Napraattopic deel 99

24-05-2018 09:06 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
patatjedubbelmayo schreef:
24-06-2018 16:21
En daar ben ik ook wel mee eens. Al zal ik ook best boter op mijn hoofd hebben.
Hoe bedoel je dat?

Het valt mij gewoon op dat veel mensen in hun eigen straatje kletsen hier.menig forummer wordt op napraat belachelijk gemaakt en zelfs aangevallen in topics waar ze meeschrijven en het niet eens over hen gaat. Ouwe koeien worden uit de sloot gesleept en zo heb je weer een vervuild topic. Prima als iemand zo wil doen tegen anderen, maardiezelfde mensen gaan zielig lopen doen in andere topics dat ze een topic zo naar vinden omdat ze het gevoel hebben dat er een groep ( onbekende!) mensen belachelijk gemaakt worden. En zo heb ik wel meer voorbeelden van meten met 2 maten, wat alleen weggelegd blijkt te zijn voor een selectief aantal mensen. Dat zal en mag natuurlijk ontkend worden. De meeste mensen weten wel beter.
Star² schreef:
24-06-2018 15:55
Ik denk dat het voornamelijk wordt gedaan omdat er anders te pas en te onpas troooooool wordt geroepen.
Wat ook niet zo raar is, gezien het wassende aantal onzintopics over traktaties en Wassenaarse scholen.
Koi* schreef:
24-06-2018 16:35
Hoe bedoel je dat?

Ongeveer precies als jij hieronder schrijft met de toevoeging dat ik vast en zeker ook geen heilige ben.

Het valt mij gewoon op dat veel mensen in hun eigen straatje kletsen hier.menig forummer wordt op napraat belachelijk gemaakt en zelfs aangevallen in topics waar ze meeschrijven en het niet eens over hen gaat. Ouwe koeien worden uit de sloot gesleept en zo heb je weer een vervuild topic. Prima als iemand zo wil doen tegen anderen, maardiezelfde mensen gaan zielig lopen doen in andere topics dat ze een topic zo naar vinden omdat ze het gevoel hebben dat er een groep ( onbekende!) mensen belachelijk gemaakt worden. En zo heb ik wel meer voorbeelden van meten met 2 maten, wat alleen weggelegd blijkt te zijn voor een selectief aantal mensen. Dat zal en mag natuurlijk ontkend worden. De meeste mensen weten wel beter.
Ja daar zag ik laatst een fraai staaltje van.
Vriendelijk.
Lady*Voldemort schreef:
Wat ook niet zo raar is, gezien het wassende aantal onzintopics over traktaties en Wassenaarse scholen.
Niet raar? Doe je dat irl ook?
Vriendelijk.
24-06-2018 16:32
Dan nog (juist!) mag je van volwassenen verwachten dat ze zich normaal gedragen tegen iemand.
Kinderen krijgen een permaban volgens de regels van dit forum.
Scheelt een discussie en val me niet lastig, want ik weet niet waarover je het hebt.,
Het interesseert me ook niet.
Open een apart topic op pijler kinderen.

Het staat er al.
Ik keek alleen maar even waarom er zoveel gepost werd hier.
Ik zie topics met vreemde tekens en ben dus weer weg.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 24-06-2018 16:46
Reden: Het staat er al.
14.90% gewijzigd
Pumps_italiaans schreef:
24-06-2018 16:43
Kinderen krijgen een permaban volgens de regels van dit forum.
Scheelt een discussie en val me niet lastig, want ik weet niet waarover je het hebt.,
Het interesseert me ook niet.
Open een apart topic op pijler kinderen.

Het staat er al.
Ik keek alleen maar even waarom er zoveel gepost werd hier.
Ik zie topics met vreemde tekens en ben dus weer weg.
Que?
Vriendelijk.
24-06-2018 16:42

Ze doelt niet op het trol roepen.
24-06-2018 16:39
Ja daar zag ik laatst een fraai staaltje van.
Ik snap het. Niemand is heilig. Iedereen kan weleens een grapje maken ten koste van een ander. Zo zijn mensen. Wat mij stoort is dat diezelfde mensen die stelselmatig anderen belachelijk maken of aanvallen in topics, dezelfde mensen zijn die zogenaamd willen bepalen of een topic aanstootgevend is of niet. En het liefst zoveel mogelijk support daarbij krijgen. Dan ben je in mijn ogen compleet ongeloofwaardig en geen druppel anders van de mensen waarvan je jezelf zo hard wilt distantiëren.
bethweeter schreef:
24-06-2018 16:24
Zou kunnen. Maar dat trol roepen gebeurt toch vooral als het een heel achterlijk verhaal is of heel raar geschreven? Als je een normale vraag/verhaal post is die kans toch veel kleiner?

Inmiddels heeft elke nieuwe forummer met een beetje afwijkende eerste topic de schijn al tegen, dus snap de toevoeging wel.
Koi* schreef:
Hoe bedoel je dat?

Dat zal wel weer ontkend worden.

Heerlijk, deze passief agressieve kreet altijd. Fijn dat je er weer bent.
Koi* schreef:
24-06-2018 16:54
Ik snap het. Niemand is heilig. Iedereen kan weleens een grapje maken ten koste van een ander. Zo zijn mensen. Wat mij stoort is dat diezelfde mensen die stelselmatig anderen belachelijk maken of aanvallen in topics, dezelfde mensen zijn die zogenaamd willen bepalen of een topic aanstootgevend is of niet. En het liefst zoveel mogelijk support daarbij krijgen. Dan ben je in mijn ogen compleet ongeloofwaardig en geen druppel anders van de mensen waarvan je jezelf zo hard wilt distantiëren.
Het zit je hoog hè.

Ik stoor me vooral aan mensen die te schijterig zijn om namen te noemen.
Dus die dan vooral klagen over 'mensen'. En dan één of twee specifieke forummers bedoelen, wat meestal ook duidelijk is door de verdere omschrijving, maar te schijnheilig om namen te noemen.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Star² schreef:
24-06-2018 16:52
Ze doelt niet op het trol roepen.
Wat bedoelde ze dan?
Vriendelijk.
Star² schreef:
24-06-2018 16:57

Zie jij mensen het toegeven dan? Los van degene die het herkend? O.
Koi* schreef:
Hoe bedoel je dat?

Ik begrijp niks van je voorbeelden. Sorry.
24-06-2018 16:42
De gedachte, die is niet raar. En sommige mensen plempen hun gedachten nou eenmaal wat sneller en onbekookter neer dan anderen. Wel een beetje lullig als een topic per ongeluk echt is, daarom probeer ik mijn troooolgeroep zoveel mogelijk te beperken. Maar helaas behoor ik niet tot die groep rechtschapenen die nooit eens een uitglijer maakt, en ik wacht me er dan ook voor om in napraat of waar dan ook als reddende engel der gerechtigheid anderen te gaan wijzen op hun feilbaarheden.
Solomio schreef:
Het zit je hoog hè.

Dus die dan vooral klagen over 'mensen'. En dan één of twee specifieke forummers bedoelen, wat meestal ook duidelijk is door de verdere omschrijving, maar te schijnheilig om namen te noemen.
Deze opmerking is ook zo voorspelbaar. Namen en rugnummers was het toch? Als jij de schoen niet past, hoef je hem ook niet aan te trekken toch?
24-06-2018 16:58
Wat bedoelde ze dan?

Dat het gezien alle trollen niet gek is die toevoeging te doen.
Solomio schreef:
Het zit je hoog hè.

Wat, jouw reactie op dat Grote maten mode topic? Nee hoor, het was een mooie illustratie van wat Koi en ik bedoelden.
De reacties op het topic van dat 14 jarige meiske zitten me wel dwars. En aangezien het weg is gehaald kan ik niet meer even kijken welke forummers dat waren. Maar de volgende keer zal ik het er speciaal voor jou bij zetten :lips:

Aan de rest van je reactie merk ik dat het feit dat ik je aansprak op wat ik hypocriet van jou vond, jou nog wel dwars zit. Laat het los joh, je wordt er niet vrolijker op :hug:
Vriendelijk.
Star² schreef:

Oude bekende huilie?
Pipistrello schreef:
24-06-2018 17:00
Ik begrijp niks van je voorbeelden. Sorry.
Geeft niks. Beter juist.
Star² schreef:
24-06-2018 17:01
Dat het gezien alle trollen niet gek is die toevoeging te doen.
O, dan begreep ik haar verkeerd.

Sorry.
Vriendelijk.
Lady*Voldemort schreef:
24-06-2018 17:00
De gedachte, die is niet raar. En sommige mensen plempen hun gedachten nou eenmaal wat sneller en onbekookter neer dan anderen. Wel een beetje lullig als een topic per ongeluk echt is, daarom probeer ik mijn troooolgeroep zoveel mogelijk te beperken. Maar helaas behoor ik niet tot die groep rechtschapenen die nooit eens een uitglijer maakt, en ik wacht me er dan ook voor om in napraat of waar dan ook als reddende engel der gerechtigheid anderen te gaan wijzen op hun feilbaarheden.

Dus.
Pipistrello schreef:
24-06-2018 17:02
Oude bekende huilie?
Wauw. Je wilt er graag bij horen ookal weet je er zogenaamd niks van af. De dooddoeners kreten ken je in ieder geval goed genoeg.
Pipistrello schreef:
Oude bekende huilie?

Welke van de twee?
Pipistrello schreef:
Oude bekende huilie?
Zijn wij niet allen oude bekende huilies? :high5:
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven