Napraattopic deel 99

24-05-2018 09:06 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Pipistrello schreef:
26-06-2018 16:31
Nogmaals: Nou en?!

Dat jij dat niet gelooft moet je zelf weten.
Blijven drammen en dreinen in andermans topic is daarmee nog steeds niet oké.
Misschien heb je wel gelijk.
Soms moet je gewoon stoppen als je je punt gemaakt hebt.
Ik heb daar moeite mee.
karin12345 schreef:
26-06-2018 16:34
Misschien heb je wel gewoon gelijk.
Ik heb daar moeite mee.
Een topic over openen dan maar? ;-D
Nou ja.. dat dus..
bloosje schreef:
26-06-2018 16:36
Een topic over openen dan maar? ;-D
:proud:
karin12345 schreef:
26-06-2018 16:29
Het was niet de bedoeling om te "verzieken".
Ik geloof de vrouwen nooit die beweren trouw de pil te slikken en dan toch zwanger raken.
Het is gewoon zwart op wit bewezen dat het kan. Wie ben jij dan om te zeggen dat dit niet kan?
Life is short. Eat dessert first.
karin12345 schreef:
26-06-2018 16:34
Misschien heb je wel gelijk.
Ik heb daar moeite mee.
Daar lijk je idd wat moeite mee te hebben. ;-D
doornroosje9 schreef:
26-06-2018 16:46
Het is gewoon zwart op wit bewezen dat het kan. Wie ben jij dan om te zeggen dat dit niet kan?
Nee hoor, er is geen zwart op wit bewijs voor te leveren.
Hoe kom je daar nou toch bij?
karin12345 schreef:
26-06-2018 16:54

Open er lekker een topic over :)
karin12345 schreef:
26-06-2018 16:54
Nou, iets met wetenschappelijk onderzoek en niet 100% betrouwbaar. En ja, ik weet hoe jij daarover denkt. Die vrouwen geven gewoon niet toe dat ze de pil vergeten zijn. ;)
doornroosje9 schreef:
26-06-2018 17:00
Nou, iets met wetenschappelijk onderzoek en niet 100% betrouwbaar. En ja, ik weet hoe jij daarover denkt. Die vrouwen geven gewoon niet toe dat ze de pil vergeten zijn. ;)
Hoe wetenschappelijk kan een onderzoek naar de pil zijn dan?
Staan de onderzoekers erbij als de vrouw haar pil slikt?
De pil is 100% betrouwbaar bij goed gebruik.
Die 0,01 % is een verzekeringskwestie, de fabrikanten dekken zich daarmee in tegen eventuele claims.
Oeps. Verkeerde draadje ;-D
anoniem_268823 wijzigde dit bericht op 26-06-2018 17:29
89.00% gewijzigd
Nouschi schreef:
26-06-2018 13:55
Ik zit even te broeden op een onempathische zure onliner (sic) Ik kom erop terug.
En? Heb je al wat?
Damned if I don’t
karin12345 schreef:
26-06-2018 16:29
Het was niet de bedoeling om te "verzieken".
Ik geloof de vrouwen nooit die beweren trouw de pil te slikken en dan toch zwanger raken.
Ik denk, dat vrouwen zo graag blind op hun pil willen kunnen vertrouwen.... Dat ze als er iemand 'door de pil heen' zwanger raakt, deze vrouw meteen niet vertrouwen. Want als het kan zijn, dat de pil niet 100% betrouwbaar, dan rockt hun wereld. En dat is eng.
karin12345 schreef:
26-06-2018 17:26
De pil is 100% betrouwbaar bij goed gebruik.
Die 0,01 % is een verzekeringskwestie, de fabrikanten dekken zich daarmee in tegen eventuele claims.
En ook dat kun je dus nooit wetenschappelijk bewijzen.

En ja, er zijn op Viva opvallend veel vrouwen die door de pil heen zwanger zijn geworden, dus daar zal van alles tussen zitten: per ongeluk vergeten, per ongeluk expres vergeten, expres vergeten, buikgriep, kotsen, antibiotica, whatever.
Als je het niet gelooft is daar bijv Napraat waar je dat allemaal kunt spuien, zodat die ene die idd door de pil heen zwanger is geworden gewoon haar topic kan houden.
Everything will be fine. Just not for you.
Week 21 van de Extremely Demotivational Calendar
missie_m schreef:
26-06-2018 14:42
Dank je maar ik hoor er niet bij, ook nooit bij gehoord. Boeit ook niet.Vanaf dag 1 op viva, toen ik nog nooit één multi-quote had gedaan, toen ik nog een smilie had geplaatst, toen ik nog nooit van jullie allemaal had gehoord. Door de tijd leerde ik velen kennen, ik heb niemand onder de negeer, maar op sommige weiger ik pertinent te reageren. Met een hele goeie reden.

Op Napraat schreef iemand op 21 mei 2018 (die kwam ik tegen bij het zoeken van vorige quote) dit bericht:

Mensen vinden het vaak maar al te fijn om ergens massaal bovenop te duiken als je mening of opmerking een beetje afwijkt.
Na 23 opmerkingen over een verkeerd begrepen artikel snap ik het ook wel. En dan komt nummer 24 er nog vrolijk achteraan.

Als je dat vanaf dag 1 ervaart, zelfs nog voordat je noemenswaardige interactie had met anderen, dan betekent dat dus dat het aan jou ligt dat je jezelf erbuiten plaatst. Waarbuiten is dan misschien de vraag.

Maar je bent dus iemand die op de snelweg aan het klagen is dat iedereen aan het spookrijden is en vervolgens de politie belt om te zeggen dat al die mensen naar je toeteren en met hun lichten knipperen. Daarna maak je een afspraak met de ANWB om aan te geven dat alle automobilisten zo boos naar je kijken, stelletje samenzweerders en meelopersrijders dat het zijn. Aansluitend gaat Impala je in de rechtszaal verdedigen met het feit dat je geen boete kan krijgen voor gevaarlijk weggedrag omdat je wel je gordel aan had.
lilalinda schreef:
26-06-2018 17:31
Ik denk, dat vrouwen zo graag blind op hun pil willen kunnen vertrouwen.... Dat ze als er iemand 'door de pil heen' zwanger raakt, deze vrouw meteen niet vertrouwen. Want als het kan zijn, dat de pil niet 100% betrouwbaar, dan rockt hun wereld. En dat is eng.
En jij, jullie geloven niet dat er vrouwen zijn die expres de pil door de plee spoelen als ze graag een baby willen , omdat ze terecht of onterecht denken dat hun man/vriend geen kind wil? Of de situatie niet ideaal wordt gevonden door de omgeving of henzelf om een kind te krijgen?
En dus een oepsie zwangerschap op touw zetten?

Of, wat misschien nog wel vaker voorkomt, toch onzorgvuldig geweest zijn met het pilgebruik, maar dat niet durven te erkennen?
karin12345 schreef:
26-06-2018 17:37
En jij, jullie geloven niet dat er vrouwen zijn die expres de pil door de plee spoelen als ze graag een baby willen , omdat ze terecht of onterecht denken dat hun man/vriend geen kind wil? Of de situatie niet ideaal wordt gevonden door de omgeving of henzelf om een kind te krijgen?

Of, wat misschien nog wel vaker voorkomt, toch onzorgvuldig geweest zijn met het pilgebruik, maar dat niet durven te erkennen?
Natuurlijk komt dat voor, dat weet toch iedereen.
doornroosje9 schreef:
26-06-2018 17:38
Natuurlijk komt dat voor, dat weet toch iedereen.
Maar die komen nooit op het Viva forum!
karin12345 schreef:
26-06-2018 17:40
Maar die komen nooit op het Viva forum!
Zucht, serieus? Dat weet ik ook wel, maar dat is toch geen reden om door en door en door te blijven gaan en zo een topic compleet onleesbaar te maken omdat je gewist wordt. Doe dat in napraat, daar is het voor.
karin12345 schreef:
26-06-2018 17:37

Ohja, dat geloof ik best. Ik ken ze niet. Maar ik geloof best dat het bestaat.
Maar dat doet niks af aan het feit, dat die pil echt niet 100% betrouwbaar is.

Trouwens, de TO uit het betreffende topis gaat (tegen verwachting van alle ongelovige drammers in) een abortus ondergaan.
lilalinda schreef:
26-06-2018 17:43
Ohja, dat geloof ik best. Ik ken ze niet. Maar ik geloof best dat het bestaat.

Trouwens, de TO uit het betreffende topis gaat (tegen verwachting van alle ongelovige drammers in) een abortus ondergaan.
Misschien, misschien ook niet.
Wij zijn er niet bij.
Gelukkig maar.
doornroosje9 schreef:
26-06-2018 17:00

En aaaaaaaaaaal die vrouwen liegen.
Sorry maar wat een enorm zeik topic was dat, dat de volgende leg de vader meer zag dan de andere eigen kinderen en dat haar kinderen die man meer zag dan zijn eigen kinderen.
Daar ging dat hele topic niet over.
lilalinda schreef:
26-06-2018 17:43

Dat is meer een kwestie van geloven dan van wetenschap hoor.
karin12345 schreef:
26-06-2018 17:45
Misschien, misschien ook niet.
Aha, je twijfelt eindelijk aan de 100% betrouwbaarheid

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven