Napraattopic deel 99

24-05-2018 09:06 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Oakes schreef:
22-06-2018 14:54
Afbeelding
:HA:
Zo goed ben ik nog niet maar dit lijkt me een prachtig streven!!
Wat gaan er onnoemelijk veel vrouwen vreemd of vertrouwen hun man/vriend niet als ik dit forum mag geloven. Bizar zeg..
Marte007 schreef:
22-06-2018 15:11
Wat gaan er onnoemelijk veel vrouwen vreemd of vertrouwen hun man/vriend niet als ik dit forum mag geloven. Bizar zeg..
Ja. Ik heb een tijd lang het minnaressentopic gevolgd, als 'verzetje' voor het slapen gaan. Als je dat leest denk je dat het leven alleen maar bestaat uit seks, aan seks denken, seks plannen, seks verwachten, hotelletjes zoeken, gestolen momentjes in de auto. It's a lifestyle.
Oakes schreef:
22-06-2018 15:21
Ja. Ik heb een tijd lang het minnaressentopic gevolgd, als 'verzetje' voor het slapen gaan. Als je dat leest denk je dat het leven alleen maar bestaat uit seks, aan seks denken, seks plannen, seks verwachten, hotelletjes zoeken, gestolen momentjes in de auto. It's a lifestyle.
Ach, andersom is er ook een hele groep forummers die, naar eigen zeggen, zo'n rotsvast vertrouwen heeft in hun partner dat ze die rustig in bed laten slapen met een andere vrouw.
lise1985 schreef:
22-06-2018 15:23
Ach, andersom is er ook een hele groep forummers die, naar eigen zeggen, zo'n rotsvast vertrouwen heeft in hun partner dat ze die rustig in bed laten slapen met een andere vrouw.
Kijk.. ik vind dat niet horen maar ik geloof nog steeds niet dat hij iets zou doen wat ook maar op vreemdgaan lijkt. Maar hij zou er niet opkomen om dat überhaupt te doen. Hij is namelijk een enorme zwaan-kleef-aan in bed :biggrin:
We hebben wel aardig dezelfde normen en waarden.
lise1985 schreef:

Ja, ook. En soms is dat vertrouwen gerechtvaardigd. Soms niet.
Ik word echt oud want in tegenstelling tot vroeger vind ik er allemaal niet zo veel meer van. Het is alleen klote als er mensen gekwetst worden.
lise1985 schreef:
En je moet eens weten hoe fijn dat is.
Vriendelijk.
patatjedubbelmayo schreef:
22-06-2018 15:44
En je moet eens weten hoe fijn dat is.
Mijn vertrouwen in mijn man is ook rotsvast, en vice versa. Maar daarom gaan we nog niet de kat op het spek binden. En ik ben nogal gehecht aan mijn ruimte in bed :grin:
lise1985 schreef:
22-06-2018 15:47
Mijn vertrouwen in mijn man is ook rotsvast, en vice versa. Maar daarom gaan we nog niet de kat op het spek binden. En ik ben nogal gehecht aan mijn ruimte in bed :grin:
:proud:
Vriendelijk.
Marte007 schreef:
22-06-2018 15:11

Sja. Als alles koek en ei is hoef je geen advies te vragen he.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
Keutel boekt vooruitgang :hihi:

op internet vind ik er niet heel veel over... of te ingewikkeld..
Oakes schreef:
22-06-2018 14:54
Afbeelding
Hear, hear! :worship:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Goh, een forummer die immuun is voor bans... :sarcastic:
En die nu ook snel een paar niet compleet van de pot gerukte posts doet.

En toch blijf ik altijd nieuwsgierig wat voor types er achter dit soort accounts zitten. Wat voor leven hebben dit soort mensen en waar is het mis gegaan?
Oakes schreef:
22-06-2018 15:42
Ja, ook. En soms is dat vertrouwen gerechtvaardigd. Soms niet.
Ik word echt oud want in tegenstelling tot vroeger vind ik er allemaal niet zo veel meer van. Het is alleen klote als er mensen gekwetst worden.
Ik ook. Alsof verbieden zorgt dat de ander niet vreemdgaat.
Precies. Het zijn allemaal van die uitersten die hier zo duidelijk naar voren komen ;-D Nou vertrouw ik mijn man helemaal op dit gebied. Maar ik zou het heel raar vinden als hij met een ander in bed ligt. Al is het maar om dat dat totaal niet bij hem past, dus ik zou dat niet vertrouwen. Aan de andere kant ben ik ook niet van het type dat zegt 'hij slaapt met een ander in één bed dus hij gaat vreemd'. Zeg maar.
kinderen/quot-mam-ik-heb-geen-vriendinn ... ges/413061
Dit is toch ook zo'n nep topic?
Star² schreef:
22-06-2018 17:23
Keutel boekt vooruitgang :hihi:

op internet vind ik er niet heel veel over... of te ingewikkeld..
:biggrin:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
8102 schreef:
23-06-2018 08:20
kinderen/quot-mam-ik-heb-geen-vriendinn ... ges/413061
Dit is toch ook zo'n nep topic?
Dat was mijn eerste gedachte ook, ja. Laten we het hopen.
hebjehaarookweer schreef:
23-06-2018 08:23
Dat was mijn eerste gedachte ook, ja. Laten we het hopen.
Met hockey en iphone 8 haakte ik af.
8102 schreef:
23-06-2018 08:24
Ik al eerder, toen ze schreef dat ze het wel best vond dat haar dochter op school geen vriendinnen had zat omdat ze daar moest leren en niet giebelen. Dan heb je dus duidelijk geen kinderen. Hoop ik vurig, want god wat zitten hier toch mafklappers op het forum en wat heb ik soms te doen met hun echt bestaande kinderen...
Nemaìn’ schreef:
22-06-2018 19:27
Ik ook. Alsof verbieden zorgt dat de ander niet vreemdgaat.
Je kunt niks verbieden daar ben ik het mee eens, maar wat sommige mensen hier goedkeuren onder het mom van vertrouwen, vind ik op zijn zachtst gezegd opmerkelijk.
Ik geloof er dan ook niks van.
8102 schreef:
23-06-2018 08:24
Ik hou een slag om de arm, maar heb er serieus op gereageerd. Irl kom ik zat ouders tegen die de mening van hun kinderen zonder meer overnemen. Dat er alleen maar rokende hockeytutjes op school zitten bijvoorbeeld.
Koi* schreef:
23-06-2018 10:51
Je kunt niks verbieden daar ben ik het mee eens, maar wat sommige mensen hier goedkeuren onder het mom van vertrouwen, vind ik op zijn zachtst gezegd opmerkelijk.
Ik geloof er dan ook niks van.
En waarom geloof je dat niet? Ik hoor ook bij de categorie ik lig met een andere man (of vrouw :P ) dan partner in bed en vind het prima als mijn partner dat ook doet. Als ze vreemd willen gaan doen ze dit toch wel. En vind het daarnaast zeer onwenselijk om door partner dringend "verzocht" te worden om niet meer met vrienden in één bed te slapen.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
yette schreef:
23-06-2018 11:49
Ik hou een slag om de arm, maar heb er serieus op gereageerd. Irl kom ik zat ouders tegen die de mening van hun kinderen zonder meer overnemen. Dat er alleen maar rokende hockeytutjes op school zitten bijvoorbeeld.

Echt wel een troll. Zie deze heel 'toevallig' ook de Ibn Ghaldoun school noemen, was in zo'n ander dom Wassenaar schooltopic ook.
Kia•Ora schreef:
23-06-2018 11:55
En waarom geloof je dat niet? Ik hoor ook bij de categorie ik lig met een andere man (of vrouw :P ) dan partner in bed en vind het prima als mijn partner dat ook doet. Als ze vreemd willen gaan doen ze dit toch wel. En vind het daarnaast zeer onwenselijk om door partner dringend "verzocht" te worden om niet meer met vrienden in één bed te slapen.
Oh ik begrijp wel dat anderen dit raar, opmerkelijk of wat dan ook vinden hoor. Ik hou alleen niet van de veroordelingen die daarbij horen. Andersom ook niet.
Ik vind het dan wel altijd leuk als mensen het allemaal maar modern en nieuwerwets is, terwijl monogamie toch echt moderner is dan al het andere bij elkaar ;-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven