drank en zorgen

02-05-2018 21:37 180 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-05-2018 11:48
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
99.60% gewijzigd
S-Groot schreef:
02-05-2018 21:59
Dan moet je er een knoop in laten leggen en je kinderwens opgeven.
Eens want hij zuipt en houdt meer van alcohol dan zijn relatie.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
moukie1 schreef:
02-05-2018 21:55
Hij is altijd weg op woensdag en vrijdag. Daar heb ik vrede mee en dat hebben we ook zo afgesproken. Aangezien ik ook in diensten werk kan hij de dagen dat ik de avonden niet thuis ben gebruiken om te doen wat hij wil. In vind het gewoon fijn om samen thuis te zijn ook al zitten we gewoon lekker op de bank. Ik krijg soms het idee dat hij ergens voor wegloopt maar ik weet niet wat het is. Hij vind me vaak lastig, wat ik me kan voorstellen maar dat heeft hij grotendeels te danken aan zichzelf. Hij vind het lastig om geconfronteerd te worden. We zijn wel al 10 jaar samen.. dat gooi je ook niet zomaar weg
Je wil niet zomaar 10 jaar weggeooien. Nou dan blijf je bij hem, krijg je kinderen en sta je er dadelijk alleen voor omdat je man/vriend altijd weg is en te veel drinkt en dan kom je er op je 45ste er achter dat je 25 jaar hebt weggegooit. Dat je beter voor jezelf had kunnen kiezen toen je nog geen kinderen had.
Hoezo vindt hij jou lastig? Heb je voorbeelden?
En hij is de ideale vent volgens hemzelf?
S-Meds schreef:
02-05-2018 21:59
Blijven in een slechte relatie omdat je niet alleen kan zijn is ook een heel slecht argument
En zeker ook niet de reden om een kind te gaan krijgen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Waarom wordt de optie van een relatie beëindigen altijd weggewuifd met "iets dat je niet zomaar weggooit"? Iets afsluiten betekent toch niet meteen dat het dan niks waard was?
saszee schreef:
02-05-2018 22:00
Je wil niet zomaar 10 jaar weggeooien. Nou dan blijf je bij hem, krijg je kinderen en sta je er dadelijk alleen voor omdat je man/vriend altijd weg is en te veel drinkt en dan kom je er op je 45ste er achter dat je 25 jaar hebt weggegooit. Dat je beter voor jezelf had kunnen kiezen toen je nog geen kinderen had.
Dit ook,
anoniem_178452 wijzigde dit bericht op 02-05-2018 22:03
0.76% gewijzigd
saszee schreef:
02-05-2018 22:00

én dat je je kinderen willens en wetens opgezadeld hebt met een alcoholist als vader, met als gevolg een grotendeels verkutte jeugd. Chapeau dan maar...
Hij moet eerst maar eens laten zien dat hij ook rekening met jou houdt. En afkicken van de drank.
ik geef mn bek ook maar een douw
S-Groot schreef:
02-05-2018 21:46
Niet doen.

Dat is inderdaad vreselijk egoïstisch tegenover een kind, belachelijk om een kind met die taak te willen belasten.

Dat is ten eerste absoluut geen reden om een kind in deze relatie te brengen. Ten tweede is het ook geen reden om bij elkaar te blijven. Ga aan jezelf en die angst werken. Van wie is de hond officieel? En zou je de hond nog kunnen geven wat hij/zij nodig heeft als je op jezelf zou gaan wonen?

Ik snap ook wel dat een kind nemen niet de oplossing is. Het is een gevoel waar ik mee rond loop en wat ik graag wilde delen. Advies krijgen en misschien wel tips om toch deze relatie te laten slagen. Ik kan het niet zomaar weggooien. En een kind komt er nu toch niet hoor ;)

