Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ik heb mijn dieptepunt voor dit weekeind zojuist beleeft; voor het eerst sinds jaaaren patience gespeeld..... (xen heeft me toch nog op een idee gebracht).tsss
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
ah ok thnx, Vleer!
,,,,
Ik kan geen patience vinden op mijn Vista ... ken dat nouw ?
Oja gevonden ... geniaal idee!
Heb het na 6 spelletjes opgegeven, tis naw niet dat het enorm lukte ofzo....
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Oh god, ik heb jullie wel op t slechte pad gebracht he
Als jullie toch met de wijn bezig zijn..doe mij ook een glaasje!

@Q; (even een mededeling ) Ik vind dat je erg leuke humor hebt!
Meiden, update me even: is Appel nu naar hem toe?
Appel naar Q ?

Ik raak in de war

Appel heeft een zwart/grijs jurkje aangetrokken en is nu naar hem toe.. (wie t ook moge wezen)
ik ga het vuilnis maar even buiten zetten, haat dat altijd.. brr de kou weer in
Q is funny and cute , maar volgens mij is ie 75 ipv in de 30 en moet ie met zn rollator zn wijnnkelder in...

ik heb mn fles open hoor, ff bijschenken?

de flitsende rollator van Q

Funny
Ik ga naar MM toe ... Tot latorrrrr Rollatorrrrr

Vind t wel beetje maf dat GRP en ik afgelopen dagen heel wat smsjes naar elkaar verstuurd hebben en het nu in eens best rustig is.. Maar goed dat ik afleiding heb anders ga ik er nog over nadenken ook';-)
Graag!

Ik heb vandaag een wandeling van dik 2 uur gemaakt! Het weer was heerlijk..Heb alleen wel een beetje spierpijn geloof ik, want ben niks gewend. Het is wel grappig want er waren allemaal oudere vrouwen (40+) en vriendin is 46 geworden..ik kon het met allemaal erg goed vinden!
Q is echt geen 75..
quote:appeltje72 schreef op 08 maart 2009 @ 12:49:

eerst sms zodra ik een stap binnen zette...of ik m op kwam halen (auto van hem is kapot). Maar daar had ik dus ff geen puf meer voor. Ben lekker naar bed gegaan en toen aan de telefoon gehangen

Paiq-meneer heeft ook al gebeld en die komt vanavond...ben benieuwd!Kijk, zo gek ben ik ook weer niet he! misschien bedoelde ze iets anders met dat hij vanavond komt, maar ik lees toch dat hij naar haar toekomt..
Haha, zon rollator wil ik later ook!
De 26jarige van carnaval heeft verkering Xen, daar ga ik dus niet aan zitten en de meneer heeft aangegeven dat we van alles hebben maar niet de klik en dat het dan zonde zou zijn als we 'omdat we er nou eenmaal allebei wel zin in hebben' gaan sexen. Dat kan dingen compliceren en dat zou jammer zijn, want het is heel gezellig met zijn zessen. Had ik toch al uitgelegd?

Waar gaat je 2e date uit bestaan Vleer?
BTW Vleer - tuurlijk is het nu rustig, tis StudioSport!
Ja dat had je al uitgelegd, maar soms laat je ratio je in de steek. met name met een man naast je in bed, vandaar mn vraag hoeveel moeite het je kost om je dan te beheersen. Maakt verder ook niet uit hoor.

Vleer is er niet hoor, is op weg naar MM
Nou op zich valt dat dan wel mee, Ik verlies mijn zinnen niet zo snel, ben altijd er nog met mijn hoofd bij eigenlijk. En ik weet niet hoe jij dat ervaart maar ik vind hoe langer ik het nu niet gedaan heb hoe minder ik er ook echt behoefte aan heb. Weet niet of dat nou goed is of slecht - ik denk zelf eigenlijk wel goed.
snap m! je mag editten!
Ik heb een profieltje op RP gezet:

Vrolijke vrouw zoekt de speld in de hooiberg, het neusje van de zalm, de kers op de taart, de pot aan het eind van de regenboog, het winnende lot uit de loterij!

Veeleisend? Welnee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven