen idee wie het is.MonteCara* schreef: ↑16-04-2018 19:11Een topic van 8 pagina's over ene Dotan.
Ik heb al gegoogled, ik ken hem niet.
Ben te oud, denk ik.