Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 4 mei 2018 om 22:39
Was ik ook van plan, maar dochter wilde per se eens naar een bevrijdingsgedoe en toen leek dat punkding haar het leukst, en wie ben ik dan als ouwe punker om nee te zeggen niewaar. Dus hop daar gaan we dan maar * apetrots op mijn kleine punkertje *
vrijdag 4 mei 2018 om 22:39
vrijdag 4 mei 2018 om 22:41
Lady*Voldemort schreef: ↑04-05-2018 22:39Was ik ook van plan, maar dochter wilde per se eens naar een bevrijdingsgedoe en toen leek dat punkding haar het leukst, en wie ben ik dan als ouwe punker om nee te zeggen niewaar. Dus hop daar gaan we dan maar * apetrots op mijn kleine punkertje *

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

vrijdag 4 mei 2018 om 22:43
Lady*Voldemort schreef: ↑04-05-2018 22:39Was ik ook van plan, maar dochter wilde per se eens naar een bevrijdingsgedoe en toen leek dat punkding haar het leukst, en wie ben ik dan als ouwe punker om nee te zeggen niewaar. Dus hop daar gaan we dan maar * apetrots op mijn kleine punkertje *

vrijdag 4 mei 2018 om 22:55

enn wijzigde dit bericht op 23-05-2018 20:28
27.46% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

vrijdag 4 mei 2018 om 22:56
Mijn moeder was jarig op 4 mei.
Was vroeger altijd gedoe: dan kwam haar familie net voor 20 uur op visite, want dan waren ze tijdens de dodenherdenking niet op straat.
En dan bij ons maar kwekken, terwijl mijn ouders 2 minuten stilte wilden houden.
Op een gegeven moment is mijn moeder haar verjaardag standaard op een andere dag gaan vieren.
Was vroeger altijd gedoe: dan kwam haar familie net voor 20 uur op visite, want dan waren ze tijdens de dodenherdenking niet op straat.
En dan bij ons maar kwekken, terwijl mijn ouders 2 minuten stilte wilden houden.
Op een gegeven moment is mijn moeder haar verjaardag standaard op een andere dag gaan vieren.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 4 mei 2018 om 22:57
Lady*Voldemort schreef: ↑04-05-2018 22:56Ja dat heb ik dus ook. Ik heb maar de hele tijd in mijn decolleté gekeken, daar valt niks om te lachen.

Damned if I don’t
vrijdag 4 mei 2018 om 22:57
Koken voor familie en vrienden. Het word dit keer een spaans/Italiaans buffet. Ik maak/heb al vast voorbereid : Paella, tortilla de patatas,pollo con ajillo, Menestra de veduras, lasagne, melanzanne alla parmigiana,ossobuco,gegrilde Italiaanse groenten. Zin in.Lady*Voldemort schreef: ↑04-05-2018 22:32Gaan jullie morgen nog wat leuks doen qua bevrijdingsdag? Ik ga met dochter naar een punkgebeuren in Wageningen![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 4 mei 2018 om 23:06

vrijdag 4 mei 2018 om 23:09
Gotsamme wat een gedoe, ik moet er werkelijk niet aan denken op bevrijdingsdagcharlottew88 schreef: ↑04-05-2018 22:57Koken voor familie en vrienden. Het word dit keer een spaans/Italiaans buffet. Ik maak/heb al vast voorbereid : Paella, tortilla de patatas,pollo con ajillo, Menestra de veduras, lasagne, melanzanne alla parmigiana,ossobuco,gegrilde Italiaanse groenten. Zin in.

vrijdag 4 mei 2018 om 23:13
Aangezien ik een zoon van 14 heb, denk ik dat feow bedoelt: Ik sleur mijn tieners achter de playstation vandaan, waar ze de hele week al schietspelletjes op doen. We gaan naar een festival en hoop dat we daar weer normaal met elkaar gaan praten.
Zoiets..
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
vrijdag 4 mei 2018 om 23:16
nederlandsevrouw schreef: ↑04-05-2018 23:13Aangezien ik een zoon van 14 heb, denk ik dat feow bedoelt: Ik sleur mijn tieners achter de playstation vandaan, waar ze de hele week al schietspelletjes op doen. We gaan naar een festival en hoop dat we daar weer normaal met elkaar gaan praten.
Zoiets..

Creatief Feow

Tjezus, wat vals

vrijdag 4 mei 2018 om 23:21
Gezellig. Ik ga daar misschien ook nog even heen, ligt eraan hoeveel zin ik morgen heb om de drukte in te gaan.Lady*Voldemort schreef: ↑04-05-2018 22:32Gaan jullie morgen nog wat leuks doen qua bevrijdingsdag? Ik ga met dochter naar een punkgebeuren in Wageningen![]()

vrijdag 4 mei 2018 om 23:23
Iets met werken.Lady*Voldemort schreef: ↑04-05-2018 22:32Gaan jullie morgen nog wat leuks doen qua bevrijdingsdag? Ik ga met dochter naar een punkgebeuren in Wageningen![]()
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
zaterdag 5 mei 2018 om 00:04
Helemaal goed!nederlandsevrouw schreef: ↑04-05-2018 23:13Aangezien ik een zoon van 14 heb, denk ik dat feow bedoelt: Ik sleur mijn tieners achter de playstation vandaan, waar ze de hele week al schietspelletjes op doen. We gaan naar een festival en hoop dat we daar weer normaal met elkaar gaan praten.
Zoiets..
Behalve dat hopen op normaal praten. Ik ga daar van uit. Ietwat nukkig welliswaar, want het is stom omdat alles stom is tot het tegendeel bewezen is. Ik vind het belangrijk dat ze 4 en 5 mei bewust meekrijgen. Hoewel (zie je wel: het praat wel dus mijn verwachtingen zijn niet onrealistisch) ik vanavond een hele verhandeling heb gekregen dat geschiedenis saai is. En stom.
En nu ga ik gauw onderzoeken wat de mods nu gedaan hebben.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

zaterdag 5 mei 2018 om 00:24
Kijk maar even in het modtopic. Ik zit daar aardig tekeer te gaan dus dan moet het je wel duidelijk worden.
Wat een stelletje achterlijke randmongolen zeg.
zaterdag 5 mei 2018 om 00:31
LV, ik weet niet goed hoe ik dit moet zeggen zonder je nóg bozer te maken.
Je hebt helemaal gelijk, en enkele krachttermen zijn op zijn plaats.
Maar pas op dat ze je punt ondersteunen in plaats van verzwakken.
Je hebt helemaal gelijk, en enkele krachttermen zijn op zijn plaats.
Maar pas op dat ze je punt ondersteunen in plaats van verzwakken.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.