Zwanger worden, ronde 7 of meer (deel 2)
zondag 24 september 2017 om 20:20
Het vervolg op zwanger worden, ronde 7 of meer...
Hier kletsen wij met elkaar over alles wat ons bezig houdt, steunen wij elkaar waar we kunnen en zijn wij blij voor elkaar als het dan eindelijk zover is! Nieuwe dames zijn altijd welkom
.
Vraag gerust om de inloggegevens zodat je je gegevens in de tabel zelf kunt bijhouden
. Wil je liever dat andere het voor je aanpassen? Geen probleem, dan graag de gewenste aanpassingen dikgedrukt vermelden
!
Bezig met behandelingen
Zwanger!
Mama geworden!
Voormalige schrijfsters : Zwangeres, Jame, Falathiel
Voormalige schrijfsters en mama's : PientjeG, Fab1981 
Deel 1: zwanger/zwanger-worden-ronde-7-of-meer/ ... ges/387296
Hier kletsen wij met elkaar over alles wat ons bezig houdt, steunen wij elkaar waar we kunnen en zijn wij blij voor elkaar als het dan eindelijk zover is! Nieuwe dames zijn altijd welkom
Vraag gerust om de inloggegevens zodat je je gegevens in de tabel zelf kunt bijhouden
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | Gestart | Medisch | Status | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|---|---|
| Puk32 (34/38) |
eerste | 2015 oktober | Verminderde zaadkwaliteit | IVF/ICSI poging 3 in maart, daarnaast afwachting gesprekken Düsseldorf 31/01 en Gent 04/03 | Eerder: miskraam bij 6 wkn na IUI 2 |
| Ka14 (30/34) |
tweede | 2016 januari | Bezig met IVF/ICSI poging 2, afwachting bevruchtingen | Eerder: BBZ | |
| Sunny_Lady (32/33) |
eerste | 2017 februari | Verminderde zaadkwaliteit & lage AMH | Bezig met ICSI (proef)poging 1, dinsdag 29/01 punctie daarna afwachting verwijdering poliep in baarmoederslijmvlies |
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | Gestart | UD | Geslacht | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|---|---|
| WildePerzik (29/32) |
Eerste | 2017 oktober | jongetje |
| Naam |
Kindje | Gestart | Bevallen | Geslacht |
|---|---|---|---|---|
| Tara92 | Eerste | 2017 Januari | september 2018 | dochtertje |
| RainIsJustConfetti | Eerste | 2017 Maart | oktober 2018 | dochtertje |
| Lalameme | Eerste | 2016 December | 8 november 2018 | dochtertje |
| Devenie | Eerste | 2017 Maart | 4 december 2018 | zoontje |
| Yellow002 | Eerste | 2016 November | 28 december 2018 | dochtertje |
Deel 1: zwanger/zwanger-worden-ronde-7-of-meer/ ... ges/387296
anoniem_355263 wijzigde dit bericht op 27-01-2019 16:30
70.46% gewijzigd
donderdag 21 juni 2018 om 20:52
Super Ka!!
Hier gaat alles prima, geen zwangerschapsdiabetes (waar ik op getest ben in het ziekenhuis) en ook nog geen andere kwaaltjes. Inmiddels 27 weken onderweg, gaat best snel! De kleine draait en schopt er inmiddels goed op los, dus het begint nu echt te leven voor ons. ❤
VEEL succes lieve meiden en ik stuur een portie geluk naar jullie op!

Hier gaat alles prima, geen zwangerschapsdiabetes (waar ik op getest ben in het ziekenhuis) en ook nog geen andere kwaaltjes. Inmiddels 27 weken onderweg, gaat best snel! De kleine draait en schopt er inmiddels goed op los, dus het begint nu echt te leven voor ons. ❤
VEEL succes lieve meiden en ik stuur een portie geluk naar jullie op!
donderdag 21 juni 2018 om 22:08
Gala no worries. Schrijf je ding. Fijn dat het goed gaat.
Tara wat een opluchting.
Gister wat pijn gevoeld rechts in de eierstok. Ik heb goede hoop. Het was een paar uur nadat we sex gehad hebben. Waauw dat zou bijzonder zijn als het raak was. Over twee weken weet ik meer.
De dorst is over. Volgende week vrijdag prikken. De prikkelbaar heid is over. Ik ga eens googlen hoe lang die hormonen in je lijf kunnen zitten. Poeh.
Tara wat een opluchting.
Gister wat pijn gevoeld rechts in de eierstok. Ik heb goede hoop. Het was een paar uur nadat we sex gehad hebben. Waauw dat zou bijzonder zijn als het raak was. Over twee weken weet ik meer.
De dorst is over. Volgende week vrijdag prikken. De prikkelbaar heid is over. Ik ga eens googlen hoe lang die hormonen in je lijf kunnen zitten. Poeh.
vrijdag 22 juni 2018 om 13:41
Puk Hoe was je echo woensdag:?: Ben je inmiddels gestart met gonal-f? En wanneer moet je weer terugkomen?
Jame Dat zou een mooie timing zijn
! Zitten we samen op t wachtbankje
Tara Wat fijn dat je geen suiker hebt!
Goed dat ze je wel checken. En super dat t verder allemaal ook goed gaat. Heerlijk als t beweegt he!
Soort van extra bevestiging dat t oke is daar binnen.
Lalameme Super dat de 20 weken echo goed was
. Weer een mijlpaal. Ik vind het juist leuk om te lezen hoe t gaat. Jullie steunen ons ook, dus voor mij geen probleem hoor.
Hier Zit weer op mn gat in de bank
. Maar nu wel met een iniminie embryo in mn baarmoeder
. Het was even spannend, ben behoorlijk toegesproken, want mn bloedwaarden waren op t randje
. Mn bloed is wat verdikt door de overstimulatie. Maar omdat ik me redelijk goed voel en beloofd heb veel te drinken (2,5 a 3 liter per dag
) en rustig aan te doen, mocht de terugplaatsing toch doorgaan
. Hij zei: met een perfect embryo.
Ik mag volgende week wel werken, maar moet t echt rustig aan doen
. En als ik me slechter ga voelen, moet ik gelijk bellen. Ook bellen ze maandag om me te checken. Hij vond me namelijk wel wat eigenwijs overkomen, dus wil me goed in de gaten houden:whistle:
Over 2 weken mag ik bloedprikken, dit mag gelukkig in het ziekenhuis hier. Mn vriend vroeg nog of ik zelf mocht testen (omdat hij hoopte op antwoord: nee). Het antwoord vd arts was: ik kan nee zeggen, maar dat gaat ze toch doen
en een positieve thuistest is ook prima, maar bij een twijfel test is een bloedtest toch wel prettig, dus dat doen we standaard.
Jame Dat zou een mooie timing zijn
Tara Wat fijn dat je geen suiker hebt!
Lalameme Super dat de 20 weken echo goed was
Hier Zit weer op mn gat in de bank
Ik mag volgende week wel werken, maar moet t echt rustig aan doen
Over 2 weken mag ik bloedprikken, dit mag gelukkig in het ziekenhuis hier. Mn vriend vroeg nog of ik zelf mocht testen (omdat hij hoopte op antwoord: nee). Het antwoord vd arts was: ik kan nee zeggen, maar dat gaat ze toch doen
vrijdag 22 juni 2018 om 15:11
Ka! Ik duim zo hard! Wat geweldig dat het doorging! Lief klein embryo, goed naar mama luisteren en lekker nog een maand of 8,5 blijven zitten en goed innestellen en uitgroeien tot een mooie gezonde baby! In jouw situatie zou ik ook eigenwijs zijn hoor haha! Groot gelijk! goed voor jezelf zorgen! Wat worden dit 2 spannende weken! Ik ben al vast zenuwachtig met je mee!!
vrijdag 22 juni 2018 om 15:18
Ka, wat een goed nieuws! zowel van je bevruchtingen als van je terugplaatsing. Goed luisteren nu en gewoon lekker niks doen! Laat die mini embryo maar even goed zijn plekje vinden. Ohhh spannend zeg! In ieder geval heel blij voor je dat voor dit stukje in ieder geval het geluk wel weer eens aan je zijde is. Nu nog hopen dat er een aantal mooie embryo's omgetoverd kunnen voor in ijsjes. Wanneer hoor je dat? Wat grappig dat de arts je eigenwijs vond overkomen, haha. En dus gewoon lekker testen
.
Echo woensdag hier was goed! Alles klein en rustig, precies zoals het moest zijn. Sinds gisteren de Gonal F erbij en dan volgende week vrijdag de echo om te zien hoe alles groeit, ben benieuwd!
Jame, succes met wachten! Hoop ook dat je snel helemaal van de klachten af bent.
Tara, goed nieuws!
Lala, ik ben nu 2,5 week aan het prikken maar het voelt alsof het nu pas echt gaat beginnen aangezien de eitjes nu moeten gaan groeien. Gelukkig geen last van de spuiten en eigenlijk geen bijwerkingen. Klein beetje emotioneler maar that's it! Ze gaf aan dat de punctie ongeveer twee weken na het begin van de Gonal F zou zijn wat zou betekenen dat we ongeveer 5 juli de punctie hebben.
Wat fijn dat jullie een goede echo hebben gehad en dat je je goed voelt! Kan me voorstellen dat het lichamelijk steeds zwaarder wordt. Hopelijk blijf je je goed voelen en verder goed aan jezelf denken en het gewoon rustig aan doen!
Hoop dat het met de rest ook goed gaat! Moet er vandoor besef ik me net
Echo woensdag hier was goed! Alles klein en rustig, precies zoals het moest zijn. Sinds gisteren de Gonal F erbij en dan volgende week vrijdag de echo om te zien hoe alles groeit, ben benieuwd!
Jame, succes met wachten! Hoop ook dat je snel helemaal van de klachten af bent.
Tara, goed nieuws!
Lala, ik ben nu 2,5 week aan het prikken maar het voelt alsof het nu pas echt gaat beginnen aangezien de eitjes nu moeten gaan groeien. Gelukkig geen last van de spuiten en eigenlijk geen bijwerkingen. Klein beetje emotioneler maar that's it! Ze gaf aan dat de punctie ongeveer twee weken na het begin van de Gonal F zou zijn wat zou betekenen dat we ongeveer 5 juli de punctie hebben.
Wat fijn dat jullie een goede echo hebben gehad en dat je je goed voelt! Kan me voorstellen dat het lichamelijk steeds zwaarder wordt. Hopelijk blijf je je goed voelen en verder goed aan jezelf denken en het gewoon rustig aan doen!
Hoop dat het met de rest ook goed gaat! Moet er vandoor besef ik me net
vrijdag 22 juni 2018 om 18:53
vrijdag 22 juni 2018 om 19:13
Hoe gaat het met jou devenie, ik heb je geloopt maar elders kan ik niets lezen. Ik dacht dat jij de 19e de gelachtsbepaling hebben gehad? Zaten we goed met een jongetje ? Ik hoop dat alles goed gaat met jullie!
Puk kan me voorstellen dat het voelt alsof het nu pas echt gaat beginnen! Ik hoop dat je goed reageerd op de gonalF en dan op naar de echo! Wat spanneeeend! Ik hoop voor jou dat het (op de overstimulatie na) net zo goed verloopt als voor ka! Succes met prikken, ook aan jou word gedacht!!
laat die eitjes maar groeien!!!
Puk kan me voorstellen dat het voelt alsof het nu pas echt gaat beginnen! Ik hoop dat je goed reageerd op de gonalF en dan op naar de echo! Wat spanneeeend! Ik hoop voor jou dat het (op de overstimulatie na) net zo goed verloopt als voor ka! Succes met prikken, ook aan jou word gedacht!!
vrijdag 22 juni 2018 om 19:22
Jawel hier gaat alles prima. Ja klopt! En indd wij krijgen een kleine prins
Het is raar omdat nu bevestigd te hebben en te weten wat er in je buik groeit.
Heb alleen de afgelopen week wat last van mezelf. Mijn man is sinds gisteren voor 4 dagen naar Milaan met vrienden. En ik ben daar zo verdrietig om. Niet omdat ik hem dat niet gun, maar meer dat hij niet bij me is.
Normaal ben ik absoluut niet zo en zou ik heerlijk genieten van 4 dagen voor mezelf. Dus deze emoties overvallen me enorm en vind het moeilijk om daar mee om te gaan.
1000x op de telefoon kijken, de tijd gaat langzaam voorbij en dat soort dingen. Echt super irritant!
Morgen avond gelukkig met een vriendinnetje afspreken dan heb ik even wat afleiding.
Fijn weekend allemaal
Het is raar omdat nu bevestigd te hebben en te weten wat er in je buik groeit.
Heb alleen de afgelopen week wat last van mezelf. Mijn man is sinds gisteren voor 4 dagen naar Milaan met vrienden. En ik ben daar zo verdrietig om. Niet omdat ik hem dat niet gun, maar meer dat hij niet bij me is.
Normaal ben ik absoluut niet zo en zou ik heerlijk genieten van 4 dagen voor mezelf. Dus deze emoties overvallen me enorm en vind het moeilijk om daar mee om te gaan.
1000x op de telefoon kijken, de tijd gaat langzaam voorbij en dat soort dingen. Echt super irritant!
Morgen avond gelukkig met een vriendinnetje afspreken dan heb ik even wat afleiding.
Fijn weekend allemaal
maandag 25 juni 2018 om 10:27
Jame Ja, al heb ik totaal niet t gevoel dat ik op t wachtbankje zit. Toch beetje gek dit keer. Jij relaxt deze eerste dagen?
Devenie Leuk die hormonen he
En wat leuk een jongen!!
Ook voor jou geldt dat je mag schrijven wat je wilt hoor.
Puk O stik spannend, aftellen tot vrijdag! Ik vond die eerste echo zó spannend
. Tweede weet je ongeveer een beetje wat je te wachten staat op dat scherm.
Lalameme Dank je wel voor je berichtjes!
Hier Ik ben vandaag gewoon aan het werk
. Enige echte baby die ik heb, komt vandaag en morgen. Als ze in dr humeur blijft, valt dat mee met tillen en doen. Voor de rest hoop ik op mooi weer
, zodat de kinderen lekker binnen en buiten kunnen spelen (buiten watertafel en gewoon spelen met alles, binnen kleurtjes op tafel, klei op de andere, bakken speelgoed op de grond). Zijn allemaal meiden die zich goed kunnen vermaken als er van alles staat. Dus ik probeer het zo, zo rustig mogelijk aan te doen
. Straks wordt ik gebeld door de arts, ben benieuwd wat die nog zegt.
Ik voel me niet veel anders dan vrijdag. S ochtends gaat t wel, s middags heb ik zaterdag en zondag geslapen
. Dat zal nu niet gaan, maar hoop door t rustig doen, dat ik t wel red en dan vanavond gewoon op tijd naar bed. Ik doe geen huishoudelijke dingen tussendoor.
Devenie Leuk die hormonen he
Ook voor jou geldt dat je mag schrijven wat je wilt hoor.
Puk O stik spannend, aftellen tot vrijdag! Ik vond die eerste echo zó spannend
Lalameme Dank je wel voor je berichtjes!
Hier Ik ben vandaag gewoon aan het werk
Ik voel me niet veel anders dan vrijdag. S ochtends gaat t wel, s middags heb ik zaterdag en zondag geslapen
maandag 25 juni 2018 om 11:54
Goed voor jezelf zorgen ka! Kan jij mij iets meer vertellen over jou werk? Ik wil dat eigenlijk erg graag gaan doen. Wat is er voor nodig, hoe regel je het ? Waar moet je aan voldoen? Durf denk ik niet zomaar mijn baan op te zeggen, maar ik word denk ik zoveel gelukkiger met jouw baan!
Later meer! Maar druk aan t werk de komende week!
maandag 25 juni 2018 om 14:00
Lalameme schreef: ↑25-06-2018 11:54Goed voor jezelf zorgen ka! Kan jij mij iets meer vertellen over jou werk? Ik wil dat eigenlijk erg graag gaan doen. Wat is er voor nodig, hoe regel je het ? Waar moet je aan voldoen? Durf denk ik niet zomaar mijn baan op te zeggen, maar ik word denk ik zoveel gelukkiger met jouw baan!
Er is een register waarin alle geschikte diploma’s vermeld staan die voldoen aan het beroep als gastouder.
Mocht jou diploma er niet tussen staan kun je een verkorte opleiding ( uit mijn hoofd een paar maandjes, en uiteindelijk aftrekbaar voor de belasting) volgen puur gericht voor gastouders.
Daarna meld je je aan bij een gastouderbureau als gastouder aan huis( bij een gezin) of bij jou thuis. Je krijgt dan een soort intake en als die naar succes verloopt word er het een en ander in gang gezet.
Wil je bij jou thuis gaan opvangen zijn er bepaalde regels waar aan je moet voldoen. Dit zal de GGD dan ook komen inspecteren. Maar hierbij zal het gastouderbureau jou in begeleiden.
Ga je bij ouders aan huis oppassen geldeb er ook regels maar daar zijn de ouders dan meer verantwoordelijk voor.
Werk je in je eigen omgeving schrijf je je uiteindelijk in bij het kvk als gastouder.
Kwa loon/ uurtarief, er zijn wettelijke min. bedragen maar ook hierbij zal het gastouderbureau jou helpen.
Jij bepaald hoeveel uur, hoeveel kids op een dag of dagdeel (max. 6) en vanaf welke leeftijd jij kinderen wilt opvangen.
Er zijn gastouders die tot 4 jaar willen opvangen, vele doen alleen bso en andere hebben van alle leeftijden.
Ook vakanties bepaal jij zelf.
Werk je bij een gezin aan huis, dan gaat alles in overleg met de ouders. En word aan de hand van jou gewerkte uren bepaald hoeveel vakantiedagen jij hebt. Meestal hetzelfde aantal als de ouders.
Ben je bijv. ziek kun je bijv. indien je een andere gastouder kent regelen dat de kinderen misschien daar die dag/dagen terrecht kan. Maar meestal is dit de taak van een gastouderbureau.
Zo, een heel verhaal en een beetje globaal de belangrijkste dingen proberen uit te leggen haha.
ka, heerlijk om te lezen dat je je goed voelt!
Hoop dat je een rustige week tegemoed gaat met natuurlijk mooi weer
maandag 25 juni 2018 om 14:49
Dankjewel! Qua huis en opleiding zit ik goed. Alleen zullen er wat kleine aanpassingen gedaan moeten worden. Iets om uit te zoeken de komende periode!
Is het een beetje een stabiel inkomen, of als er geen aanmeldingen zijn geen geld ?
Super leuk een jongetje trouwens devenie! Hadden we het mooi goed gezien!
gefeliciteerd!
Kleine meid schopt er hier op los sinds gisteren !
Is het een beetje een stabiel inkomen, of als er geen aanmeldingen zijn geen geld ?
Super leuk een jongetje trouwens devenie! Hadden we het mooi goed gezien!
Kleine meid schopt er hier op los sinds gisteren !
maandag 25 juni 2018 om 15:06
devenie ben jij ook gastouder?
lalameme je moet ook je EHBO voor kinderen halen. Ik heb pabo tm jaar 3, maar dat viel helaas niet onder de juiste papieren. Ik heb een thuisstudie kunnen doen van 10 weken, die ik in 2 weken heb gedaan. Op mn diploma staat helpende zorg en welzijn mbo 2.
Ik heb eerst een gastouderbureau gezocht en zij hebben mij geholpen met alle papieren te regelen etc.
Je krijgt idd alleen betaald als je werkt. Wel heb je via UWV zwangerschapsverlof uitkering. Maar 3 weken zomervakantie is 3 weken geen geld.
Wat tof dat je dr nu goed voelt!!
lalameme je moet ook je EHBO voor kinderen halen. Ik heb pabo tm jaar 3, maar dat viel helaas niet onder de juiste papieren. Ik heb een thuisstudie kunnen doen van 10 weken, die ik in 2 weken heb gedaan. Op mn diploma staat helpende zorg en welzijn mbo 2.
Ik heb eerst een gastouderbureau gezocht en zij hebben mij geholpen met alle papieren te regelen etc.
Je krijgt idd alleen betaald als je werkt. Wel heb je via UWV zwangerschapsverlof uitkering. Maar 3 weken zomervakantie is 3 weken geen geld.
Wat tof dat je dr nu goed voelt!!
maandag 25 juni 2018 om 15:15
Bedankt voor de aanvulling ka! Meer risico's maar ook veel meer plezier denk ik! Dat is ook belangrijk
ik heb pedagogisch medewerker niveau 4. Inderdaad geen kinder ehbo! wel binnenkort BHV cursus hier op t werk! Geen probleem om te halen! en vog aanvragen uiteraard, maar dat zal ook geen problemen opleveren!
Binnenkort eens contact leggen met een gastouderbureau!
Thanks ladies!
Binnenkort eens contact leggen met een gastouderbureau!
Thanks ladies!
maandag 25 juni 2018 om 19:17
Hi ka. Ik ben niet relax nee. Daarom reageer ik zo kort. Mijn lichaam is nog steeds van slag. Sinds donderdag geen extreme dorst meer. Gelukkig. As vrijdag of maandag prikken voor de verhoogde nier functie en suiker. Nee niet relax.
Fijn dat jij je wel zo voelt. Ik ben stiekem wel hoopvol. Jij ook denk ik. Ik voel de vibe ..
Fijn dat jij je wel zo voelt. Ik ben stiekem wel hoopvol. Jij ook denk ik. Ik voel de vibe ..
maandag 25 juni 2018 om 20:59
Dikke knuffel voor jou Jame! :knuf: hopelijk geen gekke uitslagen.
Klopt, haha het ehbo diploma!
Er zitten indd wat meer risico’s aan, maar je zou je eventueel op een later moment voor ww en ziektewet kunnen verzekeren. Helaas niet de goedkoopste verzekeringen. En de meeste GO hebben dat ook vrijwel niet.
Je diploma is volgens mij prima lala.
Deels Ka, mijn man en schoonmoeder hebben een gastouderbureau en ondertussen ben ik daar in meegesleurd.
Toevallig morgen een sollicitatie ergens anders. Heul spannend, ben er al dagen mee bezig
Klopt, haha het ehbo diploma!
Er zitten indd wat meer risico’s aan, maar je zou je eventueel op een later moment voor ww en ziektewet kunnen verzekeren. Helaas niet de goedkoopste verzekeringen. En de meeste GO hebben dat ook vrijwel niet.
Je diploma is volgens mij prima lala.
Deels Ka, mijn man en schoonmoeder hebben een gastouderbureau en ondertussen ben ik daar in meegesleurd.
Toevallig morgen een sollicitatie ergens anders. Heul spannend, ben er al dagen mee bezig
woensdag 27 juni 2018 om 10:58
Devenie Wat leuk! Geen idee hoever jullie van elkaar wonen, maar mis dan binnenkort een aanvraag van lala haha.
Hoe is je sollicitatie gegaan?? Altijd al spannend, maar bij jou wel extra
. Toch een beetje anders als je zwanger bent, al zou t geen negatieve invloed mogen hebben.
Jame Ik ben nog niet heel erg gespannen over t wel of niet zwanger zijn. Momenteel enorm bezig met die stomme overstimulatie en bang voor nog een late overstimulatie
, dat zorgt dat mn hoofd vooral daarmee bezig is haha.
Succes met t prikken!
! Hopelijk is t beide oke.
lalameme Bij ons verdient mn vriend genoeg om rond te komen. Mijn salaris is vooral extra. Wat ondertussen wel nodig is, want willen niet op de euro kijken en doen wat we willen doen. Maar als er bij mij een kind afvalt of ik verdien wat minder door bijvoorbeeld 3 weken zomervakantie, dan is dat bij ons geen ramp.
Puk Hoe is het? Nog 2 nachtjes en dan eerste echo! Ben benieuwd.
Tara Met jou alles goed? Met hoeveel weken ga je eigenlijk op verlof?
Sunny Hoe gaat het met jullie? Weten jullie al weer wat meer? En hoe voel je je er nu bij??
Rain en Yellow Hoe gaat t met jullie en de zwangerschappen??
Falathiel en Wilde Perzik Hoe gaat het met jullie??
Hier Vandaag vrij en maar goed ook. Gister 5 kids en s avonds een konijnhok in elkaar gezet, niet t beste idee. Om 21 uur lag ik in bed, naja zat, want ik had veel last van mn onderrug en buik. Vannacht om half 1 een enorm pijn/kramp bij/van mn baarmoeder. Duurde een half uurtje. Geen idee of t vd overstimulatie kwam of wat dan ook.
Vandaag dus een dag echt niks doen, behalve even dochterlief naar dansles brengen en halen, maar dan met de auto. Morgen en vrijdag wel werken, maar dat zijn meestal rustigere dagen dan maandag en dinsdag.
Fijne dag allemaal
Hoe is je sollicitatie gegaan?? Altijd al spannend, maar bij jou wel extra
Jame Ik ben nog niet heel erg gespannen over t wel of niet zwanger zijn. Momenteel enorm bezig met die stomme overstimulatie en bang voor nog een late overstimulatie
Succes met t prikken!
lalameme Bij ons verdient mn vriend genoeg om rond te komen. Mijn salaris is vooral extra. Wat ondertussen wel nodig is, want willen niet op de euro kijken en doen wat we willen doen. Maar als er bij mij een kind afvalt of ik verdien wat minder door bijvoorbeeld 3 weken zomervakantie, dan is dat bij ons geen ramp.
Puk Hoe is het? Nog 2 nachtjes en dan eerste echo! Ben benieuwd.
Tara Met jou alles goed? Met hoeveel weken ga je eigenlijk op verlof?
Sunny Hoe gaat het met jullie? Weten jullie al weer wat meer? En hoe voel je je er nu bij??
Rain en Yellow Hoe gaat t met jullie en de zwangerschappen??
Falathiel en Wilde Perzik Hoe gaat het met jullie??
Hier Vandaag vrij en maar goed ook. Gister 5 kids en s avonds een konijnhok in elkaar gezet, niet t beste idee. Om 21 uur lag ik in bed, naja zat, want ik had veel last van mn onderrug en buik. Vannacht om half 1 een enorm pijn/kramp bij/van mn baarmoeder. Duurde een half uurtje. Geen idee of t vd overstimulatie kwam of wat dan ook.
Vandaag dus een dag echt niks doen, behalve even dochterlief naar dansles brengen en halen, maar dan met de auto. Morgen en vrijdag wel werken, maar dat zijn meestal rustigere dagen dan maandag en dinsdag.
Fijne dag allemaal
woensdag 27 juni 2018 om 19:59
Scrollen jullie trouwens wel eens gewoon door t forum: zwanger? Ik doe dat dus dagelijks. En wat me deze week opvalt is dat t aantal geopende onderwerpen met: oeps zwanger, in paniek want ongelukje, niet de bedoeling maar zwanger... echt veel is. Tis de week van de oooo oooohws, echt verschrikkelijk
woensdag 27 juni 2018 om 23:09
donderdag 28 juni 2018 om 08:29
Hi Ka en anderen, hier prima. Iets minder in obsessieve fase van alles googlen. We zijn naar dokter geweest samen nav de goede testen, en uiteindelijk gekozen voor doorverwijzing omdat mijn laatste 3 rondes 2 geen eisprong (denk ik) en 1 van 49 dgn was. Ik had verwacht nav dit gesprek al clomid ofzo te krijgen maar dus eerst de doorverwijzing. Wachttijd is weer aantal weken dus we hebben nog 1 ronde kans voor onszelf dus proberen we die extra te benutten. Om de dag seks gewoon de hele periode want snap geen klap van mijn cyclus. Verder begonnen met temperaturen maar vergeet ik ook vaak. Toch zie ik nu al wel dat mijn temp 36,2 of 36,3 is dus ben benieuwd of ik dat straks zie veranderen.
Verder moet ik bijna afrijden voor rijbewijs en daar ben ik heel erg mee bezig want wil graag op vakantie met de auto in augustus (roadtrippen).
En met jullie?? Ka ben je symptomen aan het zoeken of ben je relaxed?
Ik duim mee!
Verder moet ik bijna afrijden voor rijbewijs en daar ben ik heel erg mee bezig want wil graag op vakantie met de auto in augustus (roadtrippen).
En met jullie?? Ka ben je symptomen aan het zoeken of ben je relaxed?
Ik duim mee!
donderdag 28 juni 2018 om 09:02
ka, de sollicitatie verliep naar mijn mening soepel en kijk er tevreden op terug. Van de 45 minuten dat het gesprek duurde voelde het als 20 minuten. Maar goed, het is afwachtten hoe de andere kandidaten waren en wat ze precies zoeken.
Ik had me zo gekleed dat zelfs mijn man de volgende dag zei; je buik is in een dag wel heel erg gegroeid! Hahah je zag gewoon helemaal niks! Mocht ik door gaan, wil ik het in ronde 2 vertellen.
Maargoed, het is bij de Politie en meteen vaste aanstelling dus je hebt een jaar proeftijd. Dus het is super spannend!
Hopelijk verlopen deze 2 werkdagen rustig voor je en kun je een beetje relaxen met dit warme weer!
Spannend wildeperzik! Wanneer heb je precies je rijexamen? Dat zijn ook altijd zenuwslopende dingen.
Heel veel succes!
Ik ga zo eens op het forum kijken, doe het niet dagelijks/ wekelijks dus ik ben benieuwd. Het valt me sws op dat het bij andere allemaal vrij soepel of perongeluk gaat.
Alsof je struikelde en woeps, zwanger.
Ik had me zo gekleed dat zelfs mijn man de volgende dag zei; je buik is in een dag wel heel erg gegroeid! Hahah je zag gewoon helemaal niks! Mocht ik door gaan, wil ik het in ronde 2 vertellen.
Maargoed, het is bij de Politie en meteen vaste aanstelling dus je hebt een jaar proeftijd. Dus het is super spannend!
Hopelijk verlopen deze 2 werkdagen rustig voor je en kun je een beetje relaxen met dit warme weer!
Spannend wildeperzik! Wanneer heb je precies je rijexamen? Dat zijn ook altijd zenuwslopende dingen.
Heel veel succes!
Ik ga zo eens op het forum kijken, doe het niet dagelijks/ wekelijks dus ik ben benieuwd. Het valt me sws op dat het bij andere allemaal vrij soepel of perongeluk gaat.
Alsof je struikelde en woeps, zwanger.