Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt? (Deel 2)

22-01-2018 08:41 1058 berichten
Dames die net als ik op een niet aflatende zoektocht zijn naar the next best thing, delen hier hun must haves en beauty geheimen.

Heb jij aanraders die wij niet mogen missen? Dan mag je dat hier met ons delen.

De absolute toppers uit het eerste topic zijn het wimperserum van KV (Kruidvat) en Vitis tandpasta.

Link naar deel 1 met Strikjemetstippels als TO: mode-beauty/werkt-product-x-echt/list_messages/372885
anoniem_356232 wijzigde dit bericht op 07-02-2018 10:31
20.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met Khadi henna en dan met name voor een bruine kleur zonder (te veel) rood?
Ik heb zo'n epileerveer gekocht via mijn Chinese vriend Ali.
Net binnengekomen maar ik durf 'm niet te gebruiken :rofl:
probeer hem anders eerst eens op je been
Lorem Ipsum
Mmm goed idee. Ga vanavond eens proberen.
mademoiselle83 schreef:
14-04-2018 17:38
Heeft iemand ervaring met Khadi henna en dan met name voor een bruine kleur zonder (te veel) rood?

Nee, met Khadi heb ik geen ervaring. Bruin zonder rood is best lastig vind ik, bij zo goed als alle henna krijg je een opmerkelijke rode gloed. Wat ik begrepen heb is dat je henna moet aanlengen met water van ongeveer 50 graden. Als je heter water gebruikt dan wordt de kleur roder.
Henna vind ik trouwens wel een prachtproduct, er bestaat ook neutrale henna die je haar niet kleurt. Deze kun je als masker gebruiken. Sinds ik henna gebruik is mijn haar vol, gezond en sterk. Ik heb van nature fijn en pluizig haar, maar er is geen pluis meer te bekennen!
Wie weet er een goed middel tegen kloven in hielen en zeer droge handen?
Nu het weer, zondersokkenweer is, springen ze er weer in..auwwww
Als je wint heb je vrienden...
marsssie schreef:
24-04-2018 22:54
Afbeelding

ik weet het, het wordt voor dieren gebruikt, maar ik zweer erbij tegen kloofjes en droge handen.
marsssie schreef:
24-04-2018 22:54
ik heb zelf hele goede ervaringen met Decubal, intensief crème. Te koop bij Holland en Barret ( voorheen de tuinen).
ach.. ik doe ook maar wat..
Ik moet mijn mening over de Essence Princess Lash mascara terugnemen, de eerste keer zat het te dik op het borsteltje denk ik... ik heb hem weer eens gebruikt en was toch wel verbaasd over het resultaat. Nu wel volume én separatie. Hij wil nog steeds wel een beetje afglijden naar de huid onder mijn ogen maar niet meer zo erg als eerst en het is nu makkelijker te corrigeren met een vochtigdoekje na het fietsen.

Voor voeten en handen wissel ik af tussen uierzalf en kokosolie (soms ook gewoon maar meteen mijn benen, ellebogen en altijd schrale neus) insmeren voor het slapen zodat het lekker de hele nacht kan intrekken!
Lorem Ipsum
Emma95 schreef:
23-01-2018 12:09
Strikje, weet niet meer of het al in het andere topic staat, maar waarom geen ipl- apparaat? Werkt bij mij heel goed en zo gebeurd.
Mag ik jou vragen welk merk jij hebt? En hoelang duurt het voor je haarvrij bent en moet je hem iedere dag gebruiken? Ik ben benieuwd naar jou reactie ik was van plan om in een salon te laten ontharen maar dat is erg duur.
sanne1164 schreef:
27-04-2018 10:35
Mag ik jou vragen welk merk jij hebt? En hoelang duurt het voor je haarvrij bent en moet je hem iedere dag gebruiken? Ik ben benieuwd naar jou reactie ik was van plan om in een salon te laten ontharen maar dat is erg duur.
ik heb er ooit eentje aangeschaft, een remington
begonnen met mijn oksels en braaf elke twee weken gebruikt. Je moet het ongeveer 6 keer doen dus je bent al 3 maanden verder voor je resultaat hebt. Ik was in eerste instantie heel blij want het werkte echt. Daarna ongeveer een half jaar haarvrij geweest en inmiddels is het allemaal weer terug. Aan de rest van mijn lichaam niet eens begonnen, wat een gedoe. Als ik mijn benen er mee was gaan doen was ik elke 2 weken uren eraan kwijt geweest denk ik. Dat is het me niet waard als na een half jaar de hele cyclus opnieuw begint. Als ik het nog ga overwegen dan ga ik er gewoon een smak geld tegenaan gooien en laat het in een salon doen. Betere resultaten en je hoeft jezelf niet elke twee weken in onmogelijke bochten te wringen zodat je geen stukjes mist.
Sanne, ik heb een Braun, wit met goud.
Je moet eerst scheren en dan binnen 48 uur flitsen. Ik heb het een paar keer elke week gedaan en toen waren de haartjes op mijn benen al bijna weg.
Nu doe ik het nog maar 1 keer in de 3 weken. Oksels zijn ook praktisch haarloos.
Ik wilde het ook in een salon laten doen, maar dan ben je voor 1 keer hetzelfde bedrag kwijt als voor het apparaat. En ik vind het echt super.
Het is ook zo gebeurd en je hoeft ook niet alles in 1 keer te doen.
Nog even in reactie op Pindakaas:
Ik ben met 1 been een kwartier bezig. Kan het doen op het moment dat ik er zin en tijd voor heb. Ga gewoon op mijn bed zitten.
Naar een salon moet je ook zeker 5 keer en dan is het nog maar de vraag of het haar wegblijft.
Je moet het natuurlijk wel bijhouden, maar de haartjes worden steeds minder.
Niet slim om een half jaar niets te doen....
Emma95 schreef:
27-04-2018 13:23

Niet slim om een half jaar niets te doen....
dat was een keuze hoor, het was niet dat ik na een half jaar ineens weer haar had en toen verbaasd was daarover
Ik heb - geïnspireerd door deel 1 van dit - topic zo'n ipl-apparaat aangeschaft. Bij mij duurde het even voor ik echt resultaat zag, en de haartjes blijven nog steeds niet helemaal weg. Maar: het is véél minder en inmiddels durf ik ook nog gewoon met ongeschoren benen in een rokje te lopen ruim twee weken nadat ik geflitst heb. Voorheen was dat twee dagen na het scheren niet eens een optie, dus dat is fijn. Bovendien krijg ik zachte haartjes terug, en geen stoppels, ook fijn. Ik flits oksels, bikinilijn, onderbenen en achterkant bovenbenen en het kost me zo'n 45 - 60 minuten per keer. Ook wat mij betreft dus een aanrader.

Verder las ik over vitis tandpasta, maar ik vind elmex fijn. Daar is mijn tandvlees van opgeknapt, en ik krijg minder aanslag/tandsteen.

Een paar pagina's geleden ging het over zere ruggen, steppers en zitballen. Ik gebruik vaak een yoga-/foamroller om mijn rug los te rollen. Misschien een tip voor wie pijn heeft.
Ohh welke elmex bedoel je?

Tobbert schreef:
27-04-2018 16:50
Ik heb - geïnspireerd door deel 1 van dit - topic zo'n ipl-apparaat aangeschaft. Bij mij duurde het even voor ik echt resultaat zag, en de haartjes blijven nog steeds niet helemaal weg. Maar: het is véél minder en inmiddels durf ik ook nog gewoon met ongeschoren benen in een rokje te lopen ruim twee weken nadat ik geflitst heb. Voorheen was dat twee dagen na het scheren niet eens een optie, dus dat is fijn. Bovendien krijg ik zachte haartjes terug, en geen stoppels, ook fijn. Ik flits oksels, bikinilijn, onderbenen en achterkant bovenbenen en het kost me zo'n 45 - 60 minuten per keer. Ook wat mij betreft dus een aanrader.

Verder las ik over vitis tandpasta, maar ik vind elmex fijn. Daar is mijn tandvlees van opgeknapt, en ik krijg minder aanslag/tandsteen.

Een paar pagina's geleden ging het over zere ruggen, steppers en zitballen. Ik gebruik vaak een yoga-/foamroller om mijn rug los te rollen. Misschien een tip voor wie pijn heeft.
Als je wint heb je vrienden...
marsssie schreef:
27-04-2018 17:11
Ohh welke elmex bedoel je?
Ik heb sensitive (een groene tube en is er volgens mij zowel met als zonder whitening), maar er zijn ook groene tubes met extra bescherming tegen cariës geloof ik. Die heb ik ook wel eens gehad, maar vond ik minder lekker smaken en de gewone sensitive werkt goed voor mij. En twee ik per week poets ik met de oranje intensive cleaning, maar dat is op voorschrift van de mondhygiëniste.
ik heb ooit, naar aanleiding van dit topic, het wimper serum van de kruitvat gebruikt. Maar na alle enge verhalen toch ook maar weer gestopt, want wil niet achteraf denken, had ik het maar nooit gebruikt. Bovendien zou er een middel inzitten dat in medicijnen zit wat verkleuring en kanker zou kunnen verwekken.

Nu heb ik al weken een rood oog, (vele maanden na dat ik, maar een paar dagen het serum heb gebruikt, dat gebruik staat hier echt helemaal los van) en ben naar een oogarts geweest. Nu blijkt dat mijn oogdruk veel te hoog is, en moet ik oogdruppels waar je wimpers langer van kunnen worden. Is erfelijk, meer mensen in mijn familie hebben dit. En ineens denk ik weer aan de discussie hier. Was er niet iets in dat middel dat kanker verwekkend is?? o_o

Wie weet nog hoe dit zit?
Dat middel voor je oogdruk is bimatoprost of careprost.
Mensen die dat gebruikten, merkten dat hun wimpers langer werden.
Dat middel zit ook in wimperserums, maar dan gebruik je echt maar een miniem beetje langs je wimperrand terwijl jij waarschijnlijk echt in je ogen moet druppelen.
Heel sporadisch kunnen de ogen een beetje verkleuren.
Kankerverwekkend heb ik echt nergens gelezen.
Dank voor je reactie Emma95. Het middel dat ik gebruik is Tafluprost. Op de bijsluiter staat heel groot dat het je wimpers dikker en langer maakt.
Lijkt me ook dat een geneesmiddel niet kankerverwekkend is, maar ineens sloeg de schrik me een beetje om het hart. Wat werd er nu ook al weer over gezegd?
Hoe is het met alle flitsers?
Ik ben vooral erg benieuwd naar Strikje.

Ik ben nu 15 weken bezig:
Benen: nagenoeg haarloos
Oksels: nog wel haar maar groeit stukken minder hard en ik hoef er zeker 5 dagen niets aan te doen (scheren)
Bikinilijn: hier ben ik echt heel blij mee. Haar komt wel terug, maar groeit heel langzaam en is stukken dunner en niet meer stug. Het is bijna niet meer zichtbaar en ik kan gewoon een week zonder scheren!
Oksels en bikinilijn flits ik nog wel elke week, benen om de 3 weken.
Zag in het foldertje van de Lidl een flitser staan... iemand ervaring hiermee?
Ik heb de Braun gekocht en ben nu 7 weken bezig. Ik zie nog niet echt resultaat.. misschien dat de haartjes iets dunner zijn. Maar goed, ik ben pas net over de helft (je zou 12 weken lang elke week moeten flitsen staat er).
Ik meld me wel weer als ik op 12 weken zit, we zullen zien!
Ik gebruik nu een tijdje de Ritual of Sakura 24h anti-perspirant stick van Rituals en ik vind hem erg fijn. Ruik op het moment nog steeds fris terwijl ik het vanmorgen heb aangebracht. Is wel wat aan de duurdere kant maar ik vermoed dat deze langer mee gaat als de maximum protection stick van Dove die best snel op is. Vind Lady Speed Stick nog steeds het beste maar wellicht is die van Rituals een goed alternatief.
ModuleX schreef:
19-05-2018 22:39
Hoe is het met alle flitsers?
Ik ben vooral erg benieuwd naar Strikje.

Ik ben nu 15 weken bezig:
Benen: nagenoeg haarloos
Oksels: nog wel haar maar groeit stukken minder hard en ik hoef er zeker 5 dagen niets aan te doen (scheren)
Bikinilijn: hier ben ik echt heel blij mee. Haar komt wel terug, maar groeit heel langzaam en is stukken dunner en niet meer stug. Het is bijna niet meer zichtbaar en ik kan gewoon een week zonder scheren!
Oksels en bikinilijn flits ik nog wel elke week, benen om de 3 weken.
Super tevreden over philips ipl prestige. Zelfde ervaring als jij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven