Wat je niet hardop wilt zeggen

19-05-2018 20:42 3036 berichten
Pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Jemig man, wees eens niet zo stronteigenwijs en denk aan jezelf! Je gezondheid staat op 1. Waarom ga je maar door en ga je veel te veel over je grenzen heen? Je komt net uit het ziekenhuis, ik hoop dat dit echt een hele wijze levensles voor je was. Je bent veel te jong om ernstig ziek of dood te gaan.
Het-groepje schreef:
24-05-2018 19:30
Ik moet letterlijk kwijlen als je binnenkomt. En ik weet echt niet meer waar we het over hebben gehad.
werk jij bij mij? Hier ook zo'n lekker ding, wat al een aantal weken hier rond loopt. Pff, maar weet zijn naam nog niet eens
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
24-05-2018 19:52
Ik zou er bijna een affaire voor mijn man voor regelen zodat ik hem eens zonder schuldgevoel kan bespringen. Niet. Normaal.
:rofl:
Stuur hem maar door. :P
Been there, done that, got the T-shirt.
Het-groepje schreef:
24-05-2018 19:52
Ik zou er bijna een affaire voor mijn man voor regelen zodat ik hem eens zonder schuldgevoel kan bespringen. Niet. Normaal.
en het wordt alleen maar erger als het niet mag!

Misschien heeft ie wel een kleine lul..zo moet je maar denken.
strikjemetstippels schreef:
24-05-2018 20:35
en het wordt alleen maar erger als het niet mag!

Misschien heeft ie wel een kleine lul..zo moet je maar denken.
friezinnetje2014 schreef:
24-05-2018 20:29
werk jij bij mij? Hier ook zo'n lekker ding, wat al een aantal weken hier rond loopt. Pff, maar weet zijn naam nog niet eens
Nou, dat wordt dan jouw missie. Op de middelbare school werkten we met schuilnamen en schreven we in schriftjes uit wat we zo iemand hoorden uitkramen.
'kantine: 'een broodje kaas zonder boter asjeblieft'.
Met dat stalkgedrag hoorden we vanzelf een naam.
Die van mij is de naam wel bekend van trouwens. Ook nog een heel leuke naam. Uiteraard.
Apatura schreef:
24-05-2018 20:34
Stuur hem maar door. :P
Het lekkertje of mijn man :rofl:.
Stop een vingerhoed in je doos en kap met het gezeik over menstruatiecups. Of gebruik gewoon maandverband, hoe moeilijk kan het zijn.
Ga toch alsjeblieft met pensioen oude draak. Ieder gesprek begin je met "ik denk niet dat het gaat lukken" of "dat zal erg lastig worden" het gaat hier wel om mijn kind ja en jij doet geen flikker!
Haal alsjeblieft die boeken op! Je gaf ze me maanden geleden mee. Ik heb er niet om gevraagd. Maar leek me wel wat. Ik had ze nooit mee moeten nemen... Je wilde ze zelf ophalen . Prima, je hebt veel tijd, heel veel tijd.... Even met mn man overleggen.... is al 2 maanden geleden. Ze liggen hier, eten geen brood maar iedere keer wanneer ik ze zie denk ik HAAL ZE OP! Ik kan al een poos niet jouw kant op. Voor jou makkelijker. En je zei dat je duidelijk en eerlijk bent. Nou, wanneer ik naar jou duidelijk ben " stop met steeds alle "wijze raad"in CAPS LOCK naar me te sturen want dat komt zeer onprettig over. Ik lees wat je schrijft ook zonder de caps lock. En dan wordt je venijnig. Best hoor. Maar haal je boeken op!
Tief nou eens op met al die mails over je Privacy Policy Update!! :furious:

(of mag ik dat gewoon hardop zeggen)
lise1985 schreef:
24-05-2018 23:00
Stop een vingerhoed in je doos en kap met het gezeik over menstruatiecups. Of gebruik gewoon maandverband, hoe moeilijk kan het zijn.
Ik gebruik al ruim 20 jaar hetzelfde merk maandverband. Ben niet zo van het inwendige.
Vroeger....hing je spandoek op en maakte je een pop voor iemand die 50 werd. En als je slaagde voor school hing je een tas aan de vlaggenmast.
Later deed men dit soort dingen het ook bij een huwelijk of een verse baby.
Maar nu wordt er bij elke niet ter zake doende verjaardag een hele voortuin versierd en een spandoek met 'lollige'tekst opgehangen.
Ohja, en in de buurt worden overal flyertjes opgehangen dat Kelly 25 is.
BOEIEND, NOT!

En denk maar niet dat de vrienden van Kelly die flyers na het feest netjes opruimen. Nee, die zooi blijft nog weken hangen en rondzwerven over straat.
Ex-achterbuurvrouw. Wat ben ik blij dat je ruim 2 jaar terug bent opgerot! Je liep regelmatig langs mijn huis met je hondje. Ik heb je maar een half jaar gezien en dat was een half jaar teveel. Puur om die achterlijke rotkop van je! Altijd kreeg ik hatelijke blikken van jou zodra je mij zag. Waarom mag Joost weten. We hebben nooit gesproken. Ik weet dat je terug bent verhuisd naar je geboortestad. Blijf daar voortaan!
Laat die hond lekker tegen je eigen struikjes aanpissen. Ik moet mijn heg nog knippen en heb geen zin om in de hondenzeik te zitten.
anoniem_63bbf1e807fcd wijzigde dit bericht op 28-05-2018 10:08
68.11% gewijzigd
Hoi eikel, kon je niet eens een uurtje vrij maken voor de tweede verjaardag van je nichtje? Erg lullig dat je het een avond van te voren afzegt. Heb je soms zitten wachten tot er wat leukers voorbij kwam? En dan ook nog appen dat we elkaar wel weer spreken. Doen we idd, op mijn initiatief, wanneer ik je weer uitnodig voor een verjaardag. Want tussendoor laat je immers niks van jezelf horen.
Just smile and wave boys, smile and wave...
Uilenzeik schreef:
23-05-2018 21:06
Nee, mijn vorige relatie was weer geen succes. Blijkbaar lukt het me niet iets stabiels op te bouwen met iemand. Het gaat je geen fuck aan waardoor dat komt. Ja, ik weet dat ik nog geen kinderen heb, dat de klok begint te tikken, maar hou verdomme je bek met je 'je moet wel een beetje opschieten'. Stik erin met je kind, je huis, je langdurige relatie met een lamzak zonder ballen waar een loopse teef nog niet op af wil. Fuck jullie met je 'gelukkige' gezinnetjes. Ja, ik had ook al kinderen gewild maar nee, het is tot dusverre nog niet gelukt. Dat doet me pijn en ik denk er liever niet over na, dus misschien dat je t voortaan op kan brengen je bek te houden?

Dat een ieder die me met mijn neus op dit pijnlijke,maar mijzelf ook echt wel bekende feit moet drukken last mag krijgen van chronische nachtelijke anus-kramp.
Dit. Niks meer aan toe te voegen.
Waarom moeten anderen simpele dingen altijd moeilijk maken?
Ik verdien het om van gehouden te worden..
We are not unlimited free since that would mean others are not equally free.
Dat blijft maar honden nemen, maar ondertussen er geen fuck verstand van hebben hoe je die opvoedt. Het zijn allemaal probleemhonden geworden die grommen, bijten en totaal geen respect voor de baas of wie dan ook hebben. Dan kun je er nog zo prat op gaan een dierenliefhebber te zijn, maar het zijn verdomme honden en geen frêle prinsesjes! Neem een hamster ofzo als je niet in staat bent je in hondengedrag te verdiepen, geen wonder dat niemand bij je op visite gaat. Kut mormels zijn het en dat is alleen aan jou te wijten. Maar iets kritisch zeggen erover is uit den boze want niemand houdt van honden zoals jij |-)
Ik ben, nadat jij vreemd ging al ruim 10+ jaar van je af. Al die jaren heb ik je bullshit en je treiteracties geslikt. Je trok je 2e leg kilometers voor op onze kinderen en vond het vreemd dat ze het door hadden en daardoor met tegenzin naar je toegingen.

Sinds je kinderen puber zijn probeer je de kinderen het plaatje van geweldigste papa ever hoog te houden, prikken ze er feilloos doorheen en nemen ze steeds meer afstand van je. Maar, dat is mijn schuld. Sinds jij samen bent met met je de vrouw met wie jij vreemdging en je liet betrappen door je kind, heb je je eigen familie inmiddels ook verstoten. Maar ook dat ligt niet aan jou.

Pasgeleden heb je je kind wijsgemaakt dat ik de oorzaak was van de scheiding. Dat was voor je kind een brug te ver, en doordat jij de verkeerde mensen in vertrouwen nam, werd dit gelukkig heel snel weerlegd (sukkel)
Je eerste leg, heeft nu 0 respect voor je en kijkt serieus uit naar het moment dat ze hun achternaam mogen veranderen in de achternaam die al die jaren een echte vader is geweest. Maar uiteraard heb ik ze gemanipuleerd en is ook dit NIET jou schuld.
Gelukkig kan ik nu zeggen dat ik, na al het gezeik van jou kant, het opvangen van de klappen en verzwijgen van alle laffe, achterbakse en laag bij de gronde acties die je uitspeelde over de rug van je kinderen, ver boven je uit ben gestegen.

Je weet half niet wat je mist aan je kinderen en wat ben jij een enorme sukkel dat je al die jaren dacht weg te komen met je zwartmakerijen richting ons. Je kinderen zijn nu oud genoeg om je te doorzien en gelukkig laten ze zich niet omkopen met de paar euro die je ze biedt.

Ik hoop dat je neukerdje het waard was destijds. Want de angsten die je had tijdens de scheiding, heb je door je eigen gedrag waargemaakt.

Wat ben ik ontzettend trots dat ik de kinderen nooit een strobreed in de weg heb gelegd, met betrekking tot jou.
Waardoor ik vandaag te horen kreeg van de oudste: “mam, je bent te goed geweest voor ons, wat ben ik blij, dat jij er altijd voor ons was”

En dat, maakt een hoop van de afgelopen 13 jaar goed.

Ik vraag me ondertussen ook af hoe je “vrouw” zou reageren op alle ongepaste berichten die je mij hebt gestuurd over de afgelopen jaren...maar hier op Viva zeggen ze altijd, zoals je er aan komt, kom je er ook vanaf.... :popcorn:
Nee mam, ik wist niet dat het "dekentje in mn cadeaupakket in werkelijkheid een hydrofiel luier is en daar hoef je me heus niet om uit te lachen. Hoe moet ik dat soort dingen weten? Dit is mn eerste zwangerschap en aangezien jij het te druk hebt met wekelijks oppassen op de andere kleinkinderen en mijn schoonmoeder in het buitenland zit heb ik niet echt iemand die me dat soort dingen kan uitleggen of wel dan? Ik voel me verdorie al onzeker genoeg zonder dat jij daar ook nog bovenop stapelt..
Nog een aanvulling, ik heb nog wel contact met mijn ex-schoonfamilie. Al is het alleen maar omdat ik vind dat jij (ex) dat niet mag bepalen voor onze kinderen! :puh:
Als de kinderen er klaar voor zijn, herstel ik het contact. Tot die tijd blijf ik contact met ze houden...over mij heb je geen macht meer!
anoniem_353397 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 23:59
6.76% gewijzigd
laylalala schreef:
25-05-2018 23:43
Nee mam, ik wist niet dat het "dekentje in mn cadeaupakket in werkelijkheid een hydrofiel luier is en daar hoef je me heus niet om uit te lachen. Hoe moet ik dat soort dingen weten? Dit is mn eerste zwangerschap en aangezien jij het te druk hebt met wekelijks oppassen op de andere kleinkinderen en mijn schoonmoeder in het buitenland zit heb ik niet echt iemand die me dat soort dingen kan uitleggen of wel dan? Ik voel me verdorie al onzeker genoeg zonder dat jij daar ook nog bovenop stapelt..
Niemand???
Hallo een heel forum vol hoor >:-(
:hug:
Nee ik ben niet heilig maar ik krijg echt meer rotte eieren naar mij dan een ander die het zelfde doet. Waarom? Ik heb echt idee dat het leven een grote straf waar geen einde aan komt. Maakt niet uit hoe goed mijn andere acties gaan, een kleine misstap en ik hang aan de schandpaal. Het ergste is, dat die 'misstap' is om een ander te helpen. Ik voel mij zo alleen. Maar het gaat prima hoor, als je het mij vraagt.
We are not unlimited free since that would mean others are not equally free.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven