Napraattopic deel 99
donderdag 24 mei 2018 om 09:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 19 juni 2018 om 08:59
Geen update, dus ofwel het is onwijs leuk, ofwel ze hebben elkaar vermoord, zoals dat gaat bij internetontmoetingen.
Daar was mijn moeder serieus bang voor toen ik voor het eerst ging meeten met VF-sters.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 19 juni 2018 om 16:45
Ik heb het met die arme kinders te doen, het is in en in triest. Ze hebben blijkbaar zo'n beperkt netwerk dat er niemand wat leuks met ze wil gaan doen. Geen baantje waar ze druk kunnen zijn. Dus ook geen zakcentje extra om wat leuks te kunnen doen.
En blijkbaar de herseninhoud niet om iets beters te bedenken dan een stel volwassen vrouwen te gaan irriteren. Ik zou ze adviseren gezellig een pubersite op te zoeken en nieuwe vriendjes te maken.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
dinsdag 19 juni 2018 om 16:59
Geeft ze een update (to zien we vast niet terug, lacht zich dr mossel uit dr broek, kleine moeite blablabla) en bedankt ze mensen ( bedankje is toch wel op zijn plaats? ongheurd heur!) is het weer niet goed. RellerT.
dinsdag 19 juni 2018 om 17:20
Ik denk dat mijn berichtje toch niet helemaal goed is overgekomen. Ik dacht dat kamp hulpverlening juist blij was dat, met het sluiten van het topic, ook de kritiek zou stoppen.
dinsdag 19 juni 2018 om 17:58
Die was dan vast in 1999 begonnen te graven.Lady*Voldemort schreef: ↑19-06-2018 17:51Ik gok dat het Yas is. Die wil natuurlijk bewijzen dat vroeger alles écht beter was.
dinsdag 19 juni 2018 om 18:02
dinsdag 19 juni 2018 om 18:07
Lady*Voldemort schreef: ↑19-06-2018 17:51Ik gok dat het Yas is. Die wil natuurlijk bewijzen dat vroeger alles écht beter was.
Germ. Zou ze dan toch lichtelijk seniel aan het worden zijn? Vond haar empathische post de laatste tijd al zo verdacht.
dinsdag 19 juni 2018 om 18:28