Moderator Relaties
maandag 26 mei 2008 om 20:06
Lieve forummers,
vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!
Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Forum ze!
Groeten, Angel 5
vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!
Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Forum ze!
Groeten, Angel 5
vrijdag 6 februari 2009 om 11:33
Angel, zou je de titel van het topic 'mijn man/vrouw begrijpt me niet x 385' kunnen veranderen in 'Lijst met smoezen'. Zo wordt het in de wandelpijlers genoemd en er blijft naar gerefereerd worden, maar als je zoekt op smoezen, komt het niet naar boven. Misschien helpt het als de titel wordt aangepast?
Bedankt!
Bedankt!
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
zaterdag 7 februari 2009 om 15:31
dinsdag 10 februari 2009 om 17:20

donderdag 12 februari 2009 om 20:51
Hai Fleurtje,
je zou zelf misschien kunnen weten dat wanneer een nieuwkomer gelijk rondstrooit met beledigingen/grove posts, dit eerder op zal vallen bij ons (en dus tot een waarschuwing zal leiden) dan wanneer iemand die al langer post eens uit de bocht vliegt.
Overigens hééft Kimono geen officiele waarschuwing hoor, aangezien dit per mail gebeurt en niet in het topic zelf. (Tenzij het een algemene waarschuwing is voor meerdere mensen binnen een topic, dan is het wel een officiele)
Is zo je vraag beantwoord?
je zou zelf misschien kunnen weten dat wanneer een nieuwkomer gelijk rondstrooit met beledigingen/grove posts, dit eerder op zal vallen bij ons (en dus tot een waarschuwing zal leiden) dan wanneer iemand die al langer post eens uit de bocht vliegt.
Overigens hééft Kimono geen officiele waarschuwing hoor, aangezien dit per mail gebeurt en niet in het topic zelf. (Tenzij het een algemene waarschuwing is voor meerdere mensen binnen een topic, dan is het wel een officiele)
Is zo je vraag beantwoord?

donderdag 12 februari 2009 om 22:22
donderdag 12 februari 2009 om 22:28
Nee m.i. maakt dat niet zoveel verschil. Het maakt natuurlijk ook uit hoe de rest van de posts van toon is. Kijk, als jij bv een dag lang continu alles bij elkaar beledigt en verrot scheldt, dan ben je net zo goed de lul, als dat een nieuweling dat is. Maar als jij als oudgediende een keer in een post uit je slof schiet, dan zouden we dat wel eerder door de vingers kunnen zien als bij een nieuweling. Maar nogmaals: dat is niet afhankelijk van 1 post Bij beide niet.
vrijdag 13 februari 2009 om 15:04