Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben harsku zennnnnn, vooral na die mail

Fijn dat logeren zo goed ging

Om 19.30 pas wakkerm, dus hij slaapt nu gewoon nog en vertelde in zijn droom dat ie verdrietig was?

Maar, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah om verdriet in bed Lekker mannetje toch
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Whoehahahahaha om voor en na foto

Past veel beter bij ons dan die makke lammetjes
Bureaucratisch gebeuren: Check!
Ehm.... 7.30 dusssss.

Ik vind lamsvlees vies.
Loretta is De Mol. Punt.
Tony Ik hoop bijna dat Juno ook homo wordt zodat ik hem als schoonzoon krijg Tenzij hij gewoon hetero wordt, dan wil ik hem reserveren voor Juna, aangenomen dat zij op mannen valt

Stoere vent hoor, uit logeren! Fijn dat het goed ging.

19.30 is wel laat, voor 's ochtends

Inad... adem in... adem uit....
IK BEEEEEENNNN HARSKU MEGA ZEN EN ADEM IN EN UITTT, TSSSSSSSSSSK!

Oke, misschien toch niet
Ik zou bijna teleurgesteld zijn als over een aantal jaren blijkt dat Tony met een keurig vriendinnetje thuis zou komen.
Loretta is De Mol. Punt.
Inad, ga even lekker harinkje kopen. Is goed voor je. En voor de hersenpan van je beeb.
Loretta is De Mol. Punt.

Tis bijna lunchtijd, dus het kán zomaar

Andere, wel leuke, collega, had het nu weer aan de stok en maakte al tik tegen het hoofd gebaren. Het is een grote, neurotische, schreeuwende aanwezigheid in de kantoortuin, dat mens.

Voor Inad om Interim hersens in te slaan met happy face natuurlijk.

Ik vind het weer hier ook balen. Vanochtend begon goed, totdat zon stoppertje begon te spelen volgens Nesta. Blijft het de hele dag zo? Zal buienradar zo even checken, wil vanmiddag nog even naar buiten als het kan.

Eow lekker zo'n huisman, klinkt erg aangenaam en hoop natuurlijk dat het tijdelijk is.

Erwt wat een lekker eten drop jij hier iedere keer, kan er niet te lang naar kijken want water in mijn mond op toetsenbord.

Kess lekker zeg dat Tony zo goed heeft geslapen!

Iedereeen haaai, ik ga mij klaar maken voor mijn dutje
Die hamer is wel erg groot, ik hoop haar hoofd ook
Grmpfff doen jullie het weer... de hele dag niets, en als ik even weg ben, een hele pagina's posten
Peas on earth!
Huilie

Hoest met de oogkes Erwt?

Hier ook vies miezerweer en jullie zijn wreed hoor (gebraden lammetjes, grote hamers...)
Ik ben mijn eigen bananenschil
Gebraden lammetjes zijn lékker. Dat is het mooie van lammetjes, je hebt er dubbel plezier van: eerst leuk naar kijken, knuffelen en daarna kun je ze nog opeten ook....
Eow

Thanks, Dier. Haar volume is in elk geval wel minstens net zo groot als de hamer, dus dat komt goed

Stoppertje spelende zon klinkt lief
Had ik trouwens mijn commentaar nou al op Hyves op de voor en na foto gezet? Volgens mij niet, dus hier dan maar.

Ik vond dus de kast 'voor' leuker
Ik eet geen babies.
Hehehe, ik vond em voor ook leuk. Niet perse leuker, maar ik vond em al heel netjes. Qua netjes vond ik het weinig uitmaken. Bij mij ziet alles eruit alsof er een clusterspeelgoedbom ontploft is Ik zou al dolblij zijn met netheid uit van de vóór variant
Inad, goeie actie die mailactie

Kess, heb jij ook lekker geslapen?

Vanmorgen om 19.30, lange nacht
Maar wel potentieële babies die niet bevrucht mochten worden? Uit elk ei had een kuiken kunnen komen

(toch? is een kippenbiologieleekje )
Ik vind het niet erg, clusterbomspeelgoedscherven. Ik heb nou eenmaal een kind en die spelen. En een huis is om in het leven, ik woon niet in Ikea
quote:Inad schreef op 03 maart 2009 @ 15:00:

Maar wel potentieële babies die niet bevrucht mochten worden? Uit elk ei had een kuiken kunnen komen

(toch? is een kippenbiologieleekje )Ja maar ja maar ja maar, elke maand ongesteld zie ik ook niet als een potentiele baby, dus dat onbevruchte ei van die kip ook niet
Volgens mij is Star van het principe: zo niet, dan toch
Neuh, als het op vlees aankomt ben ik echt heel principieel. Ik heb zo mijn grenzen Olijf
Ik las trouwens net op het AD dat mannen een stijve krijgen van de geur van rotte eieren. Dus als je toch ineens ook geen eieren meer wil, weet je nu wat je ermee kan doen: in de slaapkamer leggen!!

Alhoewel...bij nader inzien heeft een aantal hier dat helemaal niet nodig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven