relatie uit
woensdag 15 november 2017 om 23:27
Wegens herkenbaarheid verhaal even weggehaald. Samenvatting: relatie is uit, ik voel me kut en vind het fijn dit te delen.
iedereen die zijn verhaal van zich af wil schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic ! Laten we elkaar steunen!
iedereen die zijn verhaal van zich af wil schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic ! Laten we elkaar steunen!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-11-2017 20:22
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
87.18% gewijzigd
woensdag 30 mei 2018 om 09:47
Lieve Claire, wat ontzettend moedig en sterk dat je het gesprek toch bent aangegaan. Weet niet wat je precies bedoeld met het werd schaamteloos op het einde maar ik denk de vragen aan elkaar?
Maar zou je terug willen naar hem?
Ik heb even teruggescrolled en je schrijft dat jij je heel vaak ongelukkig voelde en op de tweede plaats stond in de relatie. Ik heb ook gelezen hoe ontzettend kut jij je voelde en zie hoever je bent gekomen sinds november, zo ver dat je wat met je ex bent gaan drinken en de lucht hebt geklaard, dat zou ik dus echt niet kunnen. Dus echt respect daarvoor.
Ik hoop dat je het nu achter je kan laten en met een frisse blik de toekomst in kan kijken, want ik begreep dat je aan het daten bent met een man.
Dikke knuffel, tjonge wat goed van jou!!!
Maar zou je terug willen naar hem?
Ik heb even teruggescrolled en je schrijft dat jij je heel vaak ongelukkig voelde en op de tweede plaats stond in de relatie. Ik heb ook gelezen hoe ontzettend kut jij je voelde en zie hoever je bent gekomen sinds november, zo ver dat je wat met je ex bent gaan drinken en de lucht hebt geklaard, dat zou ik dus echt niet kunnen. Dus echt respect daarvoor.
Ik hoop dat je het nu achter je kan laten en met een frisse blik de toekomst in kan kijken, want ik begreep dat je aan het daten bent met een man.
Dikke knuffel, tjonge wat goed van jou!!!
woensdag 30 mei 2018 om 10:53
Ja, helemaal mee eens! Ik denk dat jij een voorbeeld bent voor ons allemaal Claire
. Je hebt er dus een goed gevoel aan overgehouden? En hebben jullie iets afgesproken qua contact voor de toekomst, of zien jullie het allemaal wel?
Hier gaat ie wel. Voel me knap rot over dat ik gisteren nog contact heb gezocht, nadat we zondag juist een goed gesprek hadden gehad. Is niet goed geweest. Maar vanaf nu dan maar weer verstandig zijn he..

Hier gaat ie wel. Voel me knap rot over dat ik gisteren nog contact heb gezocht, nadat we zondag juist een goed gesprek hadden gehad. Is niet goed geweest. Maar vanaf nu dan maar weer verstandig zijn he..
woensdag 30 mei 2018 om 11:37
Inderdaad wat Sjaan zegt, Claire! Wat fijn voor je! Top.
Dora, maak je niet te druk over gisteren. Kijk vooruit! Vanaf nu steeds een stapje vooruit. Kleine stapjes, soms eentje terug, maar voornamelijk stapjes vooruit.
Hier weer even lichte paniek, maar dat zal wel vaker komen.
Kreeg berichtjes en hij belde. Ik heb niet opgenomen, maar we moesten de vakantie afronden. Of eigenlijk, annuleren. OK, dat is nu geregeld. Heb hem nog wel even laten weten wat een wreed monster of het is mbt zijn dochter. Dat ik niet eens weet hoe het met haar is. Hij heeft haar gewoon weggerukt uit mijn leven, en mij weggerukt uit haar leven. Gewoon pats boem. Onverteerbaar. Hem ook een schuldgevoel gegeven. Omdat ik nu alle financiele zaken op mij moet nemen dat ik niet eens op vakantie kan de komende jaren. En alle andere zaken die het leven leuk maken ook niet. Heb het wat aangedikt....
Ben dr niet trots op, maar voelde wel even goed...
Dora, maak je niet te druk over gisteren. Kijk vooruit! Vanaf nu steeds een stapje vooruit. Kleine stapjes, soms eentje terug, maar voornamelijk stapjes vooruit.
Hier weer even lichte paniek, maar dat zal wel vaker komen.
Kreeg berichtjes en hij belde. Ik heb niet opgenomen, maar we moesten de vakantie afronden. Of eigenlijk, annuleren. OK, dat is nu geregeld. Heb hem nog wel even laten weten wat een wreed monster of het is mbt zijn dochter. Dat ik niet eens weet hoe het met haar is. Hij heeft haar gewoon weggerukt uit mijn leven, en mij weggerukt uit haar leven. Gewoon pats boem. Onverteerbaar. Hem ook een schuldgevoel gegeven. Omdat ik nu alle financiele zaken op mij moet nemen dat ik niet eens op vakantie kan de komende jaren. En alle andere zaken die het leven leuk maken ook niet. Heb het wat aangedikt....
Ben dr niet trots op, maar voelde wel even goed...

woensdag 30 mei 2018 om 11:48
Ik heb hem geblokkeerd nu. Ik merk dat het ontvangen van berichtjes mij teveel doet. Als er wat belangrijks te melden is zal ie beter z'n best moeten doen. Maar direct contact.... is niet goed voor mij. Klaar me. Ik kies voor mij.
Nu nog zsm de sleutel van het huis inleveren (al legt hij ze bij een notaris neer), dan zal ik me een heel stuk rustiger voelen.

Nu nog zsm de sleutel van het huis inleveren (al legt hij ze bij een notaris neer), dan zal ik me een heel stuk rustiger voelen.
woensdag 30 mei 2018 om 12:07
Goedzo! Heel sterk vrouwMarR_123 schreef: ↑30-05-2018 11:48Ik heb hem geblokkeerd nu. Ik merk dat het ontvangen van berichtjes mij teveel doet. Als er wat belangrijks te melden is zal ie beter z'n best moeten doen. Maar direct contact.... is niet goed voor mij. Klaar me. Ik kies voor mij.![]()

Hier ook een kut ochtend. Eerste huilbui zit er alweer op (zucht) Ik kan het allemaal gewoon zo moeilijk plaatsen. Ik ben ook nerveus voor het aankomende gesprek. Ik wil hem eigenlijk niet spreken, want zelfs zijn stem kan al veel met me doen. Maar tegelijkertijd wil ik ook antwoorden zodat ik ook weer wat rust in mijn hoofd kan krijgen

woensdag 30 mei 2018 om 12:37
woensdag 30 mei 2018 om 13:47
Vergis je niet Dora en Girl. Ik loop shakend door huis. Ik moet werken, maar het lukt me echt niet goed. M'n maag is weer totaal onrustig. Ik ben er nog steeds doodziek van. Maar, ik weet ook dat het beter gaat worden. Het is niet m'n eerste verbroken relatie. Deze is wel de pittigste, moet ik zeggen. Maar ik weet ook dat het weer goed komt. En ik MOET voor mezelf kiezen, want als ik dat niet doe ga ik eraan onder door. En dan ben ik verder van huis.
Dora.
Beetje bang van jezelf? Ja, snap ik. Maak een afspraak met de huisarts Dora. Ik denk echt dat het goed is om hem even je persoonlijke gesteldheid te laten zien. Wellicht kan hij je even steunen met een kalmeringsmiddel. Ik las ergens Bach bloesem. Ja, dat helpt wel... maar pas na 2 weken regelmatig gebruik. Zoals bij elk homeopathisch middel.
Girl, waarom haast hebben met dat gesprek? Zorg dat je eerst emotioneel wat stabieler wordt. De antwoorden die je nu zult krijgen zullen niet doordringen en alleen maar pijn doen. Als je wat sterker in je schoenen staat kun je de antwoorden ook wat beter relativeren.
Kom op meiden. Kies voor jezelf. Bescherm jezelf . Je verdient het
Dora.
Beetje bang van jezelf? Ja, snap ik. Maak een afspraak met de huisarts Dora. Ik denk echt dat het goed is om hem even je persoonlijke gesteldheid te laten zien. Wellicht kan hij je even steunen met een kalmeringsmiddel. Ik las ergens Bach bloesem. Ja, dat helpt wel... maar pas na 2 weken regelmatig gebruik. Zoals bij elk homeopathisch middel.
Girl, waarom haast hebben met dat gesprek? Zorg dat je eerst emotioneel wat stabieler wordt. De antwoorden die je nu zult krijgen zullen niet doordringen en alleen maar pijn doen. Als je wat sterker in je schoenen staat kun je de antwoorden ook wat beter relativeren.

woensdag 30 mei 2018 om 13:59
woensdag 30 mei 2018 om 14:18
Ja, die verdomde "de wereld draait gewoon door hoor" helpt ook helemaal niet.
Even lekker praktisch gaan zijn, terwijl je van binnen kapot gaat.
Het is nog pril, Dora. Wees lief voor jezelf. De eerste fase is echt killing.
En ik kan je niets zeggen wat helpt. Je moet er doorheen. En start met de denken aan jezelf. Elke keer als je aan hem denk "hij ook", draai het om. JIJ bent belangrijk. Hij niet (meer).
Even lekker praktisch gaan zijn, terwijl je van binnen kapot gaat.
Het is nog pril, Dora. Wees lief voor jezelf. De eerste fase is echt killing.
En ik kan je niets zeggen wat helpt. Je moet er doorheen. En start met de denken aan jezelf. Elke keer als je aan hem denk "hij ook", draai het om. JIJ bent belangrijk. Hij niet (meer).
woensdag 30 mei 2018 om 17:46
Lief van je MaRr. Kwam het bij jou ook zo plotseling en was je ook zo in de war? Dacht je ook nog steeds dat het goed zou komen, misschien niet meteen maar over een paar maanden?
Ik ben ook nog eens mijn baan kwijt. Eng, maar dat is ook een opluchting, werd er erg ongelukkig van en dat heeft zijn weerslag op mijn relatie gehad. Kan dus op alle fronten opnieuw beginnen..
Ik ben ook nog eens mijn baan kwijt. Eng, maar dat is ook een opluchting, werd er erg ongelukkig van en dat heeft zijn weerslag op mijn relatie gehad. Kan dus op alle fronten opnieuw beginnen..
woensdag 30 mei 2018 om 19:18
@Dora (en de andere dames die moeite hebben het contact te verbreken): lees dit https://www.lovepanky.com/love-couch/yo ... rule-works
woensdag 30 mei 2018 om 21:14
Ik twijfel ook wel of dit nu wel slim is, maar ik wil het gewoon voorbij hebben. Ik heb nu elke dag zo'n onrust in mijn hoofd, zoveel vragen en ik blijf alles maar herhalen om er enigzins iets van te begrijpen. Dus ik hoop gewoon dat het daarna dan klaar is en ik verder kan. Maar je hebt wel gelijk dat ik nog erg verdrietig ben en ik niet zeker weet of het wel doordringt en ik rustig kan blijven.MarR_123 schreef: ↑30-05-2018 13:47
![]()
woensdag 30 mei 2018 om 21:18
Bij mij kwam de eerste keer ook plotseling trouwens. Een paar dagen ervoor had hij voor het eerst gezegd heel erg verliefd te zijn op me. Ik zag het dus ook niet aankomen. In de war? Ja. Hoop dat het weer goed kwam? Ja. En dat kwam het dus ook, voor een paar dagen dus dat zegt helemaal niks. Ik kijk wel uit nu.DoraDoor schreef: ↑30-05-2018 17:46Lief van je MaRr. Kwam het bij jou ook zo plotseling en was je ook zo in de war? Dacht je ook nog steeds dat het goed zou komen, misschien niet meteen maar over een paar maanden?
Je baan kwijtraken is heel vervelend maar als dat je ook zo ongelukkig maakte is het maar beter. Een hele schone lei ligt voor je klaar!

woensdag 30 mei 2018 om 21:19
Goed stuk, ik heb hem opgeslagen om nog eens goed door te laten dringen! Hoe voel jij je nu Claire, een dag later?claire1111 schreef: ↑30-05-2018 19:18@Dora (en de andere dames die moeite hebben het contact te verbreken): lees dit https://www.lovepanky.com/love-couch/yo ... rule-works
woensdag 30 mei 2018 om 22:01
Bizar he? Liep die van jou ook al langer met twijfels rond? Hij wilde mij niet overstuur maken, wilde kijken of de twijfels vanzelf weggingen en ik voel me zo dom dat ik er niets van heb gemerkt. Maar vind dat ik ook boos op hem moet zijn, hoe kan hij dit niet gedeeld hebben?! Zo oneerlijk dat hij al 10 stappen verder is in dit hele proces en mij volledig in de waan liet dat alles goed ging met de relatie!Girl_Undiscovered schreef: ↑30-05-2018 21:18Bij mij kwam de eerste keer ook plotseling trouwens. Een paar dagen ervoor had hij voor het eerst gezegd heel erg verliefd te zijn op me. Ik zag het dus ook niet aankomen. In de war? Ja. Hoop dat het weer goed kwam? Ja. En dat kwam het dus ook, voor een paar dagen dus dat zegt helemaal niks. Ik kijk wel uit nu.
Je baan kwijtraken is heel vervelend maar als dat je ook zo ongelukkig maakte is het maar beter. Een hele schone lei ligt voor je klaar!![]()
@Claire, thanks, ik heb 'm ook opgeslagen. Ik zit al op 1 dag

woensdag 30 mei 2018 om 22:08
Voor mij kwam het achteraf, na heel veel analyseren, niet onverwachts. En terugkijkend... had ik er zelf al een keer een punt achter gezet. Maar dat was meer om te "testen" of hij toch wel bij me bleef. Dus niet.
Gadver, ik typ het en denk; Wow wat een vieze situatie. Ik ben blij dat ik eraf ben. En dat is echt zo.
Doet het pijn? JA. Zeker omdat hij me 3 weken lang aan het lijntje hield en waarbij ik totaal naast mezelf kwam te staan. Dát was niet nodig, maar hij deed het toch. Was ik minder in de war? Nee, dit was de liefde van m'n leven. En ondanks ik er nu achter kom dat hij het niet waard was, ik hou nog steeds van hem. Dat wis je niet zomaar uit. Slijt wel... ik weet het ZEKER. En verder, zijn dochter. Ik hou ook nog steeds zielsveel van haar. Maar wat doe ik eraan? Zij is mij toch over een tijdje vergeten, en zit ik hier nog steeds te treurwilgen... hoezo? Ik kan beter mijn eigen plan trekken.
Vanavond gesprek gehad met m'n finc. adviseur. En het ziet er voor hem veel rooskleuriger uit dan voor mij. Maar volgens mn adviseur kan ik het dragen, financieel gezien. En als hij kwaad wilt, dan ziet het er voor hem nóg slechter uit. Mijn manier, waarbij ik mezelf met gerechte schouders kan aankijken, moet ik door het stof. MAAR, dan ben ik wel van hem af. Het verenigingsleven.... ik omzeil het wel. Ik wil hem nooit meer zien. En dat is me ook wat waard.
Ik ga even kijken Claire. Ben benieuwd
Gadver, ik typ het en denk; Wow wat een vieze situatie. Ik ben blij dat ik eraf ben. En dat is echt zo.
Doet het pijn? JA. Zeker omdat hij me 3 weken lang aan het lijntje hield en waarbij ik totaal naast mezelf kwam te staan. Dát was niet nodig, maar hij deed het toch. Was ik minder in de war? Nee, dit was de liefde van m'n leven. En ondanks ik er nu achter kom dat hij het niet waard was, ik hou nog steeds van hem. Dat wis je niet zomaar uit. Slijt wel... ik weet het ZEKER. En verder, zijn dochter. Ik hou ook nog steeds zielsveel van haar. Maar wat doe ik eraan? Zij is mij toch over een tijdje vergeten, en zit ik hier nog steeds te treurwilgen... hoezo? Ik kan beter mijn eigen plan trekken.
Vanavond gesprek gehad met m'n finc. adviseur. En het ziet er voor hem veel rooskleuriger uit dan voor mij. Maar volgens mn adviseur kan ik het dragen, financieel gezien. En als hij kwaad wilt, dan ziet het er voor hem nóg slechter uit. Mijn manier, waarbij ik mezelf met gerechte schouders kan aankijken, moet ik door het stof. MAAR, dan ben ik wel van hem af. Het verenigingsleven.... ik omzeil het wel. Ik wil hem nooit meer zien. En dat is me ook wat waard.
Ik ga even kijken Claire. Ben benieuwd

woensdag 30 mei 2018 om 22:34
MaRr, knap dat je beseft dat het beter is dat je van hem af bent. Het blijft moeilijk, maar dit kun je tegen jezelf blijven herhalen. Houden van wis je inderdaad niet zomaar uit, dat maakt duidelijk dat het in ieder geval van jouw kant echte liefde was. En dan kun je jezelf niets kwalijk nemen, hij was jou niet waard (zeker niet als je ziet hoe hij nu met je omgaat).
Ik heb de weken geanalyseerd, maar ik kan nog steeds geen tekenen herkennen. Misschien ben ik heel blind of hij een hele goede toneelspeler. Of ontzettend in de war. Bekijk ook de vakantiefoto's, daar lijkt ie ook gelukkig op te staan. Ik snap er dus nog steeds niet veel van, en het doet zeer.
Ik heb de weken geanalyseerd, maar ik kan nog steeds geen tekenen herkennen. Misschien ben ik heel blind of hij een hele goede toneelspeler. Of ontzettend in de war. Bekijk ook de vakantiefoto's, daar lijkt ie ook gelukkig op te staan. Ik snap er dus nog steeds niet veel van, en het doet zeer.
donderdag 31 mei 2018 om 17:07
Dora verbreek asjeblieft het contact. Verder mag je alle domme dingen doen die je wil de komende tijd, behalve contact opnemen!
Verder bedankt allemaal voor de complimenten. Toen ik naar huis fietste had ik echt een opgelucht gevoel. Dit gesprek had nooit eerder kunnen plaatsvinden, toen ik nog verdriet had en hem stiekem terug wilde.
Ik kreeg nog een app van hem wat ik zou antwoorden als hij mij op date zou vragen. Ik zei nee haha. Na een half jaar zegt hij alles wat ik had willen horen toen het net uit was en ik kapot ging maar nu hoeft het niet meer. Kortom, geen contact heeft goed gedaan (want als ik hem had gebeld en gesmeekt had hij dit nevernooit gevraagd).
Dus dames, nogmaals, mocht je nog een kans willen, verbreek het contact en laat hem je missen. En als hij je dan nog terug zou willen na een tijdje hoeft het misschien niet eens meer ! (Zoals bij mij)
Verder bedankt allemaal voor de complimenten. Toen ik naar huis fietste had ik echt een opgelucht gevoel. Dit gesprek had nooit eerder kunnen plaatsvinden, toen ik nog verdriet had en hem stiekem terug wilde.
Ik kreeg nog een app van hem wat ik zou antwoorden als hij mij op date zou vragen. Ik zei nee haha. Na een half jaar zegt hij alles wat ik had willen horen toen het net uit was en ik kapot ging maar nu hoeft het niet meer. Kortom, geen contact heeft goed gedaan (want als ik hem had gebeld en gesmeekt had hij dit nevernooit gevraagd).
Dus dames, nogmaals, mocht je nog een kans willen, verbreek het contact en laat hem je missen. En als hij je dan nog terug zou willen na een tijdje hoeft het misschien niet eens meer ! (Zoals bij mij)
donderdag 31 mei 2018 om 17:51
Wow, Claire! Was dat een manier van hem om je mee uit te vragen?
Ik weet het. Maar soms maakt deze situatie me zo boos! Zondag had ik zo'n goed gesprek met hem, en een super goed gevoel. Inmiddels heb ik alle fouten weer begaan. Ik heb zometeen weer met hem afgesproken. Wil eigenlijk zondag opnieuw doen, en het dan laten rusten. Slecht idee?
Ik weet het. Maar soms maakt deze situatie me zo boos! Zondag had ik zo'n goed gesprek met hem, en een super goed gevoel. Inmiddels heb ik alle fouten weer begaan. Ik heb zometeen weer met hem afgesproken. Wil eigenlijk zondag opnieuw doen, en het dan laten rusten. Slecht idee?
donderdag 31 mei 2018 om 19:17
Lieve Doradoor, je bent momenteel veel te emotioneel om een goed gesprek te hebben, denk dat het weer hetzelfde afloopt als afgelopen zondag. Hoe moeilijk het ook is, het beste is om even afstand te nemen, geen contact te hebben.
Nu blijf je in een emotionele rollercoaster zitten waarin je dingen doe waardoor je van jezelf ga balen en daardoor in een negatief spiraal terecht komt.
Echt neem even rust en afstand voor jezelf. Knuffel!
Nu blijf je in een emotionele rollercoaster zitten waarin je dingen doe waardoor je van jezelf ga balen en daardoor in een negatief spiraal terecht komt.
Echt neem even rust en afstand voor jezelf. Knuffel!
donderdag 31 mei 2018 om 21:29
Mar wat een rotsituatie waar jij in zit met dat geld enzo. Wel heel goed dat je hem geblokt hebt. Nog last van die irritante huilbuien? Ineens houdt dat op, tot die tijd gewoon toelaten
@dora ben het met sjaantje eens, waarom ga je steeds met hem in gesprek? Ik snap goed dat je het wil begrijpen maar uit eerdere gesprekken met hem kwam niet echt duidelijkheid naar voren toch? Hou de eer aan jezelf en accepteer het en ga helen. Zolang je elke keer met hem in gesprek gaat blijf je keer op keer dezelfde klap krijgen en begint het weer van vooraf aan. De pijn die je voelt is het begin van het helingsproces. Het is verschrikkelijk maar je komt hier doorheen!
@sjaantje hoe is het met jou?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nu wel weer met mijn ex in mijn hoofd zit. Hij zette de deur op een kier en zei alle goede dingen (hij miste me, heeft veel aan me gedacht nadat hij het uit had gemaakt, blabla). Goed voor mijn ego, slecht voor de verwerking want denk nu weer de hele tijd aan hem en het ging echt lekker. Oh en ik wil hem niet terug, echt niet (en al wilde ik het wel, hij verhuist in september naar een andere stad dus dat wordt hem toch niet)

@dora ben het met sjaantje eens, waarom ga je steeds met hem in gesprek? Ik snap goed dat je het wil begrijpen maar uit eerdere gesprekken met hem kwam niet echt duidelijkheid naar voren toch? Hou de eer aan jezelf en accepteer het en ga helen. Zolang je elke keer met hem in gesprek gaat blijf je keer op keer dezelfde klap krijgen en begint het weer van vooraf aan. De pijn die je voelt is het begin van het helingsproces. Het is verschrikkelijk maar je komt hier doorheen!
@sjaantje hoe is het met jou?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nu wel weer met mijn ex in mijn hoofd zit. Hij zette de deur op een kier en zei alle goede dingen (hij miste me, heeft veel aan me gedacht nadat hij het uit had gemaakt, blabla). Goed voor mijn ego, slecht voor de verwerking want denk nu weer de hele tijd aan hem en het ging echt lekker. Oh en ik wil hem niet terug, echt niet (en al wilde ik het wel, hij verhuist in september naar een andere stad dus dat wordt hem toch niet)
donderdag 31 mei 2018 om 21:47
Toch blijf ik mijn verhaal gek vinden. Lees hier veel dat jullie nog contact hebben of achteraf contact of antwoorden krijgen. Heel gek, ik heb alleen het onverwachte gesprek met hem gehad en dat was het dan. Daar stond ik helemaal overdonderd en alleen. Nu 6,5 maand verder nooit meer iets gehoord of gezien van hem. Iedereen zegt dat dat beter is, maar bevestigd mijn gevoel dat ik nooit iets voor hem betekende. Hoe kan iemand zo hard zijn? Nu is het goed zo, het gaat goed met mij. Maar toch als ik jullie verhalen soms lees denk ik Hmm.. wat heb ik toch fout gedaan.
En ik denk niet dat ik nu nog op contact zit te wachten. Maar voor de toekomst vind ik het lastig. Blijft wel steken dat iemand je zo laat vallen en nooit meer na je om kijkt. Ik hoop dat ik ooit een leuke vent mag vinden. Waarbij ik hier nooit over hoef te twijfelen, hoe bang ik misschien ook blijf..
Ik hoop dat het met jullie goed gaat!
En ik denk niet dat ik nu nog op contact zit te wachten. Maar voor de toekomst vind ik het lastig. Blijft wel steken dat iemand je zo laat vallen en nooit meer na je om kijkt. Ik hoop dat ik ooit een leuke vent mag vinden. Waarbij ik hier nooit over hoef te twijfelen, hoe bang ik misschien ook blijf..

donderdag 31 mei 2018 om 22:28
Gelukkigworden, ik heb precies hetzelfde. Ik was echt totaal in de war zeker in het begin. Ik dacht echt dat we goed uit elkaar waren gegaan en hij wilde notabene vrienden blijven. Hij is hier die laatste nacht de deur uitgestapt en hij werd een compleet vreemde voor mij. Ik heb hem nog 3 keer gezien omdat hij in het zelfde pand was waar ik moest zijn.Gelukkigworden schreef: ↑31-05-2018 21:47Toch blijf ik mijn verhaal gek vinden. Lees hier veel dat jullie nog contact hebben of achteraf contact of antwoorden krijgen. Heel gek, ik heb alleen het onverwachte gesprek met hem gehad en dat was het dan. Daar stond ik helemaal overdonderd en alleen. Nu 6,5 maand verder nooit meer iets gehoord of gezien van hem. Iedereen zegt dat dat beter is, maar bevestigd mijn gevoel dat ik nooit iets voor hem betekende. Hoe kan iemand zo hard zijn? Nu is het goed zo, het gaat goed met mij. Maar toch als ik jullie verhalen soms lees denk ik Hmm.. wat heb ik toch fout gedaan.
![]()
Echt alsof we nooit iets met elkaar gehad hadden en ook de mensen er om heen deden net alsof ik niet net meer dan 3 jaar relatie achter de rug had met deze man.
Hij zweeg ook in alle talen tegen mij, vroeg niet eens hoe het met mij ging en op mijn vragen kreeg ik geen of een raar ontwijkend antwoord.
Nog even heel kort mail contact gehad maar meer dan twee zinnen stuurde hij niet terug, en ik was degene die steeds contact zocht. ik heb het op een gegeven moment zelf afgekapt. En sindsdien geen teken van leven van hem tot een maand geleden ofzo, 3 gemiste oproepen van hem en daarna een berichtje of ik die middag ergens aanwezig zou zijn omdat hij daar voetbal ging kijken, niet om mij te zien maar juist om mij te ontwijken.
Daar heeft tie mij een paar keer voor proberen te bellen om mij dat te zeggen. Niet eens hoe gaat het met jou. Zo koud en kil....
Ik ben zo blij dat ik zijn oproepen heb gemist en niet heb teruggebeld en gezorgd dat ik hem niet zou hoeven zien want ik weet echt niet hoe ik gereageerd had.
Ik zat zolang met nog zoveel vragen maar nu merk ik dat het mij steeds minder gaat schelen maar het voelde zo onaf, alsof hij toch nog ergens met zijn kutgedrag moest natrappen ofzo.. ik heb lang gewacht dat hij mij zou bellen, zelfs dat hij voor mij deur zou staan.
dus begrijp jou heel goed.