Gezondheid alle pijlers

gênant probleempje

01-07-2018 21:51 93 berichten
Ik heb een stom en gênant probleem. Altijd als ik alcohol drink op een concert of festival ga ik enorm aan de dunne. Natuurlijk kan ik ervoor kiezen om geen alcohol meer te drinken maar dat wil ik niet. Ik drink ook niet veel of zo, niet dronken en geen katers de volgende dag. Ik kan alleen mijn ontlasting niet meer ophouden. Ik heb eens gegoogeld en het schijnt een redelijk bekend probleem te zijn Binnenkort gaan we naar een festival met slapen in een tent. En ik ben hard op zoek naar tips. Ik denk dat ik in ieder geval norit ga slikken. Maar ik ben bang dat dat niet voldoende is. Heeft iemand misschien de gouden tip voor mij? Dankjewel.
anoniem_637fde5445245 wijzigde dit bericht op 02-07-2018 09:00
Reden: niet relevant
5.89% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja, de gouden tip is natuurlijk geen alcohol drinken dan. Je kunt toch ook plezier hebben zonder alcohol? Keuzes maken.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Ga aan de weed 😀
Nou idd, dan wist ik het wel. Geen alcohol meer voor mij.
Ik zou een pamper aandoen.
Ik zou drie dagen tevoren niet meer eten.
Ik zou er een kurk in doen.
Ik zou een "steek" meenemen of een chemisch toilet.
Ik zou langs de toiletten blijven staan.

Of nog slimmer: gewoon accepteren dat mijn lijf niet tegen alcohol kan en me houden bij het spaatje of colaatje...
machutookunbietjemeerzijn wijzigde dit bericht op 01-07-2018 21:59
Reden: Typo
0.33% gewijzigd
Nope
Niet drinken, zou mijn keuze zijn. Maar dat wil je niet begrijp ik. 1 drankje en dan een glas water, afwisselen dus, zodat de alcohol verdund. Het lijkt of je allergisch reageert misschien is verdunnen een optie?
Mss dat 3 rollen beschuit en 2 kilo pure chocolade ook werken...maar of je dan ooit nog kan poepen???
Nope
Luier
Die tip van Weed en alcohol en water flink afwisselen vind ik wel een goeie. En ook beschuit eten kan helpen. Ik las al dat rijst eten (en vet vermijden) ook werkt. Ik vind het echt moeilijk om te accepteren dat ik blijkbaar zo extreem reageer op alcohol. Het gekke is dat ik het niet heb op feestjes bij iemand thuis of in de kroeg. Alleen maar met concerten en festivals in de buitenlucht. Het maakt ook niet uit of ik bier of wijn drink. Dankjulliewel voor de tips en voor het feit dat jullie me niet uitlachen!
Geen alcohol of accepteren dat je aan de schijt bent?!
Zou er maar mee oppassen dat je dadelijk niet nog meer klachten krijgt. Je lichaam reageerd niet voor niets zo.
Doe een luier om.
ik geef mn bek ook maar een douw
Je neemt een slok en spuugt dat onopvallend in een flesje wat je in je mouw bewaart.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Als ik zo even rondgoogle, lees ik dat er niets aan te doen lijkt. Dus dan is niet drinken toch de enige remedie?
Wiet ontspant je spieren. Ook je sluitspier dus :) Lijkt me dat je probleem alleen maar erger wordt, als je dat gaat combineren met alcohol.
Ik hou ook van een drankje. Maar dit zou ik er toch niet voor over hebben.

Heb je trouwens geen vriendin of vriend? En ook geen interesse? Een poepbroek is niet zo aantrekkelijk...
.
Ik snap dat je niet broodje nuchter tussen je vrienden wilt lopen terwijl zij lekker aan het bieren zijn, wiet is dan een goede
optie, maar wel afhankelijk of je rookt. Anders kun je natuurlijk ook een pilletje nemen. Twijfel je? Op veel festivals kun je je pilletje laten testen!

Wel vreemd dat je alleen last hebt van alcohol op festivals. Zou het niet eerder aan het eten kunnen liggen? Bier is bier, maar een beetje gezond eten op een festival is schier onmogelijk!
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
enthousiasteling schreef:
01-07-2018 22:07
Die tip van Weed en alcohol en water flink afwisselen vind ik wel een goeie. En ook beschuit eten kan helpen. Ik las al dat rijst eten (en vet vermijden) ook werkt. Ik vind het echt moeilijk om te accepteren dat ik blijkbaar zo extreem reageer op alcohol. Het gekke is dat ik het niet heb op feestjes bij iemand thuis of in de kroeg. Alleen maar met concerten en festivals in de buitenlucht. Het maakt ook niet uit of ik bier of wijn drink. Dankjulliewel voor de tips en voor het feit dat jullie me niet uitlachen!

Wat vreemd ! Ligt het niet eerder aan het eten daar, dan ?
nounou
Je moet dus kiezen tussen (1) geen alcohol drinken en (2) in je broek schijten of heel veel tijd op een gore festivalplee doorbrengen. Lijkt me idd erg lastig.
Als je het thuis of op feestjes niet hebt, ligt het dus niet aan de alcohol. Wat eet of gebruik je daar nog meer dat je anders niet doet?
Beter een half motto....
:yes:
Machutookunbietjemeerzijn schreef:
01-07-2018 21:59
Ik zou een pamper aandoen.
Ik zou drie dagen tevoren niet meer eten.
Ik zou er een kurk in doen.
Ik zou een "steek" meenemen of een chemisch toilet.
Ik zou langs de toiletten blijven staan.

Of nog slimmer: gewoon accepteren dat mijn lijf niet tegen alcohol kan en me houden bij het spaatje of colaatje...
:yes:
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Geen alcohol drinken lijkt mij de gemakkelijkste oplossing.
Er is incontinentie materiaal voor mensen die hun ontlasting niet op kunnen en houden. Er zijn ook grote luiers te vinden bij de kruidvat, maar kom hè geen drank meer lijkt me de beste optie, overduidelijk!
Het verbaast mij echt hoe mensen koste wat kost alcohol willen drinken.
Ik snap niet dat er perse iets aan je gemoedstoestand gedaan moet worden terwijl je al iets leuks aan het doen bent. Drinken is gewoon geen optie voor je.
Damned if I don’t
zazamaenade schreef:
01-07-2018 22:23
Wat vreemd ! Ligt het niet eerder aan het eten daar, dan ?

Dat lijkt mij ook.
Zorg dus gewoon dat je goed eet. Neem zelf brood en komkommers en fruit mee of andere dingen die goed blijven in je tent. Eet niet te vet. Eet regelmatig. Drink genoeg water. Was goed je handen nadat je naar de wc bent geweest.
Toen ik de pil slikte had ik dit ook regelmatig. Toen ik stopte met de pil bijna nooit last meer van.

-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-07-2018 23:10
Reden: Verwijderd ivm medisch advies
72.12% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven