Napraattopic deel 99
donderdag 24 mei 2018 om 09:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 23 juni 2018 om 13:34
overig/postcrossing-3/list_messages/67689/117GenieInABottle schreef: ↑23-06-2018 13:30Er was ooit een topicover kaarten sturen, crosspost of zoiets? Gaat er een lampje branden bij iemand en weet je dan ook nog waar ik het kan vinden? Google en ik zijn vandaag iets minder goede vrienden...
dit is het laatste topic.
{ nieuwe link werkt blijkbaar niet)
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 23-06-2018 13:38
7.89% gewijzigd
zaterdag 23 juni 2018 om 13:39
Niks mis mee hoor, mensen zetten het zelf op internet. Ik vind het soms ook wel vermakelijk
zaterdag 23 juni 2018 om 13:41
graag gedaan
Googel wil weten of ik geen robot ben
zaterdag 23 juni 2018 om 14:04
overig/postcrossing-deel-13/list_messages/340545/107GenieInABottle schreef: ↑23-06-2018 13:30Er was ooit een topicover kaarten sturen, crosspost of zoiets? Gaat er een lampje branden bij iemand en weet je dan ook nog waar ik het kan vinden? Google en ik zijn vandaag iets minder goede vrienden...
Dit is het laatste topic!
Ik heb hem even weer geupt in overig voor je.
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 23-06-2018 14:05
5.75% gewijzigd
zaterdag 23 juni 2018 om 14:19
Dit gevoel heb ik ook steeds vaker idd!RégineFilange schreef: ↑23-06-2018 13:14Zo'n beetje alles wat nog een beetje de moeite waard is om te lezen is denk ik nep. Ik denk gewoon door Viva zelf gedaan, als een moderne variant op het tijdschrift. Daar staan immers ook allemaal 'heftige verhalen' in, zoals in de Mijn Geheim enzo.
Wat zou ik in mijn vuistje lachen als dit ooit uitkomt en het nieuws is dat 'Viva zelf het halve forum bij elkaar verzint voor views'. Is gewoon een moderne variant van tijdschrift proberen te maken en verkopen wat ze hier doen.
Of moet ik een aluhoedje gaan opzetten?
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
zaterdag 23 juni 2018 om 14:37
Paardebloempje schrijft toch zelf in het topic, waarom dan weghalen?
Ze is verstandig genoeg om er zelf voor te verzoeken mocht ze dat willen.
zaterdag 23 juni 2018 om 14:41
Tof zeg!
Brussels is eigenlijk mijn moedertaal. Toen ik naar school moest begreep ik bijna niks van het AN.
Toen de kleuterjuf zei dat ik mijn brooddoos uit mijn boekentas moest halen wist ik echt niet wat ze bedoelde.
Wist ik veel dat 'maain bruudduus' een brooddoos was....
zaterdag 23 juni 2018 om 14:44
Ik geloof daar niks van.RégineFilange schreef: ↑23-06-2018 13:14Zo'n beetje alles wat nog een beetje de moeite waard is om te lezen is denk ik nep. Ik denk gewoon door Viva zelf gedaan, als een moderne variant op het tijdschrift. Daar staan immers ook allemaal 'heftige verhalen' in, zoals in de Mijn Geheim enzo.
Wat zou ik in mijn vuistje lachen als dit ooit uitkomt en het nieuws is dat 'Viva zelf het halve forum bij elkaar verzint voor views'. Is gewoon een moderne variant van tijdschrift proberen te maken en verkopen wat ze hier doen.
Of moet ik een aluhoedje gaan opzetten?
Ten eerste is het talent van de gemiddelde trol voor schrijven groter dan het talent van de 'echte' vivaschrijvers. Zie lees ook.
Ten tweede jagen ze zelf steeds mensen weg met hun vernieuwingen.
Yas! Een eekhoorn in je achtertuin, ga gauw kijken!!!
Ten derde bestond het forum vroeger ook voor een groot deel uit dit soort verhalen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 23 juni 2018 om 14:45
Of ze het nu nog doen weet ik niet. Het is wat mij betreft echt wel een tijdje aantoonbaar duidelijk geweest dat Viva ForumBoosters gebruikte.
Als ze dat nu nog steeds doen hebben ze volgens mij wel een heel low-budget-variant ingekocht
Ik denk gewoon dat er inmiddels in verhouding tot het aantal zinnige forummers nu relatief veel onzinnige forummers zijn. En dat is niet zozeer omdat het aantal onzinnige forummers is toegenomen.
zaterdag 23 juni 2018 om 14:46
Ja, je vriend zal je maar gretig nemenfeow schreef: ↑23-06-2018 14:44Ik geloof daar niks van.
Ten eerste is het talent van de gemiddelde trol voor schrijven groter dan het talent van de 'echte' vivaschrijvers. Zie lees ook.
Ten tweede jagen ze zelf steeds mensen weg met hun vernieuwingen.
Yas! Een eekhoorn in je achtertuin, ga gauw kijken!!!
Ten derde bestond het forum vroeger ook voor een groot deel uit dit soort verhalen.
zaterdag 23 juni 2018 om 14:46
Ze kunnen jou niet betalen Shifty... Maar ze doen iig hun best om er nog iets leuks van te makenshifty schreef: ↑23-06-2018 14:45Of ze het nu nog doen weet ik niet. Het is wat mij betreft echt wel een tijdje aantoonbaar duidelijk geweest dat Viva ForumBoosters gebruikte.
Als ze dat nu nog steeds doen hebben ze volgens mij wel een heel low-budget-variant ingekocht![]()
Ik denk gewoon dat er inmiddels in verhouding tot het aantal zinnige forummers nu relatief veel onzinnige forummers zijn. En dat is niet zozeer omdat het aantal onzinnige forummers is toegenomen.
zaterdag 23 juni 2018 om 14:48