Napraattopic deel 99

24-05-2018 09:06 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
lilalinda schreef:
26-06-2018 17:47
Aha, je twijfelt eindelijk aan de 100% betrouwbaarheid
Nee, aan de bewering dat ze een abortus wil.
Star² schreef:
26-06-2018 17:45
En aaaaaaaaaaal die vrouwen liegen.

Misschien de bijsluiter niet goed gelezen en in goed vertrouwen.
Kan ook nog hoor!
karin12345 schreef:
26-06-2018 17:50
Misschien de bijsluiter niet goed gelezen en in goed vertrouwen.
Kan ook nog hoor!
Of mss is anticonteptie gewoon nooit 100% betrouwbaar. Kan ook!
Life is short. Eat dessert first.
karin12345 schreef:
26-06-2018 17:48
Nee, aan de bewering dat ze een abortus wil.
Poeh, en waarom zou iemand daarover liegen op een anoniem forum??
lilalinda schreef:
26-06-2018 17:51
Poeh, en waarom zou iemand daarover liegen op een anoniem forum??
Waarom zijn de bananen krom?
Er zijn troltopics, rare verzonnen verhalen er komt van alles voorbij op een forum.
Solomio schreef:
26-06-2018 17:33
En ook dat kun je dus nooit wetenschappelijk bewijzen.

En ja, er zijn op Viva opvallend veel vrouwen die door de pil heen zwanger zijn geworden, dus daar zal van alles tussen zitten: per ongeluk vergeten, per ongeluk expres vergeten, expres vergeten, buikgriep, kotsen, antibiotica, whatever.
Als je het niet gelooft is daar bijv Napraat waar je dat allemaal kunt spuien, zodat die ene die idd door de pil heen zwanger is geworden gewoon haar topic kan houden.
Is dat niet inherent aan een forum? Topics gaan meestal over problemen. Vreemdgaande mannen, asociale buren, irritante schoonmoeders ... niet echt een weerspiegeling van de samenleving. En gelukkig maar! Topics over probleemloos opgroeiende pubers, mannen die nooit stiekem geile sms-jes versturen of over de pil die alwéér z'n werk heeft gedaan, zouden snel gaan vervelen :)
Zeg OB, als je klaar bent met dat strandhuis, doe je ook aan vloerkleden?
karin12345 schreef:
26-06-2018 17:56
Waarom zijn de bananen krom?
Er zijn troltopics, rare verzonnen verhalen er komt van alles voorbij op een forum.
Ten mensen die koste wat kost, hun gelijk willen halen
Star² schreef:
26-06-2018 17:59

:rofl:
karin12345 schreef:
26-06-2018 16:29
Het was niet de bedoeling om te "verzieken".
Ik geloof de vrouwen nooit die beweren trouw de pil te slikken en dan toch zwanger raken.
Nou dat is dan knap dom. Ken er namelijk 2. De een heeft het kind afgestaan aan haar zus. En nr 2 is mijn nichtje. Ze hebben het gehouden ondanks dat ze heel jong waren. Ze heeft daarna een andere ac gekregen en baf nr 2. Toen wilde ze gesteriliseerd worden, of hij dat maakte ze niets uit, maar dat kregen ze niet voor elkaar omdat ze te jong waren. Na nr 3 mocht hij eindelijk wel de knip laten zetten. Leuk hoor net 21 en 3 koters. Ze zijn nu al 10 jaar verder en het gaat fantastisch. Maar ze had liever even gewacht, studie afgemaakt etc.
Ik vind het dus best een domme opmerking. Maar misschien moet je het meegemaakt hebben.
Btw de nr 1 was ook gewoon ongesteld. En ja er werd wel geroepen dat ze wat op haar lijn moest gaan letten maar echt dik was ze niet. In de avond voelde ze zich beroerd, wilde naar boven gaan en verloor haar vruchtwater. Haar vader (ze woonde nog thuis) schrok zich een ongeluk. Haar vriendje ook trouwens toen hij het de volgende dag hoorde. Hij was lijkbleek en plofte zo op de vloer Ik was bij dat telefoontje namelijk.
ViezeHond schreef:
26-06-2018 17:29
En? Heb je al wat?
Nee damn. Als het moet dan wil het niet hè!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Shifty, je hebt helemaal gelijk, maar het zal niks uithalen.

En verder zit ik op m'n handen want ik wil écht niet weten wat er met vloerkleden is. Heb ik straks weer zo'n ellendig deuntje in m'n hoofd, dagenlang. Ik doe het niet ik doe het niet ik doe het niet.AfbeeldingIk wil het niet weten ik wil het niet weten ik wil het niet niet niet weten
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Onze vierde was een ongeplande verrassing. Dan schrik je je kapot. We hebben ons rotgepiekerd over waar het mis was gegaan, maar moesten concluderen dat het niet aan mij lag.

Ik zie trouwens ook geen reden waarom je het niet gewoon zou vertellen als je de pil bent vergeten. Kan gebeuren. Iedereen maakt wel eens een fout. Het belangrijkste is op zo'n moment dat je snel besluit wat je met die zwangerschap doet.
Star² schreef:
Dat strandhuis daalt in de lijstjes en tegen zondag is mijn vlammenwerper in de buurt. Welke vloerkleden bedoel je? Blauwe? Of denk ik teveel Viva nu?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
26-06-2018 18:44
Dat strandhuis daalt in de lijstjes en tegen zondag is mijn vlammenwerper in de buurt. Welke vloerkleden bedoel je? Blauwe? Of denk ik teveel Viva nu?

Nee hoor, je denkt precies genoeg Viva, al is het grijs.
shifty schreef:
26-06-2018 17:35
Als je dat vanaf dag 1 ervaart, zelfs nog voordat je noemenswaardige interactie had met anderen, dan betekent dat dus dat het aan jou ligt dat je jezelf erbuiten plaatst. Waarbuiten is dan misschien de vraag.

Maar je bent dus iemand die op de snelweg aan het klagen is dat iedereen aan het spookrijden is en vervolgens de politie belt om te zeggen dat al die mensen naar je toeteren en met hun lichten knipperen. Daarna maak je een afspraak met de ANWB om aan te geven dat alle automobilisten zo boos naar je kijken, stelletje samenzweerders en meelopersrijders dat het zijn. Aansluitend gaat Impala je in de rechtszaal verdedigen met het feit dat je geen boete kan krijgen voor gevaarlijk weggedrag omdat je wel je gordel aan had.
Briljant :proud:
Star² schreef:
:HA:
Waar gááát dat over??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Star² schreef:
26-06-2018 18:47
:proud: Toch niet zo blond dus!
Star² schreef:
26-06-2018 18:47
Oh, beige. Flauw.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Nouschi schreef:
26-06-2018 19:03
Waar gááát dat over??
Jij mag pas weer meedoen nadat je 'geleverd' hebt!
Zijn er meer mensen die een pb hebben gehad ivm daan?
missie_m schreef:
26-06-2018 14:30
Wie schreef er laatst zo misselijk negatief over PJK? Wie schrijven er altijd misselijk over PJK of over .....en.....en missie M? Wie waren er allemaal in rep en roer met de nieuwe privacywet ? Hoeveel forummers gingen in één avond op anoniem maar wilden nog snel hun berichten wissen voordat ze op anoniem gingen.
Ik vind het wel zo veilig dat ik geloept kan worden. Want mij telkens beschuldigen van nare dingen vind ik naar stalkgedrag. Ik wil je zooi helemaal niet op te slaan, met een beetje moeite kan iedereen het gewoon terug vinden.

Je schrijft dat je het mis kan hebben, dan is het wel erg vervelend om dan toch zoiets te schrijven. Je bent in de war met onderstaande bericht:

.............................................................................................................

missie_m woensdag 23 mei 2018 14:38

missie_m schreef: ↑
21-05-2018 19:45
Ik ben zóóóóó gelukkig dat iedereen me kan loepen.

ps. En met een gebrekkig geheugen is het zwaar not-done om mensen te beschuldigen.

'Daarom' wil ik juist niks wissen.
Hey, jij vraagt mij naar een waarom. Ik geef aan waarom ik denk dat dat zo is. En wat betreft je laatste opmerking: ik beschuldig niet, ik beantwoord je vraag. En wat betreft gebrekkig geheugen, ik weet niet op wie je doelt, dat kan iig niet gericht zijn op mijn geheugen.
Tip: stel alleen een vraag als je het antwoord wil horen.

Mij boeit het totaal niet wat jij allemaal als excuses aandraagt, jij bent van mening dat jij het slachtoffer bent, ik deel die mening niet. En voor iemand die niet van beschuldigingen houdt, beschuldig je mij, en heel veel anderen, best van behoorlijk wat hierboven. En nee, ik was niet in de war, dat is een oordeel gebaseerd op voor mij denken. Newsflash: denken voor een ander is ook een ongewenste intimiteit.
Oudblond schreef:
26-06-2018 19:05
Jij mag pas weer meedoen nadat je 'geleverd' hebt!
Afbeelding
Dana schreef:
26-06-2018 19:05
Oh, beige. Flauw.

Dan maar flauw. Ondanks de negeerknop nog zo overheersend zijn stoort me.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven