Theehuis
vrijdag 6 maart 2009 om 22:20
quote:Inad schreef op 06 maart 2009 @ 21:21:
Waar zit ze nu in dan?
* snapt het niet meer *
Lekker dagje gehad hier trouwens. Was bij jongere zus, in Zusstad. We gingen er met de trein heen, vond Chica geweldig. Alleen geen King Louie positiejurkje gevonden, dus ga op MP kijken. Pas echt nauwelijks nog ergens in en gewone positiedingen te groot (en te lelijk! ) Hoe doen jullie dat, Star en Dier?
Ik loop steeds in ene zelfde jurkje (als ie gewassen is gaat hij op de kachel om te drogen) dat nog past. Broeken passen niet meer en ondergoed zakt nu af omdat het lager hangt.
Zit nu al te bedenken wat ik maandag aanmoet naar werk.
Lastig he Inad! Heb allemaal rokjes en jurkjes geleend in grotere maat dat helpt mij er door heen. Nog niet officieel positiekleding hier. Zag leuk jurkje in folder prenatal ga daar maar voor denk ik?
Hai Vish, Hai Star, hai iedereen. Nu echt naar bed andere keer meer
Waar zit ze nu in dan?
* snapt het niet meer *
Lekker dagje gehad hier trouwens. Was bij jongere zus, in Zusstad. We gingen er met de trein heen, vond Chica geweldig. Alleen geen King Louie positiejurkje gevonden, dus ga op MP kijken. Pas echt nauwelijks nog ergens in en gewone positiedingen te groot (en te lelijk! ) Hoe doen jullie dat, Star en Dier?
Ik loop steeds in ene zelfde jurkje (als ie gewassen is gaat hij op de kachel om te drogen) dat nog past. Broeken passen niet meer en ondergoed zakt nu af omdat het lager hangt.
Zit nu al te bedenken wat ik maandag aanmoet naar werk.
Lastig he Inad! Heb allemaal rokjes en jurkjes geleend in grotere maat dat helpt mij er door heen. Nog niet officieel positiekleding hier. Zag leuk jurkje in folder prenatal ga daar maar voor denk ik?
Hai Vish, Hai Star, hai iedereen. Nu echt naar bed andere keer meer
vrijdag 6 maart 2009 om 22:36
zaterdag 7 maart 2009 om 10:21
Leuk, Vish, wanneer?
Fijn dat etentje leuk was, Erwt
Goedemorgen allemaal
Hier staat een cake in de oven en ier is keuken aan t schilderen (voor verkoop doeleinden). We willen echt gaan bieden op het huis dat we gezien hebben, dus dat moet appartement snel in de verkoop.
Fijn dat etentje leuk was, Erwt
Goedemorgen allemaal
Hier staat een cake in de oven en ier is keuken aan t schilderen (voor verkoop doeleinden). We willen echt gaan bieden op het huis dat we gezien hebben, dus dat moet appartement snel in de verkoop.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

zaterdag 7 maart 2009 om 11:21
Ai, lekke band niet fijn. Heb je zelf de band verwisseld?
Nemo's avontuur komt nu ook dichtbij, he? Spannend hoor. Ik vind dus wel dat je de cake van Inad verdiend hebt!
Ik heb al weer dagen last van mijn heupen, heb er zo de balen van! Lang lopen lukt gewoon niet. Binnenkort toch maar eens terug naar de huisarts ermee. Ik hoop dat rollators vergoed worden. Dan wil ik deze:
Nemo's avontuur komt nu ook dichtbij, he? Spannend hoor. Ik vind dus wel dat je de cake van Inad verdiend hebt!
Ik heb al weer dagen last van mijn heupen, heb er zo de balen van! Lang lopen lukt gewoon niet. Binnenkort toch maar eens terug naar de huisarts ermee. Ik hoop dat rollators vergoed worden. Dan wil ik deze:
Loretta is De Mol. Punt.
zaterdag 7 maart 2009 om 11:45
Ja, nee, dat kun je de buurman natuurlijk ook niet aandoen: toe laten kijken zonder de handen uit de mouwen te steken. Goehoedddd!
Wiel met stok en stuur erop? Heb een plaatje nodig, want kan me er geen voorstelling van maken.
Tja, fysio helpt niet, injecties werken tijdelijk. Als mijn weerstand laag is, gaan mijn heupen janken, heb ik het idee. Misschien dus maar zelfde kuurtje als Erwt nemen.
Wiel met stok en stuur erop? Heb een plaatje nodig, want kan me er geen voorstelling van maken.
Tja, fysio helpt niet, injecties werken tijdelijk. Als mijn weerstand laag is, gaan mijn heupen janken, heb ik het idee. Misschien dus maar zelfde kuurtje als Erwt nemen.
Loretta is De Mol. Punt.
zaterdag 7 maart 2009 om 12:29
Bah, vervelend van heupen Kess. Wat ís het eigenlijk precies? Weerstandkuurtje dus misschien ook wel goed idee voor jou? Ik voel me trouwens niet slecht. Wel verkouden (snot, hoesten, keel), maar verder prima. Xan heeft sinds vanochtend wél een zere keel en voelt zich niet helemaal lekker. Even kijken hoe dat afloopt.
Hoewel 't hier nogal heiig was, voelt het wel lekker lenteachtig buiten.
Ik heb gisteren de tweede van onze gordijnen gemold (van die paneelgordijnen van de Ikea), dus nu wordt de noodzaak van nieuwe gordijnen wel groot
Cake, lekkerrrrrr!
Ik ga morgen een Italiaanse amandel-amarettotaart maken
Peas on earth!
zaterdag 7 maart 2009 om 16:49
Hehe, geen Ikea vandaag!
Wél een heel leuk vierkant servies geshopt!
Nu even relaxen, straks lekker soep, en vanavond bij Olijf&Olief op de koffie. Kijken hoe Xan 't houdt, want hij en is Een Verkouden Man!
Chronische slijmbeursontsteking is stom
Misschien toch maar weer eens terug inderdaad, want dat kan toch niet zo doorgaan Kess
Wél een heel leuk vierkant servies geshopt!
Nu even relaxen, straks lekker soep, en vanavond bij Olijf&Olief op de koffie. Kijken hoe Xan 't houdt, want hij en is Een Verkouden Man!
Chronische slijmbeursontsteking is stom
Misschien toch maar weer eens terug inderdaad, want dat kan toch niet zo doorgaan Kess
Peas on earth!
zaterdag 7 maart 2009 om 16:57
zaterdag 7 maart 2009 om 17:47
Volgens mij bedoelde Vish dit voor Kess: Schijn je best hard op te kunnen scheuren! Wel balen zeg van je pijnlijke heupen, het vochtige weer zal ook wel niet meehelpen. Het wordt gewoon tijd voor LENTEEEEEEEEE!!
Zo, de boodschapjes hier zijn binnen, ook voor Erwt/Xan-bezoek van vanavond. Voor Erwt iig spa blauw en rijstcrackers . Tot strakkies!! Laat Xan wel z'n keelpijn thuis??
Zo, de boodschapjes hier zijn binnen, ook voor Erwt/Xan-bezoek van vanavond. Voor Erwt iig spa blauw en rijstcrackers . Tot strakkies!! Laat Xan wel z'n keelpijn thuis??
Ik ben mijn eigen bananenschil