Duz...

08-07-2018 18:41 610 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 26-07-2018 18:29
99.93% gewijzigd
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
08-07-2018 21:25
Hoe bedoelde je, niet wat ik wilde? Ik ben niet anti-intimiteit. Maar het is heel makkelijk om tegenwoordig het bed in te duiken met elkaar. En ondanks dat dat geil is, is het niet waar ik uiteindelijk naar op zoek ben. Dus ik wilde eerst gewoon op date. En nee. We hadden nog niet gepraat over daten.
Maar dan geef je zelf ook verkeerde signalen.
Je geeft toe aan geile praatjes waarmee je indirect aangeeft dat het je om seks te doen is.
En al helemaal voor het onderwerp daten überhaupt ter sprake is geweest.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Anárion schreef:
08-07-2018 21:44
Wat is het probleem dan eigenlijk? Je neemt het steeds voor die man op. Dan ga je er toch gewoon mee door?

Ehm, nee? Wat ik al eerder zei: ik wilde mijn verhaal kwijt, en ook jullie mening. Hebben jullie gegeven. De een vriendelijker dan de ander. En uiteindelijk kies ik zèlf wat ik ermee doe. Ik neem alle speculaties mee en ga hem nog eens aan de tand voelen. Dat jij dat anders had gedaan, prima. Maar betekent niet dat je de ander moet afvallen omdat-ie het op een andere manier doet.
wij slapen nooit.
Summerdance schreef:
08-07-2018 22:04
Maar dan geef je zelf ook verkeerde signalen.
Je geeft toe aan geile praatjes waarmee je indirect aangeeft dat het je om seks te doen is.
En al helemaal voor het onderwerp daten überhaupt ter sprake is geweest.
Het gesprek liep zoals het liep.
Er waren niet echt geile praatjes, gewoon een aantrekkingskracht. Maar het zou mogelijk kunnen zijn dat hij daardoor een verkeerd beeld heeft gekregen. Maar goed, inmiddels heb ik hem gezegd dat ik niet uit ben op een seksuele relatie.
We hebben overigens niet gepraat over seks ansich, dat ik dat geil vind of graag heb of zo
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 08-07-2018 22:15
7.55% gewijzigd
wij slapen nooit.
TO ben je nog een beetje nieuw in het online daten?
want wat ik lees, is dat je echt al erg veel ophangt aan iemand waar je een paar keer mee hebt geappt. Er is nog geen date geweest, zelfs nog niet eens over gesproken of dat gaat gebeuren, onduidelijk voor jou wat zijn intenties zijn en andersom (althans, niet expliciet uitgesproken)..en jij hebt al een 'grens aangegeven' en gaat hem nog wel wat vragen stellen?
Ik heb echt heel lang en met heel veel mannen gedate via internet en dit is allemaal veel te intens zoals ik het lees. Het is jammer dat hij zo vaag en lullig tegen je doet, maar in de online dating cultuur ben je elkaar echt heel weinig tot niets verplicht (en al helemaal geen uitleg voor niet meer reageren, of vaag reageren. Ook niet als er daarvoor halve liefdesverklaringen en erotische toespelingen zijn gevallen). Daar kun je het niet mee eens zijn, uiteraard. Maar is helaas wel hoe het gaat. Je komt meer exemplaren tegen die je niet leuk vindt dan wel, net als in het echte leven. En zo zijn er ok meer exemplaren die jou niet geweldig vinden, dan wel. Net zoals in het echte leven.

Deze man doet helemaal niet leuk tegen jou. Hij doet vaag en maakt toespelingen die niet aansluiten bij waarom jij wilt internet daten. Ik zou er weinig tot geen energie insteken. Bijvoorbeeld als je zegt dat je hem nog even aan de tand gaat voelen, dat komt meer over alsof je niet zo goed kan accepteren dat hij misschien gewoon niet wil. En ook, als zijn moeder wel echt is overleden, dan is het een beetje ongepast. Wie zit er dan te wachten om door een volkomen onbekende doorgezaagd te worden over zijn gedrag op een datingsite en whatsapp?
pinda-kaas wijzigde dit bericht op 08-07-2018 22:18
12.45% gewijzigd
Pinda-Kaas schreef:
08-07-2018 22:15
want wat ik lees, is dat je echt al erg veel ophangt aan iemand waar je een paar keer mee hebt geappt. Er is nog geen date geweest, zelfs nog niet eens over gesproken of dat gaat gebeuren, onduidelijk voor jou wat zijn intenties zijn en andersom (althans, niet expliciet uitgesproken)..en jij hebt al een 'grens aangegeven' en gaat hem nog wel wat vragen stellen?
Ik heb echt heel lang en met heel veel mannen gedate via internet en dit is allemaal veel te intens zoals ik het lees. Het is jammer dat hij zo vaag en lullig tegen je doet, maar in de online dating cultuur ben je elkaar echt heel weinig tot niets verplicht (en al helemaal geen uitleg voor niet meer reageren, of vaag reageren. Ook niet als er daarvoor halve liefdesverklaringen en erotische toespelingen zijn gevallen). Daar kun je het niet mee eens zijn, uiteraard. Maar is helaas wel hoe het gaat. Je komt meer exemplaren tegen die je niet leuk vindt dan wel, net als in het echte leven. En zo zijn er ok meer exemplaren die jou niet geweldig vinden, dan wel. Net zoals in het echte leven.

Deze man doet helemaal niet leuk tegen jou. Hij doet vaag en maakt toespelingen die niet aansluiten bij waarom jij wilt internet daten. Ik zou er weinig tot geen energie insteken.
Nee. Ik ben niet nieuw in het online daten. Bedankt voor je reactie overigens.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 08-07-2018 22:22
1.23% gewijzigd
wij slapen nooit.
08-07-2018 22:18
Nee. Ik ben niet nieuw in het online daten.
waarvan akte dan maar
08-07-2018 21:43
Excuses, maar mijn wrevel wordt ook opgeroepen door alle vooroordelen en conclusies die niet kloppen. En ja, zo werkt opheldering voor mij. Bedankt voor het meedenken overigens. Je was een van de weinige die aardig was. Ook dank daarvoor.
Jij opent een topic, en mensen reageren daarop. Wij kennen die fijne leuke date niet van je (jij ook niet blijkbaar) dus dan zitten er aannames tussen.

Zo en ik ga het nu toch zeggen.... Ik vind je heel naar reageren tegen forummers. Jij en die zogenaamde fijne date van je verdienen elkaar!! :thumbsup:
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Yasmeenah82 schreef:
08-07-2018 22:20
Jij opent een topic, en mensen reageren daarop. Wij kennen die fijne leuke date niet van je (jij ook niet blijkbaar) dus dan zitten er aannames tussen.

Zo en ik ga het nu toch zeggen.... Ik vind je heel naar reageren tegen forummers. Jij en die zogenaamde fijne date van je verdienen elkaar!! :thumbsup:
Alweer een aanname. Bedankt dat je je eigen bericht bevestigt.
wij slapen nooit.
Pinda-Kaas schreef:
08-07-2018 22:15

Deze man doet helemaal niet leuk tegen jou. Hij doet vaag en maakt toespelingen die niet aansluiten bij waarom jij wilt internet daten. Ik zou er weinig tot geen energie insteken. Bijvoorbeeld als je zegt dat je hem nog even aan de tand gaat voelen, dat komt meer over alsof je niet zo goed kan accepteren dat hij misschien gewoon niet wil. En ook, als zijn moeder wel echt is overleden, dan is het een beetje ongepast. Wie zit er dan te wachten om door een volkomen onbekende doorgezaagd te worden over zijn gedrag op een datingsite en whatsapp?
Hele goede post. Voor iedereen die aan online daten doet.

Zelf ben ik ook genoeg weirdo's tegengekomen op Happn of wanhopige mannen die gewoon een vrouw wilden. Het was dan ook niets voor mij.
08-07-2018 22:18
Nee. Ik ben niet nieuw in het online daten. Bedankt voor je reactie overigens.
Maar veel ervaring met online daten heb je niet toch? Sommigen hier hebben deze flauwekul al eens meegemaakt en doorzien het gedrag van zo'n man wat sneller.
Zolang je nog in het appstadium zit, stelt het totaal niks voor.
...
iris1969 schreef:
08-07-2018 22:27
Hele goede post. Voor iedereen die aan online daten doet.

Zelf ben ik ook genoeg weirdo's tegengekomen op Happn of wanhopige mannen die gewoon een vrouw wilden. Het was dan ook niets voor mij.
Ja, het blijft een griezelige wereld, dat internet.
wij slapen nooit.
Anárion schreef:
08-07-2018 22:30
Maar veel ervaring met online daten heb je niet toch? Sommigen hier hebben deze flauwekul al eens meegemaakt en doorzien het gedrag van zo'n man wat sneller.
Zolang je nog in het appstadium zit, stelt het totaal niks voor.
Ik heb wel voldoende ervaring, maar gelukkig allemaal positief. (Waar ik mee afsprak)
wij slapen nooit.
08-07-2018 22:23
Alweer een aanname. Bedankt dat je je eigen bericht bevestigt.
Graag gedaan hoor! :jump:
Mijn ervaring is dat mannen die echt interesse hebben al snel willen daten, ongeachte overleden ouders, zieke kat oid ;-) Een uurtje tijd weten ze dan echt wel te maken. Mijn eerste date na mijn scheiding zei dat als mannen een vrouw leuk vinden ze altijd tijd kunnen vrijmaken voor haar. Toen moest ik er om lachen maar later zag ik in dat hij gelijk had. De dates waarmee ik een relatie kreeg waren alllemaal heel duidelijk over hun intenties en maakten snel tijd voor een eerste date. Mannen zijn dan bang voor kapers op de kust schijnt :P Dat die dates/prille relaties niet lang duurden was omdat je soms na een eerste date al weet dat het niks gaat worden of na een tijdje kunt ontdekken dat vriendschap het hoogst haalbare is. Met de mannen waarme het meer dan een eerste date werd ben ik nog steeds bevriend, we vinden elkaar leuk maar niet leuk genoeg voor een relatie. Dat we vrienden zijn gebleven is omdat er vanaf het begin af aan geen gedoe was, geen onduidelijkheid over verwachtingen. Ook tijdens het daten/”prille relatie” waren we over en weer duidelijk. Mijn huidige partner lijkt een blijvertje en ook hij was duidelijk over wat hij wilde. Na een week gaf hij al aan exclusief te willen zijn en of ik zijn vriendin wilde zijn :love:

Ik ben bij chatten/appen altijd duidelijk geweest niet uit te zijn op alleen seks. Mannen die daar wel op uit zijn laten dan of niets meer van zich horen of houden je aan het lijntje(tijdje niets van zich laten horen en dan ineens weer contact opnemen). Mannen schijnt toch altijd te hopen dat ze een nee-zeggende vrouw toch zover weten te krijgen dat ze een date(lees seks) met haar krijgen. Ik merk dat sommige mannen van jaren terug nog steeds eens in de zoveel tijd een appje sturen. Heb dan altijd het idee dat ze hun balboekje even doornemen en alle nog niet geneukte vrouwen hetzelfde appje sturen :biggrin:
Ik zou als to zijnde al afgehaakt zijn maar iedereen is anders em kennelijk heeft to redenen om hem het voordeel van de twijfel te geven. Ik kan alleen aanraden te blijven nadenken wat jij wilt to, waar voel jij je goed bij? Wat is voor jou echt de grens? De meeste mensen die hier reageren bedoelen het overigens heel goed, ze hebben ervaring en willen je waarschuwen en behoeden voor een verdrietige ervaring.
Hey kippetje, bedankt voor je bericht. Ja, de mannen die heel graag willen, die willen inderdaad vrij snel op date (maar dat zijn dan weer niet mijn type mannen). Echter, gezien de gebeurtenis met zijn moeder (al dan niet waar gebeurd), is er dus roet in het eten gekomen. Als dat niet was gebeurd, hadden we wellicht verder geappt, had hij me alsnog binnen een week op date kunnen vragen.

Want: als hij zo graag seks met me wil, waarom ga je dan uberhaupt verzinnen dat je moeder is gestorven? Dan wil je toch ook zo snel mogelijk scoren?
wij slapen nooit.
kippetje29 schreef:
08-07-2018 23:23
Ik zou als to zijnde al afgehaakt zijn maar iedereen is anders em kennelijk heeft to redenen om hem het voordeel van de twijfel te geven. Ik kan alleen aanraden te blijven nadenken wat jij wilt to, waar voel jij je goed bij? Wat is voor jou echt de grens? De meeste mensen die hier reageren bedoelen het overigens heel goed, ze hebben ervaring en willen je waarschuwen en behoeden voor een verdrietige ervaring.
De meeste mensen zijn fel en onvriendelijk, daar heb ik geen respect voor. Waarschuwen mag, maar doe dat dan op een fatsoenlijke manier (zoals jij dat doet).
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 08-07-2018 23:34
2.54% gewijzigd
wij slapen nooit.
Omdat hij toen net iemand had en jij dus in de weg liep? Ik denk maar wat hardop met je mee.
Hoe lang geleden had je contact?