de hond is van ons beide. Hij zal me die niet zomaar meegeven. hoewel ik nu ook voor het diertje zorg. Daarom ga ik ook niet vaak weg omdat de hond anders alleen is
S-Groot schreef:
02-05-2018 22:02
én dat je je kinderen willens en wetens opgezadeld hebt met een alcoholist als vader, met als gevolg een grotendeels verkutte jeugd. Chapeau dan maar...
Dat is idd ook nog eens het gevolg :(
Enn schreef:
02-05-2018 22:01
En zeker ook niet de reden om een kind te gaan krijgen.
dat zeg ik ook niet!! ik neem geen kind van hem maar het zijn mijn gedachte die denken dat het het beter maakt. Sorry misschien had ik het anders moeten omschrijven. Ben echt wel slim genoeg om het niet te doen,hoe graag ik het ook zou willen
moukie1 schreef:
02-05-2018 22:09
dat zeg ik ook niet!! ik neem geen kind van hem maar het zijn mijn gedachte die denken dat het het beter maakt. Sorry misschien had ik het anders moeten omschrijven. Ben echt wel slim genoeg om het niet te doen,hoe graag ik het ook zou willen
Gelukkig! Waarom wil jij leven met een alcoholist? Wat is daar fijn aan?
moukie1 schreef:
02-05-2018 22:07
Ik snap ook wel dat een kind nemen niet de oplossing is. Het is een gevoel waar ik mee rond loop en wat ik graag wilde delen. Advies krijgen en misschien wel tips om toch deze relatie te laten slagen. Ik kan het niet zomaar weggooien. En een kind komt er nu toch niet hoor ;)

de hond is van ons beide. Hij zal me die niet zomaar meegeven. hoewel ik nu ook voor het diertje zorg. Daarom ga ik ook niet vaak weg omdat de hond anders alleen is
co-schap over de hond is tegenwoordig gebruikelijk.

Je zoekt excuses
JustcallmeTuT schreef:
02-05-2018 22:01
Hoezo vindt hij jou lastig? Heb je voorbeelden?
En hij is de ideale vent volgens hemzelf?
Hij vind mij lastig omdat ik blijkbaar altijd zeur over het feit dat hij weg is. Daarnaast moet om vragen of hij wil stofzuigen of iets dergelijks. en dat beschouwt hij als lastig. En hoe meer ik erover praat (wat ik nooit doe ) des te meer realiseer ik me wat voor shit relatie het is.
moukie1 schreef:
02-05-2018 22:13
Hij vind mij lastig omdat ik blijkbaar altijd zeur over het feit dat hij weg is. Daarnaast moet om vragen of hij wil stofzuigen of iets dergelijks. en dat beschouwt hij als lastig. En hoe meer ik erover praat (wat ik nooit doe ) des te meer realiseer ik me wat voor shit relatie het is.
Stap eruit, zoek een ander leven. Een leven waarin misschien wel iemand komt die jou ziet voor wat je waard bent.
moukie1 schreef:
02-05-2018 22:13
Ik wilde net vragen wat er nou zo leuk is aan deze relatie maar je hebt zelf al de conclusie getrokken dat je een shit relatie hebt
Een huis is zo verkocht, de hond kan gedeeld worden en alleen zijn hoeft echt niet eenzaam te voelen.
enn wijzigde dit bericht op 02-05-2018 22:15
2.54% gewijzigd
10 jaar in een relatie. Hoe oud was je toen je wat met hem kreeg TO? Het klinkt alsof je hele volwassen leven aan hem verbonden is.
Stop dan met zeuren.
Damned if I don’t
Kies voor jezelf. Je hoeft niet bij hem te blijven en het is niet dat je 10 jaar weggooit. Je neemt de stap naar een nieuw leven
anoniem_208712 wijzigde dit bericht op 02-05-2018 22:17
0.78% gewijzigd
Het is heel egoïstisch maar ik hoop dat als we een kind krijgen hij misschien meer thuis is.
Dat gaat hij natuurlijk nooit doen. Als jij een kind wil dan zul je een betrouwbaardere partner moeten zien te vinden. Enneh, hij kan blijkbaar wél nee zeggen tegen jou :lightbulb:
anoniem_109047 wijzigde dit bericht op 02-05-2018 22:18
2.41% gewijzigd
moukie1 schreef:
02-05-2018 22:07

Jullie hebben ieder de helft van de aanschafsprijs overgemaakt aan de fokker? Of zijn in GvG getrouwd?
Inderdaad een shitrelatie.
Doe jezelf een plezier en brei er een einde aan.
Neem wel de hond mee want die krijgt anders een echt hondenleven.
ViezeHond schreef:
02-05-2018 22:15
Stop dan met zeuren.
Dat gebeurt vanzelf, als TO zich weer blij voelt.
Enn schreef:
02-05-2018 22:11
Gelukkig! Waarom wil jij leven met een alcoholist? Wat is daar fijn aan?
tja ik durf de stap niet te nemen om weg te gaan. En ergens hoop ik ook nog steeds dat het wel goed komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven