Wat je niet hardop wilt zeggen

zaterdag 26 mei 2018 om 19:19
Ik ken dat topic. Maar deze gaat over wat je wil zeggen in het echt. ... Mocht van alles zijn toch? Dus pech voor jou.Dreamer schreef: ↑26-05-2018 19:11EN voor degenen, die een hekel hebben aan dit weer: lieverds, daar is een héél topic over. Heerlijk, lekker boos zijn op de zon met gelijkgestemden!
En dat klinkt misschien sarcastisch en cynisch, maar zo bedoel ik het niet. Ik heb een hekel aan kou, en dat is als het onder de 25 graden is, dus ik mopper ook nogal eens op het weer![]()
Ik zeg al niks meer maar beaam het gewoon niet als iemand zegt, lekker weertje he. Nope. Geen lekker weertje. KUTWEER vind ik het.
Zo.
En nu nog even de buurman doodwensen in mijn hoofd en dan kan ik genieten van de avond.

zaterdag 26 mei 2018 om 19:25
Beledigen nog wel. Nee hoor.

Vind dat soort opmerkingen wel irritant. Meer niet.
En dank. De buurman is eindelijk stil dus ben wel klaar voor vandaag met razen.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 26-05-2018 19:26
0.16% gewijzigd
zaterdag 26 mei 2018 om 19:27
Lucifer2018 schreef: ↑26-05-2018 19:25Beledigen nog wel. Nee hoor.![]()
Vind dat soort opmerkingen wel irritant. Meer niet.
En dank. De buurman is eindelijk stil dus ben wel klaar voor vandaag met razen.
het was gewoon een ideetje hoor. Geen 'opmerking' over hoe lekker het weer is. Geen 'klaag toch niet zo', gewoon.. als je je zo voelt, vind je dat topic misschien prettig. EN dan zo'n 'Pech voor jou" erachteraan. Kwam nogal verkeerd binnen.

Later is nu

zaterdag 26 mei 2018 om 19:28

zaterdag 26 mei 2018 om 19:30
zaterdag 26 mei 2018 om 19:39
Bij mij is/was het gelukkig niet zo heftig, maar wel een heel stuk meer dan ‘af en toe een vlaag misselijkheid’.Yellow002 schreef: ↑26-05-2018 14:24NEE het gaat nog niet beter met me. En aangezien ik 9x per dag overgeef en de hele dag misselijk en moe ben en hoofdpijn heb bijna flauwval kan ik niet garanderen dat ik morgen op kraamvisite kom. En als ik wel kom dan is dat gelijk mn enige activiteit van die dag. En nee ik ga dus ook niks leuks doen vandaag met het mooie weer, niet mee bbq'en, niet mee naar het strand.
En oja werkgever ook nog niet werken want ik weet gewoon écht niet hoe ik dat moet waarmaken.![]()
Verder ben ik heel blij met in verwachting zijn hoor. Maar hoe je het ook uitlegt, mensen lijken te denken dat je je aanstelt.
En inderdaad: tief op met je ‘zwangerschapskwaaltjes’, non-stop spuugmisselijk, niks binnenhouden en overgeven is geen ‘kwaaltje’ dat is gewoon zwaar klote!
(En het hoort hier misschien niet, maar toch: dank dank dank aan de verloskundige die dat ook letterlijk zo tegen me zei: dit hoef je echt niet leuk te vinden, dit is gewoon ruk!’ Het was zó fijn dat iemand dat gewoon erkende, ook al veranderde het nog niks)

zaterdag 26 mei 2018 om 19:58
+1. Ik word extra ziek in de lente en zomer.Lucifer2018 schreef: ↑26-05-2018 19:30Zo dat is lekker. Misschien in RL ook eens gewoon uiten tegen mensen die menen dat je moet genieten van weer waar je ziek van word..![]()
En dan klagen en klagen in de herfst en winter. Dat mag namelijk wel. Dan ga ik ook zo met van die middelvingerstje zwaaien. Echt wat een sneu mens ben je dan.![]()

zaterdag 26 mei 2018 om 20:24
Lucifer2018 schreef: ↑26-05-2018 19:30Zo dat is lekker. Misschien in RL ook eens gewoon uiten tegen mensen die menen dat je moet genieten van weer waar je ziek van word..![]()
En dan klagen en klagen in de herfst en winter. Dat mag namelijk wel. Dan ga ik ook zo met van die middelvingerstje zwaaien. Echt wat een sneu mens ben je dan.![]()
Je mag van mij klagen over het weer. Doe je best, leef je uit. Hier of waar dan ook.
Maar als ik je een suggestie aan de hand doe, omdat je daar misschien wat mee kunt, vind ik een 'pech voor jou' gewoon not done én dan krijg je dus een vingertje.
Maar deze nuance blijk jij te missen. Jammer voor je

Later is nu

zaterdag 26 mei 2018 om 20:36
Dreamer schreef: ↑26-05-2018 20:24Je mag van mij klagen over het weer. Doe je best, leef je uit. Hier of waar dan ook.
Maar als ik je een suggestie aan de hand doe, omdat je daar misschien wat mee kunt, vind ik een 'pech voor jou' gewoon not done én dan krijg je dus een vingertje.
Maar deze nuance blijk jij te missen. Jammer voor je![]()
Moeilijk he begrijpend lezen?
Ik klaag niet over het weer.
Ik klaagde over mensen die vinden dat ik het ook mooi weer moet vinden. Nogal een verschil he?
Of dat het nooit goed is. ...Nou dat is het wel. Elk weer buiten dit is namelijk prima voor mij. Daar klaag ik dan dus ook nooit over.
Of dat je moet genieten. Nee, dat moet ik niet.
Maar jij mag het heerlijk weer vinden. Niks mis mee.
Maar dring jouw mening niet aan mij op. Ik kan prima zelf beslissen of ik het kuweer vind en genieten als je ziek word van het weer slaat helemaal nergens op. En die mensen wens ik een dikke vette zonnesteek.
Zo duidelijk wat het verschil is?

zaterdag 26 mei 2018 om 20:38
Daar reageerde ik dus ook opLucifer2018 schreef: ↑26-05-2018 20:36Moeilijk he lezen?
Ik klaagde over mensen die vinden dat ik het mooi weer moet vinden. Nogal een verschil. Misschien te moeilijk voor jou. Maar daar kan ik niks aan doen.
Of dat het nooit goed is. Nou dat is het wel. Elk weer buiten dit is namelijk prima voor mij. Daar klaag ik dan dus ook nooit over.
Of dat je moet genieten. Nee. dat moet ik niet.
Maar dring jouw mening niet aan mij op. Ik kan prima zelf beslissen of ik het kuweer vind en genieten als je ziek word van het weer slaat helemaal nergens op.
Zo duidelijk wat het verschil is?![]()

Ja.. de nuance.. wat is het toch zwaar.
Maar je hebt geljik, ik heb er ook een hekel aan als mensen mij zeggen dat ik mij tegen kou kan kleden. Want dat kan ik niet. Maar hee.. Misschien snap je me nog eens.
Later is nu
zaterdag 26 mei 2018 om 20:42
Zo.. Chill ff!Lucifer2018 schreef: ↑26-05-2018 20:36Moeilijk he begrijpend lezen?
Ik klaagde over mensen die vinden dat ik het ook mooi weer moet vinden. Nogal een verschil he?
Of dat het nooit goed is. ...Nou dat is het wel. Elk weer buiten dit is namelijk prima voor mij. Daar klaag ik dan dus ook nooit over.
Of dat je moet genieten. Nee, dat moet ik niet.
Maar dring jouw mening niet aan mij op. Ik kan prima zelf beslissen of ik het kuweer vind en genieten als je ziek word van het weer slaat helemaal nergens op. En die mensen wens ik een dikke vette zonnesteek.
Zo duidelijk wat het verschil is?![]()
Ze gaf alleen aan dat er n speciaal topic was voor mensen die last hebben van dit weer of het gewoon stom vinden. Daar zou je mss wat aan kunnen hebben. Het was een tip. Advies. Goed bedoeld. Om te helpen. Geen oordeel over wat jij van t weer vindt. Hoef je niet meteen zo wild om je heen te gaan slaan, nergens voor nodig.

zaterdag 26 mei 2018 om 21:31
Voor die mevrouw vanmiddag in het restaurant van de Hema: fijn voor je dat je bekenden zag, beetje jammer voor ons dat je je met je grote lijf en je rollator tussen het tafeltje van mij en mijn dochter perste en het buurtafeltje. Wij zaten te genieten van een momentje met ons tweeen en jij kwam er net te dicht op zitten. Op zich al vervelend, maar als je vanochtend deodorant op had gedaan was het mss iets minder erg geweest. Ik wist niet hoe snel we ons broodje naar binnen moesten werken om te kunnen vertrekken.
Stomme trut!
En aan mijn omhooggevallen collega, die toch altijd een steek onder water moet geven om te laten merken dat je vindt dat je net wat beter bent: zak in de stront met je arrogante bek! Jouw tijd komt nog wel en zul je zo behandeld worden zoals jij anderen wegzet. Hypocriete kuttekop!
Stomme trut!
En aan mijn omhooggevallen collega, die toch altijd een steek onder water moet geven om te laten merken dat je vindt dat je net wat beter bent: zak in de stront met je arrogante bek! Jouw tijd komt nog wel en zul je zo behandeld worden zoals jij anderen wegzet. Hypocriete kuttekop!
Ozo.
zaterdag 26 mei 2018 om 21:35
Wat ben jij een zielig figuur. Niet te filmen. En hou eens op met jezelf zo in de belangstelling te zetten. Iedereen kotst je uit, maar dat heb je niet door omdat je daar te dom voor bent. Je hebt niks bereikt en je zult ook nooit iets bereiken.
Kijk eens een keer kritisch naar je eigen gedrag. ZIelig mens.
Kijk eens een keer kritisch naar je eigen gedrag. ZIelig mens.