En denk je dat hij überhaupt nog contact wil of zou hij je geghost hebben? Dat had mijn vriendin namelijk laatst.
iris1969 schreef:
08-07-2018 23:28
Omdat hij toen net iemand had en jij dus in de weg liep? Ik denk maar wat hardop met je mee.
Tja. Alles is mogelijk. Misschien is hij wel transgender, en is de wereld toch plat in plaats van rond. Misschien klopt het niet wat ik zeg, verzin ik een verhaal omdat ik dat leuk vind? God, en ik dacht dat ik al wantrouwend was
wij slapen nooit.
iris1969 schreef:
08-07-2018 23:31
Hoe lang geleden had je contact?

En denk je dat hij überhaupt nog contact wil of zou hij je geghost hebben? Dat had mijn vriendin namelijk laatst.
Vandaag nog contact.
wij slapen nooit.
kippetje29 schreef:
08-07-2018 23:19
Mijn ervaring is dat mannen die echt interesse hebben al snel willen daten, ongeachte overleden ouders, zieke kat oid ;-) Een uurtje tijd weten ze dan echt wel te maken. Mijn eerste date na mijn scheiding zei dat als mannen een vrouw leuk vinden ze altijd tijd kunnen vrijmaken voor haar. Toen moest ik er om lachen maar later zag ik in dat hij gelijk had. De dates waarmee ik een relatie kreeg waren alllemaal heel duidelijk over hun intenties en maakten snel tijd voor een eerste date. Mannen zijn dan bang voor kapers op de kust schijnt :P Dat die dates/prille relaties niet lang duurden was omdat je soms na een eerste date al weet dat het niks gaat worden of na een tijdje kunt ontdekken dat vriendschap het hoogst haalbare is. Met de mannen waarme het meer dan een eerste date werd ben ik nog steeds bevriend, we vinden elkaar leuk maar niet leuk genoeg voor een relatie. Dat we vrienden zijn gebleven is omdat er vanaf het begin af aan geen gedoe was, geen onduidelijkheid over verwachtingen. Ook tijdens het daten/”prille relatie” waren we over en weer duidelijk. Mijn huidige partner lijkt een blijvertje en ook hij was duidelijk over wat hij wilde.
  • Na een week gaf hij al aan exclusief te willen zijn en of ik zijn vriendin wilde zijn
:love:

Ik ben bij chatten/appen altijd duidelijk geweest niet uit te zijn op alleen seks. Mannen die daar wel op uit zijn laten dan of niets meer van zich horen of houden je aan het lijntje(tijdje niets van zich laten horen en dan ineens weer contact opnemen). Mannen schijnt toch altijd te hopen dat ze een nee-zeggende vrouw toch zover weten te krijgen dat ze een date(lees seks) met haar krijgen. Ik merk dat sommige mannen van jaren terug nog steeds eens in de zoveel tijd een appje sturen. Heb dan altijd het idee dat ze hun balboekje even doornemen en alle nog niet geneukte vrouwen hetzelfde appje sturen :biggrin:
:flirting:
08-07-2018 23:32
Tja. Alles is mogelijk. Misschien is hij wel transgender, en is de wereld toch plat in plaats van rond. Misschien klopt het niet wat ik zeg, verzin ik een verhaal omdat ik dat leuk vind? God, en ik dacht dat ik al wantrouwend was
:-D
08-07-2018 23:33
Vandaag nog contact.
Dat is in ieder geval niet slecht.
Ik vind dat er wederom te veel gespeculeerd wordt. Als mijn moeder overleden was, zou mijn hoofd ook niet staan naar daten en zou ik ook niet weten wat ik aan het doen was. Zeggen dat ik naïef ben, omdat ik niet zie dat de ander zo ziek is om de dood van een moeder te faken, is ook niet op z'n plek. Het is eerder ongezond om zo'n gebeurtenis in twijfel te trekken, omdat je verleden je sceptisch heeft gemaakt.
Zijn vader leeft overigens ook niet meer. Dat heeft hij niet expliciet gezegd, maar tussen neus en lippen door. Dus je bent twee ouders kwijt en een stel onbekende vrouwen noemen je een leugenaar. Dat is me nogal een verwijt.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven