Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Hahaha, ben jij soms ook hyper hyper.

Sommige vrienden noemen mij Tasmanian Devil, ik ga soms als een wervelvind met mijn gedachtes maar ook letterlijk. Dan ga ik lopen stuiteren.

Dus ik zie je al voor me ja...
Ow ja.

Scorp, ben je vergeten. Heulleee Dikke knuf van mij meisss

XXXXx
Lieve allemaal!

Ik ga slapen...En gelukkig heb ik jullie allemaal nog..ik kan altijd nog met iemand praten
Slaap lekker lieve Indi!
U R most welcom Indi, truste
Idd bijzonder zo een forum....had niet gedacht eraan te beginnen. Had sowieso niet zoveel met digitale tijdperk.

Xen, alleen jij en ik nog?
Erykah!! Wat geweldig...ik kreeg helemaal kippenvel toen ik het las!! Oh meid, ik gun het je zo Ik spreek je gauw

Xen ook van de spinnewebbies af . Weet je dat ik dat vorige week had na de carnaval, dat ik me zo ontheemd voelde...dat ik echt dacht van..ik trek de deur achter me dicht en iedereen kan verrekken (nou ja niet iedereen natuurlijk) en ik vertrek. Ik heb 2 avonden tijdens het werken lopen janken..weet niet waarom, maar het moest eruit.

Mp..je hebt ze voor het uikiezen? Je mag best kieskeurig zijn hoor!

Gisteravond in m'n uppie naar de sauna geweest. Ik stuurde een smsje naar paiq-meneer, want ik had heel de week niks van me laten horen. 3 seconden later belde hij....waarom ik hem niet gevraagd had om mee te gaan Ik geloof dat buuv buiten beeld begint te raken. Na de sauna stuur ik weer een sms dat het heerlijk was en of hij het echt meende dat ie mee had willen gaan. Weer 3 sec later de telefoon...heb de hele weg terug (45 min) met m aan de telefoon gehangen..was erg leuk. Nu nog een keer wat afspreken na ruim 4 maanden haha...heel raar dat je goed contact hebt en elkaar nog nooit gezien. Save the best for last gaat misschien wel op hier
Ja ik ben ook zon hyperkip, maar kan ook wel heel rustig zijn hoor. En ik word ook wel eens huppelkutje genoemd, maar dan wel op een positieve manier. Zelfs mn baas noemt me zo, zei eens tegen een collega: ze is een huppelkutje, maar wel een hele leuke en nu al onmisbaar :-)

Mn 1e vriendje noemde me altijd juffrouw Mier, tuuttuuttuut. Ben ook zo druk met bewegen, huppel en sping dan. Mn nichtje is precies zoals ik, zingt en danst ook altijd (wat ik vroeger ook deed...eh eigenlijk nog wel doe)
Hee Appel,

En nu voel je je beter?

Spannend om hem irl te zien na 'al' die tijd.

Hebben jullie ook het gevoel dat je -op deze leeftijd- qua contacten in een kring draait. Dus ook met the men, mensen die je een tijdje niet heb gezien gesproken. Vooral oude scharrels die herleven. Zie dat nl vaker nu in mijn eigen irl-kring. Trouwens vind t van hier ook, bij MP waren het oude bekenden en met van een paar andere forummers ook weer contact met "oudgedienden"
Haha Appel, dat klinkt goed met die mijnheer. Maar niet weer daten in de sauna he? herinner me nog je vorige :-)

shit gevoel had je dus, herken dat ontheemde ook wel.

Voel je je nu weer wat beter?
Dat kringetje gevoel heb ik nog niet, alleen met R dan, maar woon hier nog maar 1,5 jaar he. Dat gevoel had ik wel rond mn 25e en ben toen ook naar Amsterdam verhuisd om daaruit te breken
Het gaat erg op en neer nu...laatst iemand op msn die zei dat ie aan alles kon merken dat ik toe ben aan iets vast, maar dat vind ik dan ook weer eng..iets vast. Afijn ik loop gewoon een beetje te mutsen nu haha het is ook nooit goed.

Hoe gaat het met jullie? Xen alweer een beetje beter? Wuz hoe is het met je? (sorry heb niet echt teruggelezen)
Ik ben er stiekem nog even..maar ik ga nu echt!

jullie zijn lieeeeeef!!!
Ik heb hetzelfde, wil ook wel iets vasts, maar of ik het nog kan...? gewoon heel eng als het weer dichtbij komt..

Niet al te lang blijven bellen met die McBuuf he? Gewoon keertje afspreken, weet je gelijk hoe ie in het echt is.
Indi slaap lekker straks!
Ben je zo kort terug Xen, wist wel dat je terug was maar dacht iets langer dan...

Mwah, en sich hoeft dat kringetje niet nega te zijn. Iedereen is gegroeid en dan kan het dat het beter gaat dan toen zowel platonisch als niet.

Ken 2 stellen die in hun 20jaren met elkaar gingen....toen wat jaren uitgegaan. En nu toch weer bij elkaar (getrouwd) met kids. Soort herkenning of nadat je meer hebt gezien realiseren dat dat andere het toch was of iig dat gras daarbuiten toch niet groener is... zoiets......

Weet nie wat het is, maar zie het gebeuren en heb nie het gevoel dat ze niet happy zijn om weer samen te zijn
Indi
Tis wel zo, ja, dat het soms lastig kan zijn nieuwe mensen te leren kennen. Ik snap ook nooit zo goed heo mensen echt zomaar opeens tien, twintig kennisen er bij maken... voel me dan soms zo sociaal onhandig ofzo, dat ik dat niet kan! Hoe doen ze dat?
Dag lieverds!!!
Ik heb in totaal 18 jaar in vaste relaties gezeten...ik weet echt niet meer of ik het nog kan/wil op het moment. Maar ja...misschien met de juiste...

Als McBuuf tegenvalt dan gaan we samen aan het McBier of de McWijn Xen!
Gewoon..via het viva-forum MP!
Appel, tnx 4 asking.

Valt nie veel terug te lezen over me. Zit nu in een UP, (meer een tis goed zo modus) heb ook wel s DOWNS.

Verder ook toe aan iets vasts (ben sowieso nie van de SV's etc. etc.) maar ga al shaken bij het idee wat er allemaal bij komt kijken. Contradictio dus...
Ik ben nu ook terug naar mn roots en helaas ben ik paar mensen toch wel ontgroeid, ook mn ex-beste vriendin. het is heel erg jammer, maar het klikt gewoon niet meer ..Ik ben op mn 25e weggegaan en ik kom 17 jaar later terug, terwijl de meesten nog in hetzelfde dorp wonen en nog exact hetzelfde leventje leiden als toen ik wegging en tja, dan werkt het soms gewon niet meer.

Maar voor hetzelfde kom ik nu een exvriendje tegen van vroegah en is er ook die herkenning weer.
Haha, MP, jij hebt er zo 10-20 mannen bij, dus zo onhandig ben je niet
Trouwens ik bedoelde nie dat ik het als gemis ervaar om in zelfde kringetje te draaien.

Ik zit in mijn kringetje waarvan ik de meesten ken toen we nog met beugels rondliepen :-). Vind het vertrouwd, tis soort van familie, zij weten gewoon zoveel van je, samen gegroeid etc. etc. Mijn kring is mij heel dierbaar...

En heb de afgelopen jaren een paar nieuwe vrienden/kennissen bij gekregen (sporten, ex-collega's, activiteit).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven