vriend gebruikt dildo en filmt dit, ben erachter gekomen

19-04-2018 15:38 226 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

mijn vriend was iets aan het opslaan op zijn pc en toen kwam hij bij een verkeerde map.
daar zag ik een filmpje met een kont in beeld, zijn kamer en een wit ding wat in de kont ging
ik heb later gekeken wat dit precies was en dit was een filmpje van hem, ook deed hij een dildo in hem (van achter)
ik heb in zijn prullenbak van zijn laptop nog meer filmpjes gevonden, van 1 januari zijn er 3
wat moet ikdoen? moet ik hem confronteren en erover praten waarom hij dit en voor wie of wat?
ik snap het gewoon niet, waarom hij het filmt en alles eromheen
ik heb alle filmpjes gezien, ik heb ook de spullen gevonden die in een doos van een koptelefoon zaten verstopt
hij heeft er nog nooit wat over verteld tegen me, ik heb alleen toen perongeluk dat filmpje gezien en dat klikte hij heel snel weer weg
ik heb later zelf gekeken wat het precies was
help mij aub uit deze situatie want ik vindt dit wel lastig
anoniem_368140 wijzigde dit bericht op 19-04-2018 20:52
21.40% gewijzigd
Tijdens pijpen. Steeds iets meer naar zijn kontje gaan. Het stukje tussen de ballen en anus, beetje masseren duwen. Als hij goed reageert, maar naar de anus. Let op. Niet droog naar binnen. Eerst een kootje. Kijken hoe hij reageert. Goed glad en nat houden. Prostaat zit richting buik balzak.
Succes. Dit is de veiligste oplossing.
Voor het geval dat....nat washandje en handdoek tissues klaar leggen en je hebt een uitstekende relatie. Missie complete.
We horen....
En dan een speelgoedautootje naar binnen duwen.
Vraag hem op de man af: schatje , word jij opgewonden van stimulans van je anus? Sommige mannen schijnen dat lekker te vinden. Dat kan . Dat jij je afvroeg of dat bij hem ook zo is.
In tijdschriften lees je soms artikels erover, dus zo'n gekke vraag is het niet.

Als hij ontkent weet je dat hij liegt.
Als hij het toegeeft kunnen jullie er verder over praten.
Paulapaula schreef:
24-04-2018 14:37

In tijdschriften lees je soms artikels erover, dus zo'n gekke vraag is het niet.
Ik weet niet wat jij leest (Viva?) maar ik kom nooit artikelen tegen over anale stimulatie.
schaapwolf schreef:
24-04-2018 14:55
Ik weet niet wat jij leest (Viva?) maar ik kom nooit artikelen tegen over anale stimulatie.
Dit forum dan. Hier staat er genoeg over..
Nou, we worden aardig aan het lijntje gehouden door TO.
Toch wel een prestatie.
nounou
Vraag hem of hij een bisexueel trio wil met een andere man erbij....
hoi,
Ik zou het niet zo erg vinden als mn partner dat zou doen. Het is toch normaal om nieuwe dingen in het leven te ontdekken.
Ik zou met hem praten en vertellen wat je per ongeluk hebt gezien en uitleggen dat je dat vervelend vind dat je dat gezien hebt maar begrijpt dat hij ook dingen privé wil houden maar dat ik open sta om alles met hem te bespreken en te ervaren.
Wie weet komt er weer wat moois uit!
Een man filmt dit niet alleen voor zich zelf...
Heb dit pas gevraagd aan mijn vrouw om mij eens te vingeren (eerst schoongemaakt) binnen kort gaan we dit weer doen maar dan met een dildo erbij. Prostaatmassage gaan we doen.
Dit was voor mij ook een hele opgave om dit kenbaar te maken. Vrouwen kunnen hier wel lacherig overdoen. Is vergelijkbaar met squirten. Een vrouw kan ook een verlangen hebben maar dat niet durft te vertellen.......
er heerst nog steeds een taboe op mannen die dit lekker vinden.

er is echter wel een groot verschil tussen mannen die het lekker vinden een dildo, vinger of een ander attribuut naar binnen te krijgen en mannen die het lekker vinden dat een andere man ze penetreert.

bij je verhaal krijg ik wel de vraag waarom hij dit filmt en wat hij hiermee wil doen (misschien alleen terug kijken of toch mee het internet op?

geloof mij maar dat er een hoop mannen op zoek zijn naar sex met andere mannen waarvan de vrouw dat niet weet of verwacht.

belangrijkste is nu wat wil je er zelf mee, zie je het zitten om in zijn verlangens mee te gaan.
Koffie??
claudjexoxo123 schreef:
24-04-2018 10:25
Ik heb er nog niet over kunnen praten met hem. Ik kon geen goed moment vinden om erover te beginnen. Iemand nog tips hoe erover te beginnen?
Wat mij vooral opvalt is dat je niet durft te praten ,iets houd jou tegen. Waar ben je bang voor??

Wat is er nou zo moeilijk aan .

He' lekker ding ik wil even met je praten, ( glas wijn erbij of voor mijn part koffie/thee/biertje/limootje.)
Ik was laatst iets aan het uitzoeken op ONZE pc. toen ik stuitte op privé filmpjes van jou.
eigenlijk schrok ik daar wel een beetje van, ook omdat juist jij het mij min of meer verbood, zelfs waarschuwde en nu vind ik privé filmpjes.

Hoe komt het dat jij anaal seks niet met mij deelt, ook ik kan jou lekker verwennen tijdens onze seks.
Is dit recent? of doe je dit al jaren? schaam jij je er voor.

OOk mannen vinden anale stimulatie lekker, je hoeft er echt niet persé een homo voor te zijn.

Zo iets claudje xoxo
Het is misschien voor jou best eng, dit aan te kaarten, maar als jij je mond dicht houdt, kan het tussen jullie in komen te staan, terwijl je vriend zich van geen kwaad bewust. is.

Begrijp aub, dat er altijd seksuele dingetjes zijn, die men privé wil houden of absoluut niet met een partner wil delen. ( hun ding). Dat hij daardoor niet minder van je houdt.

Zeg hem dat je er een raar gevoel bij krijgt, deze filmpjes gezien te hebben en wat is zijn doel ermee..
Dat er van alles door je hoofd gaat . Verkoop internet om extra geld te verdienen. Chantage noemde je zelf al.

er kan ruzie van komen, ben je daar bang voor?? in principe heeft hij deze filmpjes niet versleuteld of op een plek gezet waar jij nooit achter zou kunnen komen.
Jullie gebruiken samen 1 pc.

Je hebt in principe niet gezocht, je stuitte erop door je eigen werk op de pc.

Dus snap ik die uitstel niet.

Hoe is jullie seks ? regelmatig? voor beiden bevredigend? of zou het anders kunnen ?
succes.
leclair schreef:
09-05-2018 11:24
Wat mij vooral opvalt is dat je niet durft te praten ,iets houd jou tegen. Waar ben je bang voor??

Wat is er nou zo moeilijk aan .

He' lekker ding ik wil even met je praten, ( glas wijn erbij of voor mijn part koffie/thee/biertje/limootje.)
Ik was laatst iets aan het uitzoeken op ONZE pc. toen ik stuitte op privé filmpjes van jou.
eigenlijk schrok ik daar wel een beetje van, ook omdat juist jij het mij min of meer verbood, zelfs waarschuwde en nu vind ik privé filmpjes.

Hoe komt het dat jij anaal seks niet met mij deelt, ook ik kan jou lekker verwennen tijdens onze seks.
Is dit recent? of doe je dit al jaren? schaam jij je er voor.

OOk mannen vinden anale stimulatie lekker, je hoeft er echt niet persé een homo voor te zijn.

Zo iets claudje xoxo
Het is misschien voor jou best eng, dit aan te kaarten, maar als jij je mond dicht houdt, kan het tussen jullie in komen te staan, terwijl je vriend zich van geen kwaad bewust. is.

Begrijp aub, dat er altijd seksuele dingetjes zijn, die men privé wil houden of absoluut niet met een partner wil delen. ( hun ding). Dat hij daardoor niet minder van je houdt.

Zeg hem dat je er een raar gevoel bij krijgt, deze filmpjes gezien te hebben en wat is zijn doel ermee..
Dat er van alles door je hoofd gaat . Verkoop internet om extra geld te verdienen. Chantage noemde je zelf al.

er kan ruzie van komen, ben je daar bang voor?? in principe heeft hij deze filmpjes niet versleuteld of op een plek gezet waar jij nooit achter zou kunnen komen.
Jullie gebruiken samen 1 pc.

Je hebt in principe niet gezocht, je stuitte erop door je eigen werk op de pc.

Dus snap ik die uitstel niet.

Hoe is jullie seks ? regelmatig? voor beiden bevredigend? of zou het anders kunnen ?
succes.
Goeie post we hebben alleen to al even niet gezien..
ben wel heel benieuwd of ze het gesprek is aangegaan, zo niet dan mag ze jouw post goed bestuderen :)
@leclair, maar het is niet onze pc. Het is zijn laptop maar hij kwam daar toen perongeluk toen ik mee aan het kijken was want we waren samen een liedje aan het maken op fl studio. Toen wilde hij wat opslaan en kwam hij in de verkeerde map. Later heb ik zelf Gekeken wat het was en je had dan afbeeldingen/media en dan 2 of 3 keer een leeg mapje en toen pas het filmpje.
Ik vind het gewoon lastig erover te beginnen
claudjexoxo123 schreef:
15-05-2018 07:32
@leclair, maar het is niet onze pc. Het is zijn laptop maar hij kwam daar toen perongeluk toen ik mee aan het kijken was want we waren samen een liedje aan het maken op fl studio. Toen wilde hij wat opslaan en kwam hij in de verkeerde map. Later heb ik zelf Gekeken wat het was en je had dan afbeeldingen/media en dan 2 of 3 keer een leeg mapje en toen pas het filmpje.
Ik vind het gewoon lastig erover te beginnen
Als je het echt eng vindt, zou je voor eigen aanpak kunnen gaan. Hier boven staat heel netjes beschreven hoe je je vriend anaal kunt verwennen.
Hebben jullie dit nog nooit gedaan kan je onder het mom van "zullen we eens wat uitproberen " ( had je ergens gelezen ) Of als je het niet durft aan te geven, zelf aan de slag . Je voelt vanzelf of hij er voor open staat of dat hij je weghaalt van die plek.

Of wat ook een mogelijkheid is , JUllie maken een liedje op fl studio en dit wordt opgeslagen. Je kunt ook nog zeggen ; Ik wilde ons liedje nog een keertje doornemen/bestuderen/ horen (wat jij wilt) en toen ik het in eerste instantie niet vond, vond ik wel wat anders, wil jij daar over praten.

IK snap best dat die confrontatie misschien dood eng is, maar vergeet niet dat je nu hele scenario's door je hoofd laat gaan.
Je misschien beren en leeuwen ziet, die er niet persee hoeven te zijn.

Je bent er van geschrokken, je haalt je allerlei zaakjes voor de geest. Je gedraagt je misschien zelfs anders wat jou niet opvalt, maar hem misschien wel. Mocht hij vragen; "is er iets", kan je het ter sprake brengen.
Blijven zwijgen lost niets op. Je hoeft er geen ruzie over te maken. Je kunt het op een hele normale toon aangeven.

Je kunt ook zeggen; "ik vond in plaatst van ons liedje , een filmpje van jou. Je daad op zich kan me niet zo veel schelen, maar ben eigenlijk meer geschrokken van het feit dat je je zelf gefilmd hebt." "Is at een extra kick?, of doe je dit met andere doeleinden? "

Als je ook geschrokken bent, van zijn anale zelfbevrediging ( omdat hij er nooit over gesproken heeft, het lekker te vinden) moet je een manier vinden, dit er bij te betrekken. Hoe eng/moeilijk ook.

Naast het vrijen met elkaar, heeft bijna iedereen een eigen seksleven, wat verder niets te maken heeft met partner/vriend/vriendin.

Je vriend moet niet het gevoel krijgen, dat hij aangevallen wordt.
Seksualiteit bestaat uit diverse vormen. Bijna niets is vreemd of raar, mits beiden er genot aan beleven.
Seksualiteit is ook een ontdekkingsreis. Je kunt niet al van af het begin van elkaar weten, wat de 1 of de ander lekker vindt, of beiden lekker vinden.

Behalve als men zich seksueel voelt aangetrokken tot kinderen en dieren , Deze behoren tot het extreem verboden.

Buiten de boven genoemde zaakjes , is en blijft de keuze aan jou.
Zwijgen kan ook een verwijdering veroorzaken. Het uitspreken kan voor enorme opheldering zorgen.

en hoe serieus is jouw relatie met hem.

Succes.
en laat nog wat van je horen. :)
@leclair t is inderdaad moeilijk dit aan te kaarten maar ik denk dat ik het zo ga doen:
Rustig aan hem vertellen dat ik ergens mee zit wat ik gezien had. Dat toen we een paar weken geleden liedje aan t maken waren op fl studio hij iets op wilde slaan en in een verkeerde map kwam waar ik toen een filmpje van hem(van achter) zag in zijn kamer met een soort buttplug ofzo. Het is inderdaad lastig erover te beginnen. En idd wel goed om te zeggen dat ik er een beetje van schrok omdat hij mij zelfs waarschuwde en verbood naaktfotos en naaktfilmpjes te maken.
Ook vragen waarom hij anale seks niet deelt met mij. Of het recent is of dat ie dit al langer doet. Vragen of hij zich ervoor schaamt. Idd als ik me mond houd kan het tussen ons in komen te staan. Onze seks is goed, regelmatig en voor beiden bevredigend. De confrontatie is idd eng maar ik laat nu idd allemaal scenarios door mn hoofd gaan. Idd gewoon op een normale toon aangeven. Ja klopt iedereen heeft naast het vrijen met elkaar een eigen seksleven wat niets te maken heeft met partner. Het uitspreken kan idd voor enorme opheldering zorgen
Mijn relatie met hem is heel erg serieus.
claudjexoxo123 schreef:
21-05-2018 12:13
@leclair t is inderdaad moeilijk dit aan te kaarten maar ik denk dat ik het zo ga doen:
Rustig aan hem vertellen dat ik ergens mee zit wat ik gezien had. Dat toen we een paar weken geleden liedje aan t maken waren op fl studio hij iets op wilde slaan en in een verkeerde map kwam waar ik toen een filmpje van hem(van achter) zag in zijn kamer met een soort buttplug ofzo. Het is inderdaad lastig erover te beginnen. En idd wel goed om te zeggen dat ik er een beetje van schrok omdat hij mij zelfs waarschuwde en verbood naaktfotos en naaktfilmpjes te maken.
Ook vragen waarom hij anale seks niet deelt met mij. Of het recent is of dat ie dit al langer doet. Vragen of hij zich ervoor schaamt. Idd als ik me mond houd kan het tussen ons in komen te staan. Onze seks is goed, regelmatig en voor beiden bevredigend. De confrontatie is idd eng maar ik laat nu idd allemaal scenarios door mn hoofd gaan. Idd gewoon op een normale toon aangeven. Ja klopt iedereen heeft naast het vrijen met elkaar een eigen seksleven wat niets te maken heeft met partner. Het uitspreken kan idd voor enorme opheldering zorgen
Mijn relatie met hem is heel erg serieus.
Klinkt prima hoor, hoe is het gegaan? Ik zou me ook schamen hoor als ik je vriend was.. en voor jou zeker lastig er over te beginnen. Maar ja het openbreken of het komt tussen je in te staan, dan kies ik toch ook voor jouw aanpak om het open te breken. Ik hoop dat hij het goed oppakte!
Claudjexoxo

hoe is je gesprek verlopen.

Zoals je eerder schreef, je relatie is verder heel goed, de seks bevredigend.

Je hoeft je niet te schamen omdat je het gevonden hebt. Jullie pc wordt immers door beiden gebruikt. Het is niet zo dat je aan het snuffelen was.

Ben zeer benieuwd en hoop dat er nu meer duidelijkheid en rust is gekomen.
:rofl: :rofl: :rofl:

Hoe dan? Ik zag me vriend zijn kont met een wit ding erin dat dus een dildo was.

Hij moet uit de kast. Beter nu dan dat hij je opzadelt met kinders, een huwelijk in gemeenschappelijk goederen en Jan mag weten wat allemaal.
summerjamm schreef:
29-05-2018 14:17
:rofl: :rofl: :rofl:

Hoe dan? Ik zag me vriend zijn kont met een wit ding erin dat dus een dildo was.

Hij moet uit de kast. Beter nu dan dat hij je opzadelt met kinders, een huwelijk in gemeenschappelijk goederen en Jan mag weten wat allemaal.
Wat een ontzettend domme opmerkingen.
QueenArachnia schreef:
29-05-2018 14:52
Wat een ontzettend domme opmerkingen.
Niks doms aan!

Ook totaal niet slecht bedoeld maar beter voorkomen dan genezen.. plus het feit dat ie er video's van maakt? Wtf? Om zichzelf te zien met een dildo in zn hol? Ja sure,..

Over domheid gesproken.. :there:
summerjamm schreef:
30-05-2018 00:02
Niks doms aan!

Ook totaal niet slecht bedoeld maar beter voorkomen dan genezen.. plus het feit dat ie er video's van maakt? Wtf? Om zichzelf te zien met een dildo in zn hol? Ja sure,..

Over domheid gesproken.. :there:
Niet elke man die van anale stimulatie houdt, is homo. Vandaar dat je opmerkingen dom worden genoemd.
KyloRen schreef:
30-05-2018 07:39
Niet elke man die van anale stimulatie houdt, is homo. Vandaar dat je opmerkingen dom worden genoemd.
Kijk naar het totaal plaatje.. Ik zeg ook niet dat elke man gay is maar ergens heb ik het gevoel dat de vriend van TO ooit uit de school klapt. Dat je daar van houdt a la. Maar het nog filmen ook. Ik bedoel laten we reëel blijven. Een vrouw zit er echt niet op te wachten om een man te zien die zichzelf bevredigd met een dildo.. een man daarentegen die homo is wel. Je maakt anders niet zomaar paar videootjes van jezelf op die manier..

Just saying
KyloRen schreef:
30-05-2018 07:39
Wat een onzin.
Nooit een filmpje van jezelf gemaakt? Gewoon voor jezelf?
Ik wel. En dan ben ik nu zeker lesbisch?
de wereld wacht om ontdekt te worden
thanx schreef:
30-05-2018 09:07
Wat een onzin.
Nooit een filmpje van jezelf gemaakt? Gewoon voor jezelf?
Ik wel. En dan ben ik nu zeker lesbisch?
Ik neem aan dat je op summerjamm reageert ;-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven