Napraattopic deel 97

20-03-2018 23:11 3228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Uiteraard. Aardbeien altijd, zelfs die keiharde uit Spanje, hoe onverantwoord ook. Ik word blij van de kleur. Bananen haat ik, maar daar merk je meestal niets van.
Fruitsuikers....

En een heleboel stukgehakte geslachtsorganen.

@bgb: mijn hoofd is gehackt! O_O
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrouwjagersma schreef:
25-04-2018 20:21
Uiteraard. Aardbeien altijd, zelfs die keiharde uit Spanje, hoe onverantwoord ook. Ik word blij van de kleur. Bananen haat ik, maar daar merk je meestal niets van.
Aardbeien en meloen heb ik het liefst. Bananen en druiven vind ik maar niets. De rest zit er een beetje tussenin.

Heel nuttige informatie dit.
Life is short. Eat dessert first.
Oudblond schreef:
25-04-2018 20:12
Doornroosje, dat zijn blauwe bessen op je plaatje toch? Ik zou zo graag nog eens echte bosbessen eten, maar die kan ik nergens vinden. Vroeger gingen we ze plukken, maar wat een pokkenwerk was dat!
Koop een struik! Kan zelfs in een pot op het balkon!
lilalinda schreef:
25-04-2018 20:31
Bosbessen toch niet? Blauwe bessen kan idd makkelijk.
feow schreef:
25-04-2018 20:23
Fruitsuikers....

En een heleboel stukgehakte geslachtsorganen.

Een nabij familielid van me had eens een internist die commentaar had op de voedingskeuzes van familielid. Teveel fruit! Beter was het een glas water te drinken met een vitaminepil.
vrouwjagersma schreef:
25-04-2018 20:35
Een nabij familielid van me had eens een internist die commentaar had op de voedingskeuzes van familielid. Teveel fruit! Beter was het een glas water te drinken met een vitaminepil.
Ik zou dan het dubbele aantal fruit eten. Omdat het kan.
lilalinda schreef:
25-04-2018 20:31
Nooit aan gedacht terwijl ik wel wilde aardbeien op het balkon heb. Zou mooi zijn als ik een echte bosbessenplant vindt! En dan met het recept van mijn grootmoeder bosbessentaart bakken of de plant leegvreten en met een blauwe tong rondlopen. Ik kwam er pas jaren later achter waarom mijn moeder altijd wist dat ik uit de tijt waar ik bosbessen in moest plukken, gesnoept had |-)
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik heb blauwe bessen op het balkon. Ideaal, je hoeft er niets aan te doen, behalve af en toe water geven. Eerste jaar had ik 3 bessen, vorig jaar een hele struik vol en dit jaar zit er ook weer veel bloesem in. Zo lekker.
Volgens mij moet je alleen even opletten in wat voor aarde je de kluit zet. Dat kan niet zomaar met elke potgrond.
Head, maar bosbessen zijn zoveel lekkerder vind ik!
Oudblond schreef:
25-04-2018 20:44
Head, maar bosbessen zijn zoveel lekkerder vind ik!
Dat weet ik niet Blond, misschien heb ik die wel eens op als kind, maar ik weet dan niet meer hoe ze smaken. Misschien kun je bij een goed tuincentrum of een kweker ofzo ook wel een bosbessenplant krijgen?
Head schreef:
25-04-2018 20:46
Dat weet ik niet Blond, misschien heb ik die wel eens op als kind, maar ik weet dan niet meer hoe ze smaken. Misschien kun je bij een goed tuincentrum of een kweker ofzo ook wel een bosbessenplant krijgen?
Ik denk dat ik maar eens moet gaan 'jagen'. Terug naar mijn thuishaven en het bos waar we vroeger plukten en daar een paar plantjes uitgraven ;-D
doornroosje9 schreef:
25-04-2018 20:10
Afbeelding
Te veel suiker. o_o
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
vrouwjagersma schreef:
25-04-2018 20:21
doornroosje9 schreef:
25-04-2018 20:29
Aardbeien en meloen heb ik het liefst. Bananen en druiven vind ik maar niets. De rest zit er een beetje tussenin.

Heel nuttige informatie dit.

Jeeej, nog meer bananenhaters :high5:

Snap nooit waarom er nou echt altijd bananen in smoothies en zo moeten. Zo jammer...

Bananenschuimpjes zijn dan wel weer heel lekker...
Marana-- schreef:
25-04-2018 21:28
Jeeej, nog meer bananenhaters :high5:

Snap nooit waarom er nou echt altijd bananen in smoothies en zo moeten. Zo jammer...

Bananenschuimpjes zijn dan wel weer heel lekker...
Ja bah banaan is zoooo vies. Ook echt dat mcdonalds nu komt met een nieuwe banaanijs BAH
Wisten jullie trouwens dat een fokker een single over ons heeft gemaakt? -___- https://www.youtube.com/watch?v=1AFDtkeOOFQ
Bananen zijn naar. Ze worden pap in je mond, ze zijn weeïg zoet en ik vind ze ook gewoon lelijk om te zien, onesthetische vaalgele piemels met draadjes eraan.
vrouwjagersma schreef:
25-04-2018 21:36
Bananen zijn naar. Ze worden pap in je mond, ze zijn weeïg zoet en ik vind ze ook gewoon lelijk om te zien, onesthetische vaalgele piemels met draadjes eraan.
Wat voor referentiekader heb jij als het om piemels gaat :O

Banaan is heerlijk! In een milkshake.
Ana_Isabel2 schreef:
25-04-2018 21:38
Wat voor referentiekader heb jij als het om piemels gaat :O

Banaan is heerlijk! In een milkshake.
Bah.
Over piemels beginnen was wellicht niet zo slim, maar het komt door die stomme rechterbalk. Sorry.
Over die rechterbalk gesproken: IK WIL NIKS WETEN OVER ANNIEK D'R ORGASME! Dat ze d'r orgasme lekker voor zichzelf houdt zeg.
vrouwjagersma schreef:
25-04-2018 21:36
:there: Bijna iedereen schilt bananen verkeerd om. Niet schillen vanaf het steeltje maar open maken via de andere kant. Even op knijpen den dan komen ook alle draadhes los met de schil.
Ik vind "klamme handen" ook helemaal niet erotisch. Doet me eerder denken aan een nerveuze sollicitant die je zo'n vies, nattig pootje geeft en dat je dan je hand niet aan je broek mag afwrijven.
(ik doe het altijd wel stiekem onder de tafel. hopelijk ziet niemand het)
vrouwjagersma schreef:
25-04-2018 21:47
Ik vind "klamme handen" ook helemaal niet erotisch. Doet me eerder denken aan een nerveuze sollicitant die je zo'n vies, nattig pootje geeft en dat je dan je hand niet aan je broek mag afwrijven.
Die vond ik ook zo goor ja. Met klamme handen je tepels bepotelen, gatverdamme.
vrouwjagersma schreef:
25-04-2018 21:47
Zo mee eens dit.
En ik zie het constant staan, gatver
feow schreef:
25-04-2018 20:23

Wie? Wat? Waar ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven