zwanger worden 2009 deel 3!!!!!!!

17-02-2009 13:39 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
welkom meiden,

zoals jullie zien een nieuw topic, nieuwe

ronde nieuwe kansen !!!

meld je hier aan en ik zet je in de lijst...

WE GAAN ER VOOR, en hopen op een vruchtbaar topic

groetjes Anoniempje

nicknameleeftijdperkindjeNOD/VLKanoniempje2121juli 20081 vlk 13/05Miertje30oktober 2008125/04lily7929januari 20093 GN 20/05 schapekop30november 20081 Londen25april 20091 zon_2729juni/juli 20091???arucamba27september 2008110-04Renza29september 20081 vlk 06/06 stefanie24augustus 20091....barbientje27oktober 2008111/03Nero2616 februari 20091 jwvb32december 2008107/05katalinova28februari 2009124-05conscienza29februari 2009105-05soeze29januari 20091 27/05 vlknata19mei 2008106/04karan26mei 20091eva26april 20091 vlk 13/05 Lillith34december 20084 vlk 07/05 joy30februari 2009115/06gorgi34maart 2009 IVF1 vlk 14/05Ittje25december 20081 vlk 19-03natascha23????1 03/04
quote:Ittje schreef op 05 maart 2009 @ 10:09:

Lilith, wat vervelend voor je, dat je zo'n pijn hebt tijdens je eisprong. Ik heb daar echt helemaal niets van gevoeld.

Kan me voorstellen dat je dan geen zin in sex hebt, terwijl je het eigenlijk wel wilt..

Sterkte, hopelijk gaat het straks beter!!

Er komen weer spannende tijden aan voor een aantal, zie ik in het schema. Ik duim hoor!

Hier alles nog steeds oke, gelukkig. Voor zowel mijn ouders als schoonouders zal het het eerste kleinkind zijn. Denk dat ze heel enthousiast en verrast zullen zijn. We vinden het alleen zo moeilijk om het niet te vertellen....

Volgende week trouwjurk uitzoeken (gaan in juni trouwen), heb de verkoopsters maar wel verteld dat ik zwanger ben, maar dat ze het absoluut niet mogen zeggen. De beide moeders gaan namelijk mee en die weten het dan nog niet. Wil het namelijk gaan vertellen na de 8 weken echo.

Ittje, Gisteren heb ik mij "verplicht" van toch te sexen...We waren nochtans allebei doodop maar wou deze kans ook niet laten gaan :-) Hoe vlugger ik zwanger ben, hoe vlugger ik van mijn maandelijkse eisprong vanaf ben . Nog minstens 2 weken geduld om te weten of het die moeite waard was (oh..stout van mij )

Die 2 weken tss de eispong en maandstonden vind ik trouwens zooooo lang duren, zijn er nog die dat vinden of ligt dat weer aan mij ??

Moet leuk zijn om een trouwjurk te gaan uitzoeken !!!!! En Juni is een mooie periode vind ik, kans op mooi weer is er zeker en vast !
hoi allemaal!

wat naar dat je zo'n ovulatiepijn hebt! heb ik ook nog nooit gehoord van vriendinnen ofzo. misschien via HA even kijken of je wat sterkere pijnstillers mag, want dit is idd niet echt een periode waarin je dan zin zou hebben in sex....terwijl het wel zou "moeten" ...

voor mijn ouders en schoonouders zou het hhet 1e kleinkind worden, en ik denk dat ze volledig de weg kwijt zijn als ze het horen! (van geluk) inderdaad leuk om te fantaseren over hoe je dat nieuws dan brengt! graag de verhalen van onze zwangeren als het bij jullie zover is!

misschien rare vraag maar lijkt het jullie leuk als je kindje in decembermaand geboren wordt? ik weet het, hele verwende vraag want het is natuurlijk al een wonder als er een kindje komt, maar de cyclus die na mn NOD komt (9 maart) zou betekenen (als het lukt!) dat het kindje in december komt. ik vind dat niet echt leuk voor een kind. maar niet een reden om die maand over te slaan hoor, maar wilde het toch even delen.

verder gaat het prima met me, ik zou vanaf morgen ongi kunnen worden (ivm cyclus van 25-29 dagen) ben benieuwd, toch heb ik mini mini beetje hoop dat het toch gelukt is....maar weet dat het een hele kleine kans is dat het de 1e poging gelukt is hoor!

trouwens zie dat veel meiden na een jaar pas ongeduldig gaan worden, ben bang dat ik al eerder dat zou hebben, we zijn er nu al zo mee bezig in ons hoofd, ik denk dat ik wel eerder ga beginnen met ovulatietesten ofzo, na 4-6 maanden? puur uit enthousiasme, terwijl ik heus weet dat het heel normaal is om er 6 mnd over te doen.

hoop echt dat anoniempje snel de lijst kan veranderen....

groetjes!
Jeetje Lily wat vervelend voor je! Ik heb me nooit gerealiseerd dat dat zó veel pijn kan doen! Gisteren dacht ik voor het eerst van mijn leven dat ik ook mijn eisprong voelde. Dat kan natuurlijk ook zijn omdat ik me nu zo op focus. (Voor het zelfde geld was het gewoon de mc Donalds maaltijd die ik de avond ervoor heb gegeten). Maar sterkte ermee!!

Mijn ouders leven helaas niet meer, mijn broers hebben al grote kinderen. Mijn oudste broer had zelfs mijn vader kunnen zijn. Maar ik denk dat mijn broers en schoonzussen wel enorm blij zullen zijn. Ik denk dat ze het al wel een beetje verwachten..

Mijn schoonouders staan echt te trappelen. Zelfs mijn schoonvader zegt af en toe echt al aan kleinkinderen toe te zijn. Mijn man heeft 1 zus maar die heeft sinds kort een nieuwe relatie. Ik verwacht dat zij ook niet lang zal wachten aangezien zij 35 is. Mijn schoonmoeder heeft nu al te kennen gegeven dat ze dolgraag willen oppassen op eventuele kleinkinderen. Erg handig dus!

Ik heb tijdens mijn studie een tweeling als oppaskinjed gehad. Enorme schatjes! Maar erg praktisch is het niet volgens mij. Het is heel veel werk om ze allebij gevoed, verschoont en tevreden te houden en als ze gaan huilen doen ze dat allebij tegelijk. Maar ach als ik straks zwanger ben en het blijken er 2 te zijn zal ik alleen maar stralen van geluk.

@Ittje: Als je geen mooie bruidsjurk kan vinden mag je altijd naar mij komen (Ik verkoop ze).
Kata, wat leuk zeg dat je jurken verkoopt! We zullen het vrijdag afwachten, heb 2 afspraken, dus hopelijk zit er wat tussen.

Londen, ik herken wel dat je denkt eerder ongeduldig te worden. Is denk ik ook wel logisch als je er zoveel mee bezig bent. Hopelijk wordt je niet ongesteld de komende dagen!
Londen, ik denk ook dat het voor een kind niet leuk is om jarig te zijn in december. Je verjaardag valt dan misschien toch een beetje weg tussen al die feestdagen.

Maar ja...zoiets valt niet echt te plannen nee.

Hier alles goed. Ik zit rondom de eisprong nu. Heb alleen niet zoveel zin,ik weet niet wat het is?? Een dipje??

Ik vind de weken voor de mens ook altijd zwaar Lily,kan het dan maar moeilijk van me afzetten.

Trouwens erg vervelend als je zo'n pijn hebt tijdens de eisprong! Misschien toch eens navragen bij de gyn?

Met de pc van anoniempje gaat het nog niet echt goed geloof ik.

Veel plezier met de jurken Ittje
Ik denk dat ik inderdaad best eens naar mijn gyn bel om te horen of ik sterkere pijnstillers kan/mag nemen. Het is wel raar, heb dit nog nooit eerder gehad. Eerst afwachten wat het resultaat van deze maand is !

Mijn dochtertje is geboren op 6 december, sinterklaaskindje, en ze vind het zelf super !! Ze is fier om op dezelfde dag als sinterklaas te verjaren. Ikzelf vond het in het begin wat jammer maar zoiets valt natuurlijk niet in te plannen maar nu vind ik het zelf ook leuk

@London, voel je al iets anders of voel je je ongi al opkomen?

Vanaf wanneer zou je testen indien ze niet doorkomen? Ik denk dat ikzelf ook met ovulatietesten ga beginnen als ik na 6 maanden nog niet zwanger ben

@Katalinova, sorry om te horen dat jouw ouders niet meer leven. Al geluk heb je nog grote broers en schoonzussen die er blijkbaar ook naar uitkijken !!!! en natuurlijk de schoonouders ook !!

Veel plezier Renza de komende dagen ! Zo’n dipje hebben herken ik, bij mij is het vooral dat ik vind dat de winter véééél te lang durut !!! Ben het zo beu en verlang naar de zon en warmere temperaturen !!!!
Wat vervelend die pijnen, ook ik voel eigenlijk niks van mijn eisprong. Was het maar zo, dan kon je er mooi op inspelen... Flauw grapje, want zoals je het beschrijft lijkt het me vreselijk. Ben benieuwd wat de arts zegt!

Voor mijn ouders wordt het het tweede kleinkind (mijn zus is vorig jaar bevallen van haar eerste) en voor de ouders van mijn vriend de eerste. Die staan inderdaad te trappelen, kunnen niet wachten! Lijkt me zo geweldig het tegen iedereen te mogen vertellen! Weten veel mensen in jullie omgeving dat jullie gestopt zijn met de pil? Ik heb het alleen tegen mijn zus gezegd en tegen mijn beste vriendin. Verder tegen niemand eigenlijk en dat wil ik graag zo houden. Mijn eerste menstruatie na het stoppen met de pil komt eraan, ik ben zo benieuwd of ik er veel last van krijg (ik ga er nl. nog niet vanuit dat ik nu al zwanger ben hahaha!). Ook ben ik best bang dat ik weer pukkels krijg (ben aan de Diane35 gegaan drie jaar geleden, omdat ik ineens last van pukkels kreeg).... Kennen jullie dit soort 'problemen'?
quote:Maris1978 schreef op 04 maart 2009 @ 17:53:

Trouwens vraagje aan iedereen....wordt jullie kindje het eerste kleinkind van je ouders??

Ja bij ons wel.

Mijn moeder (mijn vader hoor ik er nooit over),wacht al op een klein kind hahaha

Hun weten niet dat wij al mee bezig zijn!

Ik heb een 1 broer maar die is nog vrijgezel,dus mijn moeder zegt al er er kleinkinderen komen is het van jullie.

Tenzij mijn broer nog snel een vriendin vindt En dat hun ook aan de slag gaan hahaha
Eva: doordrammen werkt helaas niet bij hem, dat werkt niet, hij is er veel te koppig voor en het gaat alleen maar omgekeerd werken (idem met huilen over zo iets trouwens). Soms is hij een koppige ezel zonder emoties :P Maar we hebben het goed, en eerlijk gezegd, financieel is het mss niet zo goed voor mij nu, ik heb net mijn belastingen gehad en ik lag eerlijk gezegd achterover op mijn gat, had dit niet verwachten (negatief dan toch)..

En tegen augustus hebben we weer wat meer onze draai gevonden en zal ons huis meer af zijn.. Ik vind het nog steeds spijtig dat ik moet wachten hé, maar aan de andere kant, mss maar best. Wie zegt dat ik er klaar voor ben? Als een kind er dan is en ik ben er niet klaar voor, dan zit ik er mee.. Nuja, ik heb nogal last van faalangst dus dit zal er wel iets mee te maken hebben, maar ik ben er soms toch wel bang voor, dat alles zal veranderen, negatief dan, onze relatie, mijn leven, ... Het gaat zowiezo veranderen, maar ik ben er dan vrij pessimistisch over soms..

Ik heb nog steeds buikpijn trouwens :( Ik heb nog nooit zo lang buikpijn gehad, dat het maar gauw weer over is. Vanavond weer de eerste pil nemen..
Oja voor mijn man zijn vader wordt 2e kleinkind mijn schoonzus en zwager hebben er 1 van 7 jaar.Broetje van mijn man die hebben nog geen kinderen.

@london: Mij maakt het niet uit als het in dec komt,ben al lang blij als ik zwanger ben.En zwanger worden valt niet altijd te plannen.

@ lily wat vervelend dat het zo pijn doet.En kindjes maken moet leuk blijven en plezier in hebben maar met zoveel pijn is het niet leuk.

Lijkt mij een goed idee als je daarover bij de gyn gat informeren.
quote:StefanieV schreef op 05 maart 2009 @ 12:13:

Eva: doordrammen werkt helaas niet bij hem, dat werkt niet, hij is er veel te koppig voor en het gaat alleen maar omgekeerd werken (idem met huilen over zo iets trouwens). Soms is hij een koppige ezel zonder emoties :P Maar we hebben het goed, en eerlijk gezegd, financieel is het mss niet zo goed voor mij nu, ik heb net mijn belastingen gehad en ik lag eerlijk gezegd achterover op mijn gat, had dit niet verwachten (negatief dan toch)..

En tegen augustus hebben we weer wat meer onze draai gevonden en zal ons huis meer af zijn.. Ik vind het nog steeds spijtig dat ik moet wachten hé, maar aan de andere kant, mss maar best. Wie zegt dat ik er klaar voor ben? Als een kind er dan is en ik ben er niet klaar voor, dan zit ik er mee.. Nuja, ik heb nogal last van faalangst dus dit zal er wel iets mee te maken hebben, maar ik ben er soms toch wel bang voor, dat alles zal veranderen, negatief dan, onze relatie, mijn leven, ... Het gaat zowiezo veranderen, maar ik ben er dan vrij pessimistisch over soms..

Ik heb nog steeds buikpijn trouwens :( Ik heb nog nooit zo lang buikpijn gehad, dat het maar gauw weer over is. Vanavond weer de eerste pil nemen..

Ik was er ook veel eerder toe aan kinderen als mijn man.

Mijn man wilde ook eerst niet heb wel paar maanden moeten wachten tot hij ook ja zei.

Maar hij heeft nog zoiets van hoe moet sommige dingen als er wel een kleine komt. Mijn man heeft wel ja gezegd maar zei er ook achter aan ik ben er nog niet helemaal er aan toe maar ja het moet mij overkomen.

En dat heeft mijn man met meedere dingen bijv toen ik graag wilde trouwen.Het is goed gekomen.

Al ben ik gelijk niet zwanger ben al lang blij dat hij ook ja heeft gezegd.

En drammen heeft ook geen zin je moet hem nog de tijd geven.Maar de juiste moment is er nooit om kinderen te maken.

Wij zijn nu ook bezig met een verbouwing en we rollen van het 1 in het ander.

Maar ik heb niet zoiets van laat het zwanger worden maar zitten.Je weet ook nooit wanneer het lukt
@ Nero:Ik heb wel meedere pukkels gekregen sinds ik ben gestopt met de pil en vooral als ik ong moet worden.
Soeze: mijn vriend wilt ook nog steeds niet hoor, hij hoopt dat ik niet te rap zwanger ben, want hij wil er toch nog even aan wennen En trouwen wilt hij niet doen, terwijl ik het wel wil doen, maarja, ik kan niet alles willen zeker
Mijn vriend is ook veel voorzichtiger dan ik. Zo durft hij er niet teveel vanuit te gaan dat we zwanger worden, hij zegt elke keer dat we ook rekening moeten houden met het feit dat het misschien niet lukt. Dat snap ik ook wel, heb ik ook in mijn achterhoofd. Maar hij is altijd wat voorzichtiger in dat soort dingen. Daarom is het ook niet het nummer 1 gesprek van ons.

Maar ik weet zeker dat als ik zwanger ben (en alles is goed) hij het van de daken schreeuwt en het nergens anders over kan hebben!
quote:StefanieV schreef op 05 maart 2009 @ 12:51:

Soeze: mijn vriend wilt ook nog steeds niet hoor, hij hoopt dat ik niet te rap zwanger ben, want hij wil er toch nog even aan wennen En trouwen wilt hij niet doen, terwijl ik het wel wil doen, maarja, ik kan niet alles willen zeker

Mijn man zal wel heel blij zijn als ik zwanger zal zijn.Maar het is niet dat hij wil.Maar hij zit dan met hoe moet het met opas en mijn werk enz.Dat maakt hem erg onzeker,maar hij staat er wel achter anders had hij geen ja gezegd.

Maar het is dat ik heel graag zwanger wil worden,liefs zo snel mogelijk hahaha

En mijn man heeft zoiets als het nog een half jaar duurt is ook geen probleem hahaha

Ik hoop voor je dat je vriend er schik van krijgt en dat je samen 100% erachter staat.

Zolang het niet tussen jullie staat en erover kan praten komt het best goed.

Mijn man heeft ook een periode gehad van hou nu maar even over op dat je graag zwanger wil worden dat komt wel (dit was nog dat ik aan de pil was).

Het is ook wat als je gevoelens soms de overhand krijgt
Het is soms wat met mannen,je hebt ze wel nodig om zwanger te raken hahahaha

Ik denk toch dat mannen meer hun verstand gebruiken dan hun gevoel.

En wij vrouwen meer op gevoel afgaan en het verstand komt erachter? Denken jullie niet?

Ik zeg ook wel eens tegen mijn man laten wij eerst zwanger worden en dan hebben wij nog negen maanden de tijd om dingen te regelen.
de cyste is weg, ik heb net een echo gemaakt EN ik ben ongesteld, op naar de volgende ronde, ik heb het gevoel er nu 100 procent klaar voor te zijn, lichamelijk.... Ik verkeer in goede gezondheid, normaal gesproken moet het lukken
quote:natadecoco schreef op 05 maart 2009 @ 14:38:

de cyste is weg, ik heb net een echo gemaakt EN ik ben ongesteld, op naar de volgende ronde, ik heb het gevoel er nu 100 procent klaar voor te zijn, lichamelijk.... Ik verkeer in goede gezondheid, normaal gesproken moet het lukken

Super voor je

Nu kun je er 100% voor gaan.

Succes en hopen dat het snel raak is
quote:Soeze schreef op 05 maart 2009 @ 14:37:

Ik zeg ook wel eens tegen mijn man laten wij eerst zwanger worden en dan hebben wij nog negen maanden de tijd om dingen te regelen.hihihi, grappig dat je dat zegt, ik moet eerlijk bekennen dat ik gister een hele scene geschopt heb omdat ik wil dat vriendlief en ik 50/50 qua huishouden doen, hij wil nog wel eens het een en ander "vergeten" en daarna kreeg hij de volle laag vanwege mijn financieele bezorgdheid.
he meiden,

mijn zus heeft al een kindje en mijn andere zus is zwanger, dus niet de eerste, voor schoonouders wel, dus dat is wel leuk.

ik ben ook erg ongeduldig, kan niet wachten om zwanger te zijn. maar volgens mij deze maand gaat het niet lukken, volgens mij in de verkeerde periode heel veel seks gehad haha en toen het wel de goede periode was was vriend doodop oeps...

jammer dat tabel nog niet is aangepast, wel leuk wat dansende poppetjes.

lijkt me lastig om nog te wachten zoals een aantal dames hier, omdat je er zelf al wel mee bezig bent of niet?

mijn vriend wilde eigenlijk al een hele tijd kinderen, maar ik stelde het steeds uit en nu ik ook wil ben ik weer heel ongeduldig echt erg.

Omdat mij zus nu ook zwanger is lijkt het me nog leuker.

Iedereen vraagt ook nu steeds en wil jij nog geen kinderen???

zeg dan altijd hopelijk voor mijn dertigste.

Ben best wel een doemdenker: wat als het nu niet lukt? ben ik wel bang voor, maar goed vol goede moed verder.

morgen ga ik op vakantie met mijn werk, maar voel me nu wel beetje ziekjes worden, hoop dat het niet doorzet.

Goed weekend alvast en tot snel!!!

groetjes barbientje

Oh ja anoniempje nod is trouwens 11 maart, volgende week dus...
Zo, ik ben terug van een paar daagjes Florence Nightingale spelen. Heel autentiek, zonder toegang tot internet :o)

Mijn schoonzus belde, ze had buikgriep, een anderhalfjarige met buikgriep en een baby van 6 weken met buikkrampjes (maar dat heeft ie altijd al), dus of ik eventjes een paar dagen kwam helpen.

Ik heb een nieuwe NOD: 2 april
Wat heb ik een hoop gemist! Normaal kijk en reageer ik de hele dag wel even, maar was zooo druk vandaag op het werk!

Het lijkt mij voor het kindje juist minder leuk om in de zomer jarig te zijn dan in december. In de zomer is het schoolvakantie, kun je nooit trakteren en zijn al je vriendjes en vriendinnetjes op vakantie...het voordeel is dat je wel meer kans hebt op mooi weer.

@ London: spannende dagen voor jou! Hoop dat het gelukt hihi

Ik duim voor je!

@ Soeze: ja mannen moet inderdaad niet gepusht worden. Die van mij wilde ook niet, maar drie maanden geleden begon hij er ineens voorzichtig over. Wist niet wat ik hoorde!

Hij is inderdaad ook bezig met hoe gaan we dat en dat regelen als het zo ver is en hoe zit het met geld (verstand) en ik denk gewoon net als jij, eerst maar eens zwanger raken en dan hebben we inderdaad nog 9 maanden om er over na te denken. Maar ja ik ben wel blij dat hij er zo over denkt want wie weet ben je die 9 maanden wel zoooooooooo ziek dat je nergens aan kunt denken en dan wordt het regelen helemaal niets! Hij wil gewoon eerst alles op orde hebben en dan eraan beginnen

(verstandige man heb ik he hahaha)

@ Lily: heel vervelend dat je zoveel pijn rond de eisprong hebt! ik zou als ik jou was even naar de huisarts gaan, misschien is er wel iets voor ??!!!

@Nero: in m ijn omgeving weten drie vriendinnen dat ik gestopt ben met de pil. Maar niet omdat we een kindje gaan maken, maar om mijn sexleven op te krikken. We hebben altijd gezegd dat we geen kinderen willen, dus dat denkt iedereen nog steeds. Nog leuker om het nieuws te vertellen mocht ik zwanger raken!!!

Wel heel moeilijk hoor, om het er met niemand over te hebben, maar daarvoor zit ik op dit forum! Lekker over alles praten, zonder dat iemand me kent hihi

Pukkels? Nee, heb ik geen last van na het stoppen met de pil. Wel een vlekkerige huid en snel vette haren. Ook lijkt het alsof mijn haar wel sneller groeit.

@Nata: goed nieuws!!! Veel 'oefenen' nu en hopen dat het snel raak is!!

@ Barbientje: Fijne vakantie!!! Hoop dat je niet ziek gaat worden!

@ JWVB: Welcome back!

ANONIEMPJE!!!!! DOET JE COMPUTER HET AL???
Hey Lily,

Gelijk heb je! Ben al volop aan 't aftellen!

Heb me vandaag ook al een boekje gekocht "Alles maar dan ook alles wat je moet weten over je zwangerschap"

Zo een kleine dingen maakt het allemaal al veel echter.

Hoop voor jou dat het dan toch wat heeft opgeleverd ondanks al je pijnen die je hebt doorstaan. Hoop dat het bij mij zal meevallen. Want ik ben op mijn dertien met de pil begonnen om wille van de hevige pijnen...

Vind het gek dat je eigenlijk maar 2 weken moet wachten om te weten wanneer je zwanger bent. En toch ben je dan gelijk al 4 weken zwanger...

Stefanie misschien helpt het je ook daar soms als eens iets te kopen waardoor het echt lijkt.

Een boekje, of misschien leuke schoentjes of kousjes die je ergens ziet. Alsof je er echt al mee bezig bent. En die aankopen zijn helemaal niet verloren want ze zijn dan echt voor je kindje eens het geboren is.

Wat jammer toch van je vriend. Maar misschien is hij er echtr nog niet klaar voor en is hij gewoon bang.

Maar uiteindelijk is niemand er echt klaar voor. Je kan nooit precies inschatten hoe je leven er dan gaat uitzien. 't is iets waar je moet in groeien.

Uiteindelijk heb je toch beter een man die er samen met jou volledig voor wil gaan, dan dat hij nu zou toegevn om van het gezaag af te zijn.

Hoop dat je buikpijn snel over is!

Zo ga eens aan mijn boekje beginnen....
Eva, daar begin ik zeker nog niet aan, want dan komt de wens nog groter, ik begin daar pas aan als k zeker zwanger ben.. Ik zie wel hoe het loopt, ik hoop dat hij nog verandert van gedacht, maar mss is het maar goed ook dat er een realistisch is..
Hoi meiden<

Vandaag vrij heb ik lekker tijd om hier wat vaker te zijn.

Alhoewel? ik was ziek vriend ligt nu met koorts..maar tussen de kopjes thee en de aspirines door....

Over 2lingen gesproken ik heb het 2x mee gemaakt bij mijn meiden maar bij alle 2 is het heel vroeg mis gegaan...vanishing twin noemen ze dat.

In de 1e instantie denk je meteen aan een miskraam is het ook maar dan is het er 1 die niet blijft zeg maar.

Bij mijn 2e dochter was de bloeding toen heel heftig maar zonder pijn en was er op de echo heel duidelijk een leeg vruchtzakje te zien.

Na navraag bij mijn moeder bleek dit in de fam al vaker voor gekomen te zijn.

Voor mijn vader (moeder is overleden) zou dit het 4e kleinkind worden.

Voor mijn schoonouders het 2e echte...maar mijn kinderen zijn voor hun net zo echt als de zoon van mijn schoonzus.

Dus wat dat betreft is het voor hun het 5e kleinkind.

Goh het ziet er ingewikkeld uit dit bericht hahaha.

Mijn tante (zus schoonmoeder) is subtiel aan het vissen hahaha toen vorige week mijn meiden gingen logeren gaf ze me een tas baby kleertjes mee van haar buurvrouw..ja misschien wist ik nog wel iemand bladibla...ik zei oh ja hoor vast wel....vriendin van mij bevalt in juli ze krijgt een zoon dus dat komt goed..

Oh zulke leuke kleertjes..zo goed als nieuw..jongens kleertjes..nou weggeven kan altijd dachten lief en ik!!!

Maar verder mond op slot we vertellen het niemand..op 1 vriendin na dan.

Nou de spanning stijgt mandag mijn nod...ik voel van alles maar ja we kennen inmiddels allemaal hoe het lichaam je in de "maling"kan nemen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